Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Gi meg styrke. .

Jeg er glad det finnes folk som Henrik Troy som viser den sanne galskapen ved  influenserbransjen.

Og svaret til CBE, det var da ikke krast. 

Informativt innlegg fra @FruJohansen på Instagram nå også - rundt svaret til CBE. :klappe:

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

 

Suverent av @FruJohansen!

«Eller lateralt, som Lars Kristian ville sagt.» 🤭 Fantastisk! 

  • Liker 26
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline Berg Eriksen lyver så hun tror det selv. Slike bilder poster hun hele tiden. Knekk i knærne, knekk i bekkenet, BH, t skjorte dratt opp over magen. Hun har et forstyrret kroppsbilde. Det et sånt som skjer når hun i over 10 år har stirret på seg selv i speil og mobilkamera. Det er pinlig å se på og enda verre at hun ikke har selvtillit nok til å stå normalt. 

Endret av Surikatt
  • Liker 34
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - at hun synes hun ser bra ut når T-skjorten er dratt opp i en krøll? :fnise:  det er litt trist og ganske skremmende at hun tydeligvis er så opptatt av å vise frem kroppen sin at hun ikke synes det ser rart ut med en haug bilder på do og at hun synes hun ser bra ut med T-skorten krøllet over puppene. Eller at hun synes den elleville poseringen hun holder på med, er innafor hos et menneske som er godt over de tidlige tenårene. 

 

Og det shoot-me-kommentaren - tror hun at folk er misunnelige? :vetikke:: ( :fnise: )

Endret av pøbelsara
  • Liker 36
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet tenker jeg hun kan posere som hun vil, men hun er mamma til to små jenter og burde tenke seg om hva slags påvirkning og forbilde hun er for de, i tillegg til at hun bør reflektere litt over hvor skadelig det er for små jenter å vokse opp med for mye kropps og skjønnhetsfokus rundt seg. 

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (9 minutter siden):

I utgangspunktet tenker jeg hun kan posere som hun vil, men hun er mamma til to små jenter og burde tenke seg om hva slags påvirkning og forbilde hun er for de, i tillegg til at hun bør reflektere litt over hvor skadelig det er for små jenter å vokse opp med for mye kropps og skjønnhetsfokus rundt seg. 

Selvsagt kan hun poserer som hun vil. Og vi som ser på kan tenke hva vi vil om det.

jeg synes det er veldig synd at vi har et samfunn med så ekstremt utseendefokus, og tenker at små jenter burde skjermes for slik. 

  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan posere som hun vil, ja, men hvorfor lyver hun ? Alle ser jo at hun har knekk i knærne for at lårene skal se tynnere ut og knekk i bekkenet for thigh gap eller hva det heter. 

  • Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE.no nektet i årevis for redigering og manipulering av kroppen (selv gravidmagen, mannen og annen familie ble endret på til det de mente var bedre), derfor kommer CBE.no aldri å innrømme noe som helst. Men det er heller ikke derfor man bør adressere det. Takk til @FruJohansen, forresten! 👏🏻

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*

Endret av lenebu
Skulle legge til mer tekst, men quotet meg selv 10 gangeri stedet
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE; Deler bilder av barna som har deltatt på et løp utendørs.

CBE deler bilde av seg selv med bar mage i treningstopp, med tekst at hun har vært med barna på løp, nå må hun skifte klær før tur med hunden  

 

ehh. deltok hun såpass avkledd sammen med barna?, har hun kledd av for bilde? hvorfor trenger hun mer klær sammen med hunden enn med unga?

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 19.4.2024 den 17.52):

Det ble nok spurt direkte om hvorfor hun holdt opp genseren? Skulle hun ignorert det spørsmålet da? Eller svart at det var tilfeldig ? Eller? 
Legger du it bilder av deg selv-om du gjør det i det hele tatt- der du syns du selv kommer uheldig ut av det? Eller velger du det fineste? 

Ja jeg syns hun kunne ignorert et direkte spørsmål fremfor å si "shoot me" som en annen 13åring. 

Til det uthevede, det er irrelevant og har ikke noe med min kommentar til deg å gjøre. Jeg kommenterte utelukkende "shoot me" responsen.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å tro at tynnest mulig, og at det kun er det som betyr noe er en sykdom.  Men tipper at hun har en mann som er sykelig opptatt av det. Ref hans kommentering av kvinnekropper. Hun lever nok under et voldsomt kjør på at kroppen skal være tynn.

Løpe, løpe, løpe. 

De flotteste og mest sexy damene er ikke de tynneste. Langt i fra. Veldig langt i fra.

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (41 minutter siden):

Men altså - at hun synes hun ser bra ut når T-skjorten er dratt opp i en krøll?

Ja, og det har ingenting med henne eller influensere å gjøre-det er noe alle gjør.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (På 18.4.2024 den 20.06):

Du skal vippe bekkenet bra bakover for å få en firkant mellom føttene, og få underlivet til å se så "kort" ut. Dra toppen opp litt også, så du er sikker på at du viser mest mulig av magen. Hver...Eneste...Gang. Hun briljerer i å påvirke andre på en veldig usunn måte. I'm a barbie girl, in a barbie world. Life in plastic, it's fantastic... 

:snapoutofit:

Bare at Barbie girl nærmer seg førti og har allerede! gjort masse med utseende og ser heller ikke ut slik hennes egne bilder viser…

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saywhat skrev (22 timer siden):

Jeg trodde jeg så fotballfruen på nyhetene nå snakke på vegne av frp, og så var det en faceliftet Sylvi Listhaug 😬

Ja, hun har vel også pyntet en del.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, cerruti said:

Bare at Barbie girl nærmer seg førti og har allerede! gjort masse med utseende og ser heller ikke ut slik hennes egne bilder viser…

Bilder hun ikke kan redigere og filtrere viser en helt normal norsk dame som tross alle hjelpemidler eldes i normal takt. Hun er søt og smal, men i likhet med oss feite og bitre KG-folk som alle knasker First Price-pizza og bor i kjellerleilighet, så vil også hennes utseende endres i takt med tiden.

De fleste tar det som det kommer, noen av oss er til og med så late at vi ikke gidder å bruke en formue på utseendet da det uvegerlig endrer seg. Så da fokuserer vi på å gi våre unge varige verdier, eller på urettferdighet i verden, eller miljøvern, osv.

Jeg synes synd på alle som lever under den illusjonen at et tidsriktig (ungt) utseende betyr noe i det hele tatt. 

Edit; Glemt ord

Endret av UltimateNothing
  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at om cbe hadde måttet avvikle firmaet og fått seg en vanlig jobb, skilt seg fra partneren og måttet leve som andre, vanlige kvinner gjør ville hun nok oppdaget at å vise frem kropp ikke akkurat er god nok valuta verken hos voksne menn eller kvinner.

Hun kan ikke som alminnelig skattebetaler traske innom Starbucks eller mester grønn og tro at hun kan betale for varene eller få noe gratis ved å krølle opp t-skjorten fordi de arbeidende bak disken er misunnelige.

Man får ikke en utdannelse ved å vise frem magen for sensor. Man får ikke en ny bukse ved å ta en selfie på dass. Og man får ikke en stilling man har søkt på ved å svare intervjueren "shoot me" fordi hun tror hun tar seg best ut med magen bar på jobbintervju. Hun kler jo fankern meg på seg for bikkja og på hytta, så hun skjønner forskjellen.

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote

 

 

Endret av lenebu
Skrev et innlegg, men det gir lite mening løsrevet fra alt som ble siter så, kg plis fix siteringsproblemer)!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...