Isild Skrevet 2 timer siden #103241 Del Skrevet 2 timer siden Snødronninga skrev (13 timer siden): Noen som kjeder seg, når man lager en profil bare for å komme med teite kommentarer. Det skal avspores på harde livet. Helt klart at "Noen" kjeder seg igjen. Det forstår jeg godt, det lille som skjer i CBE.no "universet" skjer utelukkende rundt Caroline. Coachen må jo være helt arbeidsledig om dagen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 1 time siden #103242 Del Skrevet 1 time siden (endret) Ja de burde kanskje brukt en av de ekte meglerne sine i reklamen da. Eller i det minste ikke en person som veldig mange vet at IKKE er en eiendomsmegler. Noe så stappteit. Endret 1 time siden av Lopploella 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 1 time siden #103243 Del Skrevet 1 time siden "I samarbeid med Ask eiendomsutvikling har vi utviklet en reklamefilm som ser verden gjennom et barns øyne - der hverdagsjobber blir til heltedåder" Utviklet en reklamefilm? Laget en reklamefilm ut fra andres ideer og allerede publiserte reklamefilmer heter det på bokmål. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 48 minutter siden #103244 Del Skrevet 48 minutter siden Isild skrev (1 time siden): Helt klart at "Noen" kjeder seg igjen. Det forstår jeg godt, det lille som skjer i CBE.no "universet" skjer utelukkende rundt Caroline. Coachen må jo være helt arbeidsledig om dagen. Nå synes jeg du var litt streng. PT-Åge er tross alt «trener» for datterens 12 årige venninne😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27 minutter siden #103245 Del Skrevet 27 minutter siden Minthia skrev (49 minutter siden): "I samarbeid med Ask eiendomsutvikling har vi utviklet en reklamefilm som ser verden gjennom et barns øyne - der hverdagsjobber blir til heltedåder" Utviklet en reklamefilm? Laget en reklamefilm ut fra andres ideer og allerede publiserte reklamefilmer heter det på bokmål. Helt i tråd med utvikling av unike ting som proteinpulver, vesker, sko, extensions, hårspenner og mor-datterstund i bilen. De er kreative der i Fræksborg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 26 minutter siden #103246 Del Skrevet 26 minutter siden Pasha skrev (8 timer siden): Et eller annet sted bak i hukommelsen mener jeg at jeg har hørt denne teksten før i en annen reklame. Men om det da handlet om eiendomsmegler eller noe helt annet husker jeg ikke. I så fall, lite fantasifullt av dette firma. Akkurat det samme tenkte jeg da jeg hørte gjennom første gangen. Teksten virker i stor grad å være kopiert fra en annen reklame, men jeg kom heller ikke på hvor jeg har hørt det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 17 minutter siden #103247 Del Skrevet 17 minutter siden Minthia skrev (1 time siden): "I samarbeid med Ask eiendomsutvikling har vi utviklet en reklamefilm som ser verden gjennom et barns øyne - der hverdagsjobber blir til heltedåder" Utviklet en reklamefilm? Laget en reklamefilm ut fra andres ideer og allerede publiserte reklamefilmer heter det på bokmål. Se der, ja... Ser ut til at Studio Wallin velger samme bedriftsstrategi som CBE og LKE har drevet med i årevis. Ta fra andre og kalle det eget. (Mener det også finnes noe med lignende tekst på norsk, men som jeg kommenterte til Pasha så greier jeg ikke huske hva det var.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChickNorris Skrevet 3 minutter siden #103248 Del Skrevet 3 minutter siden Enda en.. https://tv.kampanje.com/kontormedarbeider-arne-er-ifs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå