Kkkkaru Skrevet 2. februar 2025 #103221 Skrevet 2. februar 2025 Siste innlegg til studio wallin på Instagram, frua og datter i reklamefilm for lokalt eiendomsmegler firma. 5
Måne Rampelyset Skrevet 2. februar 2025 #103222 Skrevet 2. februar 2025 Tråden er ryddet for avsporing og persondebatt. Måne, admin. 3
hvalstad45 Skrevet 2. februar 2025 #103223 Skrevet 2. februar 2025 CityCityBangBang skrev (3 timer siden): Strutter av stolthet over eget produkt i hvert fall. 😇 Tenk at hun hører på det selv, da burde det enten komme en stor endring, eller så syns hun faktisk det er kjempebra sånn det er. Det er i så fall imponerende, men nivået er jo ikke særlig høyt der. 24
Xmasclovn Skrevet 2. februar 2025 #103224 Skrevet 2. februar 2025 Tralalalala skrev (18 minutter siden): Ekke? Mhm, ekke det. 6
Keaton Skrevet 2. februar 2025 #103225 Skrevet 2. februar 2025 Kkkkaru skrev (26 minutter siden): Siste innlegg til studio wallin på Instagram, frua og datter i reklamefilm for lokalt eiendomsmegler firma. Vil ikke kommentere barn, men veldig lite troverdig at Carolinebergeriksenno framstår som eiendomsmekler og frivillig i hjelpearbeid. 🤭 Influencere som skal spille i reklamefilm som noe annet enn influencer-personaen, blir veldig feil. 20
CityCityBangBang Skrevet 2. februar 2025 #103226 Skrevet 2. februar 2025 hvalstad45 skrev (43 minutter siden): Tenk at hun hører på det selv, da burde det enten komme en stor endring, eller så syns hun faktisk det er kjempebra sånn det er. Det er i så fall imponerende, men nivået er jo ikke særlig høyt der. Hun har vist flere storier tidligere også der hun lytter til egen podcast. Ingen store endringer har funnet sted, så det betyr vel at hun er storfornøyd med det de leverer.. 😉 23 1
hvalstad45 Skrevet 2. februar 2025 #103227 Skrevet 2. februar 2025 Kollontaj skrev (26 minutter siden): Vil ikke kommentere barn, men veldig lite troverdig at Carolinebergeriksenno framstår som eiendomsmekler og frivillig i hjelpearbeid. 🤭 Influencere som skal spille i reklamefilm som noe annet enn influencer-personaen, blir veldig feil. Uff, den der var klein. 14
Gjest Tralalalala Skrevet 2. februar 2025 #103228 Skrevet 2. februar 2025 Xmasclovn skrev (48 minutter siden): Mhm, ekke det. Det er ikke et ord en gang😝
CityCityBangBang Skrevet 2. februar 2025 #103229 Skrevet 2. februar 2025 Tralalalala skrev (2 minutter siden): Det er ikke et ord en gang😝 Ekke mener du? 😂 7 1
Xmasclovn Skrevet 2. februar 2025 #103230 Skrevet 2. februar 2025 (endret) Tralalalala skrev (21 minutter siden): Det er ikke et ord en gang😝 Nei, det ekke det. Det er sånn slang vi kidsa driver med vettu. Anyway, hvor relevant tenker du dette er for tema i tråden? Endret 2. februar 2025 av Xmasclovn 11 10
Gjest Tralalalala Skrevet 2. februar 2025 #103231 Skrevet 2. februar 2025 Xmasclovn skrev (9 minutter siden): Nei, det ekke det. Det er sånn slang vi kidsa driver med vettu. Anyway, hvor relevant tenker du dette er for tema i tråden? Dialekt er ikke lov
Xmasclovn Skrevet 2. februar 2025 #103232 Skrevet 2. februar 2025 (endret) Tralalalala skrev (2 minutter siden): Dialekt er ikke lov Ekke det nei? Får rapportere da vettu. Bruk de tre prikkene oppe i hjørnet, så slipper du å avspore. Du ekke forumsjef du heller. Endret 2. februar 2025 av Xmasclovn 13 3
Snødronninga Skrevet 2. februar 2025 #103233 Skrevet 2. februar 2025 Noen som kjeder seg, når man lager en profil bare for å komme med teite kommentarer. Det skal avspores på harde livet. 14 8
Frisk Frosk Skrevet 2. februar 2025 #103234 Skrevet 2. februar 2025 (endret) Kkkkaru skrev (2 timer siden): Siste innlegg til studio wallin på Instagram, frua og datter i reklamefilm for lokalt eiendomsmegler firma. Emilia Wallin spurte hva folk mener om reklamen. Først og fremst - fotografen gjør en god jobb. Og det er det eneste jeg kan si positivt om denne reklamen. Jeg forstår hva tanken bak er, problemet er at det dras altfor langt slik at før reklamen er ferdig ikke forstår hva det man nettopp så egentlig hadde med eiendomsmegling å gjøre. Jeg måtte se den to ganger, for å se hva i all verden koblingen her liksom skulle være. (Jeg leste ikke forklaringen under før jeg så reklamen, nettopp fordi jeg ønsket å se den uten å være forutinntatt.) Den som har planlagt denne reklamen har planlagt for drama og overspill som ikke får frem barns perspektiv. Det er for stivt, for opptatt av å forsøke å fange oppmerksomheten til folk. Det ble rett og slett ikke troverdig. (Og da snakker jeg IKKE om barnas prestasjon her, kun om planleggingen og historien og hvordan denne er valgt fremstilt gjennom filmen.) Det å velge CBE i denne reklamen blir jo bare komisk, all den tid hun er influenser som synes å være mest hjemme med lite input utenfra. "Min mamma... oppdager nye steder hver dag." "...trosser vær og vind og er aldri redd." (Tilfeldig at CBE la ut et joggebilde i dag med "aldri dårlig vær"?) "...og er alltid seg selv!" (Er det noen som virkelig aldri synes å "være seg selv", så er det CBE, slik hun jukser og bedrar med filter og bildejuks ++) "...hjelper folk å finne hjem." "...hun er med de hele veien og gjennom alle hinder." Vel, de to siste er vel heller ikke noe man akkurat forbinder med CBE, heller en som ikke greier å stille opp når nødvendig og til riktig tid, en som gjennom år har en lang rekke påbegynte halvferdige prosjekter som hver gang har vært fremstilt som om hun er best i alt. * Presiserer - dette er teksten som voksne reklamefilmskapere har valgt for å forsøke å få frem budskapet. (Igjen, ingenting av det jeg skriver har med barn i filmen å gjøre eller deres prestasjon!) Igjen, jeg forstår tanken bak denne reklamefilmen. Men den får virkelig ikke frem budskapet på et troverdig vis. Når man velger å skape reklamer, så er personene som skal fronte firmaet avgjørende for sluttresultatet og troverdigheten. Å bruke en A, B eller C-kjendis kan fungere. Men det er også et stort sjansespill siden produktet/bedriften med valg av kjendiser også får med på kjøpet ryktet til kjendisen som velges. Skal man bruke en kjendis så må det være noen som man vet utelukkende har positiv rykte, ev. kan man velge en som er svært stor i øyeblikket og at dette er noe som er på et slikt nivå at det akkurat her og nå fenger det brede lag. Her er det bom på alle områder. Mulig folk som ikke kjenner igjen Caroline Berg Eriksen ikke tenker over det at hun er en som selv har fremstilt seg som svært lite troverdig i veldig mange år. Men nå som hun er klar for KL, så vil nok flere få med seg hvem hun er i reklamen også. Og i hennes kjølvann følger skandaler, lovbrudd, helsefarlige råd... og ikke minst barneeksponering som har pågått i 11+ år. Ved å velge CBE så velger ASK Eiendomsmegling dessverre å støtte overeksponering av navngitte barn. Og dette siste er det jeg mer enn noe nå vil forbinde med ASK. Barneeksponering (som på ingen måte vitner om trygghet og omsorg, som visstnok er det ASK ønsker potensielle kunder og kunder skal føle)... og lite troverdighet ellers. Det er inntrykket jeg sitter igjen med. Endret 2. februar 2025 av Frisk Frosk * Presisering 16 16
hvalstad45 Skrevet 2. februar 2025 #103235 Skrevet 2. februar 2025 Det er jo også helt fjern å bruke CBE som en ren skuespiller i den filmen. Hvorfor? Hvis de var interessert i å bruke "kjendis"statusen hennes, er det jo helt merkelig, for de som kjenner henne igjen vet jo at hun nettopp ikke er eiendomsmekler. de kjenner dessverre også igjen datteren. Så hvorfor ikke bare bruke en ukjent person når hele reklamens poeng er at det skal være overraskende at vedkommende er eiendomsmegler, noe alle vet CBE ikke er. Men nå gjør de mye lokalt og lite prestisjefylt der i Villa Kulås for penger, man skjønner jo at det trengs penger. 35 6
Remoraid Skrevet 3. februar 2025 #103236 Skrevet 3. februar 2025 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Emilia Wallin spurte hva folk mener om reklamen. Først og fremst - fotografen gjør en god jobb. Og det er det eneste jeg kan si positivt om denne reklamen. Jeg forstår hva tanken bak er, problemet er at det dras altfor langt slik at før reklamen er ferdig ikke forstår hva det man nettopp så egentlig hadde med eiendomsmegling å gjøre. Jeg måtte se den to ganger, for å se hva i all verden koblingen her liksom skulle være. (Jeg leste ikke forklaringen under før jeg så reklamen, nettopp fordi jeg ønsket å se den uten å være forutinntatt.) Den som har planlagt denne reklamen har planlagt for drama og overspill som ikke får frem barns perspektiv. Det er for stivt, for opptatt av å forsøke å fange oppmerksomheten til folk. Det ble rett og slett ikke troverdig. (Og da snakker jeg IKKE om barnas prestasjon her, kun om planleggingen og historien og hvordan denne er valgt fremstilt gjennom filmen.) Det å velge CBE i denne reklamen blir jo bare komisk, all den tid hun er influenser som synes å være mest hjemme med lite input utenfra. "Min mamma... oppdager nye steder hver dag." "...trosser vær og vind og er aldri redd." (Tilfeldig at CBE la ut et joggebilde i dag med "aldri dårlig vær"?) "...og er alltid seg selv!" (Er det noen som virkelig aldri synes å "være seg selv", så er det CBE, slik hun jukser og bedrar med filter og bildejuks ++) "...hjelper folk å finne hjem." "...hun er med de hele veien og gjennom alle hinder." Vel, de to siste er vel heller ikke noe man akkurat forbinder med CBE, heller en som ikke greier å stille opp når nødvendig og til riktig tid, en som gjennom år har en lang rekke påbegynte halvferdige prosjekter som hver gang har vært fremstilt som om hun er best i alt. * Presiserer - dette er teksten som voksne reklamefilmskapere har valgt for å forsøke å få frem budskapet. (Igjen, ingenting av det jeg skriver har med barn i filmen å gjøre eller deres prestasjon!) Igjen, jeg forstår tanken bak denne reklamefilmen. Men den får virkelig ikke frem budskapet på et troverdig vis. Når man velger å skape reklamer, så er personene som skal fronte firmaet avgjørende for sluttresultatet og troverdigheten. Å bruke en A, B eller C-kjendis kan fungere. Men det er også et stort sjansespill siden produktet/bedriften med valg av kjendiser også får med på kjøpet ryktet til kjendisen som velges. Skal man bruke en kjendis så må det være noen som man vet utelukkende har positiv rykte, ev. kan man velge en som er svært stor i øyeblikket og at dette er noe som er på et slikt nivå at det akkurat her og nå fenger det brede lag. Her er det bom på alle områder. Mulig folk som ikke kjenner igjen Caroline Berg Eriksen ikke tenker over det at hun er en som selv har fremstilt seg som svært lite troverdig i veldig mange år. Men nå som hun er klar for KL, så vil nok flere få med seg hvem hun er i reklamen også. Og i hennes kjølvann følger skandaler, lovbrudd, helsefarlige råd... og ikke minst barneeksponering som har pågått i 11+ år. Ved å velge CBE så velger ASK Eiendomsmegling dessverre å støtte overeksponering av navngitte barn. Og dette siste er det jeg mer enn noe nå vil forbinde med ASK. Barneeksponering (som på ingen måte vitner om trygghet og omsorg, som visstnok er det ASK ønsker potensielle kunder og kunder skal føle)... og lite troverdighet ellers. Det er inntrykket jeg sitter igjen med. Helt enig. Tilfeldighetene vil ha det til at vi skal selge en eiendom i en by hvor ASK har kontor. De var helt til nå høyt på lista over meglere vi vurderte. Nå sparket de seg selv ut av lista, gitt. 26 5
BuffyTheVampire Skrevet 3. februar 2025 #103237 Skrevet 3. februar 2025 For en teit reklame. Caroline har ingen screen-presence akkurat. Forstår ikke hvorfor hun blir brukt i denne reklamen? Hun er jo ikke eiendomsmegler. Kunne brukt en skuespiller som skulle være moren, MÅ jo ikke være CBE selvom datteren er med. 18
Pasha Skrevet 3. februar 2025 #103238 Skrevet 3. februar 2025 Et eller annet sted bak i hukommelsen mener jeg at jeg har hørt denne teksten før i en annen reklame. Men om det da handlet om eiendomsmegler eller noe helt annet husker jeg ikke. I så fall, lite fantasifullt av dette firma. 13
Gjest Xstrella Skrevet 3. februar 2025 #103239 Skrevet 3. februar 2025 Treningen på pt kanalen for to dager siden. Hun har nesten ikke vekt på, og har pute i tightsen. Hvorfor?? Skal man bli inspirert av dette? Bare for å vise seg frem. Dame snart 40. Det er tragisk.
~ Ada ~ Skrevet 3. februar 2025 #103240 Skrevet 3. februar 2025 Kkkkaru skrev (15 timer siden): Siste innlegg til studio wallin på Instagram, frua og datter i reklamefilm for lokalt eiendomsmegler firma. Eiendomsmegler😁 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå