Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Kollontaj said:

Gjenbruk fra mai i fjor, mye gjenbruk i Sarp for tiden. Nederste er fra nyeste innlegg. 

IMG_6225.jpeg

IMG_6226.jpeg

Husk at hun "studerer og studerer og studerer🤓" akkurat i disse dager, så da er det vel praktisk med gjenbruk. 😀 

  • Liker 32
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det mest spesielle å være vitne til her er at de har en så stor tro på at folk ser opp til dem. Vil være som dem. Det er helt utrolig å se på… De har en genuin tro på å cruise resten av livet uten å jobbe, fordi de skal inspirere andre til å være som dem. Det er helt sykt! De har ødelagt egen arbeidskapasitet med denne troen på at de skal holde seg aktuelle. 
 

Det kryyyyr av sterke, utholdende og inspirerende treningsprofiler. Som lager innhold uten fokus på eget utseende og prestasjon. De faller fullstendig igjennom de to posørene i Særp. 

  • Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Korkoselig said:

Det mest spesielle å være vitne til her er at de har en så stor tro på at folk ser opp til dem. Vil være som dem. Det er helt utrolig å se på… De har en genuin tro på å cruise resten av livet uten å jobbe, fordi de skal inspirere andre til å være som dem. Det er helt sykt! De har ødelagt egen arbeidskapasitet med denne troen på at de skal holde seg aktuelle. 
 

Det kryyyyr av sterke, utholdende og inspirerende treningsprofiler. Som lager innhold uten fokus på eget utseende og prestasjon. De faller fullstendig igjennom de to posørene i Særp. 

Jepp, det største engasjementet de skaper, er jo i denne tråden! Og det tjener de nok ikke så mye på, heldigvis.
Jeg har sjelden sett et par ødelegge mer for seg selv og egne muligheter, de bør være et lærestykke i "hvordan ikke gjøre det"-på businesskoler.

Tenk å gå fra sponsa luksusferier i Asia til... Ja, hva enn billig skvip hun reklamerer for nå.

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kuriøst at tekstene hans på insta, til tross for at de er pepret med emojis, ikke har mange skrivefeil. Men når han skriver èn setning på bildet, så ser det ut som han har stavet i blinde. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AynR skrev (49 minutter siden):

Det er kuriøst at tekstene hans på insta, til tross for at de er pepret med emojis, ikke har mange skrivefeil. Men når han skriver èn setning på bildet, så ser det ut som han har stavet i blinde. 

Jeg har lagt merke til det samme. Inntrykket jeg sitter igjen med er at de tekstene er "lånt" fra andre kilder, for forskjellen er påfallende.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være veldig krevende «eksamens»lesing når hun har tid til å trene så mye…

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fascinerende måte å angripe det å ville være PT på. Se på meg, nå trener jeg styrke. Se på meg, nå løper jeg. Å være PT handler ikke om deg, Caroline Berg Eriksen. Det handler om alt annet. Noe som de ikke har evnen til å forstå. 

  • Liker 28
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så… det lke sier er at da han satset beinhardt på å bli ultraløper, var egentlig en slabbedask som dasset seg gjennom løpet? Så derfor han ble skadet og måtte legge ultra på hylla…og tross at han er topptrent (eget utsagn) så kom han aldri på første plass. Merkelig.
 

Har han helt glemt da hans dille var ultra? Men klart, så fort som han hopper fra det ene til den andre, så ikke rart at en dille eller to glemmes. Men «consistansy is key» gjelder tydeligvis alle andre ikke han selv. ;)  

  • Liker 28
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen løper på seg selv i døra. 
🤭

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, hvalstad45 said:

Jepp, det største engasjementet de skaper, er jo i denne tråden! Og det tjener de nok ikke så mye på, heldigvis.
Jeg har sjelden sett et par ødelegge mer for seg selv og egne muligheter, de bør være et lærestykke i "hvordan ikke gjøre det"-på businesskoler.

Tenk å gå fra sponsa luksusferier i Asia til... Ja, hva enn billig skvip hun reklamerer for nå.

Jeg har sikkert nevnt det her før, men jeg gikk på journalistikkstudiet på Norges Kreative Fagskole et par år etter CBE, og vi fikk i hvert fall en leksjon i "hvordan ikke gjøre det" med fokus på CBE. Dette var i 2011/2012, så begynner å bli en stund siden de utmerket seg som et eksempel å ikke etterfølge...

  • Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Noen løper på seg selv i døra. 
🤭

En evig svingdør der😜

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og latterliggjøring.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe riv ruskende galt med disse to. Nå har hun lagt ut to plagg for salg på IG i str. ekstra small (XS). Videre et klipp der hun sakte smyger seg ned bryggetrappa for et bad, med fokus på baken fremfor å gå ned trappa forfra som andre folk gjerne gjør før de treffer vannkanten. Samtidig legges stadig ut bilder av henne med bukser som er altfor store i livet og andre thinspoinnlegg med trutmunn og kroppsdisseksjon til den store gullmedalje. Gemalen kjaser om å presse kroppen til ytterpunkter og glinser i bronse. De begge viser et frenetisk treningsunivers i egen boble, til null interesse for andre enn dem selv. Og jaggu er alt dette så prekært at det forfølger dem på dass til og med, i hvert fall fruen. 

Hvis jeg ble kritisert for å bedrive thinspo, hadde jeg ikke lagt ut str xs i kombi med løse bukseliv, ei heller det øvrige. Men det gjøres, og fremstår som ekstremt viktig å gjøre okke som. Det gjør det vanskelig å forstå det som noe annet enn at det er noe helseskadelig som driver, om ikke ren kynisme eller dårskap, for de aller fleste mennesker har en regulerings-og tilpasningsevne.

  • Liker 36
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er så vittig at hun har lagt ut 49 uker gamle innlegg på insta og later som de er fra nå. Veldig lite å komme med.. bare reprise! De to siste er stillbilder fra filmen hun la ut 25 mai i fjor og som dessuten var reklame.  (bildene kom i feil rekkefølge her, men dere ser jo)

https://www.instagram.com/p/C6g123Pohcj/    https://www.instagram.com/p/C6eXr-doFVr/?img_index=1   

https://www.instagram.com/p/CsrNYpHoD1w/

Skjermbilde 2024-05-05 kl. 00.52.19.png

Skjermbilde 2024-05-04 kl. 01.21.48.png

Skjermbilde 2024-05-04 kl. 01.22.05.png

Endret av loffen
  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem faen bryr seg hvilken skjorte hun skal ha til bunaden sin?? Igjen..samme gnålet som i fjor! 

  • Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, kanskje hun venter baby?🙂 siden hun poster eldre foto?💕😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BELLA965 skrev (23 minutter siden):

Oj, kanskje hun venter baby?🙂 siden hun poster eldre foto?💕😊

Stakkars baby, for om så skulle være tilfelle så blir det nok bare content etter content, alt for å tjene penger 😛

 

Endret av Skrottefar
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BELLA965 skrev (56 minutter siden):

Oj, kanskje hun venter baby?🙂 siden hun poster eldre foto?💕😊

Tenker hun har fylt på med noe annet.

  • Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 timer siden):

Og hvem faen bryr seg hvilken skjorte hun skal ha til bunaden sin?? Igjen..samme gnålet som i fjor! 

Følger ikke noen noe sted men så en plass om fargerik skjorte. Det er vel smak og behag kanskje, men alle i vår familie gjennom årene har alltid brukt hvit  skjorte. Samme med andre jeg kjenner og har sett i andre familier i flere generasjoner, så bruker de hvit skjorte.  Personlig synes jeg det er penest. Men smak og behag og de gamle tradisjonene blir vel kanskje mer utvasket over tid ….

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare morsomt å erte bunads politiet også 😄 Hadde jeg gjort hvis jeg hadde hatt bunad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...