Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lyver på seg utdannelse? Det er alvorlig i så fall.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stargaze skrev (Akkurat nå):

Lyver på seg utdannelse? Det er alvorlig i så fall.

Ja… faktisk har Lassebasse sluppet (offentlig) unna med det meste av oppførselen sin. 

Men her på KG er vi bare kjerringer :himle: Vi som vet sannheten. 

Jeg har fin bil, så vil ikke at Lars Kristian skal vite hvem jeg er… 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hvorfor covrer de en låt og kaller den -Årets nye julelåt?  Jeg blir matt av så lite kreativitet! Nå trodde jeg virkelig at disse hønene skulle finne sin vei, men nei… de beviser det stadig. Fake to the bone. 

Endret av Fraola
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Durancell skrev (13 timer siden):

Mens vi andre jobber, suser fruen rundt i julepysjen og pynter til jul i november. 

Flaut!!! 

• Liker 9
Skrevet
cerruti skrev (3 timer siden):

De skal ha for at de ikke gir opp, men den julesangen trengte vi vel ikke… Har de hørt den nydelige versjonen til Astrid S? 

De herpa «himmel på jord» i fjor, og nå altså denne. Jeg fatter ikke hvorfor Guri vil være en del av dette!

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er overrasket over at vi ikke har sett henne i maskorama. 

Skrevet
Sugar&Spice skrev (5 timer siden):

Jeg syns den utdannelsen på LinkedIn er interessant. Tidligere har han jo sagt at han mistet passordet til LinkedIn, og droppet ut av studie før han fikk redigert det bort. 

Men nå bruker han jo magisk LinkedIn-progilen igjen, så burde være lett som en plett å ta bort den utdannelsen han hevder han har. 

Tsk tsk tsk…. Lassebasses verden er så liten, at han selv ikke ser hvor stor den er for oss andre. 

Han tror han hever seg og gjør seg mer troverdig, men om noen tror at han har en studiegrad, så er jo bare det løgn og bedrag.

Som en kontrast til det at Lassebasse Eriksen velger å rakke ned på Haaland:

https://www.vg.no/sport/i/n1R99x/guardiola-om-haalands-vm-plass-jeg-er-saa-glad-paa-hans-vegne

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Fraola skrev (4 timer siden):

Hvorfor covrer de en låt og kaller den -Årets nye julelåt?  Jeg blir matt av så lite kreativitet! Nå trodde jeg virkelig at disse hønene skulle finne sin vei, men nei… de beviser det stadig. Fake to the bone. 

På instagram skriver hun årets julelåt, ikke nye (Så sant hun ikke har redigert teksten). Hun skriver også at det er deres tolkning på Astrid S sin låt. Når det er sagt, den kan ikke måle seg med originalen. 

I vanlig CBE stil, så er coverbildet mer som en oppstilt photoshoot for å vise klær og sminke (og riktig vinkel på ansiktet), julete er det i alle fall ikke. Lite kreativt, ingen varme, sjarme eller noe som helst. Typisk CBE. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det ekte folk som kommenterer på instaen hennes? Lurer på hva slags folk det er..

• Liker 4
Skrevet
solsolsol skrev (46 minutter siden):

Er det ekte folk som kommenterer på instaen hennes? Lurer på hva slags folk det er..

Det finnes nok en og annen som ser opp til henne enda, har en i perifer familie som til stadig kopierer CBE og synes hun er sååå inspirerende. Men denne personen er wannabe-fluenser selv..så er vel noe med hva man identifiserer seg med? 

• Liker 6
Skrevet
foreveralone skrev (21 timer siden):

Kjære Lasse, jeg tror Haaland vet hva han driver med.

Vil tilbake til denne, jeg, siden Lars-Kristian Eriksen velger å klistre "Athlete Excel" over brystkassa på Haaland i videoen.

Firmaet Athlete Excel AS, som Lars-Kristian Eriksen var medeier i, det ble slettet 19. juni 2025 etter to korte år med lite eller ingen inntekt. Det eneste Lars-Kristian Eriksen oppnådde med den floppen var å bekrefte at han er en farlig besserwisser som fremdeles ikke har nok utdannelse, kompetane og erfaring innen alt han uttaler seg om og påstår han kan.

Om noen er i tvil, så er Lars-Kristian Eriksens firma Athlete Excel AS slettet 19. juni 2025 i Brønnøysundregisteret: https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/enheter/932691299

Lars-Kristian Eriksens forrige firma Coached by Eriksen floppet også, og ble slettet 25. april 2024 i Brønnøysundregisteret: https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/enheter/930238120

• Liker 15
  • Nyttig 10
Skrevet

Og det som er litt "gøy" er at på siden til Athlete Excel (ja, jeg klarte å rote meg inn dit), https://www.athleteexcel.no/om-oss så står dette "om oss": 

Vi i Athlete Excel etterstreber å tilby den beste coachingen på markedet for idrettsutøvere og mosjonsiter som ønsker å trene mot spesifikke mål! Vi har lang erfaring som profesjonelle fotballspillere og har dermed både relevant erfaring og kunnskap til å kunne hjelpe DEG med å nå dine mål.

Vi tilbyr alt fra standardiserte treningsprogram, til personlig coaching og tett oppfølging på daglig basis. Vi har også mulighet for stedlige PT-timer i Skien og Sarpsborg hvior du vil få den aller beste oppfølgingen fra en av våre coacher. 

Vårt mål er å tilby all vår kunnskap og erfaring til alle som jobber mot et spesifikt mål, uavhengig av idrett og nivå. 

Altså vi, vi, våre, vår og vårt.... Og under er det "listet" opp Teamet. Det vil si, kun bilde og informasjon om Lars-Kristian Eriksen. Og der står det blant annet at Lars-Kristian Eriksen jobber per i dag i Sarpsborg 08 sin utviklingsavdeling! 

Nå kan ikke jeg så mye om fotball, men på Norges Fotballforbund sine sider https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=2943352 står det at  Lars-Kristian Eriksen er trener for Sarpsborg 08 G15 Nasjonal og Ass.trener for Sarpsborg 08 G19NR. Kanskje dette er roller som er i utviklingsavdelingen... ja, ikke vet jeg. 

Og alt dette på et firma som ikke eksisterer.

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet

De gjør det de kan best: bløffe. 

• Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet

Er jo trist og skummelt at fyren får trene ungdommer. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Sjømystikk skrev (3 timer siden):

Og det som er litt "gøy" er at på siden til Athlete Excel (ja, jeg klarte å rote meg inn dit), https://www.athleteexcel.no/om-oss så står dette "om oss": 

Vi i Athlete Excel etterstreber å tilby den beste coachingen på markedet for idrettsutøvere og mosjonsiter som ønsker å trene mot spesifikke mål! Vi har lang erfaring som profesjonelle fotballspillere og har dermed både relevant erfaring og kunnskap til å kunne hjelpe DEG med å nå dine mål.

Vi tilbyr alt fra standardiserte treningsprogram, til personlig coaching og tett oppfølging på daglig basis. Vi har også mulighet for stedlige PT-timer i Skien og Sarpsborg hvior du vil få den aller beste oppfølgingen fra en av våre coacher. 

Vårt mål er å tilby all vår kunnskap og erfaring til alle som jobber mot et spesifikt mål, uavhengig av idrett og nivå. 

Altså vi, vi, våre, vår og vårt.... Og under er det "listet" opp Teamet. Det vil si, kun bilde og informasjon om Lars-Kristian Eriksen. Og der står det blant annet at Lars-Kristian Eriksen jobber per i dag i Sarpsborg 08 sin utviklingsavdeling! 

Nå kan ikke jeg så mye om fotball, men på Norges Fotballforbund sine sider https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=2943352 står det at  Lars-Kristian Eriksen er trener for Sarpsborg 08 G15 Nasjonal og Ass.trener for Sarpsborg 08 G19NR. Kanskje dette er roller som er i utviklingsavdelingen... ja, ikke vet jeg. 

Og alt dette på et firma som ikke eksisterer.

Jeg antar at Fredrik Nordkvelle ikke ønsker å bli assosiert med LKE lenger (og det kan man jo godt forstå), siden han nå ikke lenger står som medeier i dette selskapet som uansett er avsluttet. 

Så velger Lars-Kristian Eriksen å forsøke å gjøre seg større enn han er igjen, fordi han ikke er attraktiv i markedet som den influenseren med noen pt-kurs, som han er. Og dermed fortsetter han å bruke teksten som stod på sidene til AE før FN trakk seg ut. "Vi" gir jo et inntrykk av at LKE jobber i et fellesskap, at det er flere som ønsker å jobbe sammen med ham, flere som gir ham kredibilitet. Men så er disse andre "vi" bare sjybert'er i LKE og CBEs influenser-luftslott.

Det at Lars-Kristian Eriksen bruker "Athlete Excel" på denne måten, det er villedende reklame (både hjemmesiden og IG-kontoene som LKE bruker, ene med eget navn og andre med navn til AE). Men det er også brudd på andre lover, all den tid firmaer er pliktige til å oppgi bl.a. organisasjonsnummer - noe Lars-Kristian Eriksen ikke gjør. Dette er også tidligere omtalt i tråden, dette gjelder også LKEs medeier i Treasures AS, Caroline Berg Eriksen, driver med, for hun/de unngår også å oppgi organisasjonsnummer alle steder der hun er lovpålagt å gjøre det - nok en grunn til å tro at ingen av dem egentlig driver som pt'er. Ikke lovlig, i hvert fall...

Vi står fremdeles igjen med samme inntrykk som Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen har gitt hele tiden. Disse to er utdaterte influensere som stadig driver sine firma med juks og bedrag, løgner... og lovbrudd.

Alt dette er lett tilgjengelig for norske medier. Det er veldig lett for norske medier å stille spørsmålstegn ved forretningsdriften til disse to influenserne, ut fra all den offentlig tilgjengelige informasjonen som bare ligger få søk unna. 

Norsk media følger ikke opp sitt samfunnsansvar når det gjelder slike influenserbedrifter!

• Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet

Caroline i lokalavisa om vennskapet og podcast-samarbeidet med Guri Schancke 

– Vi føler at vi nesten blir som et ukemagasin som tar opp temaer som interesserer oss og forhåpentligvis inspirerer andre også. Alt fra aktuelle saker til trender, selvutviklingstips, mat, helse, trening og noen visdomsord. Og så følger lytterne livene våre. Alt er gjort med glimt i øyet og humør. En lytter skrev til oss at hun uansett om temaene var alvorlige eller morsomme ble glad av å høre på oss. Det tar vi som et stort kompliment.

https://www.sa.no/caroline-og-guri-om-det-nare-vennskapet-podcast-og-ny-julelat-vi-vil-ikke-dele-noe-bare-for-a-fa-oppmerksomhet/f/5-46-1917404

• Liker 9
Skrevet
enkefru skrev (Akkurat nå):

Caroline i lokalavisa om vennskapet og podcast-samarbeidet med Guri Schancke 

– Vi føler at vi nesten blir som et ukemagasin som tar opp temaer som interesserer oss og forhåpentligvis inspirerer andre også. Alt fra aktuelle saker til trender, selvutviklingstips, mat, helse, trening og noen visdomsord. Og så følger lytterne livene våre. Alt er gjort med glimt i øyet og humør. En lytter skrev til oss at hun uansett om temaene var alvorlige eller morsomme ble glad av å høre på oss. Det tar vi som et stort kompliment.

https://www.sa.no/caroline-og-guri-om-det-nare-vennskapet-podcast-og-ny-julelat-vi-vil-ikke-dele-noe-bare-for-a-fa-oppmerksomhet/f/5-46-1917404

"Vi vil ikke dele noe bare for å få oppmerksomhet" og det tror de at alle tror på 😂😂😂

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, de hadde jo 1300 lyttere i uke 46. Kanskje ikke så mange med samme virkelighetsforståelse av hva som er aktuelle saker. 😆

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Ja, de hadde jo 1300 lyttere i uke 46. Kanskje ikke så mange med samme virkelighetsforståelse av hva som er aktuelle saker. 😆

Såpass mange…?! 

• Liker 13
Skrevet

Det må da være surt å aldri være nominert til Vixen? Hun kunne potensielt blitt nominert i flere katergorier. Mote, beauty, mat, interiør, trening, livsstil, forbilde og årets influencer. Line Victoria Huseby er forresten nominert til Årets Forbilde, som er velfortjent! :danse2:

Funkygine er som vanlig nominert i katergorien "Sport og trening", og hun legger ikke ut selfier etter hver økt en gang. Hun skryter aldri over hvor mye hun har trent, opptrer ikke poserende med minst mulig klær. Hos henne finner du heller ingen blurry effekt som gjør henne glatt i huden. Hun er alt det CBE ikke er, og det er mye av grunnen til at hun lykkes. 

• Liker 25
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...