Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Njæh, hun er dritgod på å late som. Et særtrekk jeg ikke kjenner så lett igjen hos andre bedriftsledere.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det nå de prøver å skape interesse rundt? Pleier å være noe når det blir stille i SoMe…

• Liker 1
Skrevet
Ellie77 skrev (48 minutter siden):

Hva er det nå de prøver å skape interesse rundt? Pleier å være noe når det blir stille i SoMe…

Noe er det nok, for det seksualiserte ferieinnholdet mikset med barneeksponering og vettløs trening i varmen har ført til at de mister reelle følgere.

Man kunne jo ønske at de planlegger hvordan avslutte alle sine usunne influenserkanaler, men så voksne og ansvarlige er de nok ikke...

• Liker 21
Gjest Xstrella
Skrevet
Ellie77 skrev (1 time siden):

Innspilling et eller annet?

Skrevet

Er begge to offline?

Skrevet
Ellie77 skrev (2 timer siden):

Kanskje fordi regnskapet deres er gjort offentlig…

• Liker 14
Skrevet

Har ikke sjekket siden hun stengte kontoen, fikk hun økte følgertall som følge av stengingen? Den er vel åpen nå?

Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 time siden):

Har ikke sjekket siden hun stengte kontoen, fikk hun økte følgertall som følge av stengingen? Den er vel åpen nå?

Ja den er åpen.

• Liker 1
Skrevet
Rev. Revenge skrev (3 timer siden):

Er begge to offline?

Hun la ut noe på Snapchat nå

Skrevet (endret)

Hun trengte et par dager off, forteller hun. Det var vel mer enn bare 2 dager, men må bare smile av at det har vært så slitsomt ETTER å ha hatt 3 ukers ferie (og mer blir det sikkert) at hun ikke orker å være på sosiale medier. Tror nok det er andre grunner, (f.eks offentliggjøringen av regnskapet) men for all del det er sikkert fornuftig å ikke være online 24/7. 

Så forresten at Henrik Troy har det morsomt med CBEs  "Jeg er så kvalm, men hadde energi til å prøve å se deilig ut" selfie.

Endret av Snødronninga
skrivefeiiil
  • Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet
Snødronninga skrev (35 minutter siden):

Hun trengte et par dager off, forteller hun. Det var vel mer enn bare 2 dager, men må bare smile av at det har vært så slitsomt ETTER å ha hatt 3 ukers ferie (og mer blir det sikkert) at hun ikke orker å være på sosiale medier. Tror nok det er andre grunner, (f.eks offentliggjøringen av regnskapet) men for all del det er sikkert fornuftig å ikke være på online 24/7. 

Så forresten at Henrik Troy har det morsomt med CBEs  "Jeg er så kvalm, men hadde energi til å prøve å se deilig ut" selfie.

haha, det skal hun få oss til å tro, dama som er på mobilen i alle upassende situasjoner og avhengig av feedback! Her er det helt klart noen andre årsaker, hva enn det er. Kan mer tenke meg noe operasjon, hvordan hjelper det dem å være off noen dager mtp regnskapet? Det kan aviser skrive om uansett

• Liker 13
Skrevet

Var ikke en eneste reklame på de tre ukene de var på ferie? Godt jobba. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellie77 skrev (På 4.8.2025 den 12.03):

Blir fort glemt når de forsvinner fra insta. Tviler på at noen savner dem

• Liker 13
Skrevet
Stargaze skrev (53 minutter siden):

Blir fort glemt når de forsvinner fra insta. Tviler på at noen savner dem

Kvinneguiden vil nok savne dem :)

• Liker 7
Skrevet
Sarah93 skrev (4 timer siden):

Kvinneguiden vil nok savne dem :)

Du tar feil, jeg og mange med meg vil klappe og puste lettet ut - ikke mer barneeksponering og kleine bilder på SoMefra denne influenseren! Den dagen det skjer, skal jeg med glede avslutte mitt engasjement i denne tråden! Og Sophie Elise sin. Og Sara Emilie sin. 😉 Og på KG. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Gjest Xstrella
Skrevet

Frøkna trener. Det er så stusselig. Så vidt det er vekt på stanga. Kan ikke noen profesjonelle veilede de? Nei de er jo pt selv de.... 

Skrevet

Så jeg feil eller stod det virkelig at de utvikler et nytt treningskonsept? Samtidig som hun var mest opptatt av å vise brystpartiet. Hvor mange konsept er det de egentlig har «startet» nå? 

• Liker 20
Skrevet
cerruti skrev (8 minutter siden):

Så jeg feil eller stod det virkelig at de utvikler et nytt treningskonsept? Samtidig som hun var mest opptatt av å vise brystpartiet. Hvor mange konsept er det de egentlig har «startet» nå? 

Tipper det blir kjempesuksess…not. Var nesten umulig å se noe på den videoen pga mørket..kanskje det er konseptet? Trening i mørket..?

• Liker 17
Skrevet (endret)
Isola2 skrev (17 minutter siden):

Tipper det blir kjempesuksess…not. Var nesten umulig å se noe på den videoen pga mørket..kanskje det er konseptet? Trening i mørket..?

Tror vel ikke de har sjans til å få noe konsept til å funke. For mye bløffing og for mye besserwissing. Se på han her da! 😳 80’ følgere på IG og over 40’ likes! Det skal noe til for å få til! 

IMG_9430.jpeg

Endret av Kollontaj
  • Liker 12
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Man kan bli nysgjerrig på det. Uansett hva det er, så kan jeg vedde store summer på at det blir fokus på utseende og kropp. 

• Liker 14
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...