BlendaSensitive Skrevet 22. november 2025 #108241 Skrevet 22. november 2025 Cbe, den mer glossy varianten av villa paprika og anne brith… 13 3
Hirondelle Skrevet 23. november 2025 #108242 Skrevet 23. november 2025 BlendaSensitive skrev (15 timer siden): Cbe, den mer glossy varianten av villa paprika og anne brith… … ikke alt som glitrer er gull 16 2
Pås Skrevet 23. november 2025 #108243 Skrevet 23. november 2025 Sjømystikk skrev (På 21.11.2025 den 17.38): Og det som er litt "gøy" er at på siden til Athlete Excel (ja, jeg klarte å rote meg inn dit), https://www.athleteexcel.no/om-oss så står dette "om oss": Vi i Athlete Excel etterstreber å tilby den beste coachingen på markedet for idrettsutøvere og mosjonsiter som ønsker å trene mot spesifikke mål! Vi har lang erfaring som profesjonelle fotballspillere og har dermed både relevant erfaring og kunnskap til å kunne hjelpe DEG med å nå dine mål. Vi tilbyr alt fra standardiserte treningsprogram, til personlig coaching og tett oppfølging på daglig basis. Vi har også mulighet for stedlige PT-timer i Skien og Sarpsborg hvior du vil få den aller beste oppfølgingen fra en av våre coacher. Vårt mål er å tilby all vår kunnskap og erfaring til alle som jobber mot et spesifikt mål, uavhengig av idrett og nivå. Altså vi, vi, våre, vår og vårt.... Og under er det "listet" opp Teamet. Det vil si, kun bilde og informasjon om Lars-Kristian Eriksen. Og der står det blant annet at Lars-Kristian Eriksen jobber per i dag i Sarpsborg 08 sin utviklingsavdeling! Nå kan ikke jeg så mye om fotball, men på Norges Fotballforbund sine sider https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=2943352 står det at Lars-Kristian Eriksen er trener for Sarpsborg 08 G15 Nasjonal og Ass.trener for Sarpsborg 08 G19NR. Kanskje dette er roller som er i utviklingsavdelingen... ja, ikke vet jeg. Og alt dette på et firma som ikke eksisterer. Måtte inn og sjekke, det står faktisk ‘mosjonsiter’. At de ikke en gang tar seg bryet med å lese korrektur? 😂 15 1
MorUgle Skrevet 23. november 2025 #108244 Skrevet 23. november 2025 Fikk chipmunk følelse da jeg hørte den «nye» julesangen.. kommer ikke til å høre igjen. 13 1
Surikatt Skrevet 23. november 2025 #108245 Skrevet 23. november 2025 MorUgle skrev (9 minutter siden): Fikk chipmunk følelse da jeg hørte den «nye» julesangen.. kommer ikke til å høre igjen. Regner med det er polert med autotune. Ville aldri hørt på noe sånt. 14
Kollontaj Skrevet 23. november 2025 #108246 Skrevet 23. november 2025 Har ikke hørt den, skal aldri høre den, har fortsatt traumer etter forrige maltraktering av julesang. 😣 10 5
Isild Skrevet 24. november 2025 #108247 Skrevet 24. november 2025 CBE.no mener vel fortsatt at de lager innhold til voksne ressurssterke kvinner? Vel, her sitter jeg i helsevesen-uniformen min og venter på å dra på en travel vakt. Mens jeg drikker kaffe og scroller før jeg drar, så finner jeg overhodet INGEN inspirasjon i å se Caroline henge opp en krans på peisen med den største sløyfa i håret jeg har sett. Det er så latterlig. Men de har vel et publikum, tviler derimot sterkt på at det er særlig mange karrierekvinner og kvinner i jobb. Hun viser i beste fall en hjemmeværende husmor, som bare surrer og subber rundt i livet. Det er overhodet ikke representativt for hjemmeværende husmødree heller, de har som regel travle dager - med mindre de uheldigvis er kronisk syke e.l. Men det er jo ikke sistnevnte CBE.no ønsker å nå frem til, for i deres øyne er jo det de samme drittkjerringene som henger her på KG uten liv osv.... De har penger til å gjøre det fjongt da tydeligvis. Tror de en gang har sagt at de ønsker å skape innhold andre kan "drømme seg bort" i, jeg tror nok ikke det er så mange som drømmer seg bort i det der. Ikke karrierekvinner, og ikke de forhatte "drittkjerringene" heller. 24 2 21
irevin Skrevet 24. november 2025 #108248 Skrevet 24. november 2025 Isild skrev (3 timer siden): CBE.no mener vel fortsatt at de lager innhold til voksne ressurssterke kvinner? Vel, her sitter jeg i helsevesen-uniformen min og venter på å dra på en travel vakt. Mens jeg drikker kaffe og scroller før jeg drar, så finner jeg overhodet INGEN inspirasjon i å se Caroline henge opp en krans på peisen med den største sløyfa i håret jeg har sett. Det er så latterlig. Men de har vel et publikum, tviler derimot sterkt på at det er særlig mange karrierekvinner og kvinner i jobb. Hun viser i beste fall en hjemmeværende husmor, som bare surrer og subber rundt i livet. Det er overhodet ikke representativt for hjemmeværende husmødree heller, de har som regel travle dager - med mindre de uheldigvis er kronisk syke e.l. Men det er jo ikke sistnevnte CBE.no ønsker å nå frem til, for i deres øyne er jo det de samme drittkjerringene som henger her på KG uten liv osv.... De har penger til å gjøre det fjongt da tydeligvis. Tror de en gang har sagt at de ønsker å skape innhold andre kan "drømme seg bort" i, jeg tror nok ikke det er så mange som drømmer seg bort i det der. Ikke karrierekvinner, og ikke de forhatte "drittkjerringene" heller. 👏👏 Helt enig ! Influensere som CBE mfl. som ikke har en «vanlig jobb» bærer jo preg av null input og nærmeste ingen ide hvordan et «a-4» liv er som jo er det majoriteten lever etter. Tror derfor innholdet blir så som så - de lever i sin egen boble 10
Stargaze Skrevet 24. november 2025 #108249 Skrevet 24. november 2025 (endret) Teksten i denne sangen sier vel det meste om det overfladiske livet hennes..... Endret 24. november 2025 av Stargaze 10
Hunter7 Skrevet 24. november 2025 #108250 Skrevet 24. november 2025 Stargaze skrev (34 minutter siden): Teksten i denne sangen sier vel det meste om det overfladiske livet hennes..... Megahit?!? Greit å ta i for kjentfolk, men her synes jeg TV2s journalist overdriver noe vel mye. Eller: I et multivers finnes det også ei CBE som har alle de egenskapene man savner fra hennes dette-univers-CBE. Kanskje er det kommet ei flenge i "the fabric of the universe", og multivers-CBE havnet plutselig i vårt og ironiserte gladelig over disse gærne påvirkerne. Hvem vet? 8 2
Snødronninga Skrevet 24. november 2025 #108251 Skrevet 24. november 2025 Hunter7 skrev (58 minutter siden): Megahit?!? Greit å ta i for kjentfolk, men her synes jeg TV2s journalist overdriver noe vel mye. Eller: I et multivers finnes det også ei CBE som har alle de egenskapene man savner fra hennes dette-univers-CBE. Kanskje er det kommet ei flenge i "the fabric of the universe", og multivers-CBE havnet plutselig i vårt og ironiserte gladelig over disse gærne påvirkerne. Hvem vet? Men det er jo det programmet heter, var sikkert ikke ment som at CBEs låt var en megahit. Jeg brukte uttrykket angående manglende Vixen-nominering også, men det må være surt å ryke ut etter to programmer. Caroline er scenevant fra teatermiljøet, og vant til å synge mens f.eks Helene Olafsen kom så langt OG fikk en hit. Allikevel var det Caroline som var den stive, ukomfortable mens Helene var naturlig og sjarmerende. Tekst-messig så bommet CBE totalt på begge låtene. Meg, meg, meg, meg og mere meg. "Jeg er boss og du burde backe meg", "Det finnes et eget sted (i helvete?) for damer som drar andre damer ned", Og "Ikke lett å være kvinne på instagram", var for henne en låt med humor. Merkelig at du da ramser opp sitt eget liv, akkurat slik det fremstår på some. 13 4
Isola2 Skrevet 24. november 2025 #108252 Skrevet 24. november 2025 Stargaze skrev (3 timer siden): Teksten i denne sangen sier vel det meste om det overfladiske livet hennes..... Hjelpes så lite sjarm hun har..stiv som en pinne. Hadde nesten glemt den pinlige deltagelsen der.. 16
Hunter7 Skrevet 24. november 2025 #108253 Skrevet 24. november 2025 Snødronninga skrev (5 timer siden): Men det er jo det programmet heter, var sikkert ikke ment som at CBEs låt var en megahit. Jeg brukte uttrykket angående manglende Vixen-nominering også, men det må være surt å ryke ut etter to programmer. Caroline er scenevant fra teatermiljøet, og vant til å synge mens f.eks Helene Olafsen kom så langt OG fikk en hit. Allikevel var det Caroline som var den stive, ukomfortable mens Helene var naturlig og sjarmerende. Tekst-messig så bommet CBE totalt på begge låtene. Meg, meg, meg, meg og mere meg. "Jeg er boss og du burde backe meg", "Det finnes et eget sted (i helvete?) for damer som drar andre damer ned", Og "Ikke lett å være kvinne på instagram", var for henne en låt med humor. Merkelig at du da ramser opp sitt eget liv, akkurat slik det fremstår på some. Unnskyld! Det var jeg som tolket det feil 🙃Jeg hadde fortrengt den opptredenen der, og trodde at det var en artikkel om at CBE faktisk hadde fått en megahit i forbindelse med den nye julesangen hun og Guri visstnok har gjort. Var det ikke denne sangen/opptredenen som fikk en über-sarkastisk sekser-terning av Dagbladets anmelder? 12
Durancell Skrevet 24. november 2025 #108254 Skrevet 24. november 2025 Stargaze skrev (7 timer siden): Teksten i denne sangen sier vel det meste om det overfladiske livet hennes..... Det er så voldsomt nasalt. 11
Frisk Frosk Skrevet 24. november 2025 #108255 Skrevet 24. november 2025 Durancell skrev (5 minutter siden): Det er så voldsomt nasalt. Ikke rart, for hun har magen inntrukket hele tiden mens hun synger, og da får hun ikke pustet ned i magen, gir ikke pustemuskelen, diafragma, rom nok til å jobbe, får ikke kraft og følelse i sangen. Da blir det nasalt, flatt, livløst og kjedelig. Og da blir også hun stiv og livløs i fremføringen sin. 17 1
Ellie77 Skrevet 24. november 2025 #108256 Skrevet 24. november 2025 Kastet seg på Mar-a-lago face-trenden? 😬 8
Frisk Frosk Skrevet 24. november 2025 #108257 Skrevet 24. november 2025 Ellie77 skrev (4 minutter siden): Kastet seg på Mar-a-lago face-trenden? 😬 ... med en mellomting mellom pissatrengt cowboy-stilling på beina og narkoknekk, der hun står med knekk i knærne, bekkenet veldig tiltet fremover og med skrevende bein for å få mellomrom mellom lårene. Og dette er altså en posering hun selv helt bevisst velger, og gir inntrykk av å være glad og stolt av... Hjelper ikke med all verdens filter hun bruker, delikat blir det aldri. Ikke sunt heller! 19
Kollontaj Skrevet 24. november 2025 #108258 Skrevet 24. november 2025 Er det noen som ser forskjell på det innlegget som er lagt ut nå, smøre-seg-med-krem-reklame, og på det innlegget der hun reklamerte for samme merket i november i fjor? 🧐 7
Durancell Skrevet 25. november 2025 #108259 Skrevet 25. november 2025 Ellie77 skrev (8 timer siden): Kastet seg på Mar-a-lago face-trenden? 😬 Hva er det? 3 2
Isild Skrevet 25. november 2025 #108260 Skrevet 25. november 2025 Durancell skrev (10 minutter siden): Hva er det? https://en.wikipedia.org/wiki/Mar-a-Lago_face 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå