Surikatt Skrevet 30. april 2024 #95761 Skrevet 30. april 2024 Anonym90059005 skrev (9 timer siden): Før løp hun veldig på hæl og "tungt", fikk da jevnlig en del kommentarer på det hvor de gikk rett i forsvarsmodus med at løpsteknikk/forfot/bakfot ikke var så viktig. Så har nok kommentarene preget henne allikevel, for nå har hun endret til voldsom tåløping på filmklipp som legges ut. Også morsomt at de fleste løpevidoene som legges ut, så jogger hun med mye høyere tempo enn hva øktene skulle tilsi. Veldig ofte har hun jo sine 10km/1t økter, med 6 min per km, mens klippene som regel viser noen som ser ut som har et tempo 4.00-4.30/km basert på steg og intensitet. Jeg har hele tiden tenkt at de speeder opp filmene når hun løper. Både inne og ute. 21
Keaton Skrevet 30. april 2024 #95762 Skrevet 30. april 2024 Mulig de er desperate for å finne inntektskilder, men jeg tror de undervurderer sine følgere. Selv om noen av dem er fans og velvillige, er ikke folk flest så SoMe-dumme som de var for 15 år siden. 16
UltimateNothing Skrevet 30. april 2024 #95764 Skrevet 30. april 2024 11 hours ago, Stargaze said: Det der ser ikke bra ut i det hele tatt. Lande på tåball/forfot ok. Men å lande på siden sånn er ikke bra. Ser ut som om hun trenger innleggssåle. Men, som blir nevnt, kan være bevistt. Blir uansett ikke bedre av det. Rart at så mye av det de trener er såpass dårlig teknisk med så god (besserwisser) coach Det siste bildet 😶 Så mye som hun blir filmet, og med coachen som ektemann, er det merkelig at hun ikke har en bedre løpestil. Min fantastiske coach filmet meg fra forskjellige vinkler, viste det i slow motion, pekte og forklarte. Løpsteknikk var det første vi jobbet med. 11 1
hippyskippy Skrevet 30. april 2024 #95765 Skrevet 30. april 2024 AnnaCotta skrev (7 timer siden): Hun hadde ikke noe å foreta seg da LKE spilte på Lyn og LSK, og så flytta de inn i hus på bygda utenfor Skien da bloggen genererte gode inntekter. Det fristet vel mer å rake inn millioner på kort sikt enn å studere og ha jobbsikkerhet på lang sikt. Nå som inntektene svikter, aner ingen av dem hva de skal leve av de neste 30 åra. Er vel ikke særlig mange studier som er aktuelle for henne, hun er jo så mye bedre enn alle andre. Ser ikke for meg henne i NOEN yrker. 10
AnnaCotta Skrevet 30. april 2024 #95766 Skrevet 30. april 2024 Frisk Frosk skrev (6 timer siden): Nå er også alle urealiserte og gamle "treningsreiser" forsvunnet fra kanalens sider: https://netfit.no/treningsreiser/ Jeg fikk opp Apollo treningsreiser i facebookfeeden med turer for et helt år fremover. Ikke noe Netfit der. 5
~ Ada ~ Skrevet 30. april 2024 #95767 Skrevet 30. april 2024 AnnaCotta skrev (12 minutter siden): Jeg fikk opp Apollo treningsreiser i facebookfeeden med turer for et helt år fremover. Ikke noe Netfit der. Men forrige tur i sept 23 var jo ikke avlyst, bare utsatt til i år. 10 2
Kleenex Skrevet 30. april 2024 #95768 Skrevet 30. april 2024 Felis skrev (På 28.4.2024 den 22.50): LKE har altså løpt torsdamgsløp nesten naken, på tross av uvanlig lave temperaturer for april. Bildet skal sannsynligvis illustrere de ekstra 5 kiloene han har pådratt seg i muskler for hyrox-satsingen, derav heftig bruk av lys/skygge. Det er bare et bittelite problem med dette bildet. Løvspretten har kommet usedvanlig langt i forhold til årstiden. I følge værmeldingen har det fremdeles vært frostnetter i Særp. Ut ifra vegetasjonen vil jeg tippe vi er langt ute i august... Ikke uvanlig at influencere bruker gamle bilder for å illustrere nye hendelser, men synd har ikke fikk vist frem muskelveksten, da... https://www.instagram.com/coach_eriksen/ Dette bildet ligger også på ig den 13.06.23 dvs resirkulert bilde. 6
Keaton Skrevet 30. april 2024 #95769 Skrevet 30. april 2024 Kleenex skrev (1 minutt siden): Dette bildet ligger også på ig den 13.06.23 dvs resirkulert bilde. Nettopp. Merkelig å illustrere med et sommerbilde og med tekst om at han har blitt tyngre. Veldig fornøyd med bronsefarget kropp, da. 8 8
Frisk Frosk Skrevet 30. april 2024 #95770 Skrevet 30. april 2024 Laia skrev (4 timer siden): Vi hørte vel aldri noe mer om den ernæringsfysiologen som skulle starte Desember 2023 heller? Eller var det bare en grei liten avledningsmanøver for å prøve å få fokuset bort fra kritikkene som kom på den tiden, når det ble oppdaget at Netfit kopierte andre nettsteders matplaner? Det var vel september 2023 den påståtte kliniske ernæringsfysiologen ble sagt å skulle starte hos Netfit. Villedende reklame for potensielle kunder som ev. trodde på lovnadene. Mest trolig bare en beleilig løgn for, som du sier, å få bort fokuset fra det faktum at Netfit har kopiert andre nettsteders matplaner. 24
Frisk Frosk Skrevet 30. april 2024 #95771 Skrevet 30. april 2024 AnnaCotta skrev (2 timer siden): Jeg fikk opp Apollo treningsreiser i facebookfeeden med turer for et helt år fremover. Ikke noe Netfit der. For en stund siden lå de ikke inne med tur der frem til og med mars 2025. Det er tydelig at Apollo ikke samarbeider med dem lenger. ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Men forrige tur i sept 23 var jo ikke avlyst, bare utsatt til i år. He-he... nå er den ikke bare avlyst, alle spor av den er slettet og ønskes tydeligvis glemt 17 1
Frisk Frosk Skrevet 30. april 2024 #95772 Skrevet 30. april 2024 snute skrev (8 timer siden): Ser ut som LKE har gitt opp det Athlete Excel opplegget sitt også, hvertfall på Instagram. Han har lagt ut en story nå hvor han ber ønskede kunder skal "hit me a dm..." og oppgir så en mailadresse til AE, så han har nok ikke gitt opp AE riktig enda. Det ville vel vært ny rekord, selv for dem. 7
CityCityBangBang Skrevet 30. april 2024 #95773 Skrevet 30. april 2024 (endret) Så utrolig naturlig posering på nok et toalett.... Ingen ser "bloggerfoten" eller knekken i hofta... Neida... syns ikke det. 🙄 Og som vanlig - ingen kontakt med de som ser på, bare et henført blikk på seg selv i (speilet) mobilen... For å bruke influenserspråket: ALTSÅ....... 😨 ' Kilde: instanvigation.com carolinebergeriksenno Endret 30. april 2024 av CityCityBangBang Glemte kildehenvisning 42
Huttetutt Skrevet 30. april 2024 #95774 Skrevet 30. april 2024 blåbærpai skrev (3 timer siden): Den engelsken hans.. 🫣🤭🤭🤭 Den har han jo lært på the Christmas table de var på for noen år siden😅🤡 30 2
Populært innlegg Villroses hage Skrevet 30. april 2024 Populært innlegg #95775 Skrevet 30. april 2024 (endret) Synd å si det - men den stadige knekken i knærne gir bare assosiasjoner til det klientellet som vanket på "Plata". At hun får med toalettet på bildet, hever ikke akkurat inntrykket. "Klasse", der altså. Endret 30. april 2024 av Villroses hage 47 4
CityCityBangBang Skrevet 30. april 2024 #95776 Skrevet 30. april 2024 8 hours ago, snute said: Ser ut som LKE har gitt opp det Athlete Excel opplegget sitt også, hvertfall på Instagram. Tjaa... kanskje ikke? 😐 Ønsker nok kunder. Prøver å smile og virke imøtekommende i hvert fall. 😊 Kilde: Instanavigation.com coach_eriksen 3
Keaton Skrevet 30. april 2024 #95777 Skrevet 30. april 2024 CityCityBangBang skrev (7 minutter siden): Tjaa... kanskje ikke? 😐 Ønsker nok kunder. Prøver å smile og virke imøtekommende i hvert fall. 😊 Kilde: Instanavigation.com coach_eriksen 😨 5
~ Ada ~ Skrevet 30. april 2024 #95778 Skrevet 30. april 2024 Frisk Frosk skrev (48 minutter siden): For en stund siden lå de ikke inne med tur der frem til og med mars 2025. Det er tydelig at Apollo ikke samarbeider med dem lenger. He-he... nå er den ikke bare avlyst, alle spor av den er slettet og ønskes tydeligvis glemt Det er jo pussig, for jeg husker de gjentok flere ganger at den ikke var avlyst men utsatt til i år. Jeg husker også det skulle komme ernæringsfysiolog i september- 23, og det har også vært snakk om Netfit (en god stund, var det ikke?). Også yoga, da, og å trene eliteutøvere. Da blir det veldig forvirrende når vi ser at reisen er borte vekk, ernæringsfysiologen er Bodylab (?), og det snakkes om Hyrox og filmes barn som trenes når vi trodde det skulle være Netfit, yoga og eliteutøvere? Jeg minnes også noen lovnader i mors-ånden om å være et godt forbilde uten å ty til filterbruk og slikt, men ser det motsatte. I'm so confused! 41 1
CityCityBangBang Skrevet 30. april 2024 #95779 Skrevet 30. april 2024 (endret) 10 hours ago, ~ Ada ~ said: Det er jo pussig, for jeg husker de gjentok flere ganger at den ikke var avlyst men utsatt til i år. Jeg husker også det skulle komme ernæringsfysiolog i september- 23, og det har også vært snakk om Netfit (en god stund, var det ikke?). Også yoga, da, og å trene eliteutøvere. Da blir det veldig forvirrende når vi ser at reisen er borte vekk, ernæringsfysiologen er Bodylab (?), og det snakkes om Hyrox og filmes barn som trenes når vi trodde det skulle være Netfit, yoga og eliteutøvere? Jeg minnes også noen lovnader i mors-ånden om å være et godt forbilde uten å ty til filterbruk og slikt, men ser det motsatte. I'm so confused! Og av alle ting hun ikke har klart å fullføre, er det (uthevet) det aller aller tristeste at hun ikke klarte å være tro mot. 😢 Endret 1. mai 2024 av CityCityBangBang Skrivefeil 12 10
Snødronninga Skrevet 1. mai 2024 #95780 Skrevet 1. mai 2024 CityCityBangBang skrev (4 timer siden): Så utrolig naturlig posering på nok et toalett.... Ingen ser "bloggerfoten" eller knekken i hofta... Neida... syns ikke det. 🙄 Og som vanlig - ingen kontakt med de som ser på, bare et henført blikk på seg selv i (speilet) mobilen... For å bruke influenserspråket: ALTSÅ....... 😨 ' Kilde: instanvigation.com carolinebergeriksenno Er hun så stiv at hun må stå med bøy i knærne? Å nei sant det, Caroline mener dette ser bra ut. Tro det den som kan. 🤷🏼♀️ 15 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå