Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (33 minutter siden):

Mulig, men bra det legger seg på de rette stedene slik at muskulaturen fremstår bedre og større. Aldri så galt osv. 

Ikke manisk bruk av "lys og skygge", der, nei...

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Diosa said:

Nei det var tåkete men jeg finner ikke innlegget. 

prøv det jeg skrev da: instanavigation.com og så coach_eriksen der det står Instagram user name or link.

Lykke til. Ikke så vanskelig. 😉

image.thumb.png.e28c7d6316b26f88686b744da2e37be2.png

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ser ut til at det er fjernet. (Var veldig tåkete og barn som klatret i bakgrunnen.) 

Endret av Kollontaj
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Kollontaj said:

Ser ut til at det er fjernet. (Var veldig tåkete og barn som klatret i bakgrunnen.) 

OK. Var flere tåkestories ute en stund da sikkert. Det jeg refererte til ligger ute enda. 😊

• Liker 2
Skrevet
CityCityBangBang skrev (1 minutt siden):

OK. Var flere tåkestories ute en stund da sikkert. Det jeg refererte til ligger ute enda. 😊

Ligger på instanavigation.com men ser det ikke på hans IG. Men artig post, da. Tåke, snøfting og fluffy hår. Også er han gullbelagt på story. Kan det bli bedre. 

• Liker 6
Skrevet
~ Ada ~ skrev (54 minutter siden):

Ligger på instanavigation.com men ser det ikke på hans IG. Men artig post, da. Tåke, snøfting og fluffy hår. Også er han gullbelagt på story. Kan det bli bedre. 

På alle treningssentre jeg har trent på, får ikke menn trene i baris. Jeg har heller aldri sett at noen har prøvd seg. Kanskje det er annerledes på TeamPT. Dette opptaket er jo derfra, ikke fra hans egen kjeller. 

• Liker 7
Skrevet
1 hour ago, CityCityBangBang said:

Det er på ingen måte klarvær her:

image.png.d2862e5128611c0555605b79b67ae104.png

Instanavigation.com coach_eriksen

Beklager å quote meg selv (for å holde oss til foretrukket språk i LKE-kanalen), men gir dette mening? Dere som er bedre enn meg i engelsk må gjerne kommentere. 😊 Her ville min oversettelse bli sånn:

"Målet i desember er at 100 meter med en 32 kg's sandsekk på skuldrene mine vil føles som en ettertanke."

Har "afterthought" en mening jeg ikke har fått med meg?🧐

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
CityCityBangBang skrev (4 minutter siden):

Beklager å quote meg selv (for å holde oss til foretrukket språk i LKE-kanalen), men gir dette mening? Dere som er bedre enn meg i engelsk må gjerne kommentere. 😊 Her ville min oversettelse bli sånn:

"Målet i desember er at 100 meter med en 32 kg's sandsekk på skuldrene mine vil føles som en ettertanke."

Har "afterthought" en mening jeg ikke har fått med meg?🧐

Ville ikke brukt ordet afterthought i den sammenhengen og skjønner ikke helt hva han mener med det - at det skal føles som en fjern, tilbakelagt tanke kanskje? Ellers er jo hele setningen uansett grammatisk feil, skjønner ikke hvorfor han skriver på engelsk når han verken mestrer språket eller har engelskspråklig følgerbase.

Go to school, LK.

• Liker 18
  • Nyttig 11
Skrevet
1 minutt siden, Diosa said:

Jeg tenkte det bare var å gå rett inn på insta 😅 Tenkte ikke det var mer vanskelig enn det. 

Hvis innlegget var fjernet som @Kollontaj skrev så var det ikke så rart du ikke fant det da. Jeg har ikke vanlig IG, men "lusker" rundt på Instanavigation. 😄

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Sinccis said:

Ville ikke brukt ordet afterthought i den sammenhengen og skjønner ikke helt hva han mener med det - at det skal føles som en fjern, tilbakelagt tanke kanskje? Ellers er jo hele setningen uansett grammatisk feil, skjønner ikke hvorfor han skriver på engelsk når han verken mestrer språket eller har engelskspråklig følgerbase.

Go to school, LK.

😆

• Liker 3
Skrevet (endret)

LKE har altså løpt torsdamgsløp nesten naken, på tross av uvanlig lave temperaturer for april. Bildet skal sannsynligvis illustrere de ekstra 5 kiloene han har pådratt seg i muskler for hyrox-satsingen, derav heftig bruk av lys/skygge.

Det er bare et bittelite problem med dette bildet. Løvspretten har kommet usedvanlig langt i forhold til årstiden. I følge værmeldingen har det fremdeles vært frostnetter i Særp. Ut ifra vegetasjonen vil jeg tippe vi er langt ute i august... Ikke uvanlig at influencere bruker gamle bilder for å illustrere nye hendelser, men synd har ikke fikk vist frem muskelveksten, da...

https://www.instagram.com/coach_eriksen/

Skjermbilde2024-04-28kl_22_20_59.thumb.png.166faabeebec8743d5b403d8246e3176.png

Skjermbilde 2024-04-28 kl. 22.49.38.png

Endret av Felis
  • Liker 22
  • Nyttig 10
Skrevet
Sinccis skrev (1 minutt siden):

Go to school, LK.

Han er virkelig elendig i engelsk! Det virker som om han oversetter direkte fra norsk, og i tillegg prøver å bruke ord som høres smart ut. I beste fall bruker han google translate. «Sit yourself back on the school bench LK» tror jeg blir forståelig for ham😆

• Liker 38
  • Nyttig 4
Skrevet
Felis skrev (1 minutt siden):

LKE har altså løpt torsdamgsløp nesten naken, på tross av uvanlig lave temperaturer for april. Bildet skal sannsynligvis illustrere de ekstra 5 kiloene han har pådratt seg i muskler for hyrox-satsingen, derav heftig bruk av lys/skygge.

Det er bare et bittelite problem med dette bildet. Løvspretten har kommet usedvanlig langt i forhold til årstiden. I følge værmeldingen har det fremdeles vært frostnetter på natten i Særp. Ut ifra vegetasjonen vil jeg tippe vi er langt ute i august... Ikke uvanlig at influencere bruker gamle bilder for å illustrere nye hendelser, men synd har ikke fikk vist frem muskelveksten, da...

Altså ja…jeg klarte ikke å se forbi bronsestatuen..men du har jo helt rett…det blir jo bare dummere og dummere fra den kanten!

• Liker 27
Skrevet
2 minutter siden, Felis said:

Det er bare et bittelite problem med dette bildet. Løvspretten har kommet usedvanlig langt i forhold til årstiden. I følge værmeldingen har det fremdeles vært frostnetter i Særp. Ut ifra vegetasjonen vil jeg tippe vi er langt ute i august... Ikke uvanlig at influencere bruker gamle bilder for å illustrere nye hendelser, men synd har ikke fikk vist frem muskelveksten, da...

Godt observert. 😅

• Liker 14
Skrevet
Felis skrev (6 minutter siden):

Her har den bakerste leggen fått en farge som går i ett med underlaget, samt et slags hull øverst. Så merkelig opplegg…

• Liker 12
Skrevet

Torsdag hadde han noe annet på seg (kilde Strava) så da må han ha løpt slik i dag, men er vel et «illustrasjonsbilde». 😆

• Liker 5
Skrevet
Felis skrev (10 minutter siden):

Du har helt rett. Her er bilder fra Torsdagsløpet 25.04, lagt ut av dem selv. LK i helt andre sko og klær. Med mindre han skiftet under løpet midt i skauen. De skriver for øvrig også på siden at det var en kald dag.

IMG_5583.jpeg

• Liker 17
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Safirx said:

Her har den bakerste leggen fått en farge som går i ett med underlaget, samt et slags hull øverst. Så merkelig opplegg…

Kan være at de i tillegg til "raske briller" også har så "raske ben" at det oppstår en slags fartsstriper når de/han løper? 🏃‍♂️

image.png.412f460f6683f15afe8f9fb43dd9d7fd.png

Endret av CityCityBangBang
Glemte å legge til bildet som er en skjermdump fra Instanavigation.com coach_eriksen
  • Liker 13
Skrevet
Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Torsdag hadde han noe annet på seg (kilde Strava) så da må han ha løpt slik i dag, men er vel et «illustrasjonsbilde». 😆

Han løp nok sånn i dag ja, i regn og 7 grader😆

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...