Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Surikatt skrev (5 timer siden):

Hvordan kan hun ha ødelagte bein etter en halvmaraton når hun ikke gjør noe annet enn å løpe hver eneste dag? 

Det forbauser meg ikke. Kort tid før løpet hadde hun flere dager i strekk på høy  intensitet, doble økter og styrke. Tror hun løp mellom 100 og 80 km. i uka i ukene før. Hodeløs oppkjøring. 

Endret av AnnaCotta
  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har inntrykk av at Caroline spiser søte matvarer dagen lang. Shake, smoothiebowl, proteinbar, is. Unntaket er når hun viser retter fra hellofresh, eller når det er pizza eller taco. Hvor er den "vanlige" maten? Blir nesten småkvalm av alt det søte hun viser at hun har i seg. 

  • Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snødronninga said:

Jeg har inntrykk av at Caroline spiser søte matvarer dagen lang. Shake, smoothiebowl, proteinbar, is. Unntaket er når hun viser retter fra hellofresh, eller når det er pizza eller taco. Hvor er den "vanlige" maten? Blir nesten småkvalm av alt det søte hun viser at hun har i seg. 

Helt enig. Har reagert på det samme. 😝 Kan da umulig være bra? Det kostholdet (hun viser i SoMe) frister overhodet ikke.🤢

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (53 minutter siden):

Helt enig. Har reagert på det samme. 😝 Kan da umulig være bra? Det kostholdet (hun viser i SoMe) frister overhodet ikke.🤢

Hun lever på det jeg kaller ikke - mat 🥹

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten hennes fra 25. april tror jeg er en av verstingene ang. lovbrudd.

Det er umerket reklame for casall, for bodylab, for netfit.no og for teamptsarpsborg - og hun har ikke merket reklamene med retusjert person. Annose for fire ulike aktører på en gang, lovbrudd for alle.

Og Forbrukertilsynet bryr seg nada...

  • Liker 17
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (4 timer siden):

Posten hennes fra 25. april tror jeg er en av verstingene ang. lovbrudd.

Det er umerket reklame for casall, for bodylab, for netfit.no og for teamptsarpsborg - og hun har ikke merket reklamene med retusjert person. Annose for fire ulike aktører på en gang, lovbrudd for alle.

Og Forbrukertilsynet bryr seg nada...

Tror desverre vi kan slå fast at FT ikke bryr seg overhodet. Dette vet selvsagt influencere i, og det er vel også derfor LKE bare rister på hodet og kaller ting for "teit" osv. Akkurat der får han jo rett, når det er absolutt ingen konsekvenser.

 

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (3 timer siden):

Tror desverre vi kan slå fast at FT ikke bryr seg overhodet. Dette vet selvsagt influencere i, og det er vel også derfor LKE bare rister på hodet og kaller ting for "teit" osv. Akkurat der får han jo rett, når det er absolutt ingen konsekvenser.

 

Det er sant, men det er fordi systemet er tillitsbasert. De som driver forretning, næring, en organisasjon, idrettslag osv. retter seg vanligvis etter regelverket av seg selv, så gir statlige etater retningslinjer og driver generell opplysningsvirksomhet så denne jobben blir enklere for alle parter. Når noen da ikke ønsker å følge dem, er ikke apparatet rigget for kontroller og forfølgelse av alle mulige influensere eller andre bedrifter som ikke respekterer samfunnets spilleregler. Selvsagt til stor frustrasjon for dem som driver seriøst og for forbrukerne. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (9 timer siden):

Hun lever på det jeg kaller ikke - mat 🥹

Samme her, kostholdet hennes velger jeg også kalle «ikke-mat». Undrer jo på om å taco med kjøttdeig, posevafler fra Toro, pølse i brød, fiskeboller, kjøttkaker «nytes» en sjelden gang. Proteinrikt kosthold har hun om ikke annet😉

Endret av irevin
trekker tilbake spekulasjon om hva barna får servert
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (3 timer siden):

Samme her, kostholdet hennes velger jeg også kalle «ikke-mat

endret sitat 

Før viste de mye taco på fredager, men tror ikke vi skal trekke inn mindreåriges kosthold her siden salgskanalen Carolinebergeriksenno ikke har adressert det selv. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Før viste de mye taco på fredager, men tror ikke vi skal trekke inn mindreåriges kosthold her siden salgskanalen Carolinebergeriksenno ikke har adressert det selv. 

Enig - endrer innlegget mitt👍

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (1 time siden):

Samme her, kostholdet hennes velger jeg også kalle «ikke-mat». Undrer jo på om å taco med kjøttdeig, posevafler fra Toro, pølse i brød, fiskeboller, kjøttkaker «nytes» en sjelden gang. Proteinrikt kosthold har hun om ikke annet😉

Det virker som om pulverprotein er hovedkilde til protein for CBE, og det er ikke akkurat noe å trakte etter.

Helt enig, det kostholdet hun velger å fronte kaller jeg også for "ikke-mat".

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (14 timer siden):

Jeg har inntrykk av at Caroline spiser søte matvarer dagen lang. Shake, smoothiebowl, proteinbar, is. Unntaket er når hun viser retter fra hellofresh, eller når det er pizza eller taco. Hvor er den "vanlige" maten? Blir nesten småkvalm av alt det søte hun viser at hun har i seg. 

Det ser ut som hun lever på smoothie, smoothie bowls og vafler. Digre krus med smoothies hadde jeg blitt kvalm av. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder smoothiene og "bowls`ene" hun viser frem, så tror jeg nok det er fordi det er instavennlig.  Håper da virkelig hun spiser MAT også - ved siden av det der. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel uinteressant hva CBE spiser privat, det som er viktig er det som vises frem i salgskanalene som noe Carolinebergeriksenno spiser. Og det er stort sett kjipe greier. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (15 timer siden):

Jeg har inntrykk av at Caroline spiser søte matvarer dagen lang. Shake, smoothiebowl, proteinbar, is. Unntaket er når hun viser retter fra hellofresh, eller når det er pizza eller taco. Hvor er den "vanlige" maten? Blir nesten småkvalm av alt det søte hun viser at hun har i seg. 

Hun bare later som hun spiser, sannsynligvis max kun en bit for bildet sin skyld. Det vi ser på SoMe er ikke virkelighet, heller ikke på dette. Posering og instavennlig innhold det går i - lite autentisk og ekte her, som mange andre. Men cbe er i en særklasse. Uforståelig men sant. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Det er vel uinteressant hva CBE spiser privat, det som er viktig er det som vises frem i salgskanalene som noe Carolinebergeriksenno spiser. Og det er stort sett kjipe greier. 

Veldig enig i det. Sammen med "Sterk og atletisk"-opplegget hun forsøker å selge så ser det helt malplassert ut også. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse to burde ikke få lov til å promotere helse og livsstil. Walking is not cardio er siste stikk fra han i den mørke kjelleren. Han som var tidenes dårligste form og utførelse på det meste han gjør, trener små barn og aldri egentlig kommer med noe av verdi når det kommer til trening og livsstl. Om det er bare for å provosere? Antagelig. Men mer uproff blir man vel ikke. 

  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (18 minutter siden):

My God hvor fordummene denne kanalen er! Og den blir enda verre på Snap. Uendelige videoer av ingenting. Hun lider og lider. Treninga er kjip, hun er syk, sover ikke, det er kaldt, mannen gjør ikke rent akkurat som hun vil, får ikke den beste plassen på toget til Oslo. Løpene går feil og det er alltid andre sin feil. Hunden uler. Og folk kritiserer og kritiserer. Alle må da forstå at livet er mage, mage, mage, rumpe og hår og ikke vise sitt egentlige jeg! Slutte å mase sånn. Slutte å spørre om hvem det egentlig er som har utviklet disse produktene med navnet hennes på! Stille så mange spørsmål om kvalifikasjoner! Må være lov til å tolke forskning, treningsteknikk, yoga som man vil og gjøre seg et yrke på det! Drive en treningskanal på å promotere utelukkende ultraprosessert mat og la folk se seg selv trene. Det er da vel ikke hennes skyld om folk ikke skjønner at de må motivere seg selv og finne ut hvordan de gjør øvelsene riktig andre steder! At folk ikke har selvkontroll til å trene når de egentlig burde sove, restituere, variere, jobbe, studere, leke, koble av.

Hvor skal dette ende..

Hoff, skikkelig survete oppførsel ja!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (47 minutter siden):

My God hvor fordummene denne kanalen er! Og den blir enda verre på Snap. Uendelige videoer av ingenting. Hun lider og lider. Treninga er kjip, hun er syk, sover ikke, det er kaldt, mannen gjør ikke rent akkurat som hun vil, får ikke den beste plassen på toget til Oslo. Løpene går feil og det er alltid andre sin feil. Hunden uler. Og folk kritiserer og kritiserer. Alle må da forstå at livet er mage, mage, mage, rumpe og hår og ikke vise sitt egentlige jeg! Slutte å mase sånn. Slutte å spørre om hvem det egentlig er som har utviklet disse produktene med navnet hennes på! Stille så mange spørsmål om kvalifikasjoner! Må være lov til å tolke forskning, treningsteknikk, yoga som man vil og gjøre seg et yrke på det! Drive en treningskanal på å promotere utelukkende ultraprosessert mat og la folk se seg selv trene. Det er da vel ikke hennes skyld om folk ikke skjønner at de må motivere seg selv og finne ut hvordan de gjør øvelsene riktig andre steder! At folk ikke har selvkontroll til å trene når de egentlig burde sove, restituere, variere, jobbe, studere, leke, koble av.

Hvor skal dette ende..

Det greiene på Snap hadde jeg ikke orket følge med på, det virker som de Treasures-ansatte har 3 tilstander: hemningsløs skryt, sutre over alt og alle, og sist og ikke minst: fornektelse. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...