Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, ~ Ada ~ said:

Forstår, jeg siktet til dette

Screenshot_20240505_225602_Chrome.jpg

Ha ha... skjønner. Er jo vel mye UGG's uansett, med tanke på tempen som har vært de siste dagene. 😅 Men hva vet jeg om hva som er gjeldende hytte-mote..... 😁

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CityCityBangBang skrev (7 minutter siden):

Ha ha... skjønner. Er jo vel mye UGG's uansett, med tanke på tempen som har vært de siste dagene. 😅 Men hva vet jeg om hva som er gjeldende hytte-mote..... 😁

Så lenge jeg slipper selv i sommertemp, er jeg glad til. Og det er nok CBE også, skulle jeg tro, sånn utover en kort posering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conradi skrev (24 minutter siden):

Er det ikke litt kjedelig nå i denne tråden? Mye som går på repeat? Hva oppnås?

 

Det er vel CBE.no som går på repeat? 🧐 

Hva er ditt bidrag? 
 

Og Uggsene: jeg skjønte ikke at det var HYTTE-MOTE som fremvises, da er det jo langt mer forståelig. 🤭

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info: Et voksent menneske med jobb og en normal hverdag med aktiviteter har annet å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info: Dette er en tråd som diskuterer kritikkverige sider ved carolinebergeriksen.nos forretningsdrift.
Ikke brukeres moivasjon for å diskutere påvirkerbedriften, eller brukere i det hele tatt.

  • Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uggs, og selvfølgelig blå- og hvitstripet genser og skipperlue. Er tross alt ved kysten. Hvis jeg skulle tippe helt vilt blir neste begivenhet etter 17. mai blomsterkrans i håret og snurrende rundt med kjole til sankthans. Med døtrene selvsagt. Gud forby at de skulle unnslippe enn slik gylden mulighet til å dra inn masse likes. Med fremvisning av masse hår også, det holdt jeg på å glemme.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lars-Kristian Eriksen har lagt ut en video hvor han trener til musikk som på engelsk sier:

"You see I am a psycho, a sicko, I am cracy, I said I got my knife pulled, I killed you if you make me..."

Screenshot2024-05-06at01-08-25coach_eriksenWatchInstagramstoriesanonymouslyPostsCommentsUserprofilestatistics.thumb.png.995ae2d3505ce7afe232fcf3ecd87a4c.png

https://instanavigation.com/user-profile/coach_eriksen

Dette gjøres med mørke bilder i det som er umerket reklame for et treningssenter i Oslo.

Merkelig at både LKE og Ambassaden trening i Oslo er så bevisstløse når det kommer til imagebygging og hva som er god markedsføring.

LKE som har tilstått å forfølge og trakassere en kvinne og begå hærverk mot hennes eiendom - og måtte betale både bot for hærverket han begikk og erstatning for skadene han gjorde mot kvinnens bil.

Og tross dette elsker han altså å legge ut mørke bilder av seg selv, tekster som er mildt sagt forstyrrende både med tanke på hans fortid og med tanke på at han også forsøker å slå seg opp som trener av barn helt ned i 7 år...

Dette gjøres sammen med umerkede reklamer også for andre annonsører.

Dette er en godt voksen mann og bedriftseier, som bruker dagene sine til å trene i mørke kjellere når han ikke tar seksualiserte bilder av din kone og medeier i bedrifter. Dette har de holdt på med i 15 år - men synes å bli mer og mer egosentrisk i sitt fokus, og mer og mer i uttakt med samfunnet generelt. Og holdningene synes å bli verre og verre.

Enhver annonsør som samarbeider med influencere som Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen viser at annonsøren har et uprofesjonelt og ikke oppdatert markedsføringsapparat, for hvis ikke ville bedriftenes markedsføringsansatte fått med seg hvor useriøse og uprofesjonelle LKE og CBE gjennom Treasures AS og Netfit AS er, og hvor ofte de bryter norsk lov og dermed også gjør sine samarbeidspartnere medskyldige i disse lovbruddene.

Det narrativet som bedriftseierne tilsammen presenterer synes mer og mer forstyrret.

 

 

  • Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (9 timer siden):

Forstår, jeg siktet til dette

Screenshot_20240505_225602_Chrome.jpg

Og kostymet er på plass. Maritim genser og skipperlue. Det er jo fornøyelig, det er jo det. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (18 minutter siden):

Beklager å skuffe deg inderlig, men jeg har skrevet i andre tråder opp igjennom, mest om andre bløffere som AB Davidsen og Villa P. Til tross for det klarer jeg full jobb, oppfølging av unger og annet. Er ikke så veldig krevende å skrive her, faktisk. 🤭

Nå skriver jeg mens jeg sitter på do faktisk.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (30 minutter siden):

Fordi hodet blåser bare rundt da, eller? Jeg må ta meg en CBE pause igjen, skjønner jeg, dette her er utrolig fordummende. 

Screenshot_20240506_140813_com.snapchat.android_edit_1638636672180169.jpg

Hva med å bare ikke ta selfie? 

Jeg har såvidt sett glimt av Camp Kulinaris og kan, ikke overraskende, konkludere med at det ikke er synd på såkalte influensere og at de fortjener den kritikken og harseleringen de får. Fascinerende at noen både ønsker og synes det er tipp topp i påvirker-øyemed å endre hele ansiktsstrukturen såvel som alt annet. God bedring til de i bransjen som går baklengs inn i fremtiden.

  • Liker 35
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Hva med å bare ikke ta selfie? 

Jeg har såvidt sett glimt av Camp Kulinaris og kan, ikke overraskende, konkludere med at det ikke er synd på såkalte influensere og at de fortjener den kritikken og harseleringen de får. Fascinerende at noen både ønsker og synes det er tipp topp i påvirker-øyemed å endre hele ansiktsstrukturen såvel som alt annet. God bedring til de i bransjen som går baklengs inn i fremtiden.

Treningsturen har jo ikke skjedd om det ikke tas en selfie! Eller det er ikke en selfie en gang..men et bakhodet. Hvorfor ikke vise ansiktet?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (Akkurat nå):

Treningsturen har jo ikke skjedd om det ikke tas en selfie! Eller det er ikke en selfie en gang..men et bakhodet. Hvorfor ikke vise ansiktet?

Fordi hun skal vise frem hår extensions som hun ikke har, selvfølgelig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (30 minutter siden):

Treningsturen har jo ikke skjedd om det ikke tas en selfie! Eller det er ikke en selfie en gang..men et bakhodet. Hvorfor ikke vise ansiktet?

Begynner vel å se for gammel ut.

Eller fyllt på igjen noe i ansiktet.

Endret av Margit777
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (8 timer siden):

Og kostymet er på plass. Maritim genser og skipperlue. Det er jo fornøyelig, det er jo det. 

Alltid, uten unntak. Som noen sa, neste er midtsommer der alle snurrer rundt i blomstrete kjoler (helst nye kjoler hvert år) med blomsterkrans på hodet. 

På story skrev hun at det var veldig kaldt å være ute den dagen, og da har man selvfølgelig på seg shorts. Å av og til dekke til hele kroppen med klær, er visst uaktuelt. Skulle tro hun var helt avhengig av å vise hud, og heller velger å fryse. 

 

:snapoutofit:

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Snødronninga said:

Alltid, uten unntak. Som noen sa, neste er midtsommer der alle snurrer rundt i blomstrete kjoler (helst nye kjoler hvert år) med blomsterkrans på hodet. 

På story skrev hun at det var veldig kaldt å være ute den dagen, og da har man selvfølgelig på seg shorts. Å av og til dekke til hele kroppen med klær, er visst uaktuelt. Skulle tro hun var helt avhengig av å vise hud, og heller velger å fryse. 

 

:snapoutofit:

Du glemte 17. mai, og den enorme spenningen knyttet til hvilken bunadsbluse hun skal velge. Og hva slags Pavlova blir det i år tro? Og får vi årets første bilde av en is skåret på skrå? Det er myyyyyye å glede seg til. 😅

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CityCityBangBang skrev (23 minutter siden):

Du glemte 17. mai, og den enorme spenningen knyttet til hvilken bunadsbluse hun skal velge. Og hva slags Pavlova blir det i år tro? Og får vi årets første bilde av en is skåret på skrå? Det er myyyyyye å glede seg til. 😅

Og sykkelen hun triller gjennom metropolen Sarpsborg, lesset med blomster i kurven, med noe fransk visemusikk i bakgrunnen…

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er galt med det ansiktet der. Bra nok! 
 

PS Siden noen synes det må stilles krav til aktivitetsnivå her; venter på ungdommer på trening. 🤗

PS 2 Betaler mer i skatt enn frua. Håper alle er happy nå. 😘

 

🙃

Endret av Kollontaj
  • Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (53 minutter siden):

Skjønner ikke hva som er galt med det ansiktet der. Bra nok! 
 

PS Siden noen synes det må stilles krav til aktivitetsnivå her; venter på ungdommer på trening. 🤗

PS 2 Betaler mer i skatt enn frua. Håper alle er happy nå. 😘

 

🙃

Enig! Mer en bra nok og mye mer naturlig uredigert.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...