Xmasclovn Skrevet 6. mai #95881 Del Skrevet 6. mai Stargaze skrev (3 timer siden): I hvert fall stor forskjell på redigert og ikke redigert frue: Ikke redigert ser hun ut som dattra til Schanke. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 6. mai #95882 Del Skrevet 6. mai Stargaze skrev (2 timer siden): Enig! Mer en bra nok og mye mer naturlig uredigert. Nja. Naturlig ser hun vel ikke akkurat ut lenger. Det er jo veldig tydelig at det fjeset er fylt ut etter alle kunstens regler. 28 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktorgraden Skrevet 6. mai #95883 Del Skrevet 6. mai Så koselig at hun har latt Annema sminke henne. Stilig de der harde eyelinervingene ✔️✔️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 6. mai #95884 Del Skrevet 6. mai Fascinerende hvordan hun alltid klare å plassere seg slik at kun venstre side er i fokus. Må innrømme at jeg speider desperat etter hennes høyre side, hva er det hun prøver å skjule? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. mai #95885 Del Skrevet 6. mai At hun egentlig ser ut som alle andre Frognerfruer med påfyll her og der, og ikke som en kunstig idealisert, utenomjordisk Barbie-lookalike slik hun som daglig leder velger å fremstille seg selv på egen arbeidsplass? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 6. mai #95886 Del Skrevet 6. mai Revenge o'Cavatina skrev (57 minutter siden): At hun egentlig ser ut som alle andre Frognerfruer med påfyll her og der, og ikke som en kunstig idealisert, utenomjordisk Barbie-lookalike slik hun som daglig leder velger å fremstille seg selv på egen arbeidsplass? Når klinikken ikke vil deg vel, da er det godt å ha bestevennen Filter. Kilde Netfit IG 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. mai #95887 Del Skrevet 6. mai ~ Ada ~ skrev (17 minutter siden): Når klinikken ikke vil deg vel, da er det godt å ha bestevennen Filter. Kilde Netfit IG Hvem er dette? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mai #95888 Del Skrevet 6. mai ~ Ada ~ skrev (21 minutter siden): Når klinikken ikke vil deg vel, da er det godt å ha bestevennen Filter. Kilde Netfit IG Jeg har også screenshot fra den sekvensen der: 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 7. mai #95889 Del Skrevet 7. mai Xstrella skrev (1 time siden): Hvem er dette? Ligner på Madonna 66 år med filter. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 7. mai #95890 Del Skrevet 7. mai loffen skrev (1 time siden): Jeg har også screenshot fra den sekvensen der: Ikke mye muskler i de armene 😄 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 7. mai #95891 Del Skrevet 7. mai (endret) Xstrella skrev (På 7.5.2024 den 1.28): Endret 8. mai av kaiturid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. mai #95892 Del Skrevet 7. mai kaiturid skrev (2 timer siden): Ser du ikke hvilken tråd du er inne på? Det var nok høyst ironisk ment, ift diskusjonen om filter og redigering. Hun ligner ikke seg selv på det bildet. 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 7. mai #95893 Del Skrevet 7. mai Jeg lurer litt på hva hun tenker at andre ser. På hennes egne kanaler har vi en brushet, livløs, glatt og plastaktig karakter, mens vi ser på levende bilder at hun faktisk ser helt annerledes ut. Det er så stor forskjell at jeg vil tro at folk som kun har sett henne på IG aldri hadde kjent henne igjen som CK damen. Hun må da vite at man skjønner at alt på IG er falskt? 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 7. mai #95894 Del Skrevet 7. mai Hallepalle2 skrev (17 minutter siden): Jeg lurer litt på hva hun tenker at andre ser. På hennes egne kanaler har vi en brushet, livløs, glatt og plastaktig karakter, mens vi ser på levende bilder at hun faktisk ser helt annerledes ut. Det er så stor forskjell at jeg vil tro at folk som kun har sett henne på IG aldri hadde kjent henne igjen som CK damen. Hun må da vite at man skjønner at alt på IG er falskt? Det er et veldig rart skue men er kanskje slik man blir av å leve et liv foran speil og mobilkamera? 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 7. mai #95895 Del Skrevet 7. mai Hun virker stiv, usikker og selvbevisst foran andres kamera. Så på Camp Kulinaris. Fryktelig skadelig å leve livet foran speilet som en airbrushet filtrert plastdukke, må jo bli et kræsj å komme ut blant folk. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. mai #95896 Del Skrevet 7. mai Måtte smile litt da jeg så CampKulinaris går. Caroline håpte å få lage fiskeburger (sunt), men endte opp med sjokoladefondant (usunt). Skjønte rett etter hun kom tilbake fra innspillingen at de hadde lært å lage posjert egg, for plutselig var det mye av det i monitor. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. mai #95897 Del Skrevet 7. mai kaiturid skrev (7 timer siden): Ser du ikke hvilken tråd du er inne på? Joda, men dette er ikke i nærheten av hvordan hun ser ut i virkeligheten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 7. mai #95898 Del Skrevet 7. mai Håper hun får bli litt i CK, så hun slapper litt mer av. Hun er jo flink med mat, og hadde vært gøy å se en mer avslappet og naturlig Caroline. Slik hun var før. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. mai #95899 Del Skrevet 7. mai ~ Ada ~ skrev (12 timer siden): Når klinikken ikke vil deg vel, da er det godt å ha bestevennen Filter. Kilde Netfit IG Uff da. Når man ikke tror at filterbruken kan bli verre. Har dette virkelig blitt delt på treningskontoen? Virkelig? Samtidig som CK ruller på tittekassa? I hvilken hensikt? Dette er bare nitrist. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 7. mai #95900 Del Skrevet 7. mai ~ Ada ~ skrev (13 timer siden): Når klinikken ikke vil deg vel, da er det godt å ha bestevennen Filter. Kilde Netfit IG Det bildet der får meg til å tenke på ihjelopererte rikmannskoner i USA som er dypt ulykkelig, men som prioriterer fasade foran alt, de har ikke noen selvstendighet, ingen utdanning, ingen jobbmuligheter, og ruser seg for å holde ut og holde seg slanke. Og nei, jeg sier ikke at CBE er slik, men det er den asossiasjonen disse krampaktige ihjelposerte og ihelfiltrerte bildene gir meg. Hun ser dopa ut på bildet, selv om det sikkert bare er et forsøk på å se "sexy" ut. Trist! 33 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå