Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

CityCityBangBang skrev (2 minutter siden):

Fra intervjuet på KK.no: 

Så det (uthevet) var bekymringen til hun som ble sist i dagens øvelser (før hun ble syk).

At vi trodde vi var ferdige etter en veldig lang dag, men så viste det seg at vi ennå ikke var ferdige. Da lurte jeg på om de virkelig kunne kjøre oss enda lenger. Jeg var jo fullstendig klar over mitt eget utgangspunkt, jeg er i god form, men det er ikke alle som er det. Jeg ble bekymret for om de tok hensyn til alle som var der.

https://www.kk.no/underholdning/det-holder-pa-i-12-24-timer/82912002

Alltid en unnskyldning, og de andre klarte seg veldig bra. De spiste kjøttet også og burde bli kvalm? Hun husker hun fikk dusje før oppstillingsplass. Hun husket å sminke seg godt også. Bra hun klarte å få sminken på da. 😇🙃 Hadde virkelig trodd hun hadde bedre form enn dette...

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (2 minutter siden):

Alltid en unnskyldning, og de andre klarte seg veldig bra. De spiste kjøttet også og burde bli kvalm? Hun husker hun fikk dusje før oppstillingsplass. Hun husket å sminke seg godt også. Bra hun klarte å få sminken på da. 😇🙃 Hadde virkelig trodd hun hadde bedre form enn dette...

Kom beleilig den kvalmen før dimmekamp.  Da har hun hvertfall noe å skylde på. 

• Liker 9
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleiskaffe skrev (2 timer siden):

Ja. Klart det er forskjell, men forstår allikevel at hun ikke ønsker å bruke briller mer enn hun må, fordi jeg er helt lik og har alltid hatet å bruke briller. Jeg bruker åpenbart linser, ellers hadde jeg levd som en blind 😅 bruker selv kun briller hjemme, frem til jeg får på meg linser. Hater virkelig briller. Ville dog ikke sagt dette foran barn, tilfelle noen av de ender opp med å måtte bruke briller. 

Og det å ikke bruke midler som gjør at man ser er jo veldig dumt, men hun bruker vel linser? 

Veldig enig! Har også -10 og jeg bruker virkelig aldri briller offentlig! Bruker knapt briller hjemme også- fordi jeg ser rett og slett ikke like godt med briller, alt blir liksom litt kurvet. Jeg forstår CBE her, selv om hun «bare» har -4,5. Det er nok til å få små øyne i briller, og det kan være veldig påfallende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 minutter siden):

Hun kom jo tross alt ganske langt, og var nok store deler av tiden veldig langt utenfor komfortsonen sin, men sterk og atletisk? Flere av de "utrente" ligger jo langt foran henne på resultatlistene.

Synd at oberstens tale til henne ikke gjorde nok inntrykk på henne til at hun ønsket å endre seg litt i ettertid. 😔 Burde grepet sjansen.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (30 minutter siden):

Hun gjør faktisk det, og selv om det høres vanvittig ut så tror jeg hun har det i hodet hele tiden. Eller at det går på automatikk, fordi hun gjør det konstant på sosiale medier. Bildene fra KL hun selv deler er også konsekvent bilder fra riktig vinkel. Med unntak av noe hun la ut da hun annonserte at hun skulle være med i programmet. De bildene var visstnok så grusomme at hun gremmet seg over å dele dem, mens Guri mente hun hadde godt av å se seg slik. Helt (nesten) naturlig. 

Og mens alle andre bryr seg katta om hvordan hun ser ut, så er det hennes hovedfokus og det sier egentlig alt.

Det følger henne overalt, og hun klarer ikke å være naturlig. Nå mener jo jeg at hun på ingen måte har noe å gjøre i KL å gjøre og da pga det hun selger av seg selv som negativ påvirkning på andre og egne barn på SoMe. Hun skulle vært lukket ned og glemt. Men dessverre har hennes deltagelse gitt henne en ny stemme (intervju i KK blant annet) hvor hun klager på kritikken hun mottar, ingen kritisk journalistikk som sier imot, hvor hun da kan syte og bære seg over hvor fæle folk er mot henne, og nettopp den oppmerksomheten er  det jeg påpekte som en negativ faktor mot å gi denne type kropps -og utseendefikserte influencer en ny arena å spille på hvor de da får mulighet til å vise en ny side av seg selv, men hva hjelper det når holdninger, latskap og manglende evne til endring av sin profil i offentligheten står på stedet hvil? Hun er som hun er, og det endrer seg neppe etter KL. Men CBE fikk litt nyvunnet tillit blant de naive med litt mer spalteplass i blant annet nevnte KK etter deltagelsen, som nok en gang er et handler om hvor "misoppfattet" hun er, mens man ser hun på ingen måte er ute etter å endre den "oppfatningen". Tvert i mot fortsetter hun i samme destruktive spor som før deltagelsen.  

En farlig influencer som ikke tjener andre enn seg selv.

Endret av K_mb
  • Liker 9
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!😬

Dopet ned? Står i artikkelen at hun fikk kvalmestillende, det blir man iallfall ikke dopet ned av, men hun uttaler noe annet også. 
Jeg var helt dopet. Gud, vet hva jeg fikk for noe. Jeg fikk flere ting, og jeg husker omtrent ikke dimmekampen

https://www.nettavisen.no/kjendis/caroline-berg-eriksen-ble-dopet-ned-for-dimmekamp-husker-ingenting/s/5-95-2368534

IMG_8403.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jo ikke derfor hun røk ut. Hun ble sist i løpet hun var med i. Hadde verken styrke eller holdt hodet kaldt. Mens Torjussen ble nr 1 med betente bein og like dårlig søvn som frua. Må nettavisen og frua selv rulle inn! 

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Jøss!😬

Dopet ned? Står i artikkelen at hun fikk kvalmestillende, det blir man iallfall ikke dopet ned av, men hun uttaler noe annet også. 
Jeg var helt dopet. Gud, vet hva jeg fikk for noe. Jeg fikk flere ting, og jeg husker omtrent ikke dimmekampen

https://www.nettavisen.no/kjendis/caroline-berg-eriksen-ble-dopet-ned-for-dimmekamp-husker-ingenting/s/5-95-2368534

IMG_8403.jpeg

Alltid drama... Om hun ble dopet av helsepersonell så er det en enkel sak å finne ut hva hun fikk. Slike innspillinger bruker å ha helsepersonell tilgjengelig.

Kanskje hun bare er som meg - jeg tåler ikke type bilsykemedisiner, blir veldig syk av dem ;)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Jøss!😬

IMG_8403.jpeg

Hun så jo faktisk litt dopa ut, med det sløve blikket og litt "narko-knekk" i knærne. 🙈

Overfor Nettavisen bekrefter kommunikasjonsansvarlig i TV 2, Siril Vatne Meling, at Berg Eriksen ble bilsyk og var kvalm over tid.

– Det er riktig at Caroline ble svært bilsyk på vei hjem etter noen krevende døgn i felt, med vedvarende kvalme og utmattelse. Produksjonen ble derfor satt på pause til hun ble bedre, og hun fikk tilsyn av kompaniets lege. Legen vurderte at hun ville ha nytte av å få intravenøs veske og kvalmestillende, og hun fikk derfor det, sier Vatne Meling til Nettavisen.

Hun understreker at både produksjonen og legen tok en vurdering på at Berg Eriksen var i stand til å gjennomføre dimmekampen.

Det var ingen medisinske grunner til at Caroline ikke skulle kunne gjennomføre dimmekampen, og produksjonen vurderte det som forsvarlig at hun kunne gjennomføre. Hun var imidlertid tydelig preget, og det er klart at hun ikke hadde det beste utgangspunktet for å konkurrere gitt den formen hun var i. Caroline var skikkelig tapper og gjennomførte likevel, noe det står stor respekt av.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyldninger, unnskyldninger og atter unnskyldninger......er så typisk av fruen å komme med unnskyldninger når ting ikke går veien, patetisk, rett og slett

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir da ikke «dopet ned» av intravenøs væske og kvalmestillende!

At Caroline var preget kunne man se, men hva med Torjusen som gjennomførte med glans til beste tid med store smerter i bena? 

• Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (3 minutter siden):

Alltid drama... Om hun ble dopet av helsepersonell så er det en enkel sak å finne ut hva hun fikk. Slike innspillinger bruker å ha helsepersonell tilgjengelig.

Kanskje hun bare er som meg - jeg tåler ikke type bilsykemedisiner, blir veldig syk av dem ;)

Bilsykemedisiner er noe annet enn kvalmestillende. Jeg blir ekstremt sløv, trøtt og får hjernetåke av reisesyketabletter. Helt grusomt.

Kvalmestillende har jeg fått intravenøst på sykehus uten jeg husker presis hvilket medikament jeg fikk ved alle anledninger. Og ble bare u-kvalm om man kan beskrive det slik.
Ikke alle reagerer likt på medisiner men at CBE ble dopet og der med ikke i stand til å gjennomføre dimmekamp høres mer ut som den klassiske: CBE skylder på noen andre for enda en gang å bortforklaringer et uønsket resultat. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Ok. Lurer på hvorfor hun uttaler at hun ble dopet. 

Fordi det er en «fin» unnskyldning for å tape dimmekampen?

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 minutter siden):

Fordi det er en «fin» unnskyldning for å tape dimmekampen?

Ganske alvorlig beskyldning om det ikke stemmer. (Altså at hun ble dopet). 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Xstrella skrev (21 minutter siden):

Var jo ikke derfor hun røk ut. Hun ble sist i løpet hun var med i. Hadde verken styrke eller holdt hodet kaldt. Mens Torjussen ble nr 1 med betente bein og like dårlig søvn som frua. Må nettavisen og frua selv rulle inn! 

Men hun har jo ligget som en av de beste damene i starten av programmet. Så det er faktisk mulig at hun ble syk og har gått tom.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Men hun har jo ligget som en av de beste damene i starten av programmet. Så det er faktisk mulig at hun ble syk og har gått tom.  

Hun ble bilsyk på vei tilbake til kasernen ETTER at øvelsen var slutt og alle poengene var delt ut. Hun lå helt nederst FØR bilturen som gjorde henne kvalm.

Lagt til: og hun har vel ofte havnet langt nede når hun har måttet prestere alene, for så å bli reddet inn ved å havne på gode lag?

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (9 minutter siden):

Ganske alvorlig beskyldning om det ikke stemmer. (Altså at hun ble dopet). 

Hvorfor i all verden skulle militærlegen dope henne ned??? Pga bilsyke…

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (19 minutter siden):

Hun ble syk av bilturen tilbake fra 2 døgn ute i felt, så da var hun ikke syk under siste konkurranse. Hun var vel på lik linje med alle andre, sliten, sulten muligens og hatt lite søvn. 

Edit: Ser at @FruRosa har sagt det samme. Hun har som regel vært på det vinnende laget ja, og dermed vært heldig der. Det betyr ikke at hun ikke har bidratt med sitt, men også hatt endel flaks. 

Endret av Snødronninga
La til mer
  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...