Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

CBE.no provoserer ikke meg med blomsterskjorter og annet som ikke «tilhører» bunader, kan knapt tenke meg noe mindre interessant enn bunader. At de mindreårige kan se frem til flere runder med eksponering fra alle vinkler i forbindelse med 17.5, synes jeg er langt mer provoserende. Håper derfor de som har sterke meninger om fargen på skjorta, kan konsentrere seg om å huske at «diskusjonen» handler om produktplassering for Carolinebergeriksenno, mer klikk og muligens en bunadskjorte-avtale i bunnen. For de mindreåriges del, derimot, handler det om retten til privatliv og å få mulighet til å beholde kontrollen på hvem de er, ikke hvem moren, faren og fremmede følgere lager en forestilling av hvem de bør være. 

  • Liker 36
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loffen skrev (7 timer siden):

Jeg synes det er så vittig at hun har lagt ut 49 uker gamle innlegg på insta og later som de er fra nå. Veldig lite å komme med.. bare reprise! De to siste er stillbilder fra filmen hun la ut 25 mai i fjor og som dessuten var reklame.  (bildene kom i feil rekkefølge her, men dere ser jo)

https://www.instagram.com/p/C6g123Pohcj/    https://www.instagram.com/p/C6eXr-doFVr/?img_index=1   

https://www.instagram.com/p/CsrNYpHoD1w/

Skjermbilde 2024-05-05 kl. 00.52.19.png

Skjermbilde 2024-05-04 kl. 01.21.48.png

Skjermbilde 2024-05-04 kl. 01.22.05.png

Har vel ikke noe nytt å komme med… gått på repeat i noen år nå. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (5 timer siden):

Er bare morsomt å erte bunads politiet også 😄 Hadde jeg gjort hvis jeg hadde hatt bunad.

Så du hadde ikke valgt ut fra din egen smak, men bare valgt ut fra hva som irriterer andre? Jeg vet hva jeg syns er dummest av de to…

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter den siden hvor man kan se IG selv om man er blokkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hallepalle2 said:

Hva heter den siden hvor man kan se IG selv om man er blokkert?

Instanavigation.com 🙂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (31 minutter siden):

Instanavigation.com 🙂

Tusen takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (2 timer siden):

Har vel ikke noe nytt å komme med… gått på repeat i noen år nå. 

Hun er jo sååååå opptatt med å studere og studere da fiiine dere! Har jo ikke tid til shoot og justere lys og skygger daaa🍑🤓📖👩‍🎓📚🌸

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med bunadsskjorta tenker jeg er en typisk influencer-jobb. Prøve å skape et behov som ikke er der, en ny trend som ikke er nødvendig osv.

Og det er faktisk det eneste hun har fått til jobbmessig de siste årene. Hun har skapt et «treningsunivers», hun har lansert treningsreiser, hun har «utdannet» seg til yogainstruktør og nesten pt, hun har løpt milevis i en mørk kjeller, hun har deltatt på halvmaraton (og perset) og hun har både mann, barn og hund. Ingenting av dette har gitt henne like mye oppmerksomhet som en farget bunadsskjorte på 17. mai….

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke gjør mer av det som virker. Doselfies, blytung løping og kaffe i ørten varianter fenger tydeligvis ikke. Ei heller bikkja, raske karbohydrater eller barn. Hun kan ikke tvinge folk til å bli engasjert i det! Så hvorfor ikke se på hva som virker og heller kjøre på med mer av bunadsskjorter og slike ting? Da får hun kanskje den oppmerksomheten hun higer etter, og kanskje litt etterlengtede inntekter i tillegg.

  • Liker 25
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (4 timer siden):

Så du hadde ikke valgt ut fra din egen smak, men bare valgt ut fra hva som irriterer andre? Jeg vet hva jeg syns er dummest av de to…

Nei  hva jeg selv hadde likt uten å følge reglene for tilbehøret til punkt og prikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (4 timer siden):

Akkurat det med bunadsskjorta tenker jeg er en typisk influencer-jobb. Prøve å skape et behov som ikke er der, en ny trend som ikke er nødvendig osv.

Og det er faktisk det eneste hun har fått til jobbmessig de siste årene. Hun har skapt et «treningsunivers», hun har lansert treningsreiser, hun har «utdannet» seg til yogainstruktør og nesten pt, hun har løpt milevis i en mørk kjeller, hun har deltatt på halvmaraton (og perset) og hun har både mann, barn og hund. Ingenting av dette har gitt henne like mye oppmerksomhet som en farget bunadsskjorte på 17. mai….

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke gjør mer av det som virker. Doselfies, blytung løping og kaffe i ørten varianter fenger tydeligvis ikke. Ei heller bikkja, raske karbohydrater eller barn. Hun kan ikke tvinge folk til å bli engasjert i det! Så hvorfor ikke se på hva som virker og heller kjøre på med mer av bunadsskjorter og slike ting? Da får hun kanskje den oppmerksomheten hun higer etter, og kanskje litt etterlengtede inntekter i tillegg.

"Så hvorfor ikke se på hva som virker og heller kjøre på med mer av bunadsskjorter og slike ting?"

Kanskje fordi hun da ikke får seksualisert sin mer avkledde kropp, og ikke gjøre det i forvridde poseringer som hun/de nå forsøker å gi inntrykk av er naturlige og korrekte treningsøvelser?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uggs med ullfor denne helga, når det har vært godt over 20 grader, på vinteren derimot… 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Uggs med ullfor denne helga, når det har vært godt over 20 grader, på vinteren derimot… 

Merkelig valg, men nå er vel denne uggs-tøffelen het og trendy,så hun må vel vise at hun henger med. Personlig synes jeg de ligner på pappas hytte-tøfler..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (28 minutter siden):

Merkelig valg, men nå er vel denne uggs-tøffelen het og trendy,så hun må vel vise at hun henger med. Personlig synes jeg de ligner på pappas hytte-tøfler..

Joda, skjønner det, «alle» har jo tråkket rundt i Uggs i vinter, men i 24 grader er de ikke å se, bortsett fra hos influencere. Det ser faktisk tåpelig ut akkurat nå. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på all den treningen lke kjører på med og at det er jobben hans (til og med mange eliteutøvere har en vanlig jobb) er vo2 maxen hans veldig lav. 57? I følge innlegget hans på IG.. 

En eliteløper har som regel alt fra 65 og oppover. 
 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel høyt for hans aldersgruppe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (3 timer siden):

Merkelig valg, men nå er vel denne uggs-tøffelen het og trendy,så hun må vel vise at hun henger med. Personlig synes jeg de ligner på pappas hytte-tøfler..

Ugg-boots, ikke tøfler. 

Endret av ~ Ada ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kollontaj skrev (1 time siden):

Det er vel høyt for hans aldersgruppe. 

Ikke når han lever av å trene og har satset så høyt som han gjør. 
 

Hadde trodd han lå på minst 70. Utifra det han har fortalt/vist av trening og mengde. Men klart. Ikke sikkert han trener då mye og så hardt/langt som han påstår. 
 

Ligger han på 57 er han i hvert fall langt i fra en topputøver. Særlig i løping som er det han har jobbet med de siste årene.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ~ Ada ~ said:

Ugg-boots, ikke tøfler. 

Tjaa.... 🙂

image.png.3ecc4beed4ceb0db3dee4fefc45c1426.pngimage.png.42eb65e5094e3994c8a4a977ce68068a.png

Kilde bilde 1: https://www.zalando.no/damesko-tofler/ugg/

Kilde bilde 2: Story på instanavigation.com carolinebergeriksenno

 

Endret av CityCityBangBang
Feil i kildehenvisning rettet
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt kjedelig nå i denne tråden? Mye som går på repeat? Hva oppnås?

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...