Populært innlegg pøbelsara Skrevet 27. november 2023 Populært innlegg #90701 Del Skrevet 27. november 2023 Ja, hun har forsvart det. Det er veldig lite, veldig sjeldent, og det er bare delikate bilder og ungene vil det selv. OG så er det ingenting om privatlivet deres. Bare hvordan de feirer bursdager og jul og hvor de er på ferie og når de er på kino og på teater og på besøk i hovedstaden eller hos andre eller er på utvalgte toaletter og sånn. Bare hvordan de feirer juli hva de får iu bursdagsgaver og hva som er i kalenderen deres og gavene til jul og sånn. Og bare kosestunder i sengen med mamma og pappa og på søndagsturer og på vei til skolen og når de feirer midtsommer og har filmkvelder og sånn. Ikke noe privat eller personlig. Og andre deler mye mer enn hun gjør. 61 6 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 27. november 2023 #90702 Del Skrevet 27. november 2023 Kollontaj skrev (12 minutter siden): Ja, snakket vel om det i podcasten? Var veldig sjelden og lite, visstnok. Om jeg ikke husker feil hadde hun da den podkasten ble sendt ikke eksponert barna på nesten en uke - men var kjapp til å gjøre det rett etter podkasten igjen. Og akkurat det viser at alt hun gjør er bevisst, kynisk og planlagt - hun ønsker å eksponere egne barn og frata dem retten til privatliv, slik at hun selv kan tjene nok penger til å slippe å jobbe selv. 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2023 #90703 Del Skrevet 27. november 2023 «- Jeg profiterer på å være Caroline Berg Eriksen, og Caroline Berg Eriksen er mamma til to små jenter. Det går det ikke an å forandre, og om jeg i større grad skulle ekskludert familien min fra sosiale medier, ville det blitt kaldt og upersonlig, forteller Eriksen til Dagbladet.» https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 Resten av artikkelen bør også leses. Episk! (Særlig når vi vet hva som var bakgrunnen; en rabiat mann som fulgte etter ei kvinne og ødela bilen hennes.) 37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. november 2023 #90704 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) Kollontaj skrev (28 minutter siden): «- Jeg profiterer på å være Caroline Berg Eriksen, og Caroline Berg Eriksen er mamma til to små jenter. Det går det ikke an å forandre, og om jeg i større grad skulle ekskludert familien min fra sosiale medier, ville det blitt kaldt og upersonlig, forteller Eriksen til Dagbladet.» https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 Resten av artikkelen bør også leses. Episk! (Særlig når vi vet hva som var bakgrunnen; en rabiat mann som fulgte etter ei kvinne og ødela bilen hennes.) Jeg hadde glemt det med kald og upersonlig. Det er jo det beste argumentet hittil. Og at dagbladet bare aksepterte at CBE sa at barna ikke var brukt i den Beckmannreklamen - selv om den besto av en meget personlig og sentimental tekst om at yngste skulle begynne på skolen. /(Og som i følge Beckmann ikke leverte det de ville ha - som var fokus på alle funksjoner sekken og tilbehøret hadde.) Endret 27. november 2023 av pøbelsara 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 27. november 2023 #90705 Del Skrevet 27. november 2023 Kollontaj skrev (29 minutter siden): «- Jeg profiterer på å være Caroline Berg Eriksen, og Caroline Berg Eriksen er mamma til to små jenter. Det går det ikke an å forandre, og om jeg i større grad skulle ekskludert familien min fra sosiale medier, ville det blitt kaldt og upersonlig, forteller Eriksen til Dagbladet.» https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 Resten av artikkelen bør også leses. Episk! (Særlig når vi vet hva som var bakgrunnen; en rabiat mann som fulgte etter ei kvinne og ødela bilen hennes.) "Eriksen understreker til Dagbladet at hun aldri skyver døtrene sine foran seg selv i annonser for kunder." Senest i går/dag på story. Førpremiere på barnefilm med to nypyntede små. Mener oppsummeringen til Snøsøta havnet på over 130 innlegg med barn i reklame. Finner ikke tilbake til den - noen som husker når det var omtrent? 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gapatrosten Skrevet 27. november 2023 #90706 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg vet at jeg gjentar meg selv, men jeg vil bare minne om at Eriksen stadig vekk gjentar at folk på internett er så fæle og slemme at det er ikke til å tro. Det er altså de folka hun velger å mate med en stri strøm av bilder, videosnutter og fortellinger om de to barna sine. Det er helt umulig å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2023 #90707 Del Skrevet 27. november 2023 Men hvordan de styrer bedriften i utakt med tiden har konsekvenser i form av tapte inntekter og nedgradert påvirkningskraft. Ikke sjans i havet at økt bevissthet hos forbrukerne gir stabil følgerskare på nær 300k år etter år, som de vil ha oss til å tro. Og på annonsefronten er det allerede tørke. Da hjelper det lite hva Kontent råder til å gi full pupp av, om markedet vil noe annet. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ErikaLa Skrevet 27. november 2023 #90708 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) . Endret 25. januar 2024 av ErikaLa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2023 #90709 Del Skrevet 27. november 2023 ErikaLa skrev (4 minutter siden): Kopiert fra Adressa, omtaler turneteateret sin oppsetning « Instamamma», jeg limer inn direkte sitat fra artikkelen : «De fleste aktører er ganske så outrerte, ikke minst Instamamma selv. Hun lever sitt perfekte liv online, sammen med sin perfekte familie. Alt er bare smil, og alt er gjennomsponset. Hun følges av flere hundre tusen, og bestemmer alt over sin puslete mann (som har egen fitnessblogg med elleve følgere), tenåringsdatteren, som er sin mor av dage og også har sin egen blogg – og så lille Sol da.». Det må jo være direkte inspirert av CBE og LK? Hvem ellers? 😆 mer fra forestillingen: Plutselig vil Sol ha langpannekake, flasketuten peker på og kjæledyr i gave. En helt vanlig bursdag? Overhodet ikke noe for Instamammas følgere! Og hva vil sponsorene si? Det er rigget for et aldri så lite oppgjør mellom influenser og 9-åring. kilde: https://www.heddadagene.no/program/2022/instamamma 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. november 2023 #90710 Del Skrevet 27. november 2023 ErikaLa skrev (16 minutter siden): puslete mann (som har egen fitnessblogg med elleve følgere) hehehe.....spot on 😛 15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. november 2023 #90711 Del Skrevet 27. november 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlitenDue Skrevet 27. november 2023 #90712 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg tror grunnen til at hun fortsatt eksponerer barna i sine kanaler er nok fordi om hun slutter så står de helt uten inntekt. Barna er det eneste som gir trafikk og likes. Dessverre. De har ingen ting å gi som folket vil ha. Hun kan ingen ting. Hun byr ikke på noe interessant. Hun har ikke utviklet seg siden hun begynte å blogge. Eller… hun har ikke utviklet seg i positiv retning. Ikke klarer hun å formidle treningsglede. Hverken på løping, styrketrening eller yoga. «Yoga» instruktøren klarer heller ikke å utføre en eneste øvelse korrekt. Ikke inspirerer hun på matfronten heller. Det eneste hun gjør er å fronte pro-ana og eksponere barna. Og hun nekter å forandre strategien sin. For da har hun latt kritikerne vinne. 32 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 27. november 2023 Populært innlegg #90713 Del Skrevet 27. november 2023 Godt frua er frisk og i rute til jula som «ikke gjør seg sjøl». I morgen skal hun male en juledekorasjon hvit slik at den passer med de andre hvite. God arbeidsdag! 46 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. november 2023 #90714 Del Skrevet 27. november 2023 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Godt frua er frisk og i rute til jula som «ikke gjør seg sjøl». I morgen skal hun male en juledekorasjon hvit slik at den passer med de andre hvite. God arbeidsdag! Åh. Så inspirerende. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 27. november 2023 #90715 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) Kollontaj skrev (16 minutter siden): Godt frua er frisk og i rute til jula som «ikke gjør seg sjøl». I morgen skal hun male en juledekorasjon hvit slik at den passer med de andre hvite. God arbeidsdag! Selvsagt skal alt være i hvitt. Skulle tatt seg ut om det var noe særlig med farger der i huset. Det blir hyggelig å se huset pyntet til jul, der det meste er i svart/hvitt/sølv. Tomme potter i vinduene, symmetri og en passe mengde stramme tinnsoldater. Grøss og gru! Endret 27. november 2023 av Snødronninga 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 27. november 2023 Populært innlegg #90716 Del Skrevet 27. november 2023 Kollontaj skrev (12 minutter siden): Godt frua er frisk og i rute til jula som «ikke gjør seg sjøl». I morgen skal hun male en juledekorasjon hvit slik at den passer med de andre hvite. God arbeidsdag! Hvem kan glemme dugnaden de hadde med å male en hel julelandsby hvit, i bloggens glansdager? (Ja - jeg blir av og til bekymret over hva slags informasjon hjernen min velger å lagre, og lurer på hva det går på bekostning av, i fall noen skulle lure) Den samme diskusjonen oppsto da (det var den gangen folk engasjerte seg aktivt i det de drev med), at det var sabla mange (arbeids)timer bortkastet tid, at det var "høl i huet", ikke pent, altfor matchete osv... Caroline svarte den gang som nå, at hun visste selv hva hun syns var fint, og at hun bestemte selv hvordan hun prioriterte tiden sin. Det stadig tilbakevendende problemet med denne argumentasjonen, er jo at den vanskelig lar seg kombinere med narrativet om den ekstremt hektiske hverdagen de har hevdet å ha siden 2009. 47 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 27. november 2023 #90717 Del Skrevet 27. november 2023 Kollontaj skrev (49 minutter siden): Godt frua er frisk og i rute til jula som «ikke gjør seg sjøl». I morgen skal hun male en juledekorasjon hvit slik at den passer med de andre hvite. God arbeidsdag! Er det dette som er formtopping inn mot Valencia maraton? 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mammams Skrevet 27. november 2023 Populært innlegg #90718 Del Skrevet 27. november 2023 Med tanke på eksponering av barna til «hele verden», så fikk jeg en skikkelig skjennepreken av min snart 13-åring på familiemiddag i helgen. Hun hadde søkt mitt navn på facebook og det hadde dukket opp et par bilder av henne og søster for typ 9 år siden. Jeg hadde ingen rett til å poste bilder av henne og hvem vet hva de bildene kan brukes til, mamma?! Var «forsidebilder» som lå på offentlig ellers har jeg privat profil og ca 500 venner. Så barn i dag er oppdatert på the dark web og barns rettigheter. Kunne vært spennende å se om fruens barn tar samme oppgjør med sine foreldre. 35 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 28. november 2023 #90719 Del Skrevet 28. november 2023 Gapatrosten skrev (9 timer siden): Jeg vet at jeg gjentar meg selv, men jeg vil bare minne om at Eriksen stadig vekk gjentar at folk på internett er så fæle og slemme at det er ikke til å tro. Det er altså de folka hun velger å mate med en stri strøm av bilder, videosnutter og fortellinger om de to barna sine. Det er helt umulig å forstå. Nettopp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 28. november 2023 #90720 Del Skrevet 28. november 2023 Snødronninga skrev (3 timer siden): Selvsagt skal alt være i hvitt. Skulle tatt seg ut om det var noe særlig med farger der i huset. Det blir hyggelig å se huset pyntet til jul, der det meste er i svart/hvitt/sølv. Tomme potter i vinduene, symmetri og en passe mengde stramme tinnsoldater. Grøss og gru! De tinnsoldatene - i mengder - hva er det liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå