Spanky Skrevet 5. april 2025 #104741 Skrevet 5. april 2025 Vaati skrev (50 minutter siden): Skal sies at ikke alle med dårlig syn kan opereres. Jeg har -6.50 og skjeve hornhinner oppå der igjen, og jeg fikk streng beskjed om at meg ville de ikke operere fordi jeg har så tynne hornhinner at det gikk ikke an. Jeg får også små marsvinøyne med briller, men har aldri tenkt overta det er et problem FØR jeg tittet innom denne tråden for å si det sånn. Det er jo mest synd i denne dama som er mye eldre enn meg men likevel så usikker at hun ikke kan bruke briller pga en bagatell.. Selvfølgelig kan ikke alle opereres, sånn er det jo med det meste. Litt på siden av diskusjonen, men tenker du på laser nå? For det er andre kriterier for selve linsebytte (uten at jeg vet om tynne hornhinner utelukker det). Er ellers helt enig med deg, briller er jo en nødvendighet for ekstremt mange, så hvorfor lage enda en usikkerhet for de som er lett påvirket av influensere. 7
Reisejenta Skrevet 5. april 2025 #104742 Skrevet 5. april 2025 Kollontaj skrev (På 3.4.2025 den 15.18): Tror det med Grandiosa må utgå, egentlig. 😕 Conradi: jeg er på jobb, går det bra å skrive her da? ☺️ Du bruker jo faktisk mye tid i denne tråden. Hver dag. Ikke noe poeng i å bli så hårsår over at noen påpeker noe som er helt reelt. 2
Lilleiskaffe Skrevet 5. april 2025 #104743 Skrevet 5. april 2025 panzerpølsa skrev (På 4.4.2025 den 5.51): CBE som ikke kan bruke briller med sin styrke, fordi hun får så små øyne da. Er det noe i denne personens liv som ikke handler om hvordan hun ser ut? Jeg blir helt matt. Stakars jenter som vokser opp i det huset der, usunne greier. Akkurat dette kjenner jeg meg faktisk igjen i. Jeg bruker minus 10 i briller, og når jeg bruker brillene mine blir øynene mine vanvittig små. Ville aldri lagt ut et bilde av meg selv med brillene mine på, fordi det ser veldig rart og påfallende ut med bittesmå øyne i et ellers normalt fjes. 3
Snødronninga Skrevet 5. april 2025 #104744 Skrevet 5. april 2025 (endret) . Endret 5. april 2025 av Snødronninga bare testa noe
FruRosa Skrevet 5. april 2025 #104745 Skrevet 5. april 2025 Lilleiskaffe skrev (31 minutter siden): Akkurat dette kjenner jeg meg faktisk igjen i. Jeg bruker minus 10 i briller, og når jeg bruker brillene mine blir øynene mine vanvittig små. Ville aldri lagt ut et bilde av meg selv med brillene mine på, fordi det ser veldig rart og påfallende ut med bittesmå øyne i et ellers normalt fjes. For det første bruker CBE -4,5 ikke -10. Det forminsker øynene mindre enn dine gjør. For det andre var det ikke snakk om å ikke legge ut bilde med briller på, hun nekter å bruke briller hele tiden. 6 2
Snødronninga Skrevet 5. april 2025 #104746 Skrevet 5. april 2025 (endret) Det var ikke overraskende at Caroline røk ut, hun har jo lagt opp til at det skulle komme. Først med artikkelen hvor hun forteller hun var lei og ville hjem, deretter i podcast med Guri. Der sier hun at hun gruet seg til å se den neste episoden, fordi hun rota det så til. Hvorfor gi hint på at det kommer, jeg trodde de ikke kunne spoile hva som skjer? De skulle være ute i felt i 48 timer, og hadde mer enn nok å holde på med så det ut til. Allikevel har Caroline tatt seg tid til å bruke både mascara, leppestift og gud vet hva - men tydelig sminket var hun. Ja, jeg synes det er noe å kritisere. At sminke er så viktig at det blir prioritert, gjenspeiler hva som er viktig for CBE. Det er utseendet. At man ikke er bra nok på TV om man ikke er stivsminka ute i felten og ellers i programmet. At det skal være SÅ vanskelig og egentlig nesten umulig for Caroline å bare være uten sminke, er latterlig å se på. For en gangs skyld, går det ikke an å drite litt i nettopp hvordan man ser ut? Alle de andre er flotte uten sminke, og det hadde hun også vært. Makan til fokus den dama har. Jeg synes det var helt greit og riktig at CBE dro hjem. Hun har uansett gjort det ganske bra siden hun havna midt på treet. Jeg er veldig imponert over jentene som er igjen. Unge Torjussen som har vonde føtter, Stavang og Skolmen. Her snakker vi om jenter som virkelig har overgått seg selv. Fysisk så burde CBE ha en mye bedre fortusetning enn de tre, det må man faktisk tro når hun trener både styrke og utholdenhet hele tiden. Kanskje det ikke er sånn det funker når alt kommer til alt, om CBEs livsstil er sunn kan diskuteres. Kanskje de som er igjen, er naturlig sterke og utholdende. Skjønner selvfølgelig at det handler om mer enn å ha god fysisk form. Så blir det spennende å se hva Caroline forteller om sin egen exit, annet enn det hun allerede har sagt (spoilet). Endret 5. april 2025 av Snødronninga fjerna "skjult" 16 11
Lilleiskaffe Skrevet 5. april 2025 #104747 Skrevet 5. april 2025 FruRosa skrev (36 minutter siden): For det første bruker CBE -4,5 ikke -10. Det forminsker øynene mindre enn dine gjør. For det andre var det ikke snakk om å ikke legge ut bilde med briller på, hun nekter å bruke briller hele tiden. Ja. Klart det er forskjell, men forstår allikevel at hun ikke ønsker å bruke briller mer enn hun må, fordi jeg er helt lik og har alltid hatet å bruke briller. Jeg bruker åpenbart linser, ellers hadde jeg levd som en blind 😅 bruker selv kun briller hjemme, frem til jeg får på meg linser. Hater virkelig briller. Ville dog ikke sagt dette foran barn, tilfelle noen av de ender opp med å måtte bruke briller. Og det å ikke bruke midler som gjør at man ser er jo veldig dumt, men hun bruker vel linser? 2 1
Keaton Skrevet 5. april 2025 #104748 Skrevet 5. april 2025 Reisejenta skrev (1 time siden): Du bruker jo faktisk mye tid i denne tråden. Hver dag. Ikke noe poeng i å bli så hårsår over at noen påpeker noe som er helt reelt. Ja, minst 5 min. Nesten så jeg ikke får gjort annet. 🤭 12 4 3
cerruti Skrevet 5. april 2025 #104749 Skrevet 5. april 2025 Ligger på kk.no nå om hvor syk hun ble. 2 1
FruRosa Skrevet 5. april 2025 #104750 Skrevet 5. april 2025 cerruti skrev (29 minutter siden): Ligger på kk.no nå om hvor syk hun ble. Spoiler Det står at hun ble syk på vei hjem fra øvelsen, ergo hadde det ikke noe å si for poengsummen. 6
K_mb Skrevet 5. april 2025 #104751 Skrevet 5. april 2025 (endret) FruRosa skrev (3 timer siden): Skjul innhold Da hadde folk her inne helt rett når de spådde at det CBE sa tidligere denne uken (at hun lengtet hjem) egentlig var en unnskyldning/bortforklaring på hvorfor hun røk denne gangen. Hun var nok ikke bedre enn der hun havnet og røk ut. Se på Torjussen med vond fot og Stavang som liksom er i dårligere form! Tror det er en unnskyldning for at hun faktisk ikke er bedre. Utholdenhet er mer enn å løpe på mølla i kjelleren samtidig som man skal være fresh til selfies. Utholdenhet er viljestyrke og mål man går inn for å nå og å fullføre. For CBE går livet sin vante gang siden deltagelsen, og utseende og barneeksponering er like aktuelt for å tjene til livets opphold. Endret 5. april 2025 av K_mb 28
Rev. Revenge Skrevet 5. april 2025 #104752 Skrevet 5. april 2025 Reisejenta skrev (3 timer siden): Du bruker jo faktisk mye tid i denne tråden. Hver dag. Ikke noe poeng i å bli så hårsår over at noen påpeker noe som er helt reelt. Hvis du mener du har registrert at enkelte brukere deltar i tråden hver dag, må du jo bruke ganske mye tid på tråden selv. 13 3 19
Frk.Fjas Skrevet 5. april 2025 #104753 Skrevet 5. april 2025 Liten refleksjon herfra bare, ikke knyttet til noe spesielt innlegg heller eller på snap/insta. Det er mye kropp og utseende som vises frem, som om CBE er upåvirket av både aldring, matinntak og barnefødsler. Det er dette som vises frem og som vi skal lures til å tro på. Hvordan ser dette ut om 12 års tid? CBE har da bikket 50 år, skal hun fortsatt ha tenåringsnykker og spille på kropp, late som om kroppen fortsatt ikke er påvirket? Gapet mellom henne og jevnaldrende bare øker. Tenker ikke at jevnaldrende forfaller (som kanskje LKE ville formulert), men mente mer i forhold til modning og verdier. Med økende alder har i alle fall både jeg og de jeg omgås med modnet, blitt mer opptatt av andre verdier enn det ytre nå (er ikke så langt unna henne i alder) enn i 20 årene (uten at vi er feite eller stygge). Aner ikke hva 50 årene vil by på, men håper jeg er i videre utvikling fortsatt. Om CBE fortsetter det samme sporet, så skiller hun seg bare mer og mer fra andre på samme alder. Og de yngre vet knapt hvem hun er, så selv om hun ønsker å fremstå med kropp tilsvarende deres alder, så aner de ikke hvem hun er eller bryr seg 19 6
hvaduikkeser Skrevet 5. april 2025 #104754 Skrevet 5. april 2025 Til og med på når hun filmes på Kompani, så gjør hun alt hun kan for å ikke se rett i kamera. Lurer på hvordan det ansiktet der kommer til å se ut om 5-10 år, så mye dritt hun har fylt inn. Sykt stram og unaturlig hud. Koser meg litt når jeg ser at ansiktet ikke er i nærheten av å se ut som på IG. 20 2
CityCityBangBang Skrevet 5. april 2025 #104755 Skrevet 5. april 2025 @Xstrella Du skrev i ett av innleggene med skjult innhold: Og hva med jul? Du spiser jo ribbe på julaften. Det stemmer ikke. Hun legger ut hvert år (de siste årene) at hun og søsteren lager nøttestek og vegisterkaker. 😉 4
Snødronninga Skrevet 5. april 2025 #104756 Skrevet 5. april 2025 hvaduikkeser skrev (7 minutter siden): Til og med på når hun filmes på Kompani, så gjør hun alt hun kan for å ikke se rett i kamera. Lurer på hvordan det ansiktet der kommer til å se ut om 5-10 år, så mye dritt hun har fylt inn. Sykt stram og unaturlig hud. Koser meg litt når jeg ser at ansiktet ikke er i nærheten av å se ut som på IG. Hun gjør faktisk det, og selv om det høres vanvittig ut så tror jeg hun har det i hodet hele tiden. Eller at det går på automatikk, fordi hun gjør det konstant på sosiale medier. Bildene fra KL hun selv deler er også konsekvent bilder fra riktig vinkel. Med unntak av noe hun la ut da hun annonserte at hun skulle være med i programmet. De bildene var visstnok så grusomme at hun gremmet seg over å dele dem, mens Guri mente hun hadde godt av å se seg slik. Helt (nesten) naturlig. 16
FruRosa Skrevet 5. april 2025 #104757 Skrevet 5. april 2025 Kontrasten mellom CBE og de 3 gjenværende damene i Kompani er voldsom. 14 1 11
Gjest Xstrella Skrevet 5. april 2025 #104758 Skrevet 5. april 2025 CityCityBangBang skrev (10 minutter siden): @Xstrella Du skrev i ett av innleggene med skjult innhold: Og hva med jul? Du spiser jo ribbe på julaften. Det stemmer ikke. Hun legger ut hvert år (de siste årene) at hun og søsteren lager nøttestek og vegisterkaker. 😉 Ok, jeg trodde hun spiste ribbe hver jul. Det gjorde hun før?
CityCityBangBang Skrevet 5. april 2025 #104759 Skrevet 5. april 2025 Fra intervjuet på KK.no: Så det (uthevet) var bekymringen til hun som ble sist i dagens øvelser (før hun ble syk). At vi trodde vi var ferdige etter en veldig lang dag, men så viste det seg at vi ennå ikke var ferdige. Da lurte jeg på om de virkelig kunne kjøre oss enda lenger. Jeg var jo fullstendig klar over mitt eget utgangspunkt, jeg er i god form, men det er ikke alle som er det. Jeg ble bekymret for om de tok hensyn til alle som var der. https://www.kk.no/underholdning/det-holder-pa-i-12-24-timer/82912002 15 5
CityCityBangBang Skrevet 5. april 2025 #104760 Skrevet 5. april 2025 Xstrella skrev (3 minutter siden): Ok, jeg trodde hun spiste ribbe hver jul. Det gjorde hun før? Tror det er noen år siden, men det spiller i grunnen liten rolle. 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå