Rev. Revenge Skrevet lørdag kl 13:49 #106781 Skrevet lørdag kl 13:49 Hva mener PT_Carolineberg med en feminin fysikk? Har vi (kvinner) ikke alle bryst, hofter og rumpe i en eller annen form? Eller mener hun at hennes brystopererte kropp er malen og målet for en feminin fysikk? 35 7
Andrea59 Skrevet lørdag kl 13:51 #106782 Skrevet lørdag kl 13:51 Rev. Revenge skrev (2 timer siden): Det er rart at de i det hele tatt gidder å holde "Hindenburg" oppe. Ser for meg: Caroline: sitter og googler «Hindenburg» 🫢😅 25 1 3
Kollontaj Skrevet lørdag kl 13:58 #106783 Skrevet lørdag kl 13:58 Rev. Revenge skrev (7 minutter siden): Hva mener PT_Carolineberg med en feminin fysikk? Har vi (kvinner) ikke alle bryst, hofter og rumpe i en eller annen form? Eller mener hun at hennes brystopererte kropp er malen og målet for en feminin fysikk? Hun skrev vel noe om forholdet mellom hofter og midje for en stund siden, hva som var mest attraktivt. 12 4
Anemoi Skrevet lørdag kl 14:01 #106784 Skrevet lørdag kl 14:01 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Konkylien peker oppover lårene, rett mot underlivet til CBE. Helt klar seksualisering. Dette understrekes ved at hun på et annet bilde tilsynelatende har tatt av seg bikinien og lagt den på solsengen, mens det på konkyliebildet ikke vises annet enn bar hud. Influenserne Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen burde kuttet ut alle sine någjørende kanaler før dette går utover deres barn. For siste ukers og måneders (og års) stories og poster er et sammensurium av barneeksponering og seksualisering av mor. Sant nok, disse to blander sammen barneseksponering og seksualisering av mor. Sara Emilie har også EN konto, den fungerer både som bedrifts- og privatkonto, og hun reklamerer konstant for egne klær - i kombinasjon med detaljer/bilder av de fire barna sine. Disse garvede influenserne VET jo at dette er lugubert, men Sara forsvarer det til med! - med klassikeren, hun viser jo ikke hele ansiktet. At ansiktene vises på FB-siden hennes++ nevnes ikke. Så lenge det ikke er noen regler - vil de fortsette, helt bevisst, beregnende og kynisk. Barna gir klikk og money, det er viktigst! 11 1 3
Rev. Revenge Skrevet lørdag kl 14:03 #106785 Skrevet lørdag kl 14:03 (endret) Kollontaj skrev (7 minutter siden): Hun skrev vel noe om forholdet mellom hofter og midje for en stund siden, hva som var mest attraktivt. Da bør hun bytte ut feminin med attraktiv. Men det er jo like ille. Jeg bidrar med "flott", "stram", og "oppreist" fysikk. Uansett har hun og konkurrenten i Gressvik omtrent like mange kunder, tenker jeg. Endret lørdag kl 14:06 av Rev. Revenge 8 3
Kollontaj Skrevet lørdag kl 14:17 #106786 Skrevet lørdag kl 14:17 (endret) På Instagram (slettet nå) skrev hun at hun ikke tellet kalorier og at innlegget om kalorier var nesten ett år gammelt (var oktober 24), men glemte nok dette som er fra mars i år. (Hvis moderator tror jeg fantaserer eller finner på hva som stod i slettede innlegg, kan jeg legge ved bilder. 😬) Endret lørdag kl 14:18 av Kollontaj 15 14
Villroses hage Skrevet lørdag kl 14:30 #106787 Skrevet lørdag kl 14:30 FruRosa skrev (4 timer siden): Dette blir bare dummere og dummere! «Pretty things» om et bilde der hennes egen mage og pupper er i fokus. På neste bilde i serien; bikinien sirlig dandert på et håndkle (for å gi illusjoner om en naken CBE bak kamera?). Alt for å vise fram mage og bryst (pretty things?) Merksnodig post. Forresten - hvor vanlig er det å bruke store perlekjeder ikledd bikini på stranden 🤔 17 4
Isola2 Skrevet lørdag kl 15:21 #106788 Skrevet lørdag kl 15:21 Villroses hage skrev (50 minutter siden): Alt for å vise fram mage og bryst (pretty things?) Merksnodig post. Forresten - hvor vanlig er det å bruke store perlekjeder ikledd bikini på stranden 🤔 Si det…virker litt upraktisk spør du meg.. 13
~ Ada ~ Skrevet lørdag kl 15:34 #106789 Skrevet lørdag kl 15:34 De er så repetitive og forutsigbare. Vedder en hundrings på at det blir hudpleietime hos venninna etter ferien, "etter mye sol". 20 4
Julia20 Skrevet lørdag kl 16:00 #106790 Skrevet lørdag kl 16:00 Kollontaj skrev (1 time siden): På Instagram (slettet nå) skrev hun at hun ikke tellet kalorier og at innlegget om kalorier var nesten ett år gammelt (var oktober 24), men glemte nok dette som er fra mars i år. (Hvis moderator tror jeg fantaserer eller finner på hva som stod i slettede innlegg, kan jeg legge ved bilder. 😬) Også stå på tåhev…..virkelig… 16
Julia20 Skrevet lørdag kl 16:13 #106791 Skrevet lørdag kl 16:13 Jeg sjekket opp årets regnskapstall for Kontent AS. De tjente ikke inn noe særlig med penger i 2024, så det er ikke bare Treasures AS som sliter om dagen. Lurer veldig på hva samarbeidet mellom CBE og Kontent AS går ut på. 19 3
Sugar&Spice Skrevet lørdag kl 16:15 #106792 Skrevet lørdag kl 16:15 Julia20 skrev (Akkurat nå): Jeg sjekket opp årets regnskapstall for Kontent AS. De tjente ikke inn noe særlig med penger i 2024, så det er ikke bare Treasures AS som sliter om dagen. Lurer veldig på hva samarbeidet mellom CBE og Kontent AS går ut på. "To synkende skip sammen blir neppe seilasvinneren" Fritt etter eget hode….😂 23 3
Laia Skrevet lørdag kl 16:59 #106793 Skrevet lørdag kl 16:59 Kollontaj skrev (2 timer siden): Hun skrev vel noe om forholdet mellom hofter og midje for en stund siden, hva som var mest attraktivt. Stemmer, bare at jeg tror hun misforsto forholdstallet. Tror egentlig hun mente det motsatte av slik hun formulerte seg. 9 2
Surikatt Skrevet lørdag kl 17:09 #106794 Skrevet lørdag kl 17:09 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): De er så repetitive og forutsigbare. Vedder en hundrings på at det blir hudpleietime hos venninna etter ferien, "etter mye sol". Det er min tanke, også. Hun får mer rynker og pigmentering i sola😂 Hun skulle rett hjem til dermapen, da. 12
Rev. Revenge Skrevet lørdag kl 17:13 #106795 Skrevet lørdag kl 17:13 Laia skrev (3 minutter siden): Stemmer, bare at jeg tror hun misforsto forholdstallet. Tror egentlig hun mente det motsatte av slik hun formulerte seg. Ut fra hukommelsen ble det noe med at rumpa hennes er for stor i forhold til midjen, men hun fikk ikke matten til å gå opp for publikum. Så kan vi jo lure på om hun måler med eller uten innsugd mage, for midjen er, ifølge andres bilder, ikke så smal som hun fremstiller den som, selv om den saktens er flat. Jeg skjønner ikke hvorfor det fokuseres så voldsomt på kropp med både innsug og filter når hun ikke trenger det overhodet. Må være forferdelig slitsomt å ikke kunne ta et eneste bilde av seg selv uten å brekke ryggen, stå på tå og passe på riktig filter. 17 7
Rev. Revenge Skrevet lørdag kl 17:19 #106796 Skrevet lørdag kl 17:19 Surikatt skrev (7 minutter siden): Det er min tanke, også. Hun får mer rynker og pigmentering i sola😂 Hun skulle rett hjem til dermapen, da. Vil tro solfaktor vil være en mer langsiktig løsning. Når huden blir brun er den allerede skadet, og dermapen kan ikke forebygge hudkreft. 13
Sarah93 Skrevet lørdag kl 17:32 #106797 Skrevet lørdag kl 17:32 Kollontaj skrev (3 timer siden): Hun skrev vel noe om forholdet mellom hofter og midje for en stund siden, hva som var mest attraktivt. Akkurat det er det kleineste jeg noen gang har sett, for i den kommentaren la hun ut sin egen hofte/ midje-ratio og skrev at rumpa hennes var for stor i forhold til midjen, med en latter-emoji. Ja vel ok. 25
Laia Skrevet lørdag kl 17:59 #106798 Skrevet lørdag kl 17:59 Rev. Revenge skrev (42 minutter siden): Ut fra hukommelsen ble det noe med at rumpa hennes er for stor i forhold til midjen, men hun fikk ikke matten til å gå opp for publikum. Så kan vi jo lure på om hun måler med eller uten innsugd mage, for midjen er, ifølge andres bilder, ikke så smal som hun fremstiller den som, selv om den saktens er flat. Jeg skjønner ikke hvorfor det fokuseres så voldsomt på kropp med både innsug og filter når hun ikke trenger det overhodet. Må være forferdelig slitsomt å ikke kunne ta et eneste bilde av seg selv uten å brekke ryggen, stå på tå og passe på riktig filter. Om jeg husker riktig skrev hun at midje-til-hofte ratio var et tall som var større enn 1. Ergo mer omfangsrik midje og mindre rumpe. Som sikkert ikke var det hun egentlig ville formidle. 11 7
Frisk Frosk Skrevet lørdag kl 18:42 #106799 Skrevet lørdag kl 18:42 Kollontaj skrev (4 timer siden): På Instagram (slettet nå) skrev hun at hun ikke tellet kalorier og at innlegget om kalorier var nesten ett år gammelt (var oktober 24), men glemte nok dette som er fra mars i år. (Hvis moderator tror jeg fantaserer eller finner på hva som stod i slettede innlegg, kan jeg legge ved bilder. 😬) Jeg kan bekrefte dette, jeg har skjermdump fra 12. mars 2025 på dette. Lagt ut "12 March 2025 19:58:12". Og denne teksten som omfatter kaloritelling følges altså av et proanabilde... Neida, Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen teller ikke kalorier på sine bedriftskanaler... 🤪 12 7
Snorkfrøk1a Skrevet lørdag kl 20:03 #106800 Skrevet lørdag kl 20:03 Blir litt fasinert jeg faktisk, og imponert - hvordan er det i det hele tatt mulig å snakke, løpe og bevege seg i det hele tatt SAMTIDIG som hun konstant suuuuger inn magen. Utrolig… Men det er vel bare trening, trening og trening…men må uansett være skrekkelog slitsomt! 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå