Surikatt Skrevet 17. august #107061 Skrevet 17. august (endret) Frisk Frosk skrev (23 timer siden): Og vinkel og filter hun lar ledsage dette er valgt for å fremme hennes proana. Se, jeg er flink til å være sykelig tynn. Samme med den forskningsartikkelen ang. at det er mer stressende å oppdra jenter enn gutter: Se, jeg er ikke stresset, jeg har all verdens tid å bruke på meg selv hele dagene, jeg er så flink til å være sykelig tynn og stresser selvfølgelig ikke. En person med problematisk forhold til kropp og mat skulle aldri hatt lov til å leke PT og kostholdsekspert. Som lege og sykepleier for eksempel, så må man ha autorisasjon. Dessverre kan folk uten utdannelse påvirke andre med sine syke holdninger til kropp og mat helt uten at noen kan stoppe det. Dette forumet er ihvertfall et sted hvor man kan bli opplyst om det problematiske rundt denne typen virksomhet. Endret 17. august av Surikatt 19 15
Justlooking Skrevet 17. august #107062 Skrevet 17. august Kort_og_grei skrev (15 timer siden): Han fyren ser sykt skummel ut 🫣 og han til Stina Bakken 🫣. Enig angående LKE men synes pellek bare virker snill og omsorgsfull. 12 4 1
Frk.Fjas Skrevet 17. august #107063 Skrevet 17. august MiniMjau skrev (17 timer siden): Kom til vårt crossfit senter. Kropper i alle varianter, alle har enorm treningsglede og ingen bryr seg om hvordan en selv eller andre ser ut. Alle gir jernet og en er pøl av svette og kalkpulver etter økta. Har aldri sett noen der lagt ut bilder av strutte-kroppsdeler eller annet fjas. Faktisk svært lite av noe som er lagt ut og ingen snakker om frua på noen som helst måte 🤣 Men hey, det er jo bare meg. Trodde punktvis svette på ønskede steder som ikke ødelegger looken var greia? 13
Gjest Kort_og_grei Skrevet 17. august #107064 Skrevet 17. august Justlooking skrev (1 time siden): Enig angående LKE men synes pellek bare virker snill og omsorgsfull. Kan hende han e r det. Men skremmer meg med slike ekstreme livsstiler.
Janey79 Skrevet 17. august #107065 Skrevet 17. august Synes det var morsomt å lese denne artikkelen om hyrox i vg uten noen tegn til LKE. https://www.vg.no/sport/i/OoxLdb/hyrox-slik-trener-du-deg-for-aa-bli-god-i-sporten Han som fronter at han er «2x WC qualifier» i bioen sin på Instagram (larskristianeriksen). 15
Andrea59 Skrevet 18. august #107066 Skrevet 18. august Janey79 skrev (11 timer siden): Synes det var morsomt å lese denne artikkelen om hyrox i vg uten noen tegn til LKE. https://www.vg.no/sport/i/OoxLdb/hyrox-slik-trener-du-deg-for-aa-bli-god-i-sporten Han som fronter at han er «2x WC qualifier» i bioen sin på Instagram (larskristianeriksen). Det var nok litt kjipt for ham (jeg tenkte også på det da jeg leste den) 🤭 13
Stargaze Skrevet 18. august #107067 Skrevet 18. august Janey79 skrev (16 timer siden): Synes det var morsomt å lese denne artikkelen om hyrox i vg uten noen tegn til LKE. https://www.vg.no/sport/i/OoxLdb/hyrox-slik-trener-du-deg-for-aa-bli-god-i-sporten Han som fronter at han er «2x WC qualifier» i bioen sin på Instagram (larskristianeriksen). Han fikk vel plassene på roll-down begge ganger…og ikke i de hardeste konkurransene (konkurrrentmessig) 8 1 1
Xstrella Skrevet 18. august #107068 Skrevet 18. august Er mange hinderløp på østlandet nå. Ser ikke det spreke og godt trente paret melde seg på. 🙃 12
Jojo345 Skrevet 19. august #107069 Skrevet 19. august Det nye konseptet er for "deg som kjenner at du har veldig mye ansvar, du kjenner at du trenger å føle deg mer i balanse, du vil kjenne deg sterkere, mer feminin" Samtidig så "handler det om å trene smartere, stille opp for deg selv" og "sette av tid til deg" Dette er jo elendig markedsføring. Det er umulig å skjønne hvem og hva dette programmet er for da det er en blanding av alt. Et treningsprogram for deg som kjenner at du har veldig mye ansvar? Det gir jo ikke mening 25 11
Imsdalen Skrevet 19. august #107071 Skrevet 19. august Kollontaj skrev (4 minutter siden): Hvem er dama? 🧐 Hvilken dame?
Lopploella Skrevet 19. august #107072 Skrevet 19. august Et konsept for deg som kjenner at du har veldig mye fillers og filter, tenker jeg vi sier. 19 3
Roadrunner Skrevet 19. august #107073 Skrevet 19. august Kollontaj skrev (1 time siden): Hvem er dama? 🧐 Samme tenkte jeg da jeg var innom videoen på IG - hvem er det?? 8 2
FruRosa Skrevet 19. august #107074 Skrevet 19. august Frk.Fjas skrev (På 17.8.2025 den 16.27): Trodde punktvis svette på ønskede steder som ikke ødelegger looken var greia? «Svette» fra sprayflaske, aka svettefest, er ok. 4
hvaduikkeser Skrevet 19. august #107075 Skrevet 19. august Selv om frua har en slitsom, nasal stemme når hun snakker, så er det litt fascinerende å se og høre på henne likevel. Hun klarer ikke å snakke ordentlig pga leppene. Det skal helst være trutmunn mens hun snakker. Ikke lett å få til det si. 28
Populært innlegg Minthia Skrevet 19. august Populært innlegg #107076 Skrevet 19. august Det oppleves mer og mer absurd å være borte fra CBE sine kanaler for så å titte innom igjen. Hun har en reklame for en babyshowerkake hvor hun vandrer inn i sin egen stue med kaka og ballonger og smiler liksom-kokett rundt seg som det skulle sitte noen andre der. Den samme kaka viste hun fram fra en babyshower hos en venninne på snap nettopp. Så hun har laget en reklame hjemme, pakka inn kaka igjen og tatt den med på babyshoweren til venninna - som gave da eller? Eller har hun avtalt med venninna at hun kan skaffe gratis kake til festen hennes om hun får tjene litt penger på den? Den var både på Snap og egen post på insta. Regner med at hun ikke gir bort så mye reklameplass bare for en kake. Og er ikke baby showers vanligvis arrangert av vennene, og ofte en overraskelse? Da er det jo vanskelig å avtale med hovedpersonen om det er greit å bruke begivenheten til egen inntjening. Om hun faktisk har avtalt det med hovedpersonen, deler de pengene da? Eller får hun kaka og CBE pengene? Eller har det blitt så dårlig stilt med CBE at hun gir bort eksponering på Snap og eget innlegg på Insta for en kake? Og hvorfor vil hun i så fall gjøre det, er hun for gnien til å kjøpe gave? Eller rett og slett så blakk nå? og da har jeg ikke engang nevnt den …lett psykedeliske egenreklamen for det nye treningsprogrammet for kvinner med mye ansvar, for å bli sterk og feminin 😳 Er det derfor hun namedropper forskningsartikler om at å være foreldre for døtre er mer stressende enn å være foreldre for sønner? Fordi det virker smått uvitende, provoserende og lett Marie Antionettesk å tenke at kvinner med mye ansvar - her tenker jeg leger, kirurger, næringslivsledere, sykepleiere, ledere, politi, bussjåfører etc trenger hjelp av CBE i bikini og med manglende søvn til å føle seg sterke og feminine. Ansiktet er helt ugjenkjennelig i reklamen, etter så hard bruk av sparkel at hun knapt klarer åpne øynene, sminke, cleareye, vinkel, filter, fillers, botox, tannbleking og hårspray. Jeg kan garantere at «kvinner med mye ansvar» ikke kan eller ønsker «å sette av (all den mengden) tid» som trengs for å forandre utseendet sitt så til de grader for «å komme i balanse». Jeg er også ganske sikker på at å fokusere så til de grader på utseende er en svært dårlig strategi for å komme i balanse. Og så er jeg helt sikker på at de som jobber med mye ansvar spyr ved tanken av at de skal «jobbe smartere» nok en gang. Det har aldri betydd noe annet enn at arbeidsgiveren varsler nedskjæringer og at man vil få enda mindre tid til å gjøre jobben sin. 32 31
MissKatt Skrevet 19. august #107077 Skrevet 19. august Minthia skrev (1 time siden): ... 😳Ansiktet er helt ugjenkjennelig i reklamen, etter så hard bruk av sparkel at hun knapt klarer åpne øynene, sminke, cleareye, vinkel, filter, fillers, botox, tannbleking og hårspray. ... At hun knapt klarer å åpne øynene, er fordi hun nylig har tatt botox i panna. Noen kan nemlig få forbigående tunge øyelokk en tid etter injeksjonen. 14 1
Populært innlegg Finngirl Skrevet 19. august Populært innlegg #107078 Skrevet 19. august Jojo345 skrev (6 timer siden): Det nye konseptet er for "deg som kjenner at du har veldig mye ansvar, du kjenner at du trenger å føle deg mer i balanse, du vil kjenne deg sterkere, mer feminin" Samtidig så "handler det om å trene smartere, stille opp for deg selv" og "sette av tid til deg" Dette er jo elendig markedsføring. Det er umulig å skjønne hvem og hva dette programmet er for da det er en blanding av alt. Et treningsprogram for deg som kjenner at du har veldig mye ansvar? Det gir jo ikke mening Jeg har mye ansvar. Den siste jeg ville tatt råd fra er en dame som suller hjemme, aldri hatt en vanlig arbeidsdag, driver pro-Ana og fyller og fikser på alt på kroppen. 42 1 21
Kollontaj Skrevet 19. august #107079 Skrevet 19. august Finngirl skrev (1 time siden): Jeg har mye ansvar. Den siste jeg ville tatt råd fra er en dame som suller hjemme, aldri hatt en vanlig arbeidsdag, driver pro-Ana og fyller og fikser på alt på kroppen. Enig. Kunne ikke vært lengre unna noen jeg ville betalt for noe som helst (og ja, jeg bruker PT innimellom). 17
Kollontaj Skrevet 19. august #107080 Skrevet 19. august Minthia skrev (4 timer siden): Det oppleves mer og mer absurd å være borte fra CBE sine kanaler for så å titte innom igjen. Hun har en reklame for en babyshowerkake hvor hun vandrer inn i sin egen stue med kaka og ballonger og smiler liksom-kokett rundt seg som det skulle sitte noen andre der. Den samme kaka viste hun fram fra en babyshower hos en venninne på snap nettopp. Så hun har laget en reklame hjemme, pakka inn kaka igjen og tatt den med på babyshoweren til venninna - som gave da eller? Eller har hun avtalt med venninna at hun kan skaffe gratis kake til festen hennes om hun får tjene litt penger på den? Den var både på Snap og egen post på insta. Regner med at hun ikke gir bort så mye reklameplass bare for en kake. Og er ikke baby showers vanligvis arrangert av vennene, og ofte en overraskelse? Da er det jo vanskelig å avtale med hovedpersonen om det er greit å bruke begivenheten til egen inntjening. Om hun faktisk har avtalt det med hovedpersonen, deler de pengene da? Eller får hun kaka og CBE pengene? Eller har det blitt så dårlig stilt med CBE at hun gir bort eksponering på Snap og eget innlegg på Insta for en kake? Og hvorfor vil hun i så fall gjøre det, er hun for gnien til å kjøpe gave? Eller rett og slett så blakk nå? og da har jeg ikke engang nevnt den …lett psykedeliske egenreklamen for det nye treningsprogrammet for kvinner med mye ansvar, for å bli sterk og feminin 😳 Er det derfor hun namedropper forskningsartikler om at å være foreldre for døtre er mer stressende enn å være foreldre for sønner? Fordi det virker smått uvitende, provoserende og lett Marie Antionettesk å tenke at kvinner med mye ansvar - her tenker jeg leger, kirurger, næringslivsledere, sykepleiere, ledere, politi, bussjåfører etc trenger hjelp av CBE i bikini og med manglende søvn til å føle seg sterke og feminine. Ansiktet er helt ugjenkjennelig i reklamen, etter så hard bruk av sparkel at hun knapt klarer åpne øynene, sminke, cleareye, vinkel, filter, fillers, botox, tannbleking og hårspray. Jeg kan garantere at «kvinner med mye ansvar» ikke kan eller ønsker «å sette av (all den mengden) tid» som trengs for å forandre utseendet sitt så til de grader for «å komme i balanse». Jeg er også ganske sikker på at å fokusere så til de grader på utseende er en svært dårlig strategi for å komme i balanse. Og så er jeg helt sikker på at de som jobber med mye ansvar spyr ved tanken av at de skal «jobbe smartere» nok en gang. Det har aldri betydd noe annet enn at arbeidsgiveren varsler nedskjæringer og at man vil få enda mindre tid til å gjøre jobben sin. 👏🏻👏🏻👏🏻 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå