hvalstad45 Skrevet 25. juli 2025 #106741 Skrevet 25. juli 2025 Jeg forstår faktisk at det ikke er lett å omstille seg når du har gjort det samme i 20 år. Det jeg ikke fatter, er at de ikke bygde opp noe bedre og mer stabilt for 5-10 år siden da de virkelig hadde sjansen. Hun har ikke noe som helst i sitt eget navn, det kunne hun ha fått til den gang. Jeg skjønner ikke at de ikke bygde seg opp bedre da. De har vel ikke intelligensen og kapasiteten til det. Nå kan jeg ikke helt se hvordan hun skal kunne snu skuta. Tenker hun virkelig bør forsøke å bli PT på ordentlig, eller få en stilling lokalt i Sarpsborg eller noe. 20 3
pøbelsara Skrevet 25. juli 2025 #106742 Skrevet 25. juli 2025 (endret) før dagen kommer da hun kobler «folk er så SLEMME på internett» sammen med en refleksjon rundt barnas privatliv og hvordan de som foreldre skal, og kan, skjerme barna fra det, burde hun bare tie stille. Hun har aldri tålt å få kritikk. Mye av det hun sier og gjør, tilsier at hun synes kritikken er mye vanskeligere og verre enn dustete hat-kommentarer. Hun fremhever jo også at «folk ødelegger» avtalene hun får. Det betyr at hun mister avtaler fordi forbrukere sier fra - og har ingenting med netthets gjøre. Kritikken hun fikk rundt skolesekk-reklamen, handlet om saklige innlegg fra foreldre som sa fra til produsenten at de ikke ønsket å handle fra firmaer som støtter/bruker barn i reklame. Det må være fælt å se hvordan andre influensere drar inn millioner år etter år, samtidig som de nesten ikke genererer noe som helst av inntekt . Endret 25. juli 2025 av pøbelsara 24 12
Anemoi Skrevet 25. juli 2025 #106743 Skrevet 25. juli 2025 Sugar&Spice skrev (1 time siden): Helt utrolig at hun ikke selv ser hvor hårreisende dette er. "internett er så grusomt, jeg får ikke sove for alle er så slemme!" to sekunder senere: "hei internett, her har du datteren minnservert på et sølvfat! Vær så god!" Og en ting er nå kjipe kommentarer, de trenger ikke Caroline være redd for. Men pedofile voksne mennesker som vet nøyaktig hvor barna hennes er til enhver tid….. GRØSS. Voksne menn som stalker konstruktive forfattere av kommentarer, følger etter dem, riper opp bilene til leserne. Der Har du to type mennesker Caroline skal beskytte barna sine fra! Men neida, her inviteres alt rett inn, inn i livet, inn i huset, inn til døtrene! Alt for litt -oppmerksomhet- og penger i kassa. Stakkars, stakkars barn. Du har helt rett, kritikk og kjipe kommentarer er ufarlige - det skumle er alle opplysningene som ukjente vet barna. Caroline har holdt på lenge og hatt sine dårlige opplevelser. Sara Emilie likeså, hun har fire barn hun forteller det meste om. Disse barna til influenserne kan man lett komme i kontakt med når man vet hvor i huset rommet deres ligger, hvilke skoler og klasser de går i, hvilke fritidsinteresser de har, når de spiller kamper eller er på dansekurs osv osv. Det verste er at hvis noe sånt skjer - at fremmede tar kontakt - da er det den fremmede sin skyld alene, ikke influenserens! Utleveringen av privatlivet er en hovedinntektskilde, den forsvarer de som rasende, den må ingen ta fra dem! 13 7
Andrea59 Skrevet 25. juli 2025 #106744 Skrevet 25. juli 2025 Frisk Frosk skrev (21 timer siden): Den romvesenasossiasjonen (og AI) er så treffende! For liksom å understreke det la CBE ut en post i går 23. juli, hvor hun står i det gyldne kveldslyset, oppdollet og poserende. Som en effekt, som også synes å skulle understreke at hun er tynn (i tillegg til poseringene) så bruker de bevisst skyggen av henne på muren ved siden av. Spesielt skyggen på første bilde avslører hvor unaturlig hun faktisk står (selv om det også er tydelig bare ved å se på henne, ekstremt bakoverlent, hode og nakke langt foran kroppen) - men den skyggen (+ den på siste bildet) minnet meg om noe jeg har sett en gang, og fant denne: Ikke få av moves'ene i videoen minner komisk nok om CBEs mange unaturlige poseringer både på IG-kontoen med hennes eget navn og pt-kontoen. Spot on 🤣 6
Keaton Skrevet 25. juli 2025 #106745 Skrevet 25. juli 2025 (endret) annebanane skrev (1 time siden): Ikke mye nytt i hvertfall. Første bildet fra siste pizza-innlegg er jo gjenbruk fra fjorårets tur. Litt annen vinkel, men samme klær på alle sammen, samme plassering folk, pizzaeskene og brusen m.m. Resten kan fint være nytt, men ikke det første. Ser dere på innlegget fra i fjor så er det redigert for noen timer siden også. "For en tilfeldighet". Ikke første gang det er gjenbruk, akkurat. Edit: ser litt andre båter i videoen, men resten av den er jo til nærmet helt likt og kan fint være fra samme kveld, bare fra en annen vinkel. Skal derfor ikke være like sikkert i uttale om videoen. Har ofte vært gjenbruk og/eller kopi av tidligere bilder både på blogg og etterhvert Instagram. 2024: (samme som i år) Endret 25. juli 2025 av Kollontaj 13 3
Outandabout Skrevet 25. juli 2025 #106746 Skrevet 25. juli 2025 Kollontaj skrev (1 time siden): Har ofte vært gjenbruk og/eller kopi av tidligere bilder både på blogg og etterhvert Instagram. 2024: (samme som i år) Neimen, er det kødd? Noen må jo utfordre henne på dette. At det er bilder fra ifjor 14
Zenhouse Skrevet 25. juli 2025 #106747 Skrevet 25. juli 2025 Outandabout skrev (24 minutter siden): Neimen, er det kødd? Noen må jo utfordre henne på dette. At det er bilder fra ifjor Er det kødd var min første tanke også- utrolig at det går an å levere slikt innhold. Gjenbruk er ellers bra- men ikke på denne måten. Bare flaut. Vanskelig for media å «ta» henne for dette, mtp at ungene er en del av innholdet tror jeg. 14 2
FruJohansen Skrevet 25. juli 2025 #106748 Skrevet 25. juli 2025 Bøyer meg i støvet for den kollektive hukommelsen til forumet her 🙌 30 1 5
GulleGull Skrevet 25. juli 2025 #106749 Skrevet 25. juli 2025 Kollontaj skrev (2 timer siden): Har ofte vært gjenbruk og/eller kopi av tidligere bilder både på blogg og etterhvert Instagram. 2024: (samme som i år) Er det ikke trist at ungene er på jobb hele tiden. Selv det som skal være en hyggelig stund blir omgjort til innhold. Eller det er vel Innhold som er gjort til en «hyggelig stund». Regner med at Pizzaen ble tatt frem akkurat til riktig kl slett på dagen for å lage innhold. Hele oppveksten, hvor de drar, minste ting de gjør er regi og arrangert. Kan bli interessant å høre hva disse i influenserungene vil si om oppveksten sin når de begynner reflektere over det. Jeg syntes ikke hun er ett spesielt sunt forbilde mtp det hun legger ut. 19 3
Gjest Jojo345 Skrevet 25. juli 2025 #106750 Skrevet 25. juli 2025 Melkebart1 skrev (5 timer siden): Snap er litt dust, som plutselig kaster meg inn på populære snapper, som Caroline sin, etter jeg har sett den jeg opprinnelig trykka meg inn for å se. Jeg er egt ikke interessert i at hun skal tjene penger på mine klikk, men når jeg først var der, så kunne jeg jo se. Få snapper fra i går og i dag. «Tankefull og reflekterende… Internettet kan være grusomt…» Er det tilbakemeldingen hun fikk på Instagram, som gnager? Det er kanskje ikke så dumt å ta det innover seg og reflektere rundt egen opptreden Caroline. Fikk samme her, men du kan velge å blokke eller skjule innhold fra CBE. Har aldri dukket opp siden her
~ Ada ~ Skrevet 25. juli 2025 #106751 Skrevet 25. juli 2025 Artige innlegg om romvesener og AI! Sånn går det om man titter mer i speilet (i bokstavelig og utvidet forstand)enn ut vinduet, ikke minst er mer i interaksjon med speilet enn verden utenfor. Definitivt en egen rase. 14
Melkebart1 Skrevet 25. juli 2025 #106752 Skrevet 25. juli 2025 Jojo345 skrev (2 timer siden): Fikk samme her, men du kan velge å blokke eller skjule innhold fra CBE. Har aldri dukket opp siden her Takk!! Hilsen bestemor på snap🤣🤣 5 1
Rev. Revenge Skrevet 25. juli 2025 #106753 Skrevet 25. juli 2025 For oss som jobber med SoMe, blir man oppfordret til å dele gamle bilder/innlegg på nytt, særlig hvis de har fått mye engasjement. Ofte gjør man det nettopp ved ferietid gjennom tidsinstilling for å ha litt ferie fra arbeidet, så for meg er det ikke noe nytt eller galt i å dele eldre innlegg på nytt. Forskjellen er i å informere om at dette er et throwback, eller #reprise slik som blant annet Henrik Troy har gjort det i år. Berg Eriksen resirkulerer ofte, men tilkjennegir sjeldent at bildet er blitt delt tidligere, slik som hun gjorde da hun var sengeliggende på grunn av influensersykdommen brystoperasjon, og gjerne ikke før hun blir spurt. Jeg syns det er en sær måte å jobbe med SoMe på, å ikke anerkjenne at publikum kan gjenkjenne bilder og innlegg. Det var dette med transparens og åpenhet for ikke å villede publikum for mye, da. 19 12
Outandabout Skrevet 25. juli 2025 #106754 Skrevet 25. juli 2025 Hun har svart på en kommentar ang at dette er bilde fra i fjor. Hun mener første bilde er fra i fjor, resten fra i år. Vel… hun har selvsagt slettet kommentaren som var kritisk. 12 1
Keaton Skrevet 25. juli 2025 #106755 Skrevet 25. juli 2025 Outandabout skrev (4 minutter siden): Hun har svart på en kommentar ang at dette er bilde fra i fjor. Hun mener første bilde er fra i fjor, resten fra i år. Vel… hun har selvsagt slettet kommentaren som var kritisk. Ja. Så overraskende. 8 1
Outandabout Skrevet 25. juli 2025 #106756 Skrevet 25. juli 2025 Bildene er jo helt like. En bok, pizza… Har sett på instaen til denne frua i dag. Herlighet så mye posering. Hun spiller jo kun på egen kropp (og oppstilte bilder av seg og jentene) 17
Bestemorskogmus Skrevet 25. juli 2025 #106757 Skrevet 25. juli 2025 "Jeg kaller den Skagenpizza". Eh. Google Skagenpizza, da. Flere som kaller den det...... 9 3
Snødronninga Skrevet 25. juli 2025 #106758 Skrevet 25. juli 2025 Outandabout skrev (53 minutter siden): Hun har svart på en kommentar ang at dette er bilde fra i fjor. Hun mener første bilde er fra i fjor, resten fra i år. Vel… hun har selvsagt slettet kommentaren som var kritisk. Småspydig svar kamulfert med flere hjerte-emojier, i kjent CBE stil. "God sommer, og følg meg gjerne!" I innlegget poserende med rød-oransje kjole, har det kommet en kommentar som jeg er overrasket har fått lov til å stå. Og at ingen fans har gått i strupen på personen. 15
~ Ada ~ Skrevet 25. juli 2025 #106759 Skrevet 25. juli 2025 Det er så usigelig trist at ingen ferier (eller bursdager, høytider, alt...) får være ferie, men en evigvarende utlevering av privatlivet til mindreårige på det åpnet nettet. Når skal dette forbys? 19 4
Gjest Stormy1 Skrevet 25. juli 2025 #106760 Skrevet 25. juli 2025 (endret) Videoen der hun spiser (suger? Pardon my French😅) is tar kaka… Ligger på høydepunkter på snap men så det vel opprinnelig på Instagram. Håper Troy kan lage en video på det, dette går jo ikke an. Stopp verden, jeg vil av🌎 Endret 25. juli 2025 av Stormy1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå