Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (På 28.11.2025 den 20.49):

Akkurat som folk her inne har hevdet i minst 10 år! 😅 Men bra! 

Mange som leser her inne og småkopierer, tro jag.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må innrømme at for 8-10 års tid siden så syns jeg det var artig å sjekke ut juleforberedelsene til CBE. Hun gikk jo bare hjemme på dagtid og var veldig interiørinteressert og familieorientert, så da hadde liksom hun gjort jobben med tanke på å finne den fineste pynten. Slik at det bare var å lene seg tilbake og la seg inspirere av julepynt som faktisk var å oppdrive i Norge, når tidsklemma mi tilbød pustepauser.

Men siden LKE ramlet inn i bedriften i 2017ish, så må man scrolle seg forbi så mye silikontits, rumpebilder, barneoppgulp, treningsgreier og pro-ana at jeg rett og slett ikke gidder. Kan hende at det er et par fine julebilder om jeg scroller meg gjennom 50 bilder med botox, svette ribbein og uinteressante unger. Men da oppsøker jeg heller langt mer effektive og inspirerende julekontoer. 

Så her inne at CBE har ca 0,03 % engasjementrate, ca 1000 likes i snitt på bildene og i snitt 8-10 kommentarer som ikke er deres egne. Bedriften har vel vist røde tall i årevis? Men hvor mye tjener de på snapchat, det er vel der pengene ligger nå? 

Endret av Rastebenk
  • Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet

For dere som sjekker CBEs (og andre influencere) snapstory, men ikke ønsker å gi henne reklameinntekter, kan dere bruke web versjonen av snapchat. Uten å logge inn. Det har jeg holdt på med lenge, etter at jeg fant ut at reklame ikke dukker opp mellom snappene.  Jeg spurte chat gpt, om det fungerer slik jeg tenkte. 

IMG_0559.jpeg

• Liker 15
  • Nyttig 10
Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

For dere som sjekker CBEs (og andre influencere) snapstory, men ikke ønsker å gi henne reklameinntekter, kan dere bruke web versjonen av snapchat. Uten å logge inn. Det har jeg holdt på med lenge, etter at jeg fant ut at reklame ikke dukker opp mellom snappene.  Jeg spurte chat gpt, om det fungerer slik jeg tenkte. 

IMG_0559.jpeg

Må man logge ut av snap chat for å få tilgang til web versjon uten innlogging? 

Skrevet (endret)
LastebilZara skrev (1 time siden):

Må man logge ut av snap chat for å få tilgang til web versjon uten innlogging? 

Nei, du må ikke logge deg ut fra appen.

Endret av Snødronninga
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (5 timer siden):

Takk for svar ☺️

• Hjerte 1
Skrevet
LastebilZara skrev (6 minutter siden):

Takk for svar ☺️

Lykke til, ramlet innom der for noen uker siden (måneder) og man ser ingenting. Det er helt mørkt hele tiden (og da var det ikke høsten, engang☺️

• Liker 1
Skrevet
Sinccis skrev (3 timer siden):

Ser det kjent ut? 😂

IMG_7860.jpeg

Tenk at dette er jobb for enkelte 

• Liker 15
Skrevet
Snødronninga skrev (4 timer siden):

Tenk at dette er jobb for enkelte 

Ja, man jo saktens lure. Men greit, det finnes mange rare yrker hvor det kan være vanskelig å skjønne (samfunns-)nytten av det. Problemet med CBE derimot, er jo at hun jevnt over leverer slurv og sarv i jobben sin. Det er kjappe løsninger, venstrehåndsarbeid, og generelt kun det absolutte minimum av innsats som avleveres. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (På 30.11.2025 den 16.38):

Hvordan søker man henne opp der da? På hele navnet eller det hun heter på Snapchat? Jeg finner henne ikke🙈 og prøvd å søke opp andre, må de ha stjerne? 

Endret av LastebilZara
Skrevet (endret)
LastebilZara skrev (47 minutter siden):

Hvordan søker man henne opp der da? På hele navnet eller det hun heter på Snapchat? Jeg finner henne ikke🙈 og prøvd å søke opp andre, må de ha stjerne? 

Her er linken, håper det funker nå 😃EDIT: Da jeg åpna linken med tlf, ser jeg at du blir direkte sendt til snapchat appen. Prøvde på en annen link. Det kommer kanskje an på hva slags nettleser du bruker og om det er på laptop/tlf. 

https://www.snapchat.com/@carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgeWJxdXRoaHdsAZrbKeWqAZrbKeKXAAAAAA

Endret av Snødronninga
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (25 minutter siden):

Her er linken, håper det funker nå 😃EDIT: Da jeg åpna linken med tlf, ser jeg at du blir direkte sendt til snapchat appen. Prøvde på en annen link. Det kommer kanskje an på hva slags nettleser du bruker og om det er på laptop/tlf. 

https://www.snapchat.com/@carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgeWJxdXRoaHdsAZrbKeWqAZrbKeKXAAAAAA

Jeg åpnet linken på telefonen (chrome nettleser). Holdt inn på den til jeg fikk valget åpne i ny fane. I ny fane fikk jeg spørsmål om tillatelse til å åpne appen. Jeg valgte ikke tillat og fortsett i nettleseren. Fungerte fint! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Jojo345
Skrevet (endret)

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/EyOzB2/aftenposten-har-sjekket-utdanningen-til-norges-stoerste-helseinfluensere

Fotballfrue oppgitt med pt-utdanning, journalistutdanning og yogainstruktør. Det er fotnote om at pt-utdanning kan være ymse.

Hun fullførte vel ikke journalistutdanningen sin? Bør aftenposten tipset om dette?

326 k følgere på IG, skjult følgertall på snapchat og 10 k på tiktok

20251202_170602.jpg

Endret av Jojo345
Skrevet (endret)

Så puteflaut🙈 Nå er han i gang i kommentarfeltet til Marit Kolby som informerer om up-mat…

Redigert:

i dette innlegget heier majoriteten på bedre brød i butikkene, og hjemmebakt brød.

Dette er hans arrogante respons😳

IMG_0922.jpeg

Endret av spenol
  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 25
Skrevet
spenol skrev (2 timer siden):

Så puteflaut🙈 Nå er han i gang i kommentarfeltet til Marit Kolby som informerer om up-mat…

Redigert:

i dette innlegget heier majoriteten på bedre brød i butikkene, og hjemmebakt brød.

Dette er hans arrogante respons😳

IMG_0922.jpeg

Ser ut som det er sletta.

Skrevet
Durancell skrev (13 minutter siden):

Ser ut som det er sletta.

Jeg ser den fremdeles

• Liker 1
Skrevet

Det var en fin inntekt på frue i fjor 🤪

IMG_0976.jpeg

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
elisabeth30 skrev (2 timer siden):

Det var en fin inntekt på frue i fjor 🤪

IMG_0976.jpeg

Godt å se at det ikke lønner seg stort å prøve å leve av doselfies, bilder av treningsposisjoner uten fokus på trening og bilder av barn. Ikke rart hun må ut på realityoppdrag..

• Liker 18
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...