Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Når du blir så ivrig med redigeringen, at du får høye viker/hårfeste. Håret starter midt oppe på hodet? 

Hårvitaminer 🤣🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Når du blir så ivrig med redigeringen, at du får høye viker/hårfeste. Håret starter midt oppe på hodet? 

Hun har alltid hatt høyt hårfeste. Var tydeligere da hun var yngre og hårmoten var litt annerledes :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at det er slik hårfeste hennes er, men det som skjer i løpevideoen er at hun bruker filmatisk video. Derfor vil også brillene som da nesten går i ett med bakgrunnen, bli blurra. Tror jeg! At det ser helt merkelig ut, er det ingen tvil om. Men det er slik Caroline liker det. Unaturlig. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. https://netfit.no/vare-coacher/ 
Sikkert noe redigering på gang her, men ellers er hårfestet noe helt annet? 
 

og mangler det omtalte mellomrommet…

Endret av Kollontaj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (3 timer siden):

Sikkert mange som lurer på dette, da det er ganske sparsommelig med bilder av "Caroline" uten briller der ute på nettet.

Kilde instanavigation.com 

Screenshot_20240422_161011_Chrome.jpg

Så modig hun er, er så full av filter så man ikke ser noe 🤣

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (21 timer siden):

Dessverre er det mange menn som fortsatt har det som et av mange skjønnhetsideal da …

Er det virkelig det? Det har jeg aldri hørt om. Tipper dessuten at de fleste menn ikke har hørt uttrykket "thigh gap" en gang.

Revenge o'Cavatina skrev (6 timer siden):

Den eneste som er opptatt av sin egen thigh gap er daglig leder/yogainstruktør/påtroppende PT Caroline Berg Eriksen fordi hun ikke har den selv hun heller, om hun ikke poserer seg til den.

Og den har særs lite med seksualitet å gjøre, og mye med tynnhet å gjøre.

 

 

Isild skrev (3 timer siden):

Jeg har faktisk aldri hørt en mann snakke om thigh gap før jeg. 

De mennene jeg kjenner har et veldig avslappet forhold til kvinnekropp. De liker oss høye, lave, fyldige eller små, de liker små og store pupper og små og store rumper. Mest av alt liker de at man har humor er ærlig og seriøs, også liker de vafler, god mat og at man er interessert i hvem de er, og at man bryr seg. De liker de gode samtalene. 

Aldri har jeg hørt dem prate som LKE. Aldri! 

 

Enig. Mitt inntrykk er at hvis menn skal beskrive noe slags skjønnhetsideal, så handler det om pupper og lår, og ikke om mest mulig magert. Samtidig som det heller ikke handler om å være veldig stor.

Når alt kommer til alt er det uansett ikke kroppsfasong eller slike skjønnhetsidealer det handler om, men derimot personlighet og at man "klikker" med noen. Hvordan kroppen til den andre ser ut, kommer her helt på sisteplass, ettersom den man blir forelsket i uansett er den mest tiltrekkende i hele verden.

Naturlig nok, og heldigvis for det!

 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det er et skjønnhetsideal, men har dessverre fått "skryt" for både thigh gap og pussy gap av menn 🤢 Det er ekkelt, og jeg håper de fleste andre menn ikke engang vet hva det er. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv på bildet med døtrene, må mor posere med trutmunn. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (33 minutter siden):

Selv på bildet med døtrene, må mor posere med trutmunn. 

Verre AT barna vises frem i det hele tatt. 

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke om det er et skjønnhetsideal, men har dessverre fått "skryt" for både thigh gap og pussy gap av menn 🤢 Det er ekkelt, og jeg håper de fleste andre menn ikke engang vet hva det er. 

Æsj, så lavmål. Hva i all verden slags ekle menn er det du omgås..må være noen særinger.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (7 minutter siden):

Æsj, så lavmål. Hva i all verden slags ekle menn er det du omgås..må være noen særinger.

 

Tinder-dates, bruker ikke den appen lenger for å si det sånn 🙈 Ingen jeg omgås til vanlig heldigvis 😄 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (17 minutter siden):

Er ikke trutmunn litt 2015? 

Se og lær, jenter, sånne kan dere også få om noen år. 
:sukk:

Endret av Kollontaj
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, ~ Ada ~ said:

Sikkert mange som lurer på dette, da det er ganske sparsommelig med bilder av "Caroline" uten briller der ute på nettet.

Kilde instanavigation.com 

Screenshot_20240422_161011_Chrome.jpg

I alle dager... Tror hun virkelig at folk sitter og lurer på sånne ting - om henne? Eller om noen  i det hele tatt? Snakk om snever verden.😎

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott at CBE lærer de små hva girl power er.💪 (Siste innlegg på insta) Trutmunn, mageeksponering, uttalige timer foran speilet, poseringer, og generelt hvor viktig kropp og utseende er.  :ironi:

Endret av Snødronninga
Fjerna noen ord
  • Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (På 13.4.2024 den 2.09):

Glad jeg ikke trener så mye og fortsatt har rynker ved armhulen. Så falsk hun fremstiller seg ellers.

Har rynker under armhulen uten å trene en løpemil om dagen. Bortkastet energi Carro. Takk for et oppklarende bilde.

Kjøper jeg silikonpupper ved grensa på billigsalg så har jeg stilen uten anstrengelser. (Jeg kan også trikset med å suge inn magen)

Nå skyter du langt unna mål, rynker i armhulen er da innenfor normalen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snødronninga skrev (49 minutter siden):

Det er flott at CBE lærer de små hva girl power er.💪 (Siste innlegg på insta) Trutmunn, mageeksponering, uttalige timer foran speilet, poseringer, og generelt hvor viktig kropp og utseende er.  :ironi:

Jeg blir direkte uvel av å se hvordan foreldre med overlegg kan holde på slik og utsette sine egne barn for så stor risiko for både det ene og det andre, som det CBE og LKE velger å gjøre.

De er +/- 40 år og nekter å ta seg normale jobber som kunne skånet deres barn. Istedenfor velger de å gjøre barn til bedriftsinnhold, fordi de selv ikke greier å skape noe som engasjerer selv. F... så trist!

  • Liker 26
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (2 timer siden):

Nå skyter du langt unna mål, rynker i armhulen er da innenfor normalen

Ja, hjelper ikke å løpe en mil om dagen. Får trene mer styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (12 timer siden):

Ja, hjelper ikke å løpe en mil om dagen. Får trene mer styrke.

Kjenner kvinner som trener styrke og har naturlige rynker i armhulen. Vær snill å vær snill å ikke hakke for å hakke

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dama begynne å konkurrere i hyrox nå?! 🫣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...