Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Spent på når det skjer noe mer med NetFit, er vel snart et år siden de gikk ut med brask og bram og proklamerte at nå var det store ting på trappene. Foreløpig har vi kun sett en kroppsfokusert og oversminket bloggeier  som gjør noen øvelser på trappetrinn...

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Aquarius04 skrev:

Ikke akkurat motiverende når bloggeier står og poserer med et enormt kamera i speilet, fiks ferdig retusjert (unnskyld, «lekt med lys og skygge» på), med full festsminke og uten en eneste svettedråpe. 🙄

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/07/min-treningsuke-41/

Jeg finner ingen motivasjon i treningsopplegget hun viser fram. Kan ikke fatte at noen kan bli inspirert av det. Jeg blir bare oppgitt. At alt må være så perfekt, ihjelredigert, oppstilt. Kan hun ikke bare gi litt f, løsrive seg fra det stive og unaturlige?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste den bloggen inspirerer til er IKKE å kjøpe produktene som det blir reklamert for;)  Klikker meg inn av ren "kikker"nysgjerrighet iblant...og det er bare kjedelig og intetsigende. Glansbildeliv og oversminket, overstylet  og poserende.  

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Snaskesnusken said:

Jeg følger en personlig trener fra USA, hun kan dette med å ha mennesket, den som ser på i fokus. Hun er usminket, svett og andpusten samt prater mens hun instruerer. Hun kommer med motiverende ord som: jeg vet dette er tungt men dette klarer du, bra jobbet, bare fem repetisjoner igjen osv. Du får også vite hensikten med øvelsene, hvilke muskelgrupper som blir trent ol. Du føler at hun snakker til deg. 
 

Tips verdt å ta med seg, Eriksen. 

«..there is noe crying in bootcamp» står det på filmsnutten for Netfit. Engelsken har vel alltid vært like elendig i bloggen, men når alt annet også fremstår som uinspirert så legger man desto lettere merke til den manglende kvalitetskontrollen. 

(Link til blogg: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/08/en-utrolig-bra-bootcamp-okt/)

Jeg blir overrasket om bloggen eksisterer i samme form to år fra nå. Selv om orkesteret fremdeles spiller så fremstår dette som et hurtig synkende skip. 

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mme Blavatsky skrev:

«..there is noe crying in bootcamp» står det på filmsnutten for Netfit. Engelsken har vel alltid vært like elendig i bloggen, men når alt annet også fremstår som uinspirert så legger man desto lettere merke til den manglende kvalitetskontrollen. 

(Link til blogg: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/08/en-utrolig-bra-bootcamp-okt/)

Jeg blir overrasket om bloggen eksisterer i samme form to år fra nå. Selv om orkesteret fremdeles spiller så fremstår dette som et hurtig synkende skip. 

Dersom bloggen skal eksistere i samme form må de fornye seg. Å opptre ufint i eget kommentarfelt som de selv råder over må også gjennomgå en endring. 
De må også forholde seg til lovverket angående merking av reklame. Denne videoen som du viser til er reklame for netfit, men merking mangler. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Honningmor skrev:

Bildene er jo k l i s s like fra hver eneste hyttetur.  Fruen og barna i matchende outfits, med ryggen mot kamera, pekende mot ett eller annet de liksom-ser. 

Nærbilde av fruen som ser tankefullt i bakken "uvitende" om at hun blir fotografert.

En mørk og dyster LK i random stol, lettere henslengt med en kopp kaffe.

Noen burde lage en collage.

Dette har jeg også tenkt, bildene er helt like, fotografen er ikke akkurat nytenkende eller har inspirasjon til å ta bilder som ikke er like. Det er lett å se når en fotograf har kjørt seg inn i et spor og enten ikke ser det eller ikke er villig/har inspirasjon til å forandre på det. 

Man ser også så lett at dette er "wanna be friluftsfolk". Hvilke dedikerte friluftsfolk har helt nye klær på hver tur (ikke jeg). Og familien ser litt ukomfortable ute i naturen..."nå skal vi kose oss skikkelig og dokumentere hvor mye vi koser oss på bildene" 

Det er jo veldig hyggelig at familien kommer seg mer ut i naturen. Det skaper sunne minner for barna. Men, selv i naturen klarer de å gjøre det overfladisk med alltid nye klær, nysminket +++ Hadde jeg møtt denne familien ute i naturen så hadde jeg flira godt, de ser så malplasserte ut.

 

Endret av FlikkFlakk
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille

Det bowlinginnlegget... Det slo meg at den som tok bildet av LK da han la ut sutreinnlegget om kaffen på twitter, må jo ha vært Caroline... Tydelig at hun da også visste hva bildet skulle brukes til.

Jeg vet at Vestlia reagerte på innlegget...... 😬

I bowlinginnlegget er plutselig Vestlia best i verden, magisk osv. 

Fått tilsnakk, eller? 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
1 time siden, ane_luise87 skrev:

Jeg finner ingen motivasjon i treningsopplegget hun viser fram. Kan ikke fatte at noen kan bli inspirert av det. Jeg blir bare oppgitt. At alt må være så perfekt, ihjelredigert, oppstilt. Kan hun ikke bare gi litt f, løsrive seg fra det stive og unaturlige?

Det hun driver med bunner ikke i treningsglede, ihvertfall!!! Jeg følger Kristine Weber, jeg. Hun kan virkelig trene, hun!!! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ane_luise87 skrev:

Jeg finner ingen motivasjon i treningsopplegget hun viser fram. Kan ikke fatte at noen kan bli inspirert av det. Jeg blir bare oppgitt. At alt må være så perfekt, ihjelredigert, oppstilt. Kan hun ikke bare gi litt f, løsrive seg fra det stive og unaturlige?

Hun virker så vanvittig usikker at det tror jeg er komplett umulig for henne. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Det bowlinginnlegget... Det slo meg at den som tok bildet av LK da han la ut sutreinnlegget om kaffen på twitter, må jo ha vært Caroline... Tydelig at hun da også visste hva bildet skulle brukes til.

Jeg vet at Vestlia reagerte på innlegget...... 😬

I bowlinginnlegget er plutselig Vestlia best i verden, magisk osv. 

Fått tilsnakk, eller? 😂😂😂

Kan jeg spørre om hvordan du vet Vestlia reagerte på innlegget?

Altså det skulle jo bare mangle at den som betaler gildet ikke får sutreinnlegg om småtterier. Egentlig kan jeg ikke tenke meg noen jeg kjenner som hadde lagt ut en slik melding på grunn av en forsinket/glemt kaffe. Men ganske typisk CBE og LKE å bare måtte kommentere slike filleting på SoMe. En bemerkning som på ufin vis henger ut en enkeltperson (her servitøren) til mange tusen følgere. Selv om servitøren ikke er navngitt vil alle kollegaer og sjefen vite hvem det er. Sikkert skikkelig ubehagelig for personen LKE henger ut. Hva med i stedet å bare snakke med servitøren og be om å få den tydeligvis glemte kaffekoppen? Så enkelt er det for alle andre enn LKE og CBE 🙄

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua har jo aldri noe nytt å komme med. Følger henne på insta, og det er det samme om og om igjen..... så kjedelig og intetsigende. Kaffekoppen, klokka som viser hvor mange skritt hun har gått, nye påsatte negler, strigla med krølla hår og tung sminke, bilde av smoothie bowl, reklame for "hårvitaminer" og hårspenner. Likedan når dem er ute i naturen på tur, identiske bilder uansett hvor dem er. Ser lite turglede i de bildene dem legger ut.  Jeg får mye mere inspirasjon av å være med i diverse turgrupper på fb, der folk legger ut fantastiske naturbilder og bilder av mennesker som man ser virkelig koser seg på tur, med skikkelige turklær og skitne sko. Ikke det der oppstilte hvor mor og barn matcher i tøy, og det kunstige og redigerte ansiktet til frua.

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
13 minutter siden, Inocybe skrev:

Kan jeg spørre om hvordan du vet Vestlia reagerte på innlegget?

Altså det skulle jo bare mangle at den som betaler gildet ikke får sutreinnlegg om småtterier. Egentlig kan jeg ikke tenke meg noen jeg kjenner som hadde lagt ut en slik melding på grunn av en forsinket/glemt kaffe. Men ganske typisk CBE og LKE å bare måtte kommentere slike filleting på SoMe. En bemerkning som på ufin vis henger ut en enkeltperson (her servitøren) til mange tusen følgere. Selv om servitøren ikke er navngitt vil alle kollegaer og sjefen vite hvem det er. Sikkert skikkelig ubehagelig for personen LKE henger ut. Hva med i stedet å bare snakke med servitøren og be om å få den tydeligvis glemte kaffekoppen? Så enkelt er det for alle andre enn LKE og CBE 🙄

De lever jo i denne bloggbobla, det gjør ikke folk flest så de vet hvordan oppføre seg og trenger ikke å kommunisere alt gjennom sine sosiale kanaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg følger en personlig trener fra USA, hun kan dette med å ha mennesket, den som ser på i fokus. Hun er usminket, svett og andpusten samt prater mens hun instruerer. Hun kommer med motiverende ord som: jeg vet dette er tungt men dette klarer du, bra jobbet, bare fem repetisjoner igjen osv. Du får også vite hensikten med øvelsene, hvilke muskelgrupper som blir trent ol. Du føler at hun snakker til deg. 
 

Tips verdt å ta med seg, Eriksen. 

Når frua får tips om at løpsteknikken hennes ikke er av de beste, men selv synes den er bra.... Jf kommentarfeltet i innlegget med trening 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Frua har jo aldri noe nytt å komme med. Følger henne på insta, og det er det samme om og om igjen..... så kjedelig og intetsigende. Kaffekoppen, klokka som viser hvor mange skritt hun har gått, nye påsatte negler, strigla med krølla hår og tung sminke, bilde av smoothie bowl, reklame for "hårvitaminer" og hårspenner. Likedan når dem er ute i naturen på tur, identiske bilder uansett hvor dem er. Ser lite turglede i de bildene dem legger ut.  Jeg får mye mere inspirasjon av å være med i diverse turgrupper på fb, der folk legger ut fantastiske naturbilder og bilder av mennesker som man ser virkelig koser seg på tur, med skikkelige turklær og skitne sko. Ikke det der oppstilte hvor mor og barn matcher i tøy, og det kunstige og redigerte ansiktet til frua.

 

Og enda gidder du å følge henne ? Du vet det bare er å avfølge så slipper du det . Latterlig å lese alle som er inne for å forette hvor himla kjedelig bloggen er, og merkelig at hun har følgere, synkende skip bla bla . Men uansett så er jo disse som skriver dette noen av leserne , ellers hadde jo ingen kunne rapportert og diskuterrt hvor kjedelig det er. Så for meg så virker det som noen bare må lese bloggen og få sin dose Caroline. En kan jo lure på hvorfor , siden det er så kjedelig. Jada tar x to minutter , men det gjør ikke det når en er inne og sjekker i kommentarfelt og må referere derfra også . Og sånn går dagene :phaedra:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

De lever jo i denne bloggbobla, det gjør ikke folk flest så de vet hvordan oppføre seg og trenger ikke å kommunisere alt gjennom sine sosiale kanaler. 

Ja det er nok denne bloggboblen som gjør at de blir så uspiselige for folk flest. CBE lurte i sin tid i det iscenesatte intervjuet i Dagens Næringsliv på om hun hadde et dra til tryne. Men hun misforstod. Det har ikke noe med utseendet å gjøre men hvordan de oppfører seg. Dra til oppførelse. 

Måten LKE henger ut servitøren minner meg sterkt om hvordan han tiltaler kvinner i diskusjoner på SoMe. Nesten så jeg lurer på om servitøren er en kvinne. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Frua har jo aldri noe nytt å komme med. Følger henne på insta, og det er det samme om og om igjen..... så kjedelig og intetsigende. Kaffekoppen, klokka som viser hvor mange skritt hun har gått, nye påsatte negler, strigla med krølla hår og tung sminke, bilde av smoothie bowl, reklame for "hårvitaminer" og hårspenner. Likedan når dem er ute i naturen på tur, identiske bilder uansett hvor dem er. Ser lite turglede i de bildene dem legger ut.  Jeg får mye mere inspirasjon av å være med i diverse turgrupper på fb, der folk legger ut fantastiske naturbilder og bilder av mennesker som man ser virkelig koser seg på tur, med skikkelige turklær og skitne sko. Ikke det der oppstilte hvor mor og barn matcher i tøy, og det kunstige og redigerte ansiktet til frua.

 

Er 10 000 skritt før kl tolv virkelig en prestasjon hvis man har løpetrent på morgenen? Jeg spør fordi jeg ikke helt skjønner det kan være slik. Løping gir jo en god del skritt allerede så da trenger man ikke så mye aktivitet ut over det vil jeg tro? Men så går jeg også hver dag et stykke til kollektivtransport og har en aktiv jobb. Så skrittene kommer lett for meg på en vanlig hverdag. CBE er vel mest hjemme men for så vidt supert om hun finner inspirasjon til økt aktivitet med å telle skritt. Så det skal hun få ros for. Ut over litt trening virker det tross alt ikke til å være så mye hverdagsaktivitet der. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, virkelig said:

Og enda gidder du å følge henne ? Du vet det bare er å avfølge så slipper du det . Latterlig å lese alle som er inne for å forette hvor himla kjedelig bloggen er, og merkelig at hun har følgere, synkende skip bla bla . Men uansett så er jo disse som skriver dette noen av leserne , ellers hadde jo ingen kunne rapportert og diskuterrt hvor kjedelig det er. Så for meg så virker det som noen bare må lese bloggen og få sin dose Caroline. En kan jo lure på hvorfor , siden det er så kjedelig. Jada tar x to minutter , men det gjør ikke det når en er inne og sjekker i kommentarfelt og må referere derfra også . Og sånn går dagene :phaedra:

Og enda gidder du å følge tråden her inne, til og med kommentere?

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, virkelig skrev:

Og enda gidder du å følge henne ? Du vet det bare er å avfølge så slipper du det . Latterlig å lese alle som er inne for å forette hvor himla kjedelig bloggen er, og merkelig at hun har følgere, synkende skip bla bla . Men uansett så er jo disse som skriver dette noen av leserne , ellers hadde jo ingen kunne rapportert og diskuterrt hvor kjedelig det er. Så for meg så virker det som noen bare må lese bloggen og få sin dose Caroline. En kan jo lure på hvorfor , siden det er så kjedelig. Jada tar x to minutter , men det gjør ikke det når en er inne og sjekker i kommentarfelt og må referere derfra også . Og sånn går dagene :phaedra:

Vet ikke hva som er rarest jeg, å diskutere en offentlig person i et forum som handler om den personen, eller å sitte å kommentere hva enkelte brukere velger å diskutere i et diskusjonsforum. Vet ihvertfall at regelverket ikke tillater det siste. 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Og enda gidder du å følge tråden her inne, til og med kommentere?

Jeg sitter vel ikke og syter og klager over bloggen og hvor synkende skip den er, hvor kjedelig det er å følge på Ig etc. Liker jeg ikke noe på IG eller blogg, så holder jeg meg unna, sitter ikke og klager over hvor kjedelig det er ihvertfall. Men når jakke diskusjonen var lagt død så er det tilbake  til ingenting siden det ikke er mye å ta CBE på, sånn på ekte som ungene ville sagt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
18 minutter siden, Inocybe skrev:

Er 10 000 skritt før kl tolv virkelig en prestasjon hvis man har løpetrent på morgenen? Jeg spør fordi jeg ikke helt skjønner det kan være slik. Løping gir jo en god del skritt allerede så da trenger man ikke så mye aktivitet ut over det vil jeg tro? Men så går jeg også hver dag et stykke til kollektivtransport og har en aktiv jobb. Så skrittene kommer lett for meg på en vanlig hverdag. CBE er vel mest hjemme men for så vidt supert om hun finner inspirasjon til økt aktivitet med å telle skritt. Så det skal hun få ros for. Ut over litt trening virker det tross alt ikke til å være så mye hverdagsaktivitet der. 

10.000 skritt er en dag på jobben min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...