Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Xmasclovn skrev (46 minutter siden):

Den har vel vært krakelert ganske lenge nå… Faller snart fra hverandre hvis de fortsetter i samme spor.

Å neida..de lager hello fresh middag sammen og er bare fryd og gammen…#fasade 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isola2 skrev (Akkurat nå):

Å neida..de lager hello fresh middag sammen og er bare fryd og gammen…#fasade 

Så ehhm…fancy?

• Liker 3
Skrevet
Snødronninga skrev (3 timer siden):

Det er vanskelig å tro at de kan bruke en bil som skulle vært EU-godkjent for snart 1 år siden. Men vi ser henne i bilen ofte, dette er fra fredag på snapchat. Ser ut som samme bil som de har hatt i flere år. 🤷🏼‍♀️

IMG_6662.jpeg

https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgaXBvc2N6aHB6AY4fQXgPAY4fQXVqAAAAAA?share_id=W5uH66HQQzKTe0LW8UZTIQ&locale=nb_NO

På IG fredag en annen variant også: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksennoScreenshot2024-03-15at22-54-07carolinebergeriksennoWatchInstagramstoriesanonymouslyPostsCommentsUserprofilestatistics.png.fae03d46ae64e71b242032017b607cf4.png

Om bilen ikke er godkjent senest 2 måneder innen fristen så sendes automatisk begjæring om avskilting. Det betyr at bilen når som helst kan avskiltes av vegvesenet, politiet eller tolletaten.

Denne linken er riktignok fra 2018 https://www.tv2.no/broom/hvis-dette-brevet-kommer-har-du-darlig-tid/10148784/ men de er tydeligvis ikke alene om å gi f... i både egne og andres sikkerhet. Ikke en gang egne barns sikkerhet betyr så mye... men det vet vi jo allerede, siden ekteparet Eriksen i årevis har utsatt egne barn for sikkerhetsrisiko med å overeksponere hele barnas oppvekst, barndom og privatliv.

Fasaden rakner raskere og raskere...

Fredag var forøvrig også dagen hvor CBE la ut at hun skulle ha skole i Oslo fra kl 17-21.

Om bildene CBE bruker fra bilen er fra nå, da, det kan man heller ikke ta for gitt, men hun har jo mer eller mindre jevnlig hatt bilder fra bilen mange ganger etter at bilen ikke lenger var godkjent for kjøring iflg. søkeregister.

• Liker 20
Skrevet
Frisk Frosk skrev (4 minutter siden):

Blir bare latterlig med denne (for en gangs skyld merkede) reklamen:https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

image.png.a7bacea688aeb491765a5b7491bdd2f0.png

Mer tid sammen???

De går jo omtrent og tråkker oppå hverandre daglig... Ser de virkelig ikke at dette bare blir latterlig og pinlig? (Retorisk spørsmål, det ser de åpenbart ikke...)

Imponerende at to stk narsissister altoppslukende forelsket i seg selv, også kan være tilsynelatende forelsket i noen andre. Er det her like barn leker best passer inn?

• Liker 25
Skrevet

Får ikke akkurat varme følelser for Hello Fresh av det der. 🤐

• Liker 16
Skrevet

Tips en avis ang bilen?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Disse bedriftseierne blir bare verre og verre, alternativt større og større parodier på seg selv og hverandre.

Her må jeg legge ut to bilder, for å understreke poenget, håper moderator aksepterer det, så slipper å få det i ulike innlegg.

Først legger LKE ut denne: https://instanavigation.com/user-profile/coach_eriksen

image.png.64b985bc77ae96f48ecaebeaf49def7d.png

Vel en time etterpå legger CBEno ut denne på IG: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

image.png.e169065f963eda83799c63dced1ceda7.png

Rettelse ang. språk:

"Consistency", som CBE bruker her, betyr konsistens, men kan også brukes om å utføre handling konsekvent, men kan misforstås da første betydning er konsistens.

Kontinuitet, som LKE bruker, er synonym til consistently som man må anta CBE ønsket å bruke, eller consistensy, som hun brukte.

Ergo er pt LKE og pt-student CBE ikke enige på egne firmakanaler.

For en parodi disse to er...

Endret av Frisk Frosk
Måtte korrigere meg selv på språket, da det første jeg skrev ikke stemte helt.
  • Liker 15
  • Nyttig 9
Skrevet
4 minutter siden, Frisk Frosk said:

Disse bedriftseierne blir bare verre og verre, alternativt større og større parodier på seg selv og hverandre.

Her må jeg legge ut to bilder, for å understreke poenget, håper moderator aksepterer det, så slipper å få det i ulike innlegg.

Først legger LKE ut denne: https://instanavigation.com/user-profile/coach_eriksen

Vel en time etterpå legger CBEno ut denne på IG: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

For det første viser Caroline Berg Eriksen her at engelsk er noe hun ikke bør bruke.

"Consistency", som CBE bruker her, betyr konsistens.

Jeg antar at hun egentlig ville bruke "Consistently" som betyr konsekvent...

Kontinuitet, som LKE bruker, er synonym til "consistently" som man må anta CBE ønsket å bruke.

Der har du ikke rett, du kan si consistent behaviour, eller consistency om kontinuitet. 
Consistence derimot, er konsistens. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Etter å ha sett videosnutten fra matkasselagingen tenker jeg at de ser mer ut som to stk som har tungt for det enn et forelsket par som har det hyggelig på kjøkkenet. Hvor mange personer må til for å forstå en Hello Fresh oppskrift? I Villa Kulås- minst to. Ikke rart de ikke evner å få gjennomført noe så enkelt som EU kontroll.

• Liker 29
  • Nyttig 5
Skrevet
Rufs skrev (Akkurat nå):

Der har du ikke rett, du kan si consistent behaviour, eller consistency om kontinuitet. 
Consistence derimot, er konsistens. 

Har allerede rettet det som ikke ble helt rett.

Går man til Cambrigde Dictionary og søker på consistence, så kommer consistency opp. Men det står også i parentes at consistence også kan brukes i britisk engelsk.

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/consistency?q=consistence

Konsistens kan dermed skrives både consistency og consistence i britisk engelsk, kun consistency i amerikansk.

Den første betydningen som kommer opp er betydningen konsistens.

Andre betydning er kontinuitet.

Uansett, det kan brukes som et synonym til kontinuitet - og det viser at CBE og LKE er i rimelig utakt i sin treningpåvirkning...

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Etter å ha sett videosnutten fra matkasselagingen tenker jeg at de ser mer ut som to stk som har tungt for det enn et forelsket par som har det hyggelig på kjøkkenet. Hvor mange personer må til for å forstå en Hello Fresh oppskrift? I Villa Kulås- minst to. Ikke rart de ikke evner å få gjennomført noe så enkelt som EU kontroll.

Ikke så rart når oppmerksomheten ligger på å skifte antrekk for å ha kyssescene med mannen... men så viser det egentlig bare at de to første bildene er filmet en annen gang enn kyssescenen og de neste bildene. (Forskjellig neglelakk..)

De er to voksne personer +/- 40 år og de greier ikke gjennomføre selv de enkleste ting riktig.

Har skrevet det før, men jeg fatter ikke at noen firma ønsker å assosieres med så uprofesjonelle aktører/firmaer, som attpåtil altfor ofte også bryter norsk lov!

• Liker 30
Skrevet
Frisk Frosk skrev (10 minutter siden):

Ikke så rart når oppmerksomheten ligger på å skifte antrekk for å ha kyssescene med mannen... men så viser det egentlig bare at de to første bildene er filmet en annen gang enn kyssescenen og de neste bildene. (Forskjellig neglelakk..)

De er to voksne personer +/- 40 år og de greier ikke gjennomføre selv de enkleste ting riktig.

Har skrevet det før, men jeg fatter ikke at noen firma ønsker å assosieres med så uprofesjonelle aktører/firmaer, som attpåtil altfor ofte også bryter norsk lov!

Det ble for mye armer over alt og fruen som forklarer hvordan han skal steke whatever og hvor panna skal ligge. Litt sånn bofelleskap over det. Ser også at de laget to ulike middager på samme tid, greit å få trykket i mest mulig i en reklame så de slipper å «jobbe» mer enn nødvendig. Har sett mye HF reklamer av ulik kvalitet ute på SoMe, men dette må være det dårligste. Får ikke lyst å bestille noe derfra for å si det slik.

• Liker 25
Skrevet
Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Det ble for mye armer over alt og fruen som forklarer hvordan han skal steke whatever og hvor panna skal ligge. Litt sånn bofelleskap over det. Ser også at de laget to ulike middager på samme tid, greit å få trykket i mest mulig i en reklame så de slipper å «jobbe» mer enn nødvendig. Har sett mye HF reklamer av ulik kvalitet ute på SoMe, men dette må være det dårligste. Får ikke lyst å bestille noe derfra for å si det slik.

For meg er enhver annonsør som bruker CBE, LKE, Treasures AS, Netfit AS, Coached by Eriksen (coach_eriksen, athlete excel) så uprofesjonelle og uetiske at det i seg selv avskriver produktene som interessante.

De gidder knapt annet enn å utnytte andre og beundre seg selv, når noen mener det er smart å bruke disse bedriftseierne for å annonsere sine produkter, da viser de en bevisstløshet som flere og flere forbrukere i dag tar avstand fra. Slike annonsører følger ikke med i tiden, og viser at de har en kynisk og uetisk holdning til å tjene penger på andres bekostning.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (4 timer siden):

Da håper jeg de har to biler, der den ene står parkert.

Er vel bare ansvarsforsikring for tredjepart som gjelder da, som du selv må punge ut for etter krav.

Står den bilen så hadde den vel vært avskiltet så de slapp å betale forsikring  på den?

OG har vi ikke sett dem med en hvit Volvo da?

• Liker 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (6 timer siden):

Rettelse ang. språk:

"Consistency", som CBE bruker her, betyr konsistens, men kan også brukes om å utføre handling konsekvent, men kan misforstås da første betydning er konsistens.

Kontinuitet, som LKE bruker, er synonym til consistently som man må anta CBE ønsket å bruke, eller consistensy, som hun brukte.

Posten til coachen har 29 likerklikk. Inkludert tante og svigerforeldre.. Hvem i alle dager finner dette inspirerende?

• Liker 25
Skrevet
Torden skrev (6 timer siden):

Står den bilen så hadde den vel vært avskiltet så de slapp å betale forsikring  på den?

OG har vi ikke sett dem med en hvit Volvo da?

Har aldri sett en hvit Volvo. Bilen med bruksforbud er jo registrert på gemalen. Det er vel ingen tvil om at de kjører rundt i en ulovlig bil…. Man har vel ikke to like biler- spesielt så dyre?? Tror ikke det trengs å spekulere mer i akkurat det egentlig..

Nå skal vi snart få se at denne bilen plutselig er eu godkjent tenker jeg. For de er vel glad i å følge med på hva som skjer her inne🤪 

#aldrisågaltatdetikkeergodtfornoesi 

Versågod- bare hyggelig LK! Håper du klarer å følge opp neste eu-kontroll neste år! Ja- for bilen må faktisk inn igjen om et år når du somler sånn som dette! 

• Liker 21
Gjest issoras
Skrevet
7 hours ago, Frisk Frosk said:

Rettelse ang. språk:

De er jo ikke uenige med hverandre? 

Han sier at kontinuitet ikke er nok. Hun motsier ikke dette på noe som helst vis, hun påstår jo ikke at kontinuitet er alt som skal til. 

Kontinuitet er jo nødvendig, men ikke tilstrekkelig. 

Angående bilen - her nekter jeg å tro at det er snakk om samme bil, at dette stemmer. De har vel erstattet den forrige? 😬

Skrevet
issoras skrev (14 minutter siden):

Han sier at kontinuitet ikke er nok. Hun motsier ikke dette på noe som helst vis, hun påstår jo ikke at kontinuitet er alt som skal til. 

Angående bilen - her nekter jeg å tro at det er snakk om samme bil, at dette stemmer. De har vel erstattet den forrige? 😬

Kan heller ikke tro det, de må ha kjøpt en ny. SÅ dumme kan de bare ikke være 

• Liker 6
Skrevet
issoras skrev (6 minutter siden):

Enig i det. Men det jeg alltid lurer på når han legger ut slike videoer er om dette er ting han har lært av egen erfaring (fordi han ikke var god nok på dette selv i sin tid) eller om dette er ting han mener han alltid har hatt med seg?  

Det hadde faktisk stått litt respekt av det om han sa noe ala at «dette er ting jeg selv ikke var god nok på da jeg var aktiv, og derfor ble jeg heller ikke så god som jeg kunne blitt». Men jeg får mer følelsen av at han mener at dette er kunnskap han alltid har hatt, selv da han var på guttelaget. 

Når det er sagt så forstår jeg ikke hvorfor han må fremstå så intens  i videoene sine? Det er nok engasjement han vil formidle, men jeg får mer assosiasjoner til en som kommer på døra mi og truer meg til å trene når jeg hverken vil, kan eller bør. En personlig trener-torpedo 😃 (sikkert marked for det også)

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...