Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*vi redigerer kun lys og skygge*

Kanskje de endelig har oppdaget at de kan spare seg for en del arbeid hvis de bare skrur av lyset?

  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (På 19.4.2024 den 8.37):

En flott kvinnnekropp.
 

CBE bryr seg ikke en deitt om hun er i god form eller ikke. Det ser vi av fremgangen rundt løp. Og seriøsiteten. Kommer for sent, feil pulje.

Hun bryr seg kun om å trene for å bli tynnest mulig og skinne seg i lyset av seg selv.

Hun tror nok selv at tynn er fint, men det er utfordringen til de fleste med et vrangforhold til mat/trening.

Hun har absolutt INGENting som PT å gjøre. Det hun driver er galskap og mest sannsynlig farlig i lengden.

Gudskjelov har vi mange flotte, sterke, sunne kvinnelige forbilder. Så her er det bare å se en annen vei.

Slett ikke rart de ikke har kunder. Det er ikke sånn folk vil trene seg til.

Her må jeg faktisk nyansere litt. Hørte på podcasten der hun gjestet Benjamin og Niklas. Der snakket hun om Niklas manglende styrketrening og viktigheten av å trene stryke for å orke mer når man eldes. Så jeg tror ikke hun «bare» trener for vekt og utseende. Men det er jo egentlig bare det hun viser frem i kanalene sine. Lite fokus på det hun snakket om i podcasten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (2 timer siden):

Her må jeg faktisk nyansere litt. Hørte på podcasten der hun gjestet Benjamin og Niklas. Der snakket hun om Niklas manglende styrketrening og viktigheten av å trene stryke for å orke mer når man eldes. Så jeg tror ikke hun «bare» trener for vekt og utseende. Men det er jo egentlig bare det hun viser frem i kanalene sine. Lite fokus på det hun snakket om i podcasten. 

Tja. Etter å ha fulgt CBE (alt for) lenge, er mitt inntrykk at hun ofte bruker forklaringer som framstår mer spiselige. Etter "helt ok begrunnelse"-nummer 10.000 mens hun fortsatt ikke viser annet enn hun ufortrødent kjører på med det helseskadelige/ulovlige/ufine/uetiske det ble brukt til å bortforklare, tror jeg ikke på henne. Jeg anser det som en pr-strategi fordi hun godt vet hun vil fremstå enda dårligere uten. 

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissKatt skrev (11 minutter siden):

Herregud så kleint 😅 Caroline løper med magen bar på løp i Annecy, for å vise følgerne den flate magen hun har. Lars Kristian løper hakk i hæl for å filme kroppen til kona. Det må jo være kjempeflaut å oppføre seg sånn ute blant folk. Særlig respektfullt er det heller ikke. Ikke alle har lyst til å bli filmet og lagt ut på en Instagramkonto. Hadde jeg vært en del av det kleine bildet, ville jeg ha vært sur. 

Screenshot_20240421_105118_Instagram.jpg

Captured mens creepy-gubben filmer ræva di…kleint. 
(dette er vel er offisiellt bilde fra løpet man kan kjøpe, ganske vanlig og da havner man desverre tilfeldig på andres bilder)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mangler helt totalt sosiale antenner.. herregud for et bilde. Hadde vært flau. De oppfører seg som om de tror de er superstjerner.. 

Endret av Stargaze
  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke plass til noe thigh gap der, gitt. 

  • Liker 25
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (1 time siden):

Herregud så kleint 😅 Caroline løper med magen bar på løp i Annecy, for å vise følgerne den flate magen hun har. Lars Kristian løper hakk i hæl for å filme kroppen til kona. Det må jo være kjempeflaut å oppføre seg sånn ute blant folk. Særlig respektfullt er det heller ikke. Ikke alle har lyst til å bli filmet og lagt ut på en Instagramkonto. Hadde jeg vært en del av det kleine bildet, ville jeg ha vært sur. 

Screenshot_20240421_105118_Instagram.jpg

Er du ute offentlig, har du ingen rett på privatliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (2 timer siden):

Herregud så kleint 😅 Caroline løper med magen bar på løp i Annecy, for å vise følgerne den flate magen hun har. Lars Kristian løper hakk i hæl for å filme kroppen til kona. Det må jo være kjempeflaut å oppføre seg sånn ute blant folk. Særlig respektfullt er det heller ikke. Ikke alle har lyst til å bli filmet og lagt ut på en Instagramkonto. Hadde jeg vært en del av det kleine bildet, ville jeg ha vært sur. 

Screenshot_20240421_105118_Instagram.jpg

Så anstrengt, stivt, påtatt og krampaktig bilde. Hun kjemper virkelig her, for å holde inne magen og se bra ut....poseringsløp. Jeg er rystet.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildet der LKE løper etter med kameraet er også ganske festlig. Dette er jo det han "jobber" med. Løper etter kona med drone, mobilkamera eller annet. 

Litt artig å få se han på "jobb". 

Endret av Isild
  • Liker 35
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun også hive seg på den nye treningsvarianten som LKE har begynt med nå? Ref. snapstory om nytt treningsopplegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger 34 bilder av Caroline fra løpet på arrangementsiden. Flere av bildene viser en Caroline som ser både gladere, sunnere og sterkere ut, men det hun har valgt å dele selv er det hun ser aller magrest ut på.

  • Liker 27
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kollontaj skrev (6 timer siden):

Var ikke plass til noe thigh gap der, gitt. 

Det var det vel?

Noen har thigh gap, andre ikke. Det er vel ikke noe problem either way.

Men at det skal være et viktig skjønnhetsideal er bare en skadelig motegreie. Det er uoppnåelig for mange kvinner, det handler mest om hvordan man er bygd, og man kan være veldig slank uten å ha det.

Men hun har en kroppsform og fettprosent som gjør at lårene (i de fleste stillinger og fra de fleste vinkler!) vil ha mellomrom, og det er vel ikke noe å krangle på.

Jeg synes hun ser superbra ut på løpebildene. Hun ser veldig trent ur. Latterlig å bruke så mye filter og poseringer når hun ser sylslank ut uansett. Skjønner ikke hvorfor hun (og mange andre) vil fremstille seg mindre attraktive enn de rent faktisk er.

Endret av Sarah93
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (32 minutter siden):

Noen har thigh gap, andre ikke. Det er vel ikke noe problem either way.

Men at det skal være et viktig skjønnhetsideal er bare en skadelig motegreie.

Nå kjenner jeg mange kvinner, i alle aldre.  Yrkesaktive, studenter, toppidrettsutøvere, mosjonister +++ ingen av dem har tighgap som et skjønnhetsideal. Gudskjelov. De fleste oppegående kvinner vet at thighgap or not betyr null. For å få seg jobb. For å klare studiene. For å finne seg en bra mann. For oppnå topp idrettsresultater. 

Det betyr null og fordummer virkelig dem som mener dette er viktig.

Vi vet i dag at det å være undervektig er et minus heller enn et pluss.

Guddkjelov, igjen.

https://www.ckms.no/ernaering/undervekt

«Å være undervektig kan ha alvorlige konsekvenser for helsen din. Kroppen mangler nødvendige næringsstoffer for å fungere optimalt, noe som kan føre til blant annet svekket immunforsvar, redusert muskelstyrke, fertilitetsproblemer, beinskjørhet, og i alvorlige tilfeller, organfeil eller hjerteproblemer.»

 

Endret av Stargaze
  • Liker 15
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (4 timer siden):

Nå kjenner jeg mange kvinner, i alle aldre.  Yrkesaktive, studenter, toppidrettsutøvere, mosjonister +++ ingen av dem har tighgap som et skjønnhetsideal

Dessverre er det mange menn som fortsatt har det som et av mange skjønnhetsideal da …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (35 minutter siden):

Dessverre er det mange menn som fortsatt har det som et av mange skjønnhetsideal da …

Som mann så må jeg bare få si at det med thigh gap er ikke noe som jeg ser på som et skjønnhetsideal, og når det gjelder CBE med eller uten thigh gap, ja, så må jeg bare være så ærlig jeg kan være og si at CBE slik hun er og fremstår er så langt fra et skjønnhetsideal man kan komme for mitt vedkommende. 
Skjønnhet kommer innenfra sies det jo, og ja, det kan stemme, for det som CBE er som kommer innenfra - personlighet, holdninger og eq, ja, der scorer CBE, og gemalen også, relativt lavt

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...