Gjest Jojo345 Skrevet 22. juli 2025 #106681 Skrevet 22. juli 2025 Nabooru skrev (39 minutter siden): Det har aldri vært noen tvil om at CBE elsker å fremstille seg selv sexy. Husker for noen år siden en video i et svømmebasseng der hun «tilfeldig» flyter oppover så rumpeballene kommer opp av vannet mens hun fniser forførende. Eller bilder fra kjøkkenet hjemme i lilla undertøy der brystvortene er GODT synlige i det gjennomsiktige stoffet. Dette er to av hundrevis av eksempler. Så akkurat den ballen der kan vi legge død tror jeg. Hva tenker de egentlig om pensjonstilværelsen? Har de sagt noe om det? Skal hun legge ut videoer av rumpeballene og brystvortene sine når hun er 60 år? 😅
Rev. Revenge Skrevet 22. juli 2025 #106682 Skrevet 22. juli 2025 (endret) Jojo345 skrev (1 time siden): Hva tenker de egentlig om pensjonstilværelsen? Har de sagt noe om det? Skal hun legge ut videoer av rumpeballene og brystvortene sine når hun er 60 år? 😅 Cbes største mål og ønske før hun fikk barn var å bevise at "kropp ikke må bli ødelagt bare på grunn av svangerskap" og at hun ville være den mest sexy kvinnen for sin mann. Nå har hun ved hjelp av redigering, filter, posering, innsugd mage, brystoperasjon, to økter om dagen, og disiplinert kaloriinntak for lavest mulig fettprosent"bevist" dette, så du kan banne på at neste mål er å bevise at hun kan se ut som 20 når hun er 60. Da er behovet for litt mer kostbare behandlinger nødvendig, særlig slikt som har effekt på tyngdekraften og rynker, så da må barna være med og jobbe fremover. Endret 22. juli 2025 av Rev. Revenge endret to ord 28
Frisk Frosk Skrevet 22. juli 2025 #106683 Skrevet 22. juli 2025 Rev. Revenge skrev (3 timer siden): Cbes største mål og ønske før hun fikk barn var å bevise at "kropp ikke må bli ødelagt bare på grunn av svangerskap" og at hun ville være den mest sexy kvinnen for sin mann. Nå har hun ved hjelp av redigering, filter, posering, innsugd mage, brystoperasjon, to økter om dagen, og disiplinert kaloriinntak for lavest mulig fettprosent"bevist" dette, så du kan banne på at neste mål er å bevise at hun kan se ut som 20 når hun er 60. Da er behovet for litt mer kostbare behandlinger nødvendig, særlig slikt som har effekt på tyngdekraften og rynker, så da må barna være med og jobbe fremover. Heldigvis er de myndige før mor fyller 50 år... Men, hun utelukket jo ikke en attpåklatt i et intervju for et par-tre år siden, så kan jo hende hun også på dette tar "en Sophie Elise"-strategi når de har kjørt egen bedrift i grøfta... (Måtte det aldri skje at de får flere barn inn i denne galskapen de bevisst utsetter egne barn for!) 18 6
Frisk Frosk Skrevet 22. juli 2025 #106684 Skrevet 22. juli 2025 Hunter7 skrev (På 21.7.2025 den 17.06): For å ta opp tråden om hvordan utlevering og eksponering av mindreårige kan stoppes: Folkeopinionen må endres til at utlevering og eksponering av mindreårige anses som tarvelig og smakløst. Utleverer du mindreårige signaliserer du samtidig til alle i samfunnet at ikke bare tilhører du det laveste sosialsjiktet, du har selv så lite å komme med at du er "nødt" til å bruke barn for å tjene til livets opphold. Utlevering av mindreårige er digital tvangsprostitusjon hvor mor/far/begge er digitale halliker. Følgelig forbeholder jeg meg retten til å kalle Caroline Berg Eriksen en digital hallik. Og meg bekjent har ikke halliker og tvangsprostitusjon noe særlig godt renommé blant folk generelt. Jeg synes uttrykket du bruker faktisk er på sin plass! Influensere som velger å være digitale halliker, selger sine barn i digital tvangsprostitusjon fordi foreldrene selv ikke gidder eller ikke greier å skape aktuelt innhold de kan tjene penger på. Og influenserforeldrene som gjør dette vel vitende at de på den måten setter sine barn i fare på flere måter. Men det gir de f... i! Influenserforeldre vet om farene, og likevel velger de iskaldt å utsette barna sine for dette heller enn selv stå opp og gjøre ærlig arbeid som folk flest. Min erfaring er at dette er noe mange ikke prater om. Mange prater ikke om det fordi de tar det som en selvfølge at man ikke eksponerer sine barn på nett, og stort sett har venner som heller ikke gjør det. Mens andre var en gang følgere av div. influensere, har glemt at de var det, og derfor bare en sjelden gang får opp noe fra de influenserne som de følger. Blant disse er det som regel veldig effektivt å snakke om barneeksponering, har jeg sett. For mange av disse er mot slik eksponering av barn, og når de så sjekker, så ser det at de er følgere av influensere de for mange år siden trykket følger på. Disse personene bruker å avfølge med det samme de merker det - og så begynner disse å spre sin erfaring videre. Vet om ganske mange som har avfulgt CBE og SE på denne måten. Men jeg tror at hvis man skal få flere til å virkelig engasjere seg, så må det sterkere lut til enn bare nærmiljøet. Man kan jo ønske at personer med nok faglig tyngde og popularitet hadde gått sammen og skapt en kampanje og slik også fått med seg medianorge - og der kalt dette for det det i realiteten er, digital tvangsprostitusjon og digital hallikvirksomhet av bedriftseiere som i tillegg stadig bryter norsk lov. Skolestart og utover høsten og mot valget kunne vært en god tid for noen å ta tak i dette. Men det er en sak som media burde følt seg forpliktet til å følge opp og bruke plass og store bokstaver på inntil politikerne velger å beskytte disse barna. 11 8
~ Ada ~ Skrevet 22. juli 2025 #106685 Skrevet 22. juli 2025 Nytt innlegg på Instagram: "Red inspires me a lot these days" med reposting av frukt, deretter et bilde av Berg Eriksen på solsengen der vi ser to røde inspirasjoner: En rød strek over skrittet av den røde bikinitrusa, og litt av den røde bikinitoppen. 9
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 22. juli 2025 Populært innlegg #106686 Skrevet 22. juli 2025 😂 https://storynavigation.com/user/henriktroy https://www.instagram.com/henriktroy/ 37 5 12
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2025 #106687 Skrevet 22. juli 2025 CityCityBangBang skrev (5 minutter siden): 😂 https://storynavigation.com/user/henriktroy https://www.instagram.com/henriktroy/ Jeg lo sånn av det😂👍 Nydelig! Bloggerfot on fleek📸 24
Hedy Lamarr Skrevet 23. juli 2025 #106688 Skrevet 23. juli 2025 (endret) Ikke mye å skryte av her, nei. Når kollapser dette korthuset? https://www.tv2.no/underholdning/rekorddarlige-nyheter-for-caroline-berg-eriksen/17932610/ Endret 23. juli 2025 av Hedy Lamarr 24 14
Keaton Skrevet 23. juli 2025 #106689 Skrevet 23. juli 2025 Under artikkelen står neste; den om Instagram-kontoen til datteren. Første artikkel om økonomien blir dermed svaret på hvorfor barnet fikk kontoen. Ikke rart heller at LKE måtte få seg en deltids-stilling i år. 33
Nabooru Skrevet 23. juli 2025 #106690 Skrevet 23. juli 2025 (endret) Hedy Lamarr skrev (36 minutter siden): Ikke mye å skryte av her, nei. Når kollapser dette korthuset? https://www.tv2.no/underholdning/rekorddarlige-nyheter-for-caroline-berg-eriksen/17932610/ Jeg må helt ærlig si jeg godter meg litt over dette. Nå ser vi konturene av hva som skjer med den ufordragelige oppførselen og tvilsomme valgene denne businessen tar og følgene av dette. Hadde de evnet å høre litt på andre, så kanskje dette elendige resultatet hadde vært unngått? For det første har de absolutt ingenting nytt å tilføye eller komme med (hvilken influenser har egentlig det nå om dagen), for det andre er det kun kropp, være sexy, løgner og ikke minst eksponering av barn som gjelder. De evner heller ikke å ta til seg noen form for konstruktiv kritikk. Caroline Berg Eriksen som influenser har rett og slett utspilt sin rolle. Kanskje er dette tiden for å virkelig sette seg på skolebenken, ta et ordentlig studie og fullføre, slik at man kan få seg en ordentlig jobb? Ja, jeg sier ordentlig jobb, for det hun driver med er ikke det. Ikke at jeg har trua på at hverken hun eller LKE klarer det… Sidenote: Hadde aldri trodd jeg (med en særdeles vanlig og anonym jobb) tjener flere hundre tusen mer enn dette paret til sammen! Endret 23. juli 2025 av Nabooru La til mer tekst og rettet skriveleif 32 8
friskbris Skrevet 23. juli 2025 #106691 Skrevet 23. juli 2025 Hedy Lamarr skrev (1 time siden): Ikke mye å skryte av her, nei. Når kollapser dette korthuset? https://www.tv2.no/underholdning/rekorddarlige-nyheter-for-caroline-berg-eriksen/17932610/ Og rett under artikkelen er det linka til million-omsetning for hjertevarme Else Kåss. Hjelper nok å være litt mer ekte og likanes og ikke en sjelløs AI-persona med bloggerfot og null personlighet. Men you do you CBE, dette går strålende. 35 6
minimymlen Skrevet 23. juli 2025 #106692 Skrevet 23. juli 2025 (endret) Artig kommentar under saken på Facebook som kommentar til første kommentaren (TV2's link til saken): Jeg satt heldigvis ikke med kaffekoppen, for da hadde jeg nok satt den i vrangstrupen av latter 🤭 Endret 23. juli 2025 av minimymlen 14
Isola2 Skrevet 23. juli 2025 #106693 Skrevet 23. juli 2025 friskbris skrev (1 time siden): Og rett under artikkelen er det linka til million-omsetning for hjertevarme Else Kåss. Hjelper nok å være litt mer ekte og likanes og ikke en sjelløs AI-persona med bloggerfot og null personlighet. Men you do you CBE, dette går strålende. Godt å se at den «let them»-mentaliteten hennes gir utslag… 20 2
Inocybe Skrevet 23. juli 2025 #106694 Skrevet 23. juli 2025 Hedy Lamarr skrev (2 timer siden): Ikke mye å skryte av her, nei. Når kollapser dette korthuset? https://www.tv2.no/underholdning/rekorddarlige-nyheter-for-caroline-berg-eriksen/17932610/ Har vært flåsete med dette før, men nå mener jeg det mer oppriktig. Må da gi en betydelig inntektsøkning om CBE slutter som influencer og blir ren onlyfans i stedet? Der er det gode penger å hente og jeg er helt sikker på mye mer enn det de får til slik de holder på nå. Det er et formspråk, kommunikasjonsform og innhold hun aller de behersker bra og vil kreve minimalt med omstilling. Hun kan være trenings-OF’en for de som har den kink. 33 1
Gjest Glufseguri Skrevet 23. juli 2025 #106695 Skrevet 23. juli 2025 Håper journalisten har låst inn bilen🔑
Linazer Skrevet 23. juli 2025 #106696 Skrevet 23. juli 2025 Dette regnskapet sier en viktig ting. Nemlig at veldig mye av det en familie trenger for å leve er enten spons eller varer de kan trekke fra på skatten. Og for å få trukket fra på skatten må alt legges ut på SoMe som dokumentasjon. Så vi kommer til å fortsette å se hele familien, inkludert barna, hvilke klær de bruker, leker, kjøkkenartikler, kaffe, pastaen de spiser til middag osv. Kun slik slipper de å bli NAV-klienter. For ordinær inntekt har de jo bortimot ikke. 30 3
Sinccis Skrevet 23. juli 2025 #106697 Skrevet 23. juli 2025 (endret) Fra Mathilde Show podcast. Hun ser litt annerledes ut der enn i sine egne kanaler. Hvor ble det av de store leppene og bittelille nesa som hun har på sine egne stories? Hun har jo sagt at hun aldri bruker filters, så kan ikke være det.. 🤔🤥 Endret 23. juli 2025 av Sinccis 21 13
Rev. Revenge Skrevet 23. juli 2025 #106698 Skrevet 23. juli 2025 (endret) Det er fortsatt et filter i bruk på disse bildene/filmen. Mulig fotografen alltid har forskjønningsfilteret på som en gest for å uproblematisk få godkjent bildebruk av gjestene? De ligner ikke alle fall ikke de ufiltrerte bildene vi har sett fra andre gjesteopptredener. Endret 23. juli 2025 av Rev. Revenge 15 2
Snødronninga Skrevet 23. juli 2025 #106699 Skrevet 23. juli 2025 Tallene må være en vekker for Caroline og Lars-Kristian, eller?? De kan ikke være så dumme at de ikke skjønner at det de holder på med, ikke funker. Ikke en gang utlevering av barn, har så mye for seg. Så hvorfor fortsetter Caroline i samme spor med seksualiserende poseringer, bikini, mage og rumpe-fokus, filter, speilselfier, dokumentasjon av hver eneste treningsøkt, hele den pakka. Hvis du fortsatt ønsker å leve som influencer, hvorfor gjør du ingen endringer? Det er helt fantastisk hjernedødt. Jeg begynner å tro at det ikke bare er uønskelig å endre på innholdet, men at det er umulig for dem begge. Man kan ikke endre personlighet eller interesser. Hvis det er helt uaktuelt å forandre på type innhold, da får de bare holde på til det går dukken. Trassen lenge leve! Forundrer meg ikke om de legger skylden på kritikerne, innerst inne. 24 12
Anemoi Skrevet 23. juli 2025 #106700 Skrevet 23. juli 2025 Snødronninga skrev (17 minutter siden): Tallene må være en vekker for Caroline og Lars-Kristian, eller?? De kan ikke være så dumme at de ikke skjønner at det de holder på med, ikke funker. Ikke en gang utlevering av barn, har så mye for seg. Så hvorfor fortsetter Caroline i samme spor med seksualiserende poseringer, bikini, mage og rumpe-fokus, filter, speilselfier, dokumentasjon av hver eneste treningsøkt, hele den pakka. Hvis du fortsatt ønsker å leve som influencer, hvorfor gjør du ingen endringer? Det er helt fantastisk hjernedødt. Jeg begynner å tro at det ikke bare er uønskelig å endre på innholdet, men at det er umulig for dem begge. Man kan ikke endre personlighet eller interesser. Hvis det er helt uaktuelt å forandre på type innhold, da får de bare holde på til det går dukken. Trassen lenge leve! Forundrer meg ikke om de legger skylden på kritikerne, innerst inne. Interessant diskusjon nå! Caroline er jo en av de eldste og mest kjente på SoMe, en som har vært der lenge. Det er vel hun, Sophie Elise og Sara Emilie (Tandberg) som er de «tyngste» når det gjelder å ha flest følgere, lengst fartstid og tjene best. Er C den første som merker motstand og tilbakegang, også økonomisk? SE sitt rykte og hennes popularitet har vært i fritt fall et par år nå, det hjalp ikke å rebrande ved å få et barn - nå prøver hun å selge egne klær via velkjente Reme - i hans stil: intens reklame i forkant, drop og lokking av eksklusivitet. SET har fløyet til himmels via Careless/klessalg til en stor fanskare + utleverende intime snaps av både eget privatliv og barna, men møter nå mer kritikk enn noensinne, og inntektene viser en klar negativ tendens. Kan vi ane konturene av og en start på «kjempenes» fall? 21 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå