Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sovinello skrev (13 minutter siden):

Ah ja! Akkurat det en 10-åring både ønsker seg og trenger… et Gua sha-sett.🤦🏼‍♀️

IMG_6721.png

Dette er nødt til å være tull. Det kan virkelig ikke være mulig!

• Liker 21
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Dette er nødt til å være tull. Det kan virkelig ikke være mulig!

Nja… ikke veldig, jeg elsket ansiktsmasker som 10-12 åring, har ikke prøvd dette her, men om det kjennes deilig? Hvorfor ikke? Velvære 

men tror og jeg likte klistremerke og barbie

Skrevet

Reagerer mer på at hun viser frem gavene enn hva det er! Jeg hadde ikke blitt glad om «hele verden» visste hva jeg ønsket meg og skulle få i gave. 

• Liker 20
Skrevet

Min 11 åring skulle elske det settet. Dessverre sier jeg. Barn idag blir tenåring sååå tidlig. Så ikke så merkelig, egentlig. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sovinello skrev (42 minutter siden):

Ah ja! Akkurat det en 10-åring både ønsker seg og trenger… et Gua sha-sett.🤦🏼‍♀️

IMG_6721.png

Jeg reagerer mer på at hun deler bursdagsgaven, ingenting får barna ha for seg selv! Har selv et barn som har bursdag i disse dager og det kunne ikke falle meg inn å dele planleggingen av barnets bursdag eller gavene barnet skal få på mine SoMe kanaler, og jeg har private kontoer. Det er så virkelighetsfjernt og unødvendig , og viser at hun fortsetter å kaste barna sine foran bussen for å lage innhold på sine begredelige kontoer istedenfor å få seg et vettug arbeid. Hun har ingenting å komme med mer, og det går dessverre bare mer og mer utover barna og deres rett til privatliv. 

Endret av K_mb
  • Liker 25
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er bare så TRIST. 

• Liker 30
  • Nyttig 6
Skrevet

Ja, ja. Ingenting overrasker fra den kanten. 🙄

• Liker 12
Skrevet
Sovinello skrev (57 minutter siden):

IMG_6721.png

Jeg blir ikke overrasket om 10åringen faktisk ønsker seg det. Barn ser jo opp til foreldre, gjerne den av samme kjønn. Så hvis hverdagen består av å se mor tvangsslanke seg, tvangstrene, deige seg foran kamera og massere ansiktet for å bekjempe alderdommen så vil jo barnet med all sannsynlighet speile det de ser.

• Liker 33
Skrevet
Sovinello skrev (1 time siden):

IMG_6721.png

Det må jo være tull! Bare for å provosere. Jeg nekter å tro noe annet🤣

Gjest Xstrella
Skrevet

Håper vi slipper å se bilder/filmer fra bursdagen. Eller er den solgt til se og hør? 

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og svar.

Måne, admin. 

Skrevet
pøbelsara skrev (10 timer siden):

Jeg foreslår at folk rapporterer det de mener er regelbrudd - og at alle følger oppfordringen om å unngå brukerangrep og sjikane. 

Forøvrig tenker jeg at God Levert burde ha en klausul om at matbilder som deles på en konto samme uke som influensereren har fått levert matkasse, bør handle om retter i matkassen. Da får de antakelig mye bedre valuta for pengene. 

Var det ikke Hello Fresh? 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sovinello skrev (2 timer siden):

IMG_6721.png

Jeg har en gutt på 10 år som ønsket seg gua sha stein, så alt er mulig 😄 Han har sett meg bruke det og fikk prøve det og han endte til slutt med å kjøpe seg en stein for egne penger. 

Skrevet

Barna er jo oppvokst i et skjønnhetstyranni, så gavene blir vel deretter.

• Liker 24
Skrevet (endret)
3 hours ago, Sovinello said:

IMG_6721.png

Jeg skjønner ikke helt hva det er for noe en gang... er det hudpleieprodukter?  For en 10-åring? Det er jo helt vilt i så fall

Endret av lenebu
  • Liker 12
Skrevet (endret)
Klink skrev (5 timer siden):

Sterk og atletisk kan også bli syke. De har barn på skolen midt i verste luftveissykdomtida. 

Ikke så veldig syk da akkurat. Når hun kunne rydde et helt lekerom i går og løpe på mølla i dag. 
Men mulig at sterk og atletisk ikke var så syk som de bildene hun la ut skulle tilsi   

Endret av Stargaze
  • Liker 15
Skrevet
Stargaze skrev (4 minutter siden):

Ikke så veldig syk da akkurat. Når hun kunne rydde et helt leketom i går og løpe på mølla i dag. 
Men mulig at sterk og atletisk ikke var så syk som de bildene hun la ut skulle tilsi   

Og idag har hun vært på shopping med moren nesten hele dagen. 

• Liker 7
Skrevet
Stargaze skrev (2 minutter siden):

Aldri noe treningsglede å spore. En så dyster «coach» konto innbyr ikke akkurat til at man vil bli trent av dem…dystert, mørkt og trist. Alltid.

Heier på dyktige, smilende coacher som sprer glede og motivasjon. Coachen har noe å lære her.

Fra: https://instagram.com/coach_eriksen?igshid=YzAwZjE1ZTI0Zg==

IMG_2214.thumb.jpeg.0d346e13dfa7607728d95e5c2d748f08.jpeg

Umerket reklame for Salomon.

• Liker 6
Skrevet
Kollontaj skrev (23 timer siden):

Siste reklameinnlegg/annonse var 15.8. Tenker det er dokumentasjon nok. 

Og til den som ikke sjekker regnskap. 

IMG_5029.png

Det har vel vært flere reklamer. Det har vært både merket og umerket reklame for TM-Klinikken, frisøren og Hello Fresh, for ikke å snakke om alle umerkede reklamene for Netfit.no/ Netfit AS. Umerket reklame for Vestlia Resort, Geilo. Både merket og umerket reklame for TH Run Travel og egne treningsreiser.

Det har vært så godt som daglige umerkede reklamer, bl.a. reklame for ICIW, både på Carolinebergeriksenno, Netfit.no, selv coach_eriksen har innimellom umerkede reklamer for ICIW, han har ofte umerkede reklamer for Netfit.no, og ofte også umerket (alltid umerket) reklame for Salomon.

Tenker det blir få annonsører som vil være villige til å samarbeide med CBE, LKE, Treasures AS, Netfit AS eller Coach_eriksen om Forbrukertilsynet gjør jobben sin...

• Liker 10
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...