Isola2 Skrevet 19. mars #109261 Skrevet 19. mars Reverend skrev (1 time siden): Attehæ? Klager over en lang liste manglende vitaminer og mineraler mens håret har blitt så langt og sunt? Ja, for håret er ikke en del av kroppen som nettopp trenger alt hun mangler, om jeg forsto innleggene her rett. #logikk Godt observert. Det gir jo ikke mening nei.. 3 2
Katten89 Skrevet 19. mars #109262 Skrevet 19. mars Litt ironisk at hun først legger ut om lite overskudd og lavt med vitaminer for så å legge ut bilde av en knøttliten middagsporsjon. 🙃Ettåringen min spiser mer, liksom. Ikke rart hun er sliten når kroppen ikke får nok næring og kalorier! 20 5
Vinnanna15 Skrevet 19. mars #109263 Skrevet 19. mars Katten89 skrev (5 minutter siden): Litt ironisk at hun først legger ut om lite overskudd og lavt med vitaminer for så å legge ut bilde av en knøttliten middagsporsjon. 🙃Ettåringen min spiser mer, liksom. Ikke rart hun er sliten når kroppen ikke får nok næring og kalorier! Hun er virkelig spiseforstyrra. Det har det vel aldri vært noe tvil om. Trist å se! 24 4
snute Skrevet 20. mars #109264 Skrevet 20. mars Det stod en veldig interessant artikkel i VG her om dagen om en dame som trente mye men uten resultater. Da hun la om på opplegget sitt og begynte å spise mer og trene mindre, kom resultatene med en gang. Hun ønsket å bygge mer muskler. Tenkte på CBE, håper hun leste det. Nok næring er utrolig viktig! 12 2
Sinccis Skrevet 20. mars #109265 Skrevet 20. mars snute skrev (2 timer siden): Det stod en veldig interessant artikkel i VG her om dagen om en dame som trente mye men uten resultater. Da hun la om på opplegget sitt og begynte å spise mer og trene mindre, kom resultatene med en gang. Hun ønsket å bygge mer muskler. Tenkte på CBE, håper hun leste det. Nok næring er utrolig viktig! Hun har jo tatt PT kurs, så hun vet nok helt sikkert det grunnleggende om ernæring ift trening. Tror nok det heller handler om at hun ikke har lyst til å bygge mer muskler - hun har lyst til å være tynn. 12 10
Frisk Frosk Skrevet 20. mars #109266 Skrevet 20. mars Sinccis skrev (12 minutter siden): Hun har jo tatt PT kurs, så hun vet nok helt sikkert det grunnleggende om ernæring ift trening. Tror nok det heller handler om at hun ikke har lyst til å bygge mer muskler - hun har lyst til å være tynn. Det er i hvert fall det inntrykket hun velger å gi på sine bedriftskanaler! Hun snakker om styrke og være sterk, hun snakker om helse... men i praksis viser hun at hun ikke trener riktig, hun er ærlig på at hun trener for å forme kroppen til en form som hun synes er penest, og hun viser overtrening på deler av kroppen som hun vil utheve, og hun viser at hun er svak i andre deler av kroppen fordi hun ikke trener for å bli sterk, men gi inntrykk av at hun er tynn. Det Caroline Berg Eriksen holder på med, det hun forsøker å selge, det har ingenting med god helse å gjøre! Tvert imot handler det om hvordan bygge kroppen og immunforsvaret ned, skade egen kropp. Over år har det blitt kommentert hvor ofte CBE er syk, fordi hun stadig har lagt ut om at hun er syk igjen, og igjen, og igjen. I tråden her har det utallige ganger blitt påpekt at det er å forvente at hun blir syk når hun overtrener og samtidig spiser altfor lite og for lite variert. Det er blitt påpekt at det kostholdet hun viser frem vil føre til næringsmangler, som som overtrening, og ikke minst sammen med overtrening, fører til at immunforsvaret vil bli svekket. Ser man på Caroline Berg Eriksen og Ingeborg Senneset og Sofie Steen Isachsen /Sophie Elise, så velger de alle å selge egne sykdommer som influensere, sin egen uhelse er salgsvare. Og, det skader andre som lar seg påvirke av det uforsvarlige disse m.fl. driver med. 12 7
Holger Pan Skrevet 20. mars #109267 Skrevet 20. mars Sinccis skrev (43 minutter siden): Hun har jo tatt PT kurs, så hun vet nok helt sikkert det grunnleggende om ernæring ift trening. Tror nok det heller handler om at hun ikke har lyst til å bygge mer muskler - hun har lyst til å være tynn. Såvidt jeg husker var det et lynkurs på 2-3 måneder hun tok som ikke lengre finnes. Det er begrenset hva man rekker å lære om et helt eget fag som ernæring på et slikt kort kurs, og ikke noe alle ferske PT'er alltid har med i kofferten som kan nyttiggjøres overfor kunder. Og jeg er helt enig med deg om hvilken fysikk Berg Eriksen foretrekker. 12 4
MissKatt Skrevet 21. mars #109268 Skrevet 21. mars Kan noen oppdatere meg? Har fruen vitamin- og mineralmangel? Og har hun vært mye syk? Hvor leser dere det? Driver ikke hun og lager kostholdsplaner for andre i Fitfemme og reklamerer for såkalt sunn mat i sine egne kanaler? Dessuten, når andre har påpekt at hun trener for å bli tynn og feminin, så svarer hun alltid at hun også trener for helse, og at det ikke er noen motsetning mellom å ville ha en fin rompe og å ha god helse. Dette slår jo sprekker nå, hun trener for å være tynn og definert, ikke for god helse, og sist men ikke minst: hennes helse er dårlig og det har hun til og med innrømt. Eller misforstår jeg? Hun kan jo heller ikke gi råd til andre nå, i den tilstanden hun befinner seg i? Det er uetisk. 16 1
enkefru Skrevet 21. mars #109269 Skrevet 21. mars MissKatt skrev (18 minutter siden): Kan noen oppdatere meg? Har fruen vitamin- og mineralmangel? Og har hun vært mye syk? Hvor leser dere det? Driver ikke hun og lager kostholdsplaner for andre i Fitfemme og reklamerer for såkalt sunn mat i sine egne kanaler? Dessuten, når andre har påpekt at hun trener for å bli tynn og feminin, så svarer hun alltid at hun også trener for helse, og at det ikke er noen motsetning mellom å ville ha en fin rompe og å ha god helse. Dette slår jo sprekker nå, hun trener for å være tynn og definert, ikke for god helse, og sist men ikke minst: hennes helse er dårlig og det har hun til og med innrømt. Eller misforstår jeg? Hun kan jo heller ikke gi råd til andre nå, i den tilstanden hun befinner seg i? Det er uetisk. Hvilke andre? Har hun noen kunder i hele tatt? Trener for god helse? Hahahaha…. For å være tynnest mulig vel… ALLE ser (vet) jo det, slik har det vært lenge (alltid?) 14 4
Margit777 Skrevet 21. mars #109270 Skrevet 21. mars (endret) Er morsomt at hun er den siste som forstår at hun selv ikke er frisk. Nei, mannen blir den siste. Endret 21. mars av Margit777 8 1
Katten89 Skrevet 22. mars #109271 Skrevet 22. mars MissKatt skrev (På 21.3.2026 den 9.46): Kan noen oppdatere meg? Har fruen vitamin- og mineralmangel? Og har hun vært mye syk? Hvor leser dere det? Driver ikke hun og lager kostholdsplaner for andre i Fitfemme og reklamerer for såkalt sunn mat i sine egne kanaler? Dessuten, når andre har påpekt at hun trener for å bli tynn og feminin, så svarer hun alltid at hun også trener for helse, og at det ikke er noen motsetning mellom å ville ha en fin rompe og å ha god helse. Dette slår jo sprekker nå, hun trener for å være tynn og definert, ikke for god helse, og sist men ikke minst: hennes helse er dårlig og det har hun til og med innrømt. Eller misforstår jeg? Hun kan jo heller ikke gi råd til andre nå, i den tilstanden hun befinner seg i? Det er uetisk. Fruen la ut på snap at hun hadde vært hos legen og tatt blodprøver pga hovne øyne og lengre tids slapphet/slitenhet. Hun nevner at hun har hatt mye sykdom siden jul. Hun oppdaterer oss om at prøvene viser litt dårlige verdier av ulike vitaminer/mineraler som jeg forstår det. 5 1
Rastebenk Skrevet 22. mars #109272 Skrevet 22. mars (endret) Katten89 skrev (38 minutter siden): Fruen la ut på snap at hun hadde vært hos legen og tatt blodprøver pga hovne øyne og lengre tids slapphet/slitenhet. Hun nevner at hun har hatt mye sykdom siden jul. Hun oppdaterer oss om at prøvene viser litt dårlige verdier av ulike vitaminer/mineraler som jeg forstår det. Så rart, hun som lever på shaker, proteinbarer, pulver og ultraprosesserte proteinvafler 🤔 Endret 22. mars av Rastebenk 20 3
Keaton Skrevet 22. mars #109273 Skrevet 22. mars (endret) Katten89 skrev (42 minutter siden): Fruen la ut på snap at hun hadde vært hos legen og tatt blodprøver pga hovne øyne og lengre tids slapphet/slitenhet. Hun nevner at hun har hatt mye sykdom siden jul. Hun oppdaterer oss om at prøvene viser litt dårlige verdier av ulike vitaminer/mineraler som jeg forstår det. Men nåde deg om du nevner at hun er mye syk! 🤭 Hun ER så frisk, atte. Håper hun personlig har tenkt på overgangsalderen, dersom det stemmer at CBE.no privat tror på en annen løsning enn kirurgisk-kosmetisk tukling som årsak til hovne øyne. Endret 22. mars av Kollontaj 18
loffen Skrevet 22. mars #109274 Skrevet 22. mars Katten89 skrev (2 timer siden): Fruen la ut på snap at hun hadde vært hos legen og tatt blodprøver pga hovne øyne og lengre tids slapphet/slitenhet. Hun nevner at hun har hatt mye sykdom siden jul. Hun oppdaterer oss om at prøvene viser litt dårlige verdier av ulike vitaminer/mineraler som jeg forstår det. Det rare var jo at legen hennes sa at prøvene var helt fine. Men hun selv ettergikk resultatene, sikkert litt nøyere enn legen da, og fant tydeligvis ut at de ikke var så bra. 12 4
Keaton Skrevet 22. mars #109275 Skrevet 22. mars loffen skrev (1 time siden): Det rare var jo at legen hennes sa at prøvene var helt fine. Men hun selv ettergikk resultatene, sikkert litt nøyere enn legen da, og fant tydeligvis ut at de ikke var så bra. Oi! 2
MiniMjau Skrevet 22. mars #109276 Skrevet 22. mars loffen skrev (2 timer siden): Det rare var jo at legen hennes sa at prøvene var helt fine. Men hun selv ettergikk resultatene, sikkert litt nøyere enn legen da, og fant tydeligvis ut at de ikke var så bra. Så hun tolket resultatene på egenhånd? 4
Hirondelle Skrevet 22. mars #109277 Skrevet 22. mars MiniMjau skrev (10 minutter siden): Så hun tolket resultatene på egenhånd? Egenhånd? Neida, hun bor med Åge! 23 8
jordeple Skrevet 22. mars #109278 Skrevet 22. mars Hirondelle skrev (5 minutter siden): Egenhånd? Neida, hun bor med Åge! 😄 1
MiniMjau Skrevet 22. mars #109279 Skrevet 22. mars Hirondelle skrev (5 minutter siden): Egenhånd? Neida, hun bor med Åge! Stemmer det. Legen er sikkert bare feit og sjalu. Var d ikke sånn? 7
Ganymedes Skrevet 22. mars #109280 Skrevet 22. mars Hva er den greia hun har rundt hodet på pilatesvideoen? Spør oppriktig for en venn. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå