Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
FruJohansen skrev (9 timer siden):

Hvem kan glemme dugnaden de hadde med å male en hel julelandsby hvit, i bloggens glansdager? (Ja - jeg blir av og til bekymret over hva slags informasjon hjernen min velger å lagre, og lurer på hva det går på bekostning av, i fall noen skulle lure)

Den samme diskusjonen oppsto da (det var den gangen folk engasjerte seg aktivt i det de drev med), at det var sabla mange (arbeids)timer bortkastet tid, at det var "høl i huet", ikke pent, altfor matchete osv... Caroline svarte den gang som nå, at hun visste selv hva hun syns var fint, og at hun bestemte selv hvordan hun prioriterte tiden sin. 

Det stadig tilbakevendende problemet med denne argumentasjonen, er jo at den vanskelig lar seg kombinere med narrativet om den ekstremt hektiske hverdagen de har hevdet å ha siden 2009. 

Mener å huske at den ble malt hvit med korrekturlakk. Da sklir den jo rett inn på alle måter. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pusern3 skrev (6 timer siden):

De tinnsoldatene - i mengder - hva er det liksom?

Grusomt..

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
PecanPie skrev (29 minutter siden):

Mener å huske at den ble malt hvit med korrekturlakk. Da sklir den jo rett inn på alle måter. 

Hvor er latter"laiksen" når man trenger den?

Dagens! 🤣 😂

• Liker 13
Skrevet
PecanPie skrev (1 time siden):

Spot on 😂

Korrekturlakk indeholder gjerne organiske løsemidler. Ikke akkurat noe å sitte timesvis og sniffe.  

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

En digresjon: Ser at Kamilla Aastorp er på treningsreise på Playitas denne uka. Etter alt å dømme er reisen fulltegnet. For litt siden var Pia Seeberg på tur med et usolgt kurs i syden. Tydelig at de beste i bransjen trekker kunder og får dette til. 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
evic skrev (7 timer siden):

Sitat slettet…

Her er det (stort sett) BEDRIFTEN carolinebergeriksen som diskuteres , og det denne SELV VELGER å publisere på nett for at de som vil skal få mene noe om det. At personen bak bedriften ikke klarer å skille mellom bedrift og privat,  det kan ikke deltagerene i denne tråden noe for. Og når man deler hele livet sitt for hundretusenvis av fremmede på nett så kan man ikke i samme øyeblikk forlange at det ikke skal diskuteres og menes noe om.  

Jeg fatter ikke at dette skal være så vanskelig å forstå av dere som kritiserer tilbakemeldingene bedriften får? Det er CBE selv som legger opp til at man skal mene noe om hennes liv og gjøremål, ikke de som kommenterer og kommer med konstruktive tilbakemeldinger.

Endret av Mistyen
Slettet sitat
  • Liker 27
  • Nyttig 8
Skrevet

CBE og Pilotfrue er omtalt i Adressavisen i dag ang eksponering av barn. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Fjugur said:

Link?

Edit: Fant den nå... den ligger noen sider tilbake også (publisert i går), men tåler å dras opp igjen
I møte med penger og «likes» er ingenting hellig - adressa.no

Da fant du den ja. 😊 

Edit: Fjernet skjermdump fra side 4535.

Endret av CityCityBangBang
  • Liker 5
Skrevet

De kommer garantert ikke til å svare og late som ingenting, men bra det får plass i avisene!

• Liker 16
Skrevet

Veldig bra dette blir skrevet artikler om, selvom CBE garantert ikke kommer til å kommentere det. 

Følte denne var ganske spot on her, for har ikke de for flere år siden allerede laget klar Instagram-bruker for datteren, for den dagen hun blir gammel nok for Instagram? Det virker hvertfall for meg som at de regner med hun skal bli en ny stjerne i influencer-Norge og tjene inn penger for foreldrene sine. 

IMG_1623.jpeg

IMG_1625.jpeg

• Liker 25
  • Nyttig 11
Skrevet
Mistyen skrev (7 timer siden):

Her er det (stort sett) BEDRIFTEN carolinebergeriksen som diskuteres , og det denne SELV VELGER å publisere på nett for at de som vil skal få mene noe om det. At personen bak bedriften ikke klarer å skille mellom bedrift og privat,  det kan ikke deltagerene i denne tråden noe for. Og når man deler hele livet sitt for hundretusenvis av fremmede på nett så kan man ikke i samme øyeblikk forlange at det ikke skal diskuteres og menes noe om.  

Jeg fatter ikke at dette skal være så vanskelig å forstå av dere som kritiserer tilbakemeldingene bedriften får? Det er CBE selv som legger opp til at man skal mene noe om hennes liv og gjøremål, ikke de som kommenterer og kommer med konstruktive tilbakemeldinger.

Bare det at kommentaren min blir slettet, mens alt mulig annen drittsnakk og mobbing får bli stående sier alt 😵‍💫🤮

• Liker 1
Skrevet

Lurt å lese reglene før man poster - og å følge dem. Da unngår man å bli slettet for regelbrudd.

:opplyser:

• Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet
pøbelsara skrev (3 minutter siden):

Lurt å lese reglene før man poster - og å følge dem. Da unngår man å bli slettet for regelbrudd.

:opplyser:

Hva var det jeg skrev som var så fælt? Rare regler som aksepterer mobbing og hets, men så fort man er kritisk til det som deles her er det bare å kansellere? Kvalmende opplegg 

• Liker 1
Skrevet
evic skrev (Akkurat nå):

Hva var det jeg skrev som var så fælt? Rare regler som aksepterer mobbing og hets, men så fort man er kritisk til det som deles her er det bare å kansellere? Kvalmende opplegg 

det må du nok spørre moderatorene om. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
FruJohansen skrev (20 timer siden):

Hvem kan glemme dugnaden de hadde med å male en hel julelandsby hvit, i bloggens glansdager? (Ja - jeg blir av og til bekymret over hva slags informasjon hjernen min velger å lagre, og lurer på hva det går på bekostning av, i fall noen skulle lure)

Den samme diskusjonen oppsto da (det var den gangen folk engasjerte seg aktivt i det de drev med), at det var sabla mange (arbeids)timer bortkastet tid, at det var "høl i huet", ikke pent, altfor matchete osv... Caroline svarte den gang som nå, at hun visste selv hva hun syns var fint, og at hun bestemte selv hvordan hun prioriterte tiden sin. 

Det stadig tilbakevendende problemet med denne argumentasjonen, er jo at den vanskelig lar seg kombinere med narrativet om den ekstremt hektiske hverdagen de har hevdet å ha siden 2009. 

Det kom jo veldig klart frem hvor ekstremt hektisk hverdagen var under pandemien. De hevdet vel at de hadde store problemer med å utføre jobben mellom 8-16 (begge to), fordi både barnehage og skole var stengt. De måtte ha barna hjemme....

• Liker 21
Skrevet
AnnaCotta skrev (9 timer siden):

En digresjon: Ser at Kamilla Aastorp er på treningsreise på Playitas denne uka. Etter alt å dømme er reisen fulltegnet. For litt siden var Pia Seeberg på tur med et usolgt kurs i syden. Tydelig at de beste i bransjen trekker kunder og får dette til. 

Jeg tror faktisk ikke Netfit orker eller klarer å gjennomføre en treningsreise. De klarer ikke å forholde seg til andre mennesker på en slik tur som dette, de kan ikke det de påstår er jobben deres. Være coach. 

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...