Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

cerruti skrev (På 20.4.2024 den 21.55):

Ja, hun har vel også pyntet en del.

Ja, har blitt helt annerledes, og mye penere selvfølgelig. Som sagt lignet på fotballfrue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ishwanvile skrev (1 time siden):

Dessverre er det mange menn som fortsatt har det som et av mange skjønnhetsideal da …

Klart det, men så er det mange som ikke har det som en preferans.

 Kvinner er kvinner! Vi føder barn, vi har menstruasjon, vi går på ulike hormoner for blant annet å unngå graviditeter o.l., vi eldes! Kvinner går igjennom ulike livsfaser hvor kroppen konstant forandrer seg, i tillegg kommer alle forventninger på jobb, og også i forhold til barna.

Det finnes knapt en kvinne som kan leve opp til idealet CBE viser! Selv CBE må jukse før hun kan vise det, hun er i realiteten ikke noe annet enn en kvinne som nærmer seg 40 og som har all tid i verden til å fokusere på seg selv og å styre rundt med poseringer og redigering. Thigh gap betyr jo at lår ikke treffer hverandre, gud forby! Da er man tykk i enkeltes øyne, og blant annet etter LKE og CBE sin kroppsstandard av hvilken kropp som er innafor. CBE og LKE kan ikke være bekjent med lår som treffer hverandre. Så sykelig er det! Det er veldokumentert i forhold til LKE sine uttalelser om verdenskjente kvinner fra andre siden av Atlanterhavet. At Niklas Baarli kaller henne en legende er for meg kleint og pinlig, og selv NB med sin psykologmann ved sin side (ref podcast) mister troverdighet for meg. Har de i det hele tatt fått seg med hva "legenden" poster? Ingen kritiske spørsmål, bare jatting. Og hvorfor er ingen kritiske til dette? Det får bare ture og gå. Legende 🤡

Å ha thigh gap naturlig er ikke noe å kritisere, men når det konstant fokuseres på i likhet med et kroppsbilde som skal fremstilles så magert som mulig, hvorpå alle detaljer skal snevres inn til hud som er glattpolert og bein som stikkes ut så er det potensielt skadelig for mennesker som av en eller annen grunn kan trigges. At CBE nærmest latterliggjør kritikkere som påpeker det med å svare uprofesjonelt "shoot me", sier bare at hverken dama eller firma er villig til å ta kritikk og hun kommer til å fortsette så lenge som mulig. Hun er ikke i stand til å ta kritikk da egoet er for stort!

 

Endret av K_mb
  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (9 timer siden):

Dessverre er det mange menn som fortsatt har det som et av mange skjønnhetsideal da …

Skikkelig bra mannfolk vurderer ikke ut i fra thigh gap. De har skjønt at det er andre ting som er viktig i et forhold. Og som får forhold til å vare.

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline Berg Eriksen må redigere, filtrere og posere seg til et utseende hun og mannen er fornøyd med. Når hun  tilbringer dagene med å trene, ta behandlinger på klinikker, frisør, sminke, lage smoothiebowls og enda må det ekstreme filtre til før hun blir fornøyd. Det blir bare verre og verre og det er ikke et sunt forhold til verken kropp, trening eller helse.  Ikke gidder hun ta en skikkelig utdannelse for å jobbe med trening og helse, heller. Fordi det viktigste er at andre skal beundre henne og se på at hun trener. 

  • Liker 30
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (9 timer siden):

Dessverre er det mange menn som fortsatt har det som et av mange skjønnhetsideal da …

Mulig jeg har en spesiell omgangskrets, men jeg har kun hørt om det i SoMe. Søkte for moro skyld opp om dette er noe menn foretrekker,  og kom da inn på seksualforumet på kvinneguiden. Der var det noen som likte det, andre ikke, noen likegyldige. Der ble jeg også introdusert for "pussy gap", som er en lite trekant-åpning øverst ved skrittet, i motsetning til tight gap som rekker noe lengre ned. Jeg hører hvor absurd det er å skrive disse fantastiske, engelske ordene, og jeg ville vel ikke tillagt seksualforumet på kg noe vekt. Jeg ble forøvrig også presentert et kvalitetsinnlegg på forsiden av kg i dag, der en mann spør "samfunnsanalytisk" om menn er single grunnet kvinners narsissisme: "Bunnløs kvinnelig narsissisme-roten til singelkrisen?" Så der har du nivået. (Ja, selvfølgelig også oppegående menn på kg).

Endret av ~ Ada ~
La til
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medici skrev (18 timer siden):

Det ligger 34 bilder av Caroline fra løpet på arrangementsiden. Flere av bildene viser en Caroline som ser både gladere, sunnere og sterkere ut, men det hun har valgt å dele selv er det hun ser aller magrest ut på.

Hvor finner man de bildene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Netfit - ganske fascinerende «reklame». Er det en dagbok/selvdiggingsportal eller en faktisk treningsapp/bedrift for kunder.

Hva tenker de egentlig? At dette skal trekke kunder til Netfit? Tror de må revurdere strategien sin..

IMG_3977.jpeg

  • Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Stargaze said:

Netfit - ganske fascinerende «reklame». Er det en dagbok/selvdiggingsportal eller en faktisk treningsapp/bedrift for kunder.

Hva tenker de egentlig? At dette skal trekke kunder til Netfit? Tror de må revurdere strategien sin..

IMG_3977.jpeg

Og så hjerteøyne på bilder av seg selv, det summerer dessverre opp CBE altfor godt.

  • Liker 20
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (12 timer siden):

Dessverre er det mange menn som fortsatt har det som et av mange skjønnhetsideal da …

Det tror jeg faktisk ikke på, så det må du nesten finne referanse på. Av alle fysiske attributter så er det nevnt mye annet ved kvinnekroppen som menn er opptatt av. Bryster og rumpe står øverst på listen, noe CBE jo også poserer/redigerer seg til (og brystene er beviselig operert). 
 

Thigh gap er et begrep oppfunnet av influencere med voldsomt detalj-fokus på kropp. Jeg så det først nevnt hos Sophie Elise, så det sier det meste. 
 

Hva skal liksom en kvinnes thigh gap gjøre for en mann? 

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som er opptatt av sin egen thigh gap er daglig leder/yogainstruktør/påtroppende PT Caroline Berg Eriksen fordi hun ikke har den selv hun heller, om hun ikke poserer seg til den.

Og den har særs lite med seksualitet å gjøre, og mye med tynnhet å gjøre.

 

  • Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som lurer på dette, da det er ganske sparsommelig med bilder av "Caroline" uten briller der ute på nettet.

Kilde instanavigation.com 

Screenshot_20240422_161011_Chrome.jpg

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (8 timer siden):

Skikkelig bra mannfolk vurderer ikke ut i fra thigh gap. De har skjønt at det er andre ting som er viktig i et forhold. Og som får forhold til å vare.

Jeg har faktisk aldri hørt en mann snakke om thigh gap før jeg. 

De mennene jeg kjenner har et veldig avslappet forhold til kvinnekropp. De liker oss høye, lave, fyldige eller små, de liker små og store pupper og små og store rumper. Mest av alt liker de at man har humor er ærlig og seriøs, også liker de vafler, god mat og at man er interessert i hvem de er, og at man bryr seg. De liker de gode samtalene. 

Aldri har jeg hørt dem prate som LKE. Aldri! 

LKE og CBE er nok match made da. For han har aldri lagt skjul på at han har "preferanser" (som han selv kalte det en gang, husker ikke hvor) Det skal være skinny og smekkert. Det virker som CBE virkelig får noe ut av å være poseringsfruen hans. Hun nyter å være "bra nok" kroppslig sett kanskje. Det virker som det er kun kropp som er valuta for de begge, så det er kanskje ekte lykke. 

 

  • Liker 35
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at legenden Fotballfrue startet av en kvinne er devaluert til en manns poseringsfrue.

  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Sikkert mange som lurer på dette, da det er ganske sparsommelig med bilder av "Caroline" uten briller der ute på nettet.

Kilde instanavigation.com 

Screenshot_20240422_161011_Chrome.jpg

Bare fra siden, gitt. Herlighet, for et liv. Hvordan komme på tanken? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Sikkert mange som lurer på dette, da det er ganske sparsommelig med bilder av "Caroline" uten briller der ute på nettet.

Kilde instanavigation.com 

Screenshot_20240422_161011_Chrome.jpg

Når du blir så ivrig med redigeringen, at du får høye viker/hårfeste. Håret starter midt oppe på hodet? 

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Sikkert mange som lurer på dette, da det er ganske sparsommelig med bilder av "Caroline" uten briller der ute på nettet.

Kilde instanavigation.com 

Screenshot_20240422_161011_Chrome.jpg

Så stusselig å kalle denne "produksjonen" jobb...

 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De glemte og redigere bort brillestangen, ble en hårbøyle i stede.

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Sikkert mange som lurer på dette, da det er ganske sparsommelig med bilder av "Caroline" uten briller der ute på nettet.

Kilde instanavigation.com 

Screenshot_20240422_161011_Chrome.jpg

Altså. Bare å tenke at mange lurer på dette….Hjelpes! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Sikkert mange som lurer på dette, da det er ganske sparsommelig med bilder av "Caroline" uten briller der ute på nettet.

Kilde instanavigation.com 

Screenshot_20240422_161011_Chrome.jpg

Nei, men vi har nesten glemt hvordan du egentlig ser ut.....

  • Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Bare fra siden, gitt. Herlighet, for et liv. Hvordan komme på tanken? 

Ikke spør meg, jeg har ikke forutsetninger for å forstå.  Kanskje fordi jeg har bikka 37 år og fokuserer på andre verdier...

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...