Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk opp en reel fra pt-show frua. Hun klarte 12 runder.... yeah, og kun 2 kommentarer.. hvor er shortsen din fra. Tror ikke på at hun klarte 12 runder og nok en løgn fra filterfrua.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

Interessant diskusjon nå!
Caroline er jo en av de eldste og mest kjente på SoMe, en som har vært der lenge. Det er vel hun, Sophie Elise og Sara Emilie (Tandberg) som er de «tyngste» når det gjelder å ha flest følgere, lengst fartstid og tjene best. Er C den første som merker motstand og tilbakegang, også økonomisk?
SE sitt rykte og hennes popularitet har vært i fritt fall et par år nå, det hjalp ikke å rebrande ved å få et barn - nå prøver hun å selge egne klær via velkjente Reme -  i hans stil: intens reklame i forkant, drop og lokking  av eksklusivitet.
SET har fløyet til himmels via Careless/klessalg til en stor fanskare + utleverende intime snaps av både eget privatliv og barna, men møter nå mer kritikk enn noensinne, og inntektene viser en klar negativ tendens. 

Kan vi ane konturene av og en start på «kjempenes» fall? 

Tror nok Anna Rasmussen var den første kanskje? 

• Liker 19
Skrevet
Xstrella skrev (8 minutter siden):

Fikk opp en reel fra pt-show frua. Hun klarte 12 runder.... yeah, og kun 2 kommentarer.. hvor er shortsen din fra. Tror ikke på at hun klarte 12 runder og nok en løgn fra filterfrua.

Før eller etter at hun løp ei mil i 40 varmegrader? 😆

• Liker 20
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

Interessant diskusjon nå!
Caroline er jo en av de eldste og mest kjente på SoMe, en som har vært der lenge. Det er vel hun, Sophie Elise og Sara Emilie (Tandberg) som er de «tyngste» når det gjelder å ha flest følgere, lengst fartstid og tjene best. Er C den første som merker motstand og tilbakegang, også økonomisk?
SE sitt rykte og hennes popularitet har vært i fritt fall et par år nå, det hjalp ikke å rebrande ved å få et barn - nå prøver hun å selge egne klær via velkjente Reme -  i hans stil: intens reklame i forkant, drop og lokking  av eksklusivitet.
SET har fløyet til himmels via Careless/klessalg til en stor fanskare + utleverende intime snaps av både eget privatliv og barna, men møter nå mer kritikk enn noensinne, og inntektene viser en klar negativ tendens. 

Kan vi ane konturene av og en start på «kjempenes» fall? 

Hun er en av de «eldste» men åpenbart ikke den beste økonomiske teften. Hun var treg til å slå på reklame på snap’en sin, jeg mener å tro at hun var en av dem som fikk tildelt reklame tidlig uten å oppfylle alle krav ( i den tidlige test gruppa), men skal ikke påstå det)

. Hun var litt på snap husker jeg ( på en vestlands tur med bil?) men det stoppet kjapt opp. For mye jobb tenker jeg det var. Så smalt det litt til i media der man fikk vite at både Isabel Raad og Stina Bakken bl.a tjente godt på snap. Da hev Caroline seg på snapbølgen igjen og fikk på reklame rimelig kjapt mener jeg å huske. Er det noen som vet hvor mange følgere hun har på snap, eller holder hun det skjult? 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
BaHare skrev (28 minutter siden):

Tror nok Anna Rasmussen var den første kanskje? 

Ja, henne glemte jeg gitt - som den første. Men er det ikke flere likhetsfaktorer mellom Sophie, Sara og Caroline? 

• Liker 6
Skrevet
Zenhouse skrev (8 minutter siden):

Hun er en av de «eldste» men åpenbart ikke den beste økonomiske teften. Hun var treg til å slå på reklame på snap’en sin, jeg mener å tro at hun var en av dem som fikk tildelt reklame tidlig uten å oppfylle alle krav ( i den tidlige test gruppa), men skal ikke påstå det)

. Hun var litt på snap husker jeg ( på en vestlands tur med bil?) men det stoppet kjapt opp. For mye jobb tenker jeg det var. Så smalt det litt til i media der man fikk vite at både Isabel Raad og Stina Bakken bl.a tjente godt på snap. Da hev Caroline seg på snapbølgen igjen og fikk på reklame rimelig kjapt mener jeg å huske. Er det noen som vet hvor mange følgere hun har på snap, eller holder hun det skjult? 

Fin respons! 👍🏻 Som jeg skrev, dette er en interessant diskusjon, både isabel og Stina har jobbet seg store over lengre tid. Isabel har jo ikke noen barn å eksponere (takk og lov for det), det skiller henne ut. Stina selger vel ikke annet enn barnet og seg selv (og noen enkle strikkeoppskrifter), og jeg ser at begge har fallende følgergrupper og får ramsalt kritikk, iallfall for tiden. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

Endret av lalaz
Skrevet
Zenhouse skrev (2 timer siden):

Hun begynte vel med snap når det begynte å gå nedover med økonomien og det stemmer nok at hun hadde kunne tjent mye mer hadde hun begynt tidligere. Men mener hun sa i den ene podkastepisoden jeg hørte med Guri (ørene blør enda) at hun ikke tjente så mye på Snapchat.

• Liker 12
Skrevet

Jeg så på CBEs snap en gang for noen uker siden. Det var kjedelig. End of story. Må legge til at jeg ikke ser noens snap, egentlig. 

• Liker 15
Skrevet
Kollontaj skrev (6 timer siden):

Før eller etter at hun løp ei mil i 40 varmegrader? 😆

Ja, ikke sant. Utrolig at hun tror på det selv. Men hvorfor ta i, spise skikkelig og virkelig få utbytte av treningen sin når hun kan jukse med lys og skygge. 

• Liker 10
Skrevet
Snødronninga skrev (9 timer siden):

Tallene må være en vekker for Caroline og Lars-Kristian, eller?? De kan ikke være så dumme at de ikke skjønner at det de holder på med, ikke funker. Ikke en gang utlevering av barn, har så mye for seg. 

Så hvorfor fortsetter Caroline i samme spor med seksualiserende poseringer, bikini, mage og rumpe-fokus, filter, speilselfier, dokumentasjon av hver eneste treningsøkt, hele den pakka. Hvis du fortsatt ønsker å leve som influencer, hvorfor gjør du ingen endringer? Det er helt fantastisk hjernedødt. 

Jeg begynner å tro at det ikke bare er uønskelig å endre på innholdet, men at det er umulig for dem begge. Man kan ikke endre personlighet eller interesser. Hvis det er helt uaktuelt å forandre på type innhold, da får de bare holde på til det går dukken. Trassen lenge leve! Forundrer meg ikke om de legger skylden på kritikerne, innerst inne. 

Mener du sånne spennende feriebilder der Berg Eriksen forsyner seg avslappet og naturlig av take away pizza plassert ytterst på bryggekanten? 

Screenshot_20250723_224106_Chrome.jpg

• Liker 33
  • Nyttig 2
Skrevet

Du har helt rett. Det fremstår nesten-menneskelig, nesten-livsaktig, men ikke helt, gir uncanny valley-assosiasjoner. Godt det ikke selger lengre. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Xstrella skrev (2 timer siden):

Ja, ikke sant. Utrolig at hun tror på det selv. Men hvorfor ta i, spise skikkelig og virkelig få utbytte av treningen sin når hun kan jukse med lys og skygge. 

Som alle andre som har grevinneheng å skjule 😄 ser juksebildene klart fra andre 

Endret av Margit777
  • Liker 2
Skrevet (endret)

De kunne ikke ha plassert de pizzaeskene litt lengre ut på brygga?:knegg:

Tilføyelse: lysnet bildet for å se hvor den andre armen er, siden sittestillingen (på huk med knærne samlet og på tå med føttene samlet, knærne er i veien for pizzaen) ser så veldig anstrengengende langt unna pizzaen hun prøver å løfte opp, og lo' and behold - ikke bare suges magen inn sittende på huk, men den andre armen ser ut til å være nesten visket vekk. Akk ja, invasion of the bodysnatchers på influensersk.

(Edit: det er stillbilde fra film, ser jeg nå. Likefullt er magen innsugd.)

Endret av Rev. Revenge
tilføyelse
  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Rev. Revenge skrev (24 minutter siden):

De kunne ikke ha plassert de pizzaeskene litt lengre ut på brygga?:knegg:

Tilføyelse: lysnet bildet for å se hvor den andre armen er, siden sittestillingen (på huk med knærne samlet og på tå med føttene samlet, knærne er i veien for pizzaen) ser så veldig anstrengengende langt unna pizzaen hun prøver å løfte opp, og lo' and behold - ikke bare suges magen inn sittende på huk, men den andre armen ser ut til å være nesten visket vekk. Akk ja, invasion of the bodysnatchers på influensersk.

Men fint å se at svaien i ryggen ikke er kronisk, slik CBE.no har hevdet. 

• Liker 26
Skrevet
FruJohansen skrev (8 timer siden):

Dette har jeg skrevet i tråden minst to ganger før, men til "glede" for evt nye brukere: slike bilder får meg til å tenke at de er som romvesener, som prøver å etterligne mennesker. De har imidlertid all informasjonen sin fra TV- serier og reklamer og de mangler alle ekte referanser, kontekster og erfaringer vanlige folk gjør seg gjennom livet. Dermed ender de alltid bare bittelitt på siden av virkeligheten, i en slags parodisk framstilling, alltid akkurat litt for klisjé eller litt for over the top. Som den famøse Paristuren i stripete genser og beret, reklamene for studier på PCen med briller, snurrende med blomsterkranser på hodet på St.Hans, og kakaokopper (uten innhold) i vinduskarmen på vinteren. 

Det lønner seg i alle fall ikke lenger, det er da noe. 

Hehe, god parallell.

Det har også vært nevnt før at hver slik tematisk photo shoot er som en ny Barbie-dukke med antrekk for anledningen: Se, Barbie er i Paris! Se, Barbie feirer midtsommer! Se, Barbie leser en bok!

• Liker 38
  • Nyttig 3
Skrevet
FruJohansen skrev (11 timer siden):

De er i alle fall eksperter i å iscenesette måltider i helt utrolig nyskapende (og upraktiske) miljøer! 

Pizza bokstavelig talt PÅ bryggekanten, spaghetti på et badehåndkle på stranden, porselenskopper i skogen (fra bloggtiden), en frokostbuffé komplett med speilegg i stekepanne i sengen, jeg vil minnes en skål med noe greier, eller var det stekte egg, på en eller annen ferie, der maten ble flyttet rundt på ulike lokasjoner på altanen som et annet accessoire, i forbindelse med Caroline sin feriefrokostphotoshoot. 

Dette har jeg skrevet i tråden minst to ganger før, men til "glede" for evt nye brukere: slike bilder får meg til å tenke at de er som romvesener, som prøver å etterligne mennesker. De har imidlertid all informasjonen sin fra TV- serier og reklamer og de mangler alle ekte referanser, kontekster og erfaringer vanlige folk gjør seg gjennom livet. Dermed ender de alltid bare bittelitt på siden av virkeligheten, i en slags parodisk framstilling, alltid akkurat litt for klisjé eller litt for over the top. Som den famøse Paristuren i stripete genser og beret, reklamene for studier på PCen med briller, snurrende med blomsterkranser på hodet på St.Hans, og kakaokopper (uten innhold) i vinduskarmen på vinteren. 

Romvesen-betraktelsen din, spot-on!
Kanskje det var fra CBE at AI lærte seg hvordan man skal lage bilder? (Ser for meg AI-bilder av bål innendørs osv - helt ulogiske men estetiske fine bilder)

• Liker 13
Skrevet

Men for et fall det må være å leve i. Nå må hun vel delta i reality for å få regnestykket til å gå opp. 

• Liker 11
Skrevet
FruJohansen skrev (11 timer siden):

De er i alle fall eksperter i å iscenesette måltider i helt utrolig nyskapende (og upraktiske) miljøer! 

Pizza bokstavelig talt PÅ bryggekanten, spaghetti på et badehåndkle på stranden, porselenskopper i skogen (fra bloggtiden), en frokostbuffé komplett med speilegg i stekepanne i sengen, jeg vil minnes en skål med noe greier, eller var det stekte egg, på en eller annen ferie, der maten ble flyttet rundt på ulike lokasjoner på altanen som et annet accessoire, i forbindelse med Caroline sin feriefrokostphotoshoot. 

Flott innlegg! 
Vi er nok mange som setter stor pris på at du også har innlegg på disse sidene. Takk for viktig engasjement som når vidt ut! 

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...