Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Diosa said:

Det er min guilty pleasure å henge her inne 😇 Sa det for noen 100 sider tilbake. Jeg er her inne flere ganger i uka. Jeg liker best når dere finner ordentlige ting som man faktisk kan ta henne på, så jeg er ikke helt enig med deg i den kritikken. Men det trenger jeg ikke å være heller, kjedelige hvis vi er enige i alt. Men jeg er enig i at det ikke setter meg i så godt lys i at jeg er her inne, derfor er jeg anonym. Hadde aldri turt å sagt det til hvem som helst. Jeg er litt flau selv 😅

Respekt for at du kaller en spade for en spade 👍🏼 ærlig innlegg 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Diosa skrev (4 minutter siden):

Det er absolutt ikke sånn at man kun trenger å diskutere det som er kritikkverdig. Verken i denne tråden eller noen av de andre. Det er heller ikke overraskende, det har jeg ikke skrevet. 

Men det er jo veldig gøy når ETT spørsmål om hvor hun har kjøpt en genser blir sabla ned 😄 Det er jo det.

Man trenger ikke egne tråder for hvor hun kjøper klærne sine, dette er en stråmann, det vet du godt. 

Jeg personlig bryr meg ikke om at det kommer spørsmål om gensere osv her. Men det er jo feil fora å spørre i hvis man vil ha et faktisk svar. Mulig vedkommende ikke var klar over det, men også mulig at det var en ment provokasjon (antagelig det siste) 

Tillegg: Er faktisk enig i at man ikke trenger å ramse opp alt som er kritikkverdig der noen oppriktig lurer på det sedvanlige influencerske "hvor er genseren fra". 

Endret av Isild
  • Liker 5
Skrevet
Carrot123 skrev (7 minutter siden):

Respekt for at du kaller en spade for en spade 👍🏼 ærlig innlegg 

Takk 🥰

Skrevet
Nutz skrev (3 timer siden):

Ser ut som en 10'er på hver side pluss muligens en liten 2,5 kg. Pluss 15 kg stang, så totalt 40 kg. 

Reagerer mer på at hun løfter i løpesko og som du sier - rævva teknikk og anspent nakke. Så mye tid som disse to tilbringer på sosiale medier bør de klare å google seg frem til en video som viser riktig løfteteknikk. Eller gå det PT studiet som de hele tiden skryter på seg og faktisk LÆRE.

Så mye umerket reklame CBE hadde for den pt-skolen og treningssenter/lokaler, så tror jeg de hadde bedre rykte før enn de har nå, for å si det sånn...

Hun har altså tatt det korte 2-måneders kurset - og fortsetter å vise veldig feil treningteknikk... akkurat som før. Og viser at den skolen ikke har greid å lære henne noe... eller at hun ikke greier å lære det hun burde. Men, sånn går det når de alltid skal ta mest lettvinte vei og aldri skaffe seg dybdekunnskap i noe som helst, men likevel kalle seg verdensmestre...

Den pt-skolen kastet penger ut av vinduet og må bruke mye mer penger på å rette opp igjen ryktet etter at CBE herjet med dem på sine kanaler...

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet
Frisk Frosk skrev (36 minutter siden):

Den pt-skolen kastet penger ut av vinduet og må bruke mye mer penger på å rette opp igjen ryktet etter at CBE herjet med dem på sine kanaler...

Har hun fått sponset det PT-kurset? 

• Liker 1
Skrevet
Sinccis skrev (6 minutter siden):

Har hun fått sponset det PT-kurset? 

Hun har hatt mer "reklame" for både pt-skolen og det senteret de er tilsluttet enn hun hadde for det yoga-skolen hun hadde betalte reklamer for.

Hun har sagt at hun aldri gir noen gratis reklame, så jeg tenker at ja, man må anta at kurset på en eller annen måte er sponset - om man skal ta det influenceren selv har sagt på alvor, om at hun aldri gir noen gratis reklame.

Ingenting på bedriftskanalene som tilsier at de har endret praksis.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
25 minutter siden, Frisk Frosk said:

Hun har hatt mer "reklame" for både pt-skolen og det senteret de er tilsluttet enn hun hadde for det yoga-skolen hun hadde betalte reklamer for.

Hun har sagt at hun aldri gir noen gratis reklame, så jeg tenker at ja, man må anta at kurset på en eller annen måte er sponset - om man skal ta det influenceren selv har sagt på alvor, om at hun aldri gir noen gratis reklame.

Ingenting på bedriftskanalene som tilsier at de har endret praksis.

Hvilken PT skole? Et PT studie er minimum 1 år, gikk hun bare litt av studiet?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Nutz skrev (1 time siden):

Hvilken PT skole? Et PT studie er minimum 1 år, gikk hun bare litt av studiet?

Har en venninne som er PT. Hun tok en utdanning som var 1 år. 

Skrevet
9 hours ago, panzerpølsa said:

Begge to har elendig form på løftene sine. LKE sine knebøy er rett og slett komiske med det lille "hoppet" i topp som ikke er særlig gunstig. 

Jeg har undret meg på lke’s avslutnings-bevegelse i løftene, det ser absolutt litt komisk ut, men man skulle jo tro at en så brå bevegelse med masse vekt ikke nødvendigvis er så sunt? Ikke at jeg har noe greie på det, ingen styrke-erfaring selv, men det er det sikkert andre her som vet…?

• Liker 3
Skrevet
Andrea59 skrev (49 minutter siden):

Jeg har undret meg på lke’s avslutnings-bevegelse i løftene, det ser absolutt litt komisk ut, men man skulle jo tro at en så brå bevegelse med masse vekt ikke nødvendigvis er så sunt? Ikke at jeg har noe greie på det, ingen styrke-erfaring selv, men det er det sikkert andre her som vet…?

Det er ikke det. Hvis du ser på styrkeløftere som virkelig kan tunge løft med god form, løfter aldri hæler seg fra bakken. Det der er oppskriften på vond rygg og strekk. 

• Liker 18
Skrevet

Er ikke det «rykket» noe han har skrevet om og skal være helt avgjørende? Synes å huske noe sånt, men det meste han skriver er jo skrekkelig viktig, såe…

CBE tok vel det to-månederkurset? Holder vel for henne, så kan hun si at hun er PT-utdannet. Med ekte «studier». 

• Liker 9
Skrevet
22 minutter siden, Kollontaj said:

Er ikke det «rykket» noe han har skrevet om og skal være helt avgjørende? Synes å huske noe sånt, men det meste han skriver er jo skrekkelig viktig, såe…

CBE tok vel det to-månederkurset? Holder vel for henne, så kan hun si at hun er PT-utdannet. Med ekte «studier». 

Hvilket 2-måneders kurs? Man blir som sagt ikke Pt uten minimum 1 års studie.

• Liker 1
Skrevet
Nutz skrev (41 minutter siden):

PT er ikke en beskyttet tittel så vidt jeg vet. 

• Liker 10
Skrevet
Nutz skrev (38 minutter siden):

Jo, det tilbys jo kortere PT-«utdanning». 22.januar-17.mars for CBE. 

• Liker 5
Skrevet
42 minutter siden, Kollontaj said:

Jo, det tilbys jo kortere PT-«utdanning». 22.januar-17.mars for CBE. 

Men nå har jeg spurt gjentatte ganger HVOR

Skrevet
39 minutter siden, Nutz said:

Men nå har jeg spurt gjentatte ganger HVOR

Afpt.no, mener jeg

Skrevet
lenebu skrev (14 minutter siden):

Afpt.no, mener jeg

Hun har tagga både afpt og eirtrening. Eksamen er i mai, så kanskje hun bør ta på seg brillene og begynne å lese snart..

• Liker 13
Skrevet

De brillene hun pleide å vise frem var også reklame for Interoptik. Hyppig brukt for å illustrere smarthet og studietid dengang Treasures AS kunne slå sammen flere samtidige annonseoppdrag. Daglig leder kan ikke vise seg frem i Volvoen bak rattet uten synskorrigering.

Med mindre hun har kostet på seg en operasjon. Men da ville det mest sannsynlig vært godt kjent spons/reklame

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Henrik Troy. 😄

image.thumb.png.23b4c2609ad806440c5335a0859ef9ec.png

De som liker humoren kan se det på vanlig IG eller på instanavigation.com henriktroy 😄

• Liker 30
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...