Durancell Skrevet 25. november 2025 #108261 Skrevet 25. november 2025 Hvorfor ønsker hun å se minst 10 år eldre ut🤷♀️ Eller ser hun det ikke selv kanskje, alt det hun har sprøyta inn i trynet+filter? 14
Frisk Frosk Skrevet 25. november 2025 #108262 Skrevet 25. november 2025 Isild skrev (5 timer siden): https://en.wikipedia.org/wiki/Mar-a-Lago_face Takk for linken, jeg har ikke lest så omfattende om dette før. Det er egentlig skremmende, all den tid dette faktisk også kobles opp mot politiske ideer som nærmer seg fascisme, og "verdier" som i realiteten er så kvinneundertrykkende. Men, CBE sklir jo egentlig rett inn i det kvinneundertrykkende og ytrefokuserte hvor ærlig arbeid virker å være fremmedord. CBE sender hele tiden ut signaler om at hun som kvinne kun har verdi om hun har et utseende som er innen en viss mal, og hun selv alltid er "on fleek" og duller hjemme i et idealisert "perfekt, delikat" hjem. 23 6
Littelulla Skrevet 25. november 2025 #108263 Skrevet 25. november 2025 Nå ser ikke jeg annet enn sporadisk hos henne, og titter litt på tråden her. Kan ikke si jeg har fått med meg før nå at hun sesurerer barna. Er det nytt?
Snødronninga Skrevet 25. november 2025 #108264 Skrevet 25. november 2025 Littelulla skrev (38 minutter siden): Nå ser ikke jeg annet enn sporadisk hos henne, og titter litt på tråden her. Kan ikke si jeg har fått med meg før nå at hun sesurerer barna. Er det nytt? Sensurerer barna, hvor har du det fra? Hun eksponerer dem hele tiden. 19 3
Littelulla Skrevet 25. november 2025 #108265 Skrevet 25. november 2025 (endret) Jeg skjønner at du lurer. Plutselig så jeg i dag (det kan ha vært fra i går) at hun filmet så rart (hadde ikke med hodet), ansiktet var skjult av hår, filmet bakfra og sensurert/utydeliggjort andiktet på en av videoene. Det tok meh et øyeblikk å skjønne hva som foregikk. Der igjen så jeg et nytt bilde etter jeg hadde skrevet her, hvor ansiktet var med igjen. Så jeg vet ikke helt hva som skjer. Endret 25. november 2025 av Littelulla
Snødronninga Skrevet 25. november 2025 #108266 Skrevet 25. november 2025 Littelulla skrev (1 time siden): Jeg skjønner at du lurer. Plutselig så jeg i dag (det kan ha vært fra i går) at hun filmet så rart (hadde ikke med hodet), ansiktet var skjult av hår, filmet bakfra og sensurert/utydeliggjort andiktet på en av videoene. Det tok meh et øyeblikk å skjønne hva som foregikk. Der igjen så jeg et nytt bilde etter jeg hadde skrevet her, hvor ansiktet var med igjen. Så jeg vet ikke helt hva som skjer. Hun har aldri sensurert ansiktet på sine barn, så da tror jeg nesten du forveksler henne og en annen influencer? 12
enkefru Skrevet 25. november 2025 #108267 Skrevet 25. november 2025 Littelulla skrev (1 time siden): Jeg skjønner at du lurer. Plutselig så jeg i dag (det kan ha vært fra i går) at hun filmet så rart (hadde ikke med hodet), ansiktet var skjult av hår, filmet bakfra og sensurert/utydeliggjort andiktet på en av videoene. Det tok meh et øyeblikk å skjønne hva som foregikk. Der igjen så jeg et nytt bilde etter jeg hadde skrevet her, hvor ansiktet var med igjen. Så jeg vet ikke helt hva som skjer. Det var kanskje noen andres barn….? hun passer som regel på slikt for ingen foreldre vil ha barna sine eksponert på den måten 10
Littelulla Skrevet 25. november 2025 #108268 Skrevet 25. november 2025 (endret) Snødronninga skrev (4 minutter siden): Hun har aldri sensurert ansiktet på sine barn, så da tror jeg nesten du forveksler henne og en annen influencer? Nei, jeg har dobbeltsjekket. enkefru skrev (2 minutter siden): Det var kanskje noen andres barn….? hun passer som regel på slikt for ingen foreldre vil ha barna sine eksponert på den måten Nei, det er bursdagsjenta hennes. Men som sagt, så kom det en snutt på slutten med fullt ansikt, så jeg vet ikke helt hva hun gjør. Endret 25. november 2025 av Littelulla 1
Isild Skrevet 26. november 2025 #108269 Skrevet 26. november 2025 Frisk Frosk skrev (18 timer siden): Takk for linken, jeg har ikke lest så omfattende om dette før. Det er egentlig skremmende, all den tid dette faktisk også kobles opp mot politiske ideer som nærmer seg fascisme, og "verdier" som i realiteten er så kvinneundertrykkende. Men, CBE sklir jo egentlig rett inn i det kvinneundertrykkende og ytrefokuserte hvor ærlig arbeid virker å være fremmedord. CBE sender hele tiden ut signaler om at hun som kvinne kun har verdi om hun har et utseende som er innen en viss mal, og hun selv alltid er "on fleek" og duller hjemme i et idealisert "perfekt, delikat" hjem. Veldig enig. Det er skummelt at hun og andre kvinner går baklengs, og lever slik vi har jobbet oss vekk fra - dulle hjemme og være "pen". Kvinner som virkelig ønsker å være "kun" det, skal så klart få lov, men i 2025 er dette helt på trynet. Som ideal så hører det hjemme på 50-tallet. 14 9
ingo Skrevet 26. november 2025 #108270 Skrevet 26. november 2025 (endret) Denne!! Nettråd lagt ut i story hos Henrik Troy! Måtte denne «bedriften» ta noe av dette til seg! https://www.instagram.com/reel/DRcD5FijbFU/ Endret 26. november 2025 av ingo Feil 11 2 3
gladidag Skrevet 26. november 2025 #108271 Skrevet 26. november 2025 ingo skrev (2 timer siden): Denne!! Nettråd lagt ut i story hos Henrik Troy! Måtte denne «bedriften» ta noe av dette til seg! https://www.instagram.com/reel/DRcD5FijbFU/ Tviler . Får jo lyst å poste linken som kommentar på siste IGinnlegg hos CBE. 7 1 4
Frisk Frosk Skrevet 26. november 2025 #108272 Skrevet 26. november 2025 gladidag skrev (5 minutter siden): Tviler . Får jo lyst å poste linken som kommentar på siste IGinnlegg hos CBE. Fantastisk om du gjør det! ❤️ 5
Jobbermedbarn Skrevet 26. november 2025 #108274 Skrevet 26. november 2025 Den var så bra👏 Hvis ikke det gir deg noe å tenke på så er det noe som er virkelig galt. 10
Snødronninga Skrevet 26. november 2025 #108275 Skrevet 26. november 2025 (endret) gladidag skrev (1 time siden): Tviler . Får jo lyst å poste linken som kommentar på siste IGinnlegg hos CBE. Ser ikke noe, våget du?? Hun er såååå stolt over datteren at hun nesten sprekker. Det er ikke måte på hvor mange talenter hun har, og da er det veldig synd å ikke få frem alt sammen i et eget innlegg. Stoltheten og alle positive kommentarer hun høster, når hun deler noe av barna, trumfer alt annet. Bonusen er selvfølgelig at CBE får mer klikk og likes. Barna vises i hennes kanaler daglig, for dette er hun overbevist om er best for sine barn (For henne selv og businessen). Endret 26. november 2025 av Snødronninga 7 10
Margit777 Skrevet 26. november 2025 #108276 Skrevet 26. november 2025 Snødronninga skrev (1 minutt siden): Ser ikke noe, jeg du våget? Hun er såååå stolt over datteren at hun nesten sprekker. Det er ikke måte på hvor mange talenter hun har, og da er det veldig synd å ikke få frem alt sammen i et eget innlegg. Stoltheten og alle positive kommentarer hun høster, når hun deler noe av barna, trumfer alt annet. Bonusen er selvfølgelig at CBE får mer klikk og likes. Barna vises i hennes kanaler daglig, for dette er hun overbevist om er best for sine barn (For henne selv og businessen). Og klemmer fram musa si i trang tights neste bilde 😄 Ekleste influenseren i verden. 21 1
gladidag Skrevet 26. november 2025 #108277 Skrevet 26. november 2025 Snødronninga skrev (22 minutter siden): Ser ikke noe, våget du?? Hun er såååå stolt over datteren at hun nesten sprekker. Det er ikke måte på hvor mange talenter hun har, og da er det veldig synd å ikke få frem alt sammen i et eget innlegg. Stoltheten og alle positive kommentarer hun høster, når hun deler noe av barna, trumfer alt annet. Bonusen er selvfølgelig at CBE får mer klikk og likes. Barna vises i hennes kanaler daglig, for dette er hun overbevist om er best for sine barn (For henne selv og businessen). Får ikke til at linken blir klikkbar..
Durancell Skrevet 27. november 2025 #108278 Skrevet 27. november 2025 Escadamango skrev (5 timer siden): Nå får jeg nok kjeft men den gamleste jenta ligner på Ole Henry Snildalsli. Ikke ondskapsfullt ment, han er nå søt da Pga tenna? 1
Stargaze Skrevet 27. november 2025 #108279 Skrevet 27. november 2025 Fremtidig forfatter? Hun lever ikke bare gjennom sitt eget speilbilde lenger, men gjennom barna som deles for alt det er verdt. På tide hun får litt innhold i livet. 11
Dåsen Skrevet 27. november 2025 #108280 Skrevet 27. november 2025 Caroline syns jo det er stas hvis ungene blir gjenkjent på gata. Kjendiser vettu! Tror overhodet ikke hun kommer til å ta til seg den kampanjen der dessverre. 18 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå