Kollontaj Skrevet søndag kl 13:28 #106821 Skrevet søndag kl 13:28 Tviler på at kontoen ble tilfeldig stengt. 😆 Følger selvsagt ikke, så vet ikke om han har svart eller slettet. 11
Sugar&Spice Skrevet søndag kl 13:32 #106822 Skrevet søndag kl 13:32 (endret) Kollontaj skrev (4 minutter siden): Tviler på at kontoen ble tilfeldig stengt. 😆 Følger selvsagt ikke, så vet ikke om han har svart eller slettet. Tenk at han er så feig! Stenger kontoen for å stenge "kritikeren" ute. Han har sjekket opp om vedkpmmende følger han, og så kneblet han henne enkelt ved å låse profilen! Det er for dumt altså 😂😂😂 Endret søndag kl 13:33 av Sugar&Spice 26
Tivi20 Skrevet søndag kl 13:34 #106823 Skrevet søndag kl 13:34 Ikke bare har han svart, han har delt svaret i stories. Stort for han å faktisk få noe respons tydeligvis. 12 21
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet søndag kl 13:35 Populært innlegg #106824 Skrevet søndag kl 13:35 Tivi20 skrev (Akkurat nå): Ikke bare har han svart, han har delt svaret i stories. Stort for han å faktisk få noe respons tydeligvis. Hahahahahahahahaha! "Utenfor min kundegruppe" - HVILKE kunder, de imaginære da eller???? De KI-genererte Henrik, Halvor og Håkon? Han er så ufyselig! Klassisk "hvordan si jeg er bedre enn deg uten å si jeg er bedre enn deg"-holdning. 42 3 36
Kollontaj Skrevet søndag kl 13:39 #106825 Skrevet søndag kl 13:39 🤣🤣🤣 Og trist, fordi de eneste kundene han har vist frem, er unger. 32 1 10
snute Skrevet søndag kl 13:43 #106826 Skrevet søndag kl 13:43 Han er utrolig komisk syns jeg, skal liksom virke så viktig og skrive på engelsk eller med vanskelig ord. Han får ekstremt få liker-klikk, sånn 20-30 og da er flere han selv, CBE og øvrig familie. Dette er på den Athlete Excel kontoen som jeg oppfatter er jobb kontoen hans. Men han legger tydeligvis ut litt den den andre også da, den kan ikke jeg se. Han virker helt besatt av å lykkes på sin måte, men tror nok ikke han har veldig mange kunder. De to hyrox jentene han hadde har fått ny trener tror jeg. 20 2 10
Stargaze Skrevet søndag kl 14:25 #106827 Skrevet søndag kl 14:25 snute skrev (39 minutter siden): Han er utrolig komisk syns jeg, skal liksom virke så viktig og skrive på engelsk eller med vanskelig ord. Han får ekstremt få liker-klikk, sånn 20-30 og da er flere han selv, CBE og øvrig familie. Dette er på den Athlete Excel kontoen som jeg oppfatter er jobb kontoen hans. Men han legger tydeligvis ut litt den den andre også da, den kan ikke jeg se. Han virker helt besatt av å lykkes på sin måte, men tror nok ikke han har veldig mange kunder. De to hyrox jentene han hadde har fått ny trener tror jeg. Viktigper uten noe særlig kunder og lite inntjening. Disser alle andres metoder og mener han selv har rett i alt. Blir ikke akkurat headhunta til disse klubbene gjerne vil trene. utromig usjarmerende fyr. 21
loffen Skrevet søndag kl 14:37 #106828 Skrevet søndag kl 14:37 Og hun skryter av det vakre stedet og utsikten, der hun sitter på restaurant i bitteliten BH og miniskjørt og tar selfie på do. 🤣 24 7
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet søndag kl 14:43 Populært innlegg #106829 Skrevet søndag kl 14:43 (endret) Tivi20 skrev (1 time siden): Ikke bare har han svart, han har delt svaret i stories. Stort for han å faktisk få noe respons tydeligvis. Så grenseløst uredelig å kneble kritikeren ved å stenge kontoen, for deretter lage innhold på stories der han svarer nettopp den kritikeren han kneblet. For en barnslig måte av en middelaldrende gubbe å håndtere kritikk på. Endret søndag kl 14:47 av Rev. Revenge 35 1 18
Snødronninga Skrevet søndag kl 14:58 #106830 Skrevet søndag kl 14:58 loffen skrev (12 minutter siden): Og hun skryter av det vakre stedet og utsikten, der hun sitter på restaurant i bitteliten BH og miniskjørt og tar selfie på do. 🤣 Å gå ut og spise på restaurant i bare en liten bikinioverdel, er ikke bare upassende, det er veldig unødvendig også. Bikinien er vel på 24/7 uansett, hvorfor er det er skam å måtte ha litt klær på seg? 33 10
Populært innlegg ¤flicka¤ Skrevet søndag kl 15:03 Populært innlegg #106831 Skrevet søndag kl 15:03 Snødronninga skrev (3 minutter siden): Å gå ut og spise på restaurant i bare en liten bikinioverdel, er ikke bare upassende, det er veldig unødvendig også. Bikinien er vel på 24/7 uansett, hvorfor er det er skam å måtte ha litt klær på seg? Hvis hun har på seg klær i fem minutter kan det hende at en eller annen fremmed på internett glemmer at hun er TYNN og det hadde jo vært helt krise. 53 1 2
Era Vulgaris Skrevet søndag kl 16:16 #106832 Skrevet søndag kl 16:16 ¤flicka¤ skrev (1 time siden): Hvis hun har på seg klær i fem minutter kan det hende at en eller annen fremmed på internett glemmer at hun er TYNN og det hadde jo vært helt krise. Kanskje businessen går så dårlig at hun ikke har klær å ha på seg, stakkars. Det kan jo se sånn ut hvis man skal dømme ut fra bildene hun poster av seg selv. 18 5
Orly Skrevet søndag kl 16:44 #106833 Skrevet søndag kl 16:44 Rev. Revenge skrev (1 time siden): Så grenseløst uredelig å kneble kritikeren ved å stenge kontoen, for deretter lage innhold på stories der han svarer nettopp den kritikeren han kneblet. For en barnslig måte av en middelaldrende gubbe å håndtere kritikk på. Ikke akkurat uventet , selv ble jeg blokkert fordi jeg likte en litt kritisk kommentar. 16 2
Kollontaj Skrevet søndag kl 16:48 #106834 Skrevet søndag kl 16:48 Orly skrev (3 minutter siden): Ikke akkurat uventet , selv ble jeg blokkert fordi jeg likte en litt kritisk kommentar. Flere har blitt blokkerte fordi de har likt kritiske kommentarer på andres kontoer f.eks. Beckmann. 😆 13 4
MarianneE Skrevet søndag kl 16:54 #106835 Skrevet søndag kl 16:54 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Flere har blitt blokkerte fordi de har likt kritiske kommentarer på andres kontoer f.eks. Beckmann. 😆 🙋♀️ 12
Kollontaj Skrevet søndag kl 17:08 #106836 Skrevet søndag kl 17:08 Han må jo få stenge kontoen så mye han vil, men at han da samtidig stenger ute den personen som kritiserte de, eh, særdeles innsiktsfulle ordene «hans», det kaller jeg ufint. Hvis du ikke tør ta debatten; hold kjeft og slett innlegget. Nå er det bare enda et eksempel på patetisk oppførsel fra en influencer som ingen egentlig bryr seg om. (Jeg bryr meg tydeligvis nok til å skrive her, men kun fordi han og kona er de klareste eksemplene på hvordan industrien har fått utvikle seg gjennom konstant bløffing, manglende evne til å ta kritikk på annen måte enn å legge seg i fosterstilling og skrike opp om mobbing og nettroll, og ikke minst et ekstremt fokus på MEG, MEG, MEG. Og følgere og delvis media har understøttet denne umodne og for å si det rett ut; sjuke atferden.) 16 1 16
Orly Skrevet søndag kl 17:09 #106837 Skrevet søndag kl 17:09 Kollontaj skrev (21 minutter siden): Flere har blitt blokkerte fordi de har likt kritiske kommentarer på andres kontoer f.eks. Beckmann. 😆 Ja var der jeg også likte🙈 8
Frisk Frosk Skrevet søndag kl 20:04 #106838 Skrevet søndag kl 20:04 Stjertmeis skrev (9 timer siden): Jeg er ganske sikker på at fellesnevneren for suksessfulle PT-er/Coacher er å fokusere på muligheter, skape endringsvilje, positiv motivasjon osv. Men LKE tviholder på sin arrogante, usmakelige og nedlatende kommunikasjonsform, der fokuset er på å skape skam og skyldfølelse. Kilde: post på LKE sin Instagram. Det er helt merkelig - og veldig pinlig - at LKE velger å legge ut dette. Først velger han å legge det ut som en post på sin egen IG-konto "og athlete_excel". Men unnlater å nevne at Athlete Excel AS er et firma som ble varslet avviklet for mange måneder siden og nå offisielt er oppløst. Han gjør det veldig lett, veldig lett å skrive om den teksten for å stemme mer med Lars-Kristian Eriksens forretningsvirksomhet, forretningsinnhold og forretningsrelaterte handlinger siste xx antall år... Fritt endret versjon: Your future is shaped by the moments you choose... to act... or not act at all... in ways that harm yourself and others, your children, familiy, inocent woman... The... education... you didn't finish, but years after still tries to pretend you did finish. The... harmfull actions... you... didn't... talk yourself out of before you executed them. The sleep you traded for... being a nett troll, stalking others on and off the internett... Every choice adds up... And so... will... the regrets.... eventually... You might not notice it now... (but I am sure you already do...) But one day, you'll wish you could get those moments back... and change them into... do no harm to others... least of all to your children... and instead do honest work to provide for your familie, not sell your familiy. (Selvinnsikt er noe han nekter å vise på nett. 27. mai hadde han f.eks. noe lignende, da en post på AEs kanal på instagram hvor han snakker om de største feilene man kan gjøre når man trener er å ignorere signaler kroppen gir og heller presse gjennom. Han skriver også at hvis man løper gjennom smerte, så kan man få problemer med motivasjonen, eller til og med slutte med idretten. Ikke med ett eneste ord nevner han at han selv har gjort disse feilene flere ganger, dokumentert gjennom år at han har feiltrent, trent med smerte (nærmest skrytt av at han har trent med smerte), trent med sykdom, trent tross manglende søvn og mat osv. Ikke med ett ord nevner han at han selv sluttet med et par løpeidretter etter langvarig feiltrening uten vilje til å trene alternativt med skader/sykdom osv. Midt i denne posten sier han også at flere av hans klienter har valgt å trene alternativt og fått bedre resultater av det. Og så avslutter han alt med å si at smart trening alltid vinner og setter på en pokal-emoji etter en knyttneve-emoji.) Og nå skal han altså vinne kunder med å gi potensielle kunder dårlig samvittighet og skamfølelse. Og når han blir kritisert for fokuset sitt, så sier han at mange nok vil reagere slik, men at det er personer utenfor hans kundegruppe. Og fortsetter å si at de han retter seg mot stort sett motiveres av slikt. Den siste setningen er også ganske avslørende, de han retter seg mot (husk, han ville at toppidrettsutøvere skulle sende søknad til ham slik at han kunne vurdere om de var motiverte nok for ham)... ikke hans kunder eller tidligere kunder. De han ønsker å rette seg mot. Men inntil nå har disse kundene tilsynelatende kun vært skyberter, bortsett fra noen liksomkunder som visstnok hadde trent månedsvis med AEs opplegg, måneder før AE var et firma en gang. Og så har det vært noen små barn som stadig er eksponert sammen med hans egne eksponerte barn. Ja, så var det vel en god, ung dansk løper som ingen har hørt et ord om etter at LKE visstnok inngikk et samarbeid med ham... 22 2 8
Kollontaj Skrevet søndag kl 20:37 #106839 Skrevet søndag kl 20:37 LKE tok jo italiensk-kurs fordi han skulle være forberedt på profftilværelsen i Italia. 😅 25 5
Isola2 Skrevet søndag kl 21:05 #106840 Skrevet søndag kl 21:05 Kollontaj skrev (27 minutter siden): LKE tok jo italiensk-kurs fordi han skulle være forberedt på profftilværelsen i Italia. 😅 Whaaat? Også endte han opp i Odd😂 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå