Klink Skrevet 10. desember 2019 #13101 Del Skrevet 10. desember 2019 16 minutter siden, naivsuper skrev: De er og blir som nyrike russere. De forsøker å bo luksuriøst. Men alt er harry. De eier virkelig ingen klasse. Hadde jeg tjent like mye som CBE hadde jeg skapt meg et unikt og klassisk hjem, med god design, og for ikke å snakke om KUNST på veggene. Ikke innrammede Chanel-logo plakater. Det er vel hver sin smak og stil? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. desember 2019 #13102 Del Skrevet 10. desember 2019 Akkurat nå, Klink skrev: Det er vel hver sin smak og stil? Nei, det er en kjøpt og betalt stil. Det vil si at de bor i et showroom hvor ikke en gang soverommet, badet eller barnas rom finnes privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 10. desember 2019 #13103 Del Skrevet 10. desember 2019 Jeg vil anta at de liker stilen i huset sitt, uavhengig av om det er et showrom. Jeg ville ikke vært komfortabel med at andre ukjente mennesker skulle hatt en mening om hjemmet mitt, mitt private hjem for min familie. Jeg kan ikke fatte at noen orker å leve slik med hjemmet sitt på utstilling. Det blir litt som at hele huset er lagd av store vinduer hvor alle kan stå å glane inn, her kan hele verden glane inn hvis de vil. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13104 Del Skrevet 10. desember 2019 6 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Nei, det er en kjøpt og betalt stil. Det vil si at de bor i et showroom hvor ikke en gang soverommet, badet eller barnas rom finnes privat. Men de liker vel sikkert de tingene de har hengt opp 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. desember 2019 #13105 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 2 minutter siden, Klink skrev: Men de liker vel sikkert de tingene de har hengt opp 😊 Det kan jeg ikke diskutere, blir bare spekulasjoner ut av det. Endret 10. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. desember 2019 #13106 Del Skrevet 10. desember 2019 2 minutter siden, Klink skrev: Men de liker vel sikkert de tingene de har hengt opp 😊 Hvilken relevanse har det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 10. desember 2019 #13107 Del Skrevet 10. desember 2019 På 9.12.2019 den 17.32, CabinCruiser skrev: Joda, den er fin, men jeg har den jo fra før😂 Har også ett for å går "inni" treet. Når du innser at du har mer juledingser enn CBE #thatfeeling Liiiten avsporing, men hvor kjøper man sånne togsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. desember 2019 #13108 Del Skrevet 10. desember 2019 4 minutter siden, KatyP skrev: Liiiten avsporing, men hvor kjøper man sånne togsett? Jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. desember 2019 #13109 Del Skrevet 10. desember 2019 Det som går inne i treet var på Europris ifjor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 10. desember 2019 #13110 Del Skrevet 10. desember 2019 @Klementine tusen takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13111 Del Skrevet 10. desember 2019 8 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Det kan jeg ikke diskutere, blir bare spekulasjoner ut av det. Det gjør vel vedkommende som skriver at det kun er for showroom også. Og den som skrev at det var nyrike russere og jeg hadde ikke innredet sånn... Vel det har hvertfall ingen relevans. 9 minutter siden, Aricia skrev: Hvilken relevanse har det? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 10. desember 2019 #13112 Del Skrevet 10. desember 2019 Mammahjertet mitt blør 😔 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. desember 2019 #13113 Del Skrevet 10. desember 2019 6 minutter siden, Klink skrev: Det gjør vel vedkommende som skriver at det kun er for showroom også. Og den som skrev at det var nyrike russere og jeg hadde ikke innredet sånn... Vel det har hvertfall ingen relevans. Jeg kan da ikke svare for hva andre skriver? Og rommene som vises innfrir på alle måter kriteriene for et showroom les deg opp på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13114 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 4 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg kan da ikke svare for hva andre skriver? Og rommene som vises innfrir på alle måter kriteriene for et showroom les deg opp på det! Men kjære vene, jeg svarte jo noen som skrev noe. Og jeg vet utmerket godt hva det er. Det kan vel hende det hun henger opp hjemme er det hun liker og er hennes stil. Syns det er ufint og kalle henne nyrike russere og det å nevne hvordan en selv ville hatt det har vel ingen relevans siden noen ser ut til å syns det er viktig. Uansett hva man skriver så sporer det helt av og noen tar tak i kun noe av det man skriver og diskuterer det som om det var poenget. Endret 10. desember 2019 av Klink 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. desember 2019 #13115 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 35 minutter siden, Klink skrev: Men kjære vene, jeg svarte jo noen som skrev noe. Og jeg vet utmerket godt hva det er. Det kan vel hende det hun henger opp hjemme er det hun liker og er hennes stil. Syns det er ufint og kalle henne nyrike russere og det å nevne hvordan en selv ville hatt deg har vel ingen relevans siden noen ser ut til å syns deg er viktig. Uansett hva man skriver så sporer det helt av og noen tar tak i kun noe av det man skriver og diskuterer det som om det var poenget. Tenker du på deg selv nå? Innlegget ditt ga meg overhodet ingen mening. Man kan kritisere et showroom, selv om de som har blitt betalt for å ha det slik er fornøyde. Man kan faktisk mene noe om et showroom, nok avsporing fra din side. Endret 10. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. desember 2019 #13116 Del Skrevet 10. desember 2019 20 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Tenker du på deg selv nå? Innlegget ditt ga meg overhodet ingen mening. Man kan kritisere et showroom, selv om de som har blitt betalt for å ha det slik er fornøyde. Man faktisk mene noe om et showroom, nok avsporing fra din side. Jeg syns ikke innlegget jeg siterte var særlig konstruktivt rett og slett. Greit med kritikk, men det innlegget var ikke akkurat god kritikk spør du meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. desember 2019 #13117 Del Skrevet 10. desember 2019 10 minutter siden, Klink skrev: Jeg syns ikke innlegget jeg siterte var særlig konstruktivt rett og slett. Greit med kritikk, men det innlegget var ikke akkurat god kritikk spør du meg. Men nå er da ingen som har spurt deg, og det er fortsatt avsporing.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvinesta Skrevet 10. desember 2019 #13118 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) 19 minutter siden, lillesnøfnugg said: Men nå er da ingen som har spurt deg, og det er fortsatt avsporing.. Ta en titt på siden du er på. Dette er ikke din lille personlige klubb der kun de som har samme mening som deg får lov til å være aktive, men norges største diskusjonsforum der også andre har full rett til å si sin mening, moderatorene tar seg nok av modereringen om de mener det er mot reglene. Endret 10. desember 2019 av Luvinesta 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. desember 2019 #13119 Del Skrevet 10. desember 2019 1 time siden, Klink skrev: Og den som skrev at det var nyrike russere og jeg hadde ikke innredet sånn... Vel det har hvertfall ingen relevans. Alt leserne mener om det bloggen fronter for å fange vår interesse for så å selge den interessen til sine annonsører er relevant for diskusjonen i tråden. Hva bloggeren liker eller ikke liker selv, sett fra hennes perspektiv slik man forestiller seg det, er en fullstendig avsporing. Igjen: å se ting fra bloggeren perspektiv er å bomme på tema. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. desember 2019 #13120 Del Skrevet 10. desember 2019 4 minutter siden, Luvinesta skrev: Ta en titt på siden du er på. Dette er ikke din lille personlige klubb der kun de som har samme mening som deg får lov til å være aktive, men norges største diskusjonsforum der også andre har full rett til å si sin mening, moderatorene tar seg nok av modereringen om de mener det er mot reglene. Du er rapportert for brukerdebatt så moderatorene er på saken snart. Kommer til å rapportere for avsporing også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå