Ganymedes Skrevet 17. mars #109241 Skrevet 17. mars Kollontaj skrev (7 timer siden): Ny TikTok-knabbing som man later som er egen idé. Kreativt! Den slår ikke ann, 174 likes etter 10 timer 7
Gjest Minthia Skrevet 17. mars #109242 Skrevet 17. mars Det er link til fitfemme ja. Hvorfor blir hun fortsatt ikke tatt på denne falske markedsføringen? «Sammen med teamet mitt spesialiserer jeg meg på å hjelpe mennesker med utfordringene de har vedrørende trening og helse. Min tilnærming kombinerer ernæringskunnskap, personlig trening og forståelse for hvilke utfordinger som oppstår i forbindelse med livsstilsendringer. Jeg tror på å skape varige endringer gjennom små, bærekraftige steg.» Hun har verken et team, spesialisering på utfordringer md trening og helse, eller ernæringsvitenskap.
Holger Pan Skrevet 17. mars #109243 Skrevet 17. mars (endret) Ingen bryr seg, ganske enkelt. Berg Eriksen har ikke nok rekkevidde og påvirkningskraft til at AS'et prioriteres i saksbehandlingskøen hvis noen i det hele tatt har tatt seg bryet med å melde det inn, så denne gangen er det kanskje håp om at EU-kontrollen gjennomføres i tide? Ingen sammenheng, forøvrig. Endret 17. mars av Reverend 13 1 8
Cami9 Skrevet 17. mars #109244 Skrevet 17. mars Anonym90059005 skrev (10 timer siden): Nei, det er helt feil. Hun jogget veldig på hæl før, men etter at mange kritiserte/kommenterte på det over flere år, så byttet hun til "tå-løping" for noen år siden. Særr? Syns alltid hun har løpt på tå jeg😆
hvalstad45 Skrevet 17. mars #109245 Skrevet 17. mars Hallepalle2 skrev (På 15.3.2026 den 8.20): Her tror jeg faktisk ikke at jeg hadde kjent henne igjen uten kontekst. Kudos for å vise kroppen slik den virkelig ser ut, da, selv om ansiktet er helt ugjenkjennelig. Jeg lurer slik på hva hun tenker med den filterbruken når hun samtidig er med på reality slik at man jo får se hvordan hun virkelig ser ut. Til tross for at hun er stiv i maska av fillers og botox så ser hun mye bedre ut på tv enn i sine egne kanaler. Og da går vel litt av vitsen med redigering og filter bort?? Fikk dette klippet opp på insta og jeg ble helt flau, hun er jo ikke morsom i det hele tatt og den var så åpenbart lånt fra noen andre. Det er vondt å se på noen som prøver så hardt uten å komme i nærheten av noe godt innhold. Hadde hun begynt nå, hadde hun jo aldri blitt kjent. (Forresten. å si hun prøver så hardt er jo en sannhet med modifikasjoner, men hun prøver helt feil!) 18 2
Snødronninga Skrevet 17. mars #109246 Skrevet 17. mars (endret) Humor har du, det er sikkert! Skriver mamma Berg. Så dette kalles å ha humor? CBE har delt at hun bruker over 10 timer på tlf daglig, og noe bruker hun nok til å finne ideer til innhold. Hun finner noe som andre har laget og kopierer det. Ja det kalles visst en trend. Jeg opplever at det ikke er humor som kommer i første rekke. Det er å vise seg frem som denne figuren hun har laget, som hun ser ut til å elske. Som har kritthvite tenner, mysende øyne, perfekt krøllet hår, make up on fleek og den glattpolerte finishen. Ikke glem vidvinkelen som gir gigantisk panne og et langt, smalt ansikt. Humoren her er det at hun som vanlig, ikke klarer seg uten alle effektene. Det er mer tragisk enn komisk. Det føles som CBE mater sitt eget ego, for hva får man ut av at 210 stk liker og 8 stk kommenterer? En sjelden gang får hun mange likes og kommentarer men det er ikke så ofte. Hvordan lønner dette seg økonomisk? Hvordan gir disse tåpelige reelsene henne samarbeid? https://www.instagram.com/reel/DV9Mp2jDt4Y/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Endret 17. mars av Snødronninga 19 1 10
Isola2 Skrevet 17. mars #109247 Skrevet 17. mars Snødronninga skrev (2 timer siden): Humor har du, det er sikkert! Skriver mamma Berg. Så dette kalles å ha humor? CBE har delt at hun bruker over 10 timer på tlf daglig, og noe bruker hun nok til å finne ideer til innhold. Hun finner noe som andre har laget og kopierer det. Ja det kalles visst en trend. Jeg opplever at det ikke er humor som kommer i første rekke. Det er å vise seg frem som denne figuren hun har laget, som hun ser ut til å elske. Som har kritthvite tenner, mysende øyne, perfekt krøllet hår, make up on fleek og den glattpolerte finishen. Ikke glem vidvinkelen som gir gigantisk panne og et langt, smalt ansikt. Humoren her er det at hun som vanlig, ikke klarer seg uten alle effektene. Det er mer tragisk enn komisk. Det føles som CBE mater sitt eget ego, for hva får man ut av at 210 stk liker og 8 stk kommenterer? En sjelden gang får hun mange likes og kommentarer men det er ikke så ofte. Hvordan lønner dette seg økonomisk? Hvordan gir disse tåpelige reelsene henne samarbeid? https://www.instagram.com/reel/DV9Mp2jDt4Y/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Det der må være det mest krampaktige jeg har sett på lenge…hvor er puta?! 21
Hunter7 Skrevet 17. mars #109248 Skrevet 17. mars Den eneste komikken CBE faktisk kan, er den ufrivillige. Når hele karrieren har vært og fortsatt er tuftet på humorløs* utilnærmelighet, så havner man kjapt i WTF-området på humorskalaen når man prøver å være morsom. *Modifisering: CBE har faktisk humor - tiss-og-bæsj-humor og sparke-nedover-og-håne-humor. Personlig finner jeg ingen av dem særlig lystige eller flatterende. 22 1 7
Jaddah123 Skrevet 17. mars #109249 Skrevet 17. mars Snødronninga skrev (5 timer siden): Humor har du, det er sikkert! Skriver mamma Berg. Så dette kalles å ha humor? CBE har delt at hun bruker over 10 timer på tlf daglig, og noe bruker hun nok til å finne ideer til innhold. Hun finner noe som andre har laget og kopierer det. Ja det kalles visst en trend. Jeg opplever at det ikke er humor som kommer i første rekke. Det er å vise seg frem som denne figuren hun har laget, som hun ser ut til å elske. Som har kritthvite tenner, mysende øyne, perfekt krøllet hår, make up on fleek og den glattpolerte finishen. Ikke glem vidvinkelen som gir gigantisk panne og et langt, smalt ansikt. Humoren her er det at hun som vanlig, ikke klarer seg uten alle effektene. Det er mer tragisk enn komisk. Det føles som CBE mater sitt eget ego, for hva får man ut av at 210 stk liker og 8 stk kommenterer? En sjelden gang får hun mange likes og kommentarer men det er ikke så ofte. Hvordan lønner dette seg økonomisk? Hvordan gir disse tåpelige reelsene henne samarbeid? https://www.instagram.com/reel/DV9Mp2jDt4Y/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Er vel litt typisk foreldre, spesielt mødre, å like det meste som barna lager, selv om de er voksne og cringe for alle andre. 5
Margit777 Skrevet 18. mars #109250 Skrevet 18. mars Cami9 skrev (På 16.3.2026 den 13.22): Hun har alltid gjort det - er bare sånn løpestilen hennes er Mener hun løpte på hæla før. 1
Holger Pan Skrevet 18. mars #109251 Skrevet 18. mars hvalstad45 skrev (På 17.3.2026 den 12.33): Fikk dette klippet opp på insta og jeg ble helt flau, hun er jo ikke morsom i det hele tatt og den var så åpenbart lånt fra noen andre. Det er vondt å se på noen som prøver så hardt uten å komme i nærheten av noe godt innhold. Hadde hun begynt nå, hadde hun jo aldri blitt kjent. (Forresten. å si hun prøver så hardt er jo en sannhet med modifikasjoner, men hun prøver helt feil!) Det Berg Eriksen ikke innser er at samfunnet og influencermarketing har løpt fra hennes måte å selge på for flere år siden. Der Fotballfrua ville ha et glanset magasin der publikum kunne drømme og misunne seg bort, forventer nå publikum hva dette glansede magasinet kan gjøre for publikum som ikke innbefatter dagdrømming og misunnelse. Det er fryktelig lenge siden fru fotball kunne skryte av at "folk blir inspirert bare fordi jeg er meg". Som influenser er hun ganske enkelt ferdig uten å skjønne det selv. https://influencere.wordpress.com/cbe-diverse/ 18 2
Katten89 Skrevet 18. mars #109252 Skrevet 18. mars Haha, først hisser hun seg opp over at noen kommenterer at hun ofte er syk og nå legger hun ut på snap om alt hun har hatt siden jul 😅. Føler seg ikke på topp og har tatt blodprøver. Så det var ikke bare hovne øyne som brakte henne til legen. Kan det være kalorier som mangler kanskje 🤔🙃. 18 7
Holger Pan Skrevet 18. mars #109253 Skrevet 18. mars (endret) Krysser fingrene for at hun ikke har tatt en Sophie Elise Ulrikke og produsert en atpåklatt og at det bare handler om perimenopause. Endret 18. mars av Reverend 5
Isola2 Skrevet 18. mars #109254 Skrevet 18. mars Reverend skrev (22 minutter siden): Krysser fingrene for at hun ikke har tatt en Sophie Elise Ulrikke og produsert en atpåklatt og at det bare handler om perimenopause. Tror faktisk ikke hun vil utsette kroppen for nok en graviditet, selv om det potensielle i mer penger og klikk 3
Gjest Xstrella Skrevet 18. mars #109255 Skrevet 18. mars Må jo ha grunner til at det ikke blir Norseman.
Snødronninga Skrevet 18. mars #109256 Skrevet 18. mars Hun snakker som om at alt som evt er galt i kroppen, vises på blodprøver. Det gjør det ikke. Hun forteller at hun har noen lavere verdier på enkelte vitaminer/mineraler, det er sikkert greit å vite. Så er det litt, hva skal man si. En tankevekker for henne kanskje, at hun ikke lever så sunt som hun påstår hun har gjort. Ikke vet jeg hva slags kosthold hun har, utenom det hun viser på sosiale medier. Ut i fra det, er jeg ikke imponert. Mange lettvinte løsninger som shaker, proteinbarer, grøter, proteinpulver. Håper hun tar en revurdering på hva hun har i seg, og kanskje hun ikke skulle jobbe så hardt for å komme tilbake til sin normale form heller. Ikke sikkert det er det aller sunneste. Hun sa hun gikk ned i vekt mens hun var syk. Det er ikke så rart, men da er det virkelig ikke sunt å ha så lav fettprosent fra før. Du har ingenting å gå på, ikke rart det tar lang tid å komme seg. 19 1 4
loffen Skrevet 18. mars #109257 Skrevet 18. mars Herregud så totalt uinterressant for andre! Sitte og gnåle om blodprøvene og hvor mye syk hun har vært og gikk ned i vekt stakkars og så slitsomt å prøve å få til ALT, være mamma og trene og spise og bla bla bla. Ikke orket jeg høre resten, der hun prater med trutmunn og babystemme og drar i hestehalen og må ha briller fordi hun hadde sånn fryktelig øøøødeeeem under øynene. Hun til og med viste folk bilder! (Nei jeg følger henne ikke, men titter på snap via nettelser innimellom. Sånn, her ; https://www.snapchat.com/@carobergeriksen ) 20 1
MiniMjau Skrevet 18. mars #109258 Skrevet 18. mars Kroppen er nok i underskudd og på sparebluss (som hun selv sier). Det skal MYE til, å komme så langt ned at en mangler vitaminer, jern etc *uten at det er en åpenbar og ekte sykdom tilstede. Når en ser middagsporsjonen, med kanskje 100 gram torsk og en liten dæsj potetmos og to asparges....så skjønner en jo det. Og hun Løper og løper hver dag. ... 18 3
Keaton Skrevet 18. mars #109259 Skrevet 18. mars Spiller ingen rolle (ikke sett snap, men stoler på innlegg over her), for håret har blitt så sunt og langt, dere! 🤭 Bill.mrk: noen som vil gi meg noen produkter til det allerede sjukt fine håret mitt? 🙃 6 3
Holger Pan Skrevet 19. mars #109260 Skrevet 19. mars Attehæ? Klager over en lang liste manglende vitaminer og mineraler mens håret har blitt så langt og sunt? Ja, for håret er ikke en del av kroppen som nettopp trenger alt hun mangler, om jeg forsto innleggene her rett. #logikk 13 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå