~ Ada ~ Skrevet 27. juli 2025 #106841 Skrevet 27. juli 2025 Den store ironien er at dette kommer fra en mann som selv lever og ånder for å frekventere andres kommentarfelt. Det er noe gjennomgående umodent (les:barnslig) over han og fruen som minner lite om voksne folk og en lang karriere på SoMe (altså kommunikasjon). 33 6
Hirondelle Skrevet 28. juli 2025 #106842 Skrevet 28. juli 2025 Kollontaj skrev (8 timer siden): LKE tok jo italiensk-kurs fordi han skulle være forberedt på profftilværelsen i Italia. 😅 Det er laaaaaaangt fra Italia til Odd Grenland…. 8
Pusern3 Skrevet 28. juli 2025 #106843 Skrevet 28. juli 2025 Snødronninga skrev (13 timer siden): Å gå ut og spise på restaurant i bare en liten bikinioverdel, er ikke bare upassende, det er veldig unødvendig også. Bikinien er vel på 24/7 uansett, hvorfor er det er skam å måtte ha litt klær på seg? Respektløst overfor de andre på restauranten. Spis gjerne i bikini eller naken eller hva du vil, hjemme… men ikke sitt halv naken på en restaurant 23 3
Pusern3 Skrevet 28. juli 2025 #106844 Skrevet 28. juli 2025 Era Vulgaris skrev (12 timer siden): Kanskje businessen går så dårlig at hun ikke har klær å ha på seg, stakkars. Det kan jo se sånn ut hvis man skal dømme ut fra bildene hun poster av seg selv. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 5
Zenhouse Skrevet 28. juli 2025 #106845 Skrevet 28. juli 2025 Kollontaj skrev (10 timer siden): LKE tok jo italiensk-kurs fordi han skulle være forberedt på profftilværelsen i Italia. 😅 Aha det forklarer hvorfor hun kunne 2-3 ord på italiensk (tror det var på camp culinaris?) 9
Frisk Frosk Skrevet 28. juli 2025 #106846 Skrevet 28. juli 2025 Nå har Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen begge over uker i varmen lagt ut bilder og videoer hvor de tilsynelatende trener mye og tidvis hardt i varmen. Blant siste storiene til LKE på IG-kontoen med hans navn har han lagt ut et bilde hvor det kommer frem at han har eller skal trene intervaller. Bildet er av ham selv, med et uttrykk i øynene som gjør at han rett og slett ikke ser stabil ut. Men han står også der og geiper med tunga langt ut av munnen. Og det er tunga som her er temaet. For den tungen er hoven, og har veldig tydelige tannmerker rundt absolutt hele tungen. Det tyder på at han har drevet kroppen sin altfor hardt, ikke bare på en enkelt intervalltrening, men over tid. Nok et eksempel på at det drives rovdrift på egne kropper, hvor helse ikke er hensikten å formidle. Dessverre er det de driver med også farlig for mange, mens disse to fraskriver seg alt ansvar selv når de over tid legger ut det som er helsefarlig påvirkning av andre. Man kan jo lure på om det krakilske, hissige innholdet på lke-IG og athlete_excel (det oppløste firmaet...) i det siste har noen sammenheng med at CBE legger ut en story som sier at man ikke kjenner andres mentale helse så man skal alltid være snill mot andre. Kanskje CBE og LKE selv burde tatt til seg hennes ord også? Nå ser jeg som regel innholdet deres på andre kanaler enn IG, de henger ofte litt etter, og det får av og til merkelige, men også talende, virkninger. Innholdet til CBE på stories på mystorysaver det nevnte sitatet om mental helse, bildene av henne i en mini-bikinitopp på et spisested (inkl. den kleine speilselfien), det forsøkes å gi et inntrykk av sommer, sol, farger, glede og... mat. Så er det to bursdagshilsener til hennes søster, før... CBE deler: "Gaza is being starved by Israel. Post it. Say it. Share it. Do something. #Opentheborders" Og jada, det er fullt mulig å ha to tanker i hodet samtidig. Men, dette er så usmakelig, nesten hånlig. Her har CBE over år valgt å ha et innhold som er både thinspo og proana, delt matporsjoner som er for lite å kunne holde seg frisk og skadefri på for et voksent, aktivt menneske. Så deler hun over dager det som for henne er "mye" mat (om enn fremdeles lite annet enn brød og pasta)......... og så skal hun plutselig bry seg om noen som faktisk sulter. Nå vet jeg ikke hva CBE mener om utslettelsen som skjer av Gaza, men vi vet at LKE har åpent gått ut og støttet Israel... som ønsker at andre land skal åpne sine grenser slik at Israel kan bli kvitt palestinerne på Gaza. Skal jeg tippe tror CBE bare at det er lurt for å få mer goodwill å slenge ut denne ene storien - basert på hvor lite hun har engasjert seg i andre stories og poster hun har lagt ut, og sjelden gjort det uten at hun selv tjener på det. Jeg vil tro det kan være tøft å være både LKE og CBE om dagen så dårlig som bedriftsresultatene nå er på tredje året. De kunne valgt å løse problemene sine med å heller gå ut og ta seg ærlig arbeid fra 8-16 begge to, det hadde gitt dem langt bedre inntekter på sikt enn det de har holdt på med de siste årene. 20 4
irevin Skrevet 28. juli 2025 #106847 Skrevet 28. juli 2025 De har ferie og innholdet er akkurat det samme som om de skulle vært hjemme. Det er sammen treningen i varmen som hjemme i Norge, det er kaffekoppen og kokosvann og en og annen sjokoladebit. Jeg har kanskje sett litt mer take away pizza i monitor, ellers så er isbilder og doselfiene på plass. Innsugd mage og minimum med klær. Lurer på om CBE «gleder seg» til å komme hjem for å gjøre AKKURAT det samme? Ser hun da frem til ferie hvor hun skal gjøre AKKURAT det samme? Treningen de to driver med i varmen er en vits ! Leste akkurat et innlegg av løpedronningen vår Ingrid Kristiansen på VG i dag som blant annet er kritisk til at unge mennesker tar i mot råd fra influensere som TROR de har peiling på trening og ber unge mennesker passe seg for at det ikke skal bli tvangspreget. Er det noe som virker tvangspreget så er det det CBE og LKE bedriver. Håper INGEN kjøper tjenester av disse to ! De som eventuelt måtte gjøre det er så fall svært lite opplyste. Jeg er absolutt for online-coacing mm., men velg nå heller de som er seriøse istedenfor to stykker hvor kropp og utseende står i fokus. 32 10
snute Skrevet 28. juli 2025 #106848 Skrevet 28. juli 2025 Nå har han visst laget en undersøkelse med tanke på posten han skrev her om dagen for å underbygge påstanden. Lurer på hvor mange svar han har fått? Det er kun 10 stykker som har trykket liker på posten, inkl han selv, Athlete Excel og CBE. 13 5
Keaton Skrevet 28. juli 2025 #106849 Skrevet 28. juli 2025 Tja, hvis han, kona, bikkja og tanta har svart… 33 1 11
Populært innlegg Julia20 Skrevet 28. juli 2025 Populært innlegg #106850 Skrevet 28. juli 2025 (endret) snute skrev (31 minutter siden): Nå har han visst laget en undersøkelse med tanke på posten han skrev her om dagen for å underbygge påstanden. Lurer på hvor mange svar han har fått? Det er kun 10 stykker som har trykket liker på posten, inkl han selv, Athlete Excel og CBE. Å, hjelpes Først stenges jeg ute fra å kunne svare tilbake (gjorde kontoen sin privat), så blir kommentaren min brukt storyen hans, og nå også i en spørreundersøkelse for å samle støtte og bekreftelser. Det virker som jeg traff en diger nerve gitt. Endret 28. juli 2025 av Julia20 53 7 34
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 28. juli 2025 Populært innlegg #106851 Skrevet 28. juli 2025 Julia20 skrev (4 minutter siden): Å, hjelpes Først stenges jeg ute fra å kunne svare tilbake (gjorde kontoen sin privat), så blir kommentaren min brukt storyen hans, og nå også i en spørreundersøkelse for å samle støtte og bekreftelser. Det virker som jeg traff en diger nerve gitt. Det er noe stusselig over hele fyren.. han bare gir small dick energy! 37 3 13
Stjertmeis Skrevet 28. juli 2025 #106852 Skrevet 28. juli 2025 (endret) Julia20 skrev (8 minutter siden): Å, hjelpes Først stenges jeg ute fra å kunne svare tilbake (gjorde kontoen sin privat), så blir kommentaren min brukt storyen hans, og nå også i en spørreundersøkelse for å samle støtte og bekreftelser. Det virker som jeg traff en diger nerve gitt. Og spørreundersøkelsen har blitt gjennomført i perioden kontoen var privat.. Tatt i betraktning hvor lite engasjement han har på innholdet sitt, så er det neppe mange som har svart. Og resultatet ville garantert ikke bli delt om resultatet ikke var på "hans side". Det må også trekkes fra hans egne fire stemmer (fra Athlete excel-kontoen, datteren sin konto, CBE sin konto og pt_carolineberg). Så er det nok noen nære og kjære som har stemt "riktig" også. Uansett er jo ikke en slik "undersøkelse" et bevis på noenting. Objektivt sett er hans kommunikasjonsform ekstremt dårlig, tatt i betraktning at han liksom skal tiltrekke seg en betalende kundemasse. (skriver "liksom", fordi jeg fortsatt ikke tror helt på at han har et reelt ønske eller mål om å trene andre.) Endret 28. juli 2025 av Stjertmeis 40 4
Frisk Frosk Skrevet 28. juli 2025 #106853 Skrevet 28. juli 2025 Julia20 skrev (2 minutter siden): Å, hjelpes Først stenges jeg ute fra å kunne svare tilbake (gjorde kontoen sin privat), så blir kommentaren min brukt storyen hans, og nå også i en spørreundersøkelse for å samle støtte og bekreftelser. Det virker som jeg traff en diger nerve gitt. Det er det tydelig at du gjorde, og for de fleste så stemmer det du skrev, ikke hans dystopiske skam-univers. Jeg har skrevet før at jeg har en del erfaring med toppidrettsutøvere. Ingen av dem ble drevet av skam og anger i sin trening. Rett og slett fordi de som faktisk er toppidrettsutøvere er altfor bevisste hva de vil, hva de er villige til å gjøre for å forsøke å nå sine mål, og de finner som regel også glede i det de gjør. Disse har selvfølgelig også tunge stunder, men selv ikke da blir de så negative som det Lars-Kristian Eriksen presenterer seg og sitt opplegg. De eneste jeg har møtt som trigges av den typen "motivasjon" som LKE representerer, det er de som trener mer manisk, er ytredreven i sin motivasjon (ofte type ortoreksi, spiseforstyrrelser, megareksi o.l.), og som under en tøff maske ofte er veldig usikre og føler seg utilstrekkelige innvendig. Lars-Kristian Eriksen og det avsluttede "firmaet" Athlete Excel viser hvor komplett uprofesjonell LKE er, hvor han ikke har evne til å opptre seriøst og profesjonelt, ikke greie å møte saklig kritikk på en saklig og konstruktiv måte, men heller velger å forsøke å rakke ned på og latterliggjøre den som kommer med saklig kritikk. Det er vel bare et litt annet uttrykk for det han gjorde i Beckmann-saken, hvor han gikk etter en kvinne som hadde gitt en saklig kommentar på Beckmann firmaside på fb eller ig. Lars-Kristian Eriksen valgte så å søke opp kvinnen, vente til dagen etterpå før han kjørte hjem til kvinnen, stod og fulgte med på henne, fulgte etter henne da hun kjørte fra sitt hjem, og etter at hun parkerte sin bil så begikk Lars-Kristian Eriksen hærverk mot hennes bil og skrapet opp alle sider av bilen. Og som om ikke det var nok så fortsatte han etter dette å trakassere kvinnen med å terrorringe henne utover dagen. Heldigvis kjente kvinnen igjen både Lars-Kristian Eriksen og bilen han og kona så ofte har brukt som innhold på sine bedriftskanaler. Som de fleste vet måtte Lars-Kristian Eriksen etter dette betale både bot og erstatning for hærverket. Nå velger han heller å blokkere en som skriver saklig kritikk av hans dårlige forretningsinnhold på en firmaside for et firma som er oppløst og avsluttet... for så å forsøke å latterliggjøre samme person på sin side. Da begynner vel bedriftseier Lars-Kristian Eriksen nok en gang å nærme seg uredelig forretningsdrift, og flørter med trakassering av andre igjen. Han er jo også kjent som en som har vært svært så hissig på internett over mange år, har utgitt seg for å være fagpersoner innen felt han ikke har utdannelse i, og også trakassert og truet andre personer på nett. Vil si du traff en nerve hos ham når han nå velger å nok en gang å avsløre hvor uprofesjonell han faktisk er, hvor ustabil han er i sin måte å være "personlig trener", eller "performance coach" som han heller liker å kalle seg. 24 17
Rev. Revenge Skrevet 28. juli 2025 #106854 Skrevet 28. juli 2025 Beklager å si det, men hele fyren fremstår ustabil i alt han deler. Jeg glemmer ikke den gamle bloggen hans "Suntvett.no" der han skapte et eget persongalleri av ulike folk i kommentarfeltet, og presterte å skrive (som en annen) at en tidligere kollega, "Bekkevold fortjener en kule for pannen." https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=15697169 Tok samtidig et skritt tilbake i Memory Lane og fant igjen kommentarfeltskandalen. Lenkene er dessverre døde, men bare å se de igjen viser hvor ille det faktisk var. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=15697307 25 7
Vinnanna15 Skrevet 28. juli 2025 #106855 Skrevet 28. juli 2025 Rev. Revenge skrev (31 minutter siden): Beklager å si det, men hele fyren fremstår ustabil i alt han deler. Jeg glemmer ikke den gamle bloggen hans "Suntvett.no" der han skapte et eget persongalleri av ulike folk i kommentarfeltet, og presterte å skrive (som en annen) at en tidligere kollega, "Bekkevold fortjener en kule for pannen." https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=15697169 Tok samtidig et skritt tilbake i Memory Lane og fant igjen kommentarfeltskandalen. Lenkene er dessverre døde, men bare å se de igjen viser hvor ille det faktisk var. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=15697307 Storsjarmør 🥰 9
Sunniva K Skrevet 28. juli 2025 #106856 Skrevet 28. juli 2025 https://vm.tiktok.com/ZNdHkkf6U/ Hjernedødt. 4 1
Keaton Skrevet 28. juli 2025 #106857 Skrevet 28. juli 2025 Sunniva K skrev (8 minutter siden): https://vm.tiktok.com/ZNdHkkf6U/ Hjernedødt. Så hvorfor linke i egen bio? 🤪 Til en offentlig konto for datteren? 12 1
CityCityBangBang Skrevet 28. juli 2025 #106858 Skrevet 28. juli 2025 Kollontaj skrev (14 minutter siden): Så hvorfor linke i egen bio? 🤪 Til en offentlig konto for datteren? Slike spørsmål blir aldri stilt..... 😅 9
Keaton Skrevet 28. juli 2025 #106859 Skrevet 28. juli 2025 CityCityBangBang skrev (3 minutter siden): Slike spørsmål blir aldri stilt..... 😅 Nei, er man fan så driter man vel i det. 10
Frk.Fjas Skrevet 28. juli 2025 #106860 Skrevet 28. juli 2025 Stjertmeis skrev (3 timer siden): Og spørreundersøkelsen har blitt gjennomført i perioden kontoen var privat.. Tatt i betraktning hvor lite engasjement han har på innholdet sitt, så er det neppe mange som har svart. Og resultatet ville garantert ikke bli delt om resultatet ikke var på "hans side". Det må også trekkes fra hans egne fire stemmer (fra Athlete excel-kontoen, datteren sin konto, CBE sin konto og pt_carolineberg). Så er det nok noen nære og kjære som har stemt "riktig" også. Uansett er jo ikke en slik "undersøkelse" et bevis på noenting. Objektivt sett er hans kommunikasjonsform ekstremt dårlig, tatt i betraktning at han liksom skal tiltrekke seg en betalende kundemasse. (skriver "liksom", fordi jeg fortsatt ikke tror helt på at han har et reelt ønske eller mål om å trene andre.) Jooooo, klart det gir riktig bilde! LKE har trossalt holdt på med statistikk og forskning hele livet 🫣 Så om vi er kritiske til hans «forskning» så er det ikke forskningen det er noe i veien med altså! 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå