Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis de ikke fikk det til å funke første, andre, eller syvende gang på snart et tiår, hva er sannsynligheten for å lykkes med enda noe nytt når enkelte variabler er uendret: utdanning, erfaring, kompetanse, videreutvikling, fokus, målgruppe, adferd, empati, imøtekommenhet, budskap, og de samme folka fra Særp som ikke fikk det til med støtte av AP+samboer, Nordkvelle, Sarpsborg Crossfit eller hva de heter, THRun Travels, flere PT'er presentert som stille forsvant, og en haug andre?

Enda et nytt Hindenburg istedet for at to akterutseilte i 40-årene stikker fingeren i jorden og skaffe seg en veldig tiltrengt  lønnet jobb. Det ooooser av motstand til omstilling.

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Skrevet

Fotoshoppa ekstra stort thigh gap på siste innlegg på pt-kontoen eller?

• Liker 10
Skrevet
Sol79 skrev (1 time siden):

Fotoshoppa ekstra stort thigh gap på siste innlegg på pt-kontoen eller?

Det tror jeg ikke, men det handler alltid om å stå på en måte som for henne, virker mest flatterende. Som i alle tilfeller, vipper hun bekkenet slik at thigh gap'et blir større enn om hun sto helt vanlig. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (8 minutter siden):

Det tror jeg ikke, men det handler alltid om å stå på en måte som for henne, virker mest flatterende. Som i alle tilfeller, vipper hun bekkenet slik at thigh gap'et blir større enn om hun sto helt vanlig. 

Bare å prøve hjemme! 🤭

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det ingen glad-historier fra kunder som bruker deres trene apper? 

• Liker 12
Skrevet
Kollontaj skrev (51 minutter siden):

Bare å prøve hjemme! 🤭

Vil ikke meg selv så vondt bare for en thigh gap:filer:

• Liker 6
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Bare å prøve hjemme! 🤭

Jeg prøvde, fy fader så ubehagelig😄

• Liker 8
Skrevet
PusheenPusheen skrev (4 minutter siden):

Jeg prøvde, fy fader så ubehagelig😄

Du må lide for skjønnheten! 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Du må lide for skjønnheten! 

Vet ikke hvor skjønn jeg så ut mens jeg sto sånn, akkurat😆

• Liker 11
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (6 timer siden):

Tror vel ikke de har sjans til å få noe konsept til å funke. For mye bløffing og for mye besserwissing. Se på han her da! 😳 80’ følgere på IG og over 40’ likes! Det skal noe til for å få til! 

IMG_9430.jpeg

Sympatisk kar som trener og viser glede. Han er ydmyk, tøff og sjumilssteg foran mørke, dystre, dømmende og bedreviter coach Eriksen.

Vi vil se ekte folk som viser hvem de er ikke avstarer som prøver å være «perfekt» og fremstår nedlatende. Feiler totalt. Folk flest trener for helse og trivsel, ikke thighgap og speilselfies.

De har det rett og slett bare ikke

Endret av Stargaze
  • Liker 26
Skrevet (endret)

For ikke å snakke om at coachen sjøl har sikkert 30 liker klikk i snitt på innleggene sine og kjører alt på engelsk, som om han er en stor global treningskonto, og hun som bare er opptatt av egen kropp og bilder av seg selv.  

Eget selvbilde må være gigantisk…

De ser ikke ut mot kunder men inn mot seg selv…

Endret av Stargaze
  • Liker 32
Skrevet

Enig i begge innleggene @Stargaze. Det må en gigantisk snuoperasjon til, som f.eks. innebærer å legge bort filter, unger,  bløffing og mannen. Tviler på at det vil skje.

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
Xstrella skrev (11 timer siden):

Frøkna trener. Det er så stusselig. Så vidt det er vekt på stanga. Kan ikke noen profesjonelle veilede de? Nei de er jo pt selv de.... 

Det var jeg faktisk litt overrasker over også - trodde hun var mye sterkere, JEG er sterkere uten å være PT.

• Liker 17
Skrevet
Snorkfrøk1a skrev (1 time siden):

Det var jeg faktisk litt overrasker over også - trodde hun var mye sterkere, JEG er sterkere uten å være PT.

Hun er ikke sterk når hun bare mosjonerer for show og posering. Uten mat og skikkelig restitusjon så forblir hun på stedet hvil. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er virkelig ikke sterk nei, og det er ikke rart når hun spiser så lite og er så mager. Synd hun ikke har funnet gleden med å trene skikkelig og gi kroppen den næringen den trenger. Men det er klart, med mr.fettklype hjemme er det vel ikke så lett...

• Liker 22
Skrevet

Det er bare tragisk å se influensere som føler de ikke er så hot lenger, og leter etter nye fokus og tema. Vi ser det over hele linjen. Sophie Elise vil selge klær, flopper mtp miljø - Sara Emilie har brukt opp graviditet+fødsel, og prøver seg som kostholdsråd og treningsveileder, med bittelitt kunnskap - Therese Lien kjører på med flytting og oppussing i nytt hus, Monica Nyhus har brukt opp Spania-clickbait og kaster seg over båtlivet - Stina Bakken mister følgere, og frister med barn nr. 2…🤔 Bare for å nevne noen. 

Caroline har ikke stort nok repertoar i seg selv til å produsere noe nytt og aktuelt på SoMe. Hun er «gammel» og oppbrukt, nye influensere stormer fram og over henne. Men hun er blitt så avhengig av se-meg, at hun tviholder på en uttømt rolle. 
Bare tragisk…

• Liker 27
  • Nyttig 13
Skrevet

Det er noe med det å vite når nok er nok og mange skuespillere er f.eks. klar over at de kan «mette» markedet om de er synlige og tilgjengelige hele tiden. Det blir for mye, ingen mystikk og du «brukes opp». Influencere bekymrer seg tydeligvis ikke for slikt, der er konstant synlighet det de tror de lever av og sånn sett tror jeg ikke Snapchat gjør dem noen tjeneste i det lange løp. Folk går lei. 

• Liker 34
  • Nyttig 5
Skrevet
Kollontaj skrev (49 minutter siden):

Det er noe med det å vite når nok er nok og mange skuespillere er f.eks. klar over at de kan «mette» markedet om de er synlige og tilgjengelige hele tiden. Det blir for mye, ingen mystikk og du «brukes opp». Influencere bekymrer seg tydeligvis ikke for slikt, der er konstant synlighet det de tror de lever av og sånn sett tror jeg ikke Snapchat gjør dem noen tjeneste i det lange løp. Folk går lei. 

Veldig godt skrevet og godt reflektert. Snapchat er spesielt ille ifht barna, for når influensere selv er brukt opp så ser man jo at det er barnas rettigheter det går utover. Bare trist. Håper Snapchat sier stopp snart, aller mest for influenser-barna sin del. 

• Liker 30
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vet ikke om det er innafor å kommentere sånt (det er kanskje ikke det) men hun har åpenbart altfor lav fettprosent. Hun la ut et bilde av ryggen sin tidligere i sommer hvor hun ser avmagret ut. Det er all grunn til å tro at hun fortsatt har et problematisk forhold til mat, og at ektefellen enten også har det selv - eller enabler det. 

• Liker 20
Skrevet
Sarah93 skrev (11 minutter siden):

Jeg vet ikke om det er innafor å kommentere sånt (det er kanskje ikke det) men hun har åpenbart altfor lav fettprosent. Hun la ut et bilde av ryggen sin tidligere i sommer hvor hun ser avmagret ut. Det er all grunn til å tro at hun fortsatt har et problematisk forhold til mat, og at ektefellen enten også har det selv - eller enabler det. 

Jeg så noen av de siste bildene og videoene hun nå har lagt ut, og eneste inntrykket jeg satt igjen med er at hun nå begynner å gi mer og mer inntrykk av å være anorektisk. 

Før sommeren skrøt både mannen og hun på hver sine kanaler om hvor lav fettprosent de hadde - fettprosenter som vil gi skader, påvirke immunforsvar, betennelser i kroppen og ikke minst energi og psyke også. 

Og etter at de skrøt av sine lave fettprosenter har de begge gitt inntrykk av å gå enda lavere ned. 

Det er svært bekymringsfullt, det som nå legges ut på kanalene. Og de ser ut til å være sammen om denne "interessen" de begge åpenbart har, om man ser på bedriftsinnholdet.

Jeg skal ikke kommentere alt som er med de siste videoene hun har lagt ut, men det er virkelig forstyrrende å se. Alt går på å fremheve hennes kropp på en helt forstyrret måte. At hun bruker svært skadelig og unaturlige teknikker er bare en del av dette. I tillegg er det filter som fordreier utseendet. Og for å understreke alt, den eneste gangen hun virker "ekte glad", det er på et bilde fra en vidoe hvor hun kun poserer, hvor hun har funnet en veldig unaturlig stilling som (sammen med filteret som brukes) får henne til å se farlig tynn ut. 

På en annen video sitter hun posert for å få rumpa til å se mye større ut for å tydelig seksualisere henne (trolig filmet av medeier...), mens hun løfter vekter. Men den hun selv tydelig er mest "glad" på, det er den hvor hun med ett plutselig får en vinkel på poseringen som sammen med filteret gjør at hun ser anorektisk ut, hvor den tidligere poserte "store" rompa plutselig er bitteliten. 

Det bedriftseierne nå fremstiller er sykelig, det er ikke annet ord for det. Det er sagt før også, også av meg. Men nå er det verre enn noengang. 

Og dette gjøres på samme kanaler hvor mor og far også selger sine barn som står på terskelen til tenårene. Tydelig er ingenting viktigere enn at mor og far får fremstille seg sykelig tynne og sykelig "flinke" til å trene. 

• Liker 32
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...