Kollontaj Skrevet 24. november 2023 #90621 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg skrev kun om merket reklame i innlegg, ikke story. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. november 2023 #90622 Del Skrevet 24. november 2023 (endret) Stargaze skrev (25 minutter siden): Ikke så veldig syk da akkurat. Når hun kunne rydde et helt lekerom i går og løpe på mølla i dag. Men mulig at sterk og atletisk ikke var så syk som de bildene hun la ut skulle tilsi Det kan jo tenkes. Eller at ting ikke legges ut i sanntid. Endret 24. november 2023 av Klink 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 24. november 2023 #90623 Del Skrevet 24. november 2023 pøbelsara skrev (3 timer siden): Det er bare så TRIST. Hve er det som er så TRIST? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg blåbærpai Skrevet 24. november 2023 Populært innlegg #90624 Del Skrevet 24. november 2023 Spamalot skrev (4 minutter siden): Hve er det som er så TRIST? Å legge ut på bedriftskonto hva barnet dit skal få i bursdagsgave? Er ikke det litt trist? For.. til hvilket formål? Og hensikt? Hva faen har randomme mennesker med hva du personlig (gjenganger den problematikken, et blurry skille mellom privatperson og bedrift, bedriftskonto og barn og alt «det der») gir til din datter i bursdagsgave? Er det eeegentlig interessant for allmenheten? Og er det verdt at x-antall mennesker allerede vet hva barnet får i bursdagsgave før bursdagsbarnet åpner gaven selv? Hva slags content er dette, egentlig? Jo mer jeg ser fra den kanten, og det er faktisk mindre enn noensinne ettersom alt som publiseres er vanvittig uinterresant og tonedøvt, jo mer lurer jeg på what the sodden f som rører seg i topplokket på både fru og gemal. Tanken slår meg stadig. Hvor lavt kan de egentlig synke? Også. Bam!! Joda. Litt dypere kan de alltids gå.. 😎🙄 43 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 24. november 2023 #90625 Del Skrevet 24. november 2023 Kollontaj skrev (37 minutter siden): Jeg skrev kun om merket reklame i innlegg, ikke story. Beklager, jeg misforstod! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 24. november 2023 #90626 Del Skrevet 24. november 2023 (endret) blåbærpai skrev (22 minutter siden): Å legge ut på bedriftskonto hva barnet dit skal få i bursdagsgave? Er ikke det litt trist? For.. til hvilket formål? Og hensikt? Hva faen har randomme mennesker med hva du personlig (gjenganger den problematikken, et blurry skille mellom privatperson og bedrift, bedriftskonto og barn og alt «det der») gir til din datter i bursdagsgave? Er det eeegentlig interessant for allmenheten? Og er det verdt at x-antall mennesker allerede vet hva barnet får i bursdagsgave før bursdagsbarnet åpner gaven selv? Hva slags content er dette, egentlig? Jo mer jeg ser fra den kanten, og det er faktisk mindre enn noensinne ettersom alt som publiseres er vanvittig uinterresant og tonedøvt, jo mer lurer jeg på what the sodden f som rører seg i topplokket på både fru og gemal. Tanken slår meg stadig. Hvor lavt kan de egentlig synke? Også. Bam!! Joda. Litt dypere kan de alltids gå.. 😎🙄 Helt enig. Grunnen til at jeg spurte, er at den som skrev innlegget har delt bilder av barna på PM. Endret 24. november 2023 av Spamalot .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 24. november 2023 #90627 Del Skrevet 24. november 2023 blåbærpai skrev (15 minutter siden): Å legge ut på bedriftskonto hva barnet dit skal få i bursdagsgave? Er ikke det litt trist? For.. til hvilket formål? Og hensikt? Hva faen har randomme mennesker med hva du personlig (gjenganger den problematikken, et blurry skille mellom privatperson og bedrift, bedriftskonto og barn og alt «det der») gir til din datter i bursdagsgave? Er det eeegentlig interessant for allmenheten? Og er det verdt at x-antall mennesker allerede vet hva barnet får i bursdagsgave før bursdagsbarnet åpner gaven selv? Hva slags content er dette, egentlig? Jo mer jeg ser fra den kanten, og det er faktisk mindre enn noensinne ettersom alt som publiseres er vanvittig uinterresant og tonedøvt, jo mer lurer jeg på what the sodden f som rører seg i topplokket på både fru og gemal. Tanken slår meg stadig. Hvor lavt kan de egentlig synke? Også. Bam!! Joda. Litt dypere kan de alltids gå.. 😎🙄 🎯 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 24. november 2023 #90628 Del Skrevet 24. november 2023 (endret) Kanskje det vanlig å være opptatt av slike ting når man er 10 år gammel, hva vet jeg. Akkurat i dette tilfelle tror jeg morens ekstreme fokus på skjønnhet og utseende smitter over på barna. Hvis jeg skulle spå eller spekulere i hvordan dette utarter seg, (som jeg selvsagt ikke gjør) ville jeg sagt at dette kommer til å eskalere i årene som kommer. Barn ønsker ofte å bli som mor eller far. Ametyst Gua Sha og Roller er verktøy som brukes til både ansikt-og kroppsmassasje. Den vil forbedre blodsirkulasjonen og stimulere huden. I tillegg reduserer stenene ansiktshevelser, forebygger fine linjer og gir jevnere hud. Ikke akkurat det en 10 åring trenger. https://www.krystallbutikken.no/produkt/krystallsett-for-hudpleie-ma/ansikts-spa-hudpleie-krystal/2-1-ametyst-roller-gua-sha-facial-spa-set Endret 25. november 2023 av Snødronninga Skrivefeil 39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. november 2023 #90629 Del Skrevet 25. november 2023 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Beklager, jeg misforstod! Nei, skulle presisert. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 25. november 2023 Populært innlegg #90630 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Stargaze skrev (3 timer siden): Aldri noe treningsglede å spore. En så dyster «coach» konto innbyr ikke akkurat til at man vil bli trent av dem…dystert, mørkt og trist. Alltid. Heier på dyktige, smilende coacher som sprer glede og motivasjon. Coachen har noe å lære her. Fra: https://instagram.com/coach_eriksen?igshid=YzAwZjE1ZTI0Zg== Knegg. Til å ha gått på "fotoskole i NY" (typ brevskole) har fotografen fortsatt store utfordringer med visuell formidlingsevne. Tema og budskap er et måltid/mat. Selv teksten viser til det. Hva er fokus i bildet? En tilsynelatende utslitt og avmagret frossenpinn med uteklær og lue innendørs i dunkel belysning. Bildet sender dystre signaler om mørke, smerte og seigpining, objektets ansiktsuttrykk meddeler at måltidet, det egentlige temaet, er en kamp med munnen i grimase, mulig i ferd med å uttrykke at livet er hardt, brutalt og meningsløst - men jeg skal vise de alle sammen at en sunnmørsk 40-åring i Særp er best i test og fortsatt elite. Eller no'. Endret 25. november 2023 av Revenge o'Cavatina 39 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 25. november 2023 #90631 Del Skrevet 25. november 2023 Hulderen skrev (6 timer siden): Det må jo være reklame. Hvilken 10-åring trenger skjønnhetsmassasje? Selvsagt er det reklame. Teksten på boksen handler om å forsterke sin egen skjønnhet ved å bruke serum eller ansiktsolje ved bruk av settet. Barn trenger verken serum eller olje. Eller ansiktsmassasje med steiner for den saks skyld. Mulig gaven er ønsket, men i så fall å vise det frem slik hu mor gjør er så grensesprengende slemt at det er nødt til å være umerket reklame. I så fall gleder jeg meg til å se årets trappekalender. Noe sier meg at tørrshampoo, sviskejuice og dåsespray kan få et comeback i år. 36 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 25. november 2023 #90632 Del Skrevet 25. november 2023 Revenge o'Cavatina skrev (18 minutter siden): Knegg. Til å ha gått på "fotoskole i NY" (typ brevskole) har fotografen fortsatt store utfordringer med visuell formidlingsevne. Tema og budskap er et måltid/mat. Selv teksten viser til det. Hva er fokus i bildet? En tilsynelatende utslitt og avmagret frossenpinn med uteklær og lue innendørs i dunkel belysning. Bildet sender dystre signaler om mørke, smerte og seigpining, objektets ansiktsuttrykk meddeler at måltidet er en kamp med munnen i grimase, mulig i ferd med å uttrykke at livet er hardt, brutalt og meningsløst - men jeg skal vise de alle sammen at en sunnmørsk 40-åring i Særp er best i test og fortsatt elite. Eller no'. Usaklig. Og ufint. Langt over streken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 25. november 2023 #90633 Del Skrevet 25. november 2023 EmilieH skrev (7 timer siden): Og idag har hun vært på shopping med moren nesten hele dagen. Jeg er så kynisk at da jeg så at det var Elle fest så tenkte jeg ‘jaha, det var derfor vi fikk bilde fra sengen’. Kjipt å ikke være i den innerste sirkel. 39 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 25. november 2023 #90634 Del Skrevet 25. november 2023 Spamalot skrev (4 timer siden): Usaklig. Og ufint. Langt over streken. Hvem har dødd og gjort deg til hersker over forumet? Bryter noen reglene, så for all del rapporter, men slutt å lek forumpoliti. Det er bare støy! (Og ja, jeg tar mitt eget råd til følge og rapporterer) 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. november 2023 #90635 Del Skrevet 25. november 2023 Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden): Knegg. Til å ha gått på "fotoskole i NY" (typ brevskole) har fotografen fortsatt store utfordringer med visuell formidlingsevne. Tema og budskap er et måltid/mat. Selv teksten viser til det. Hva er fokus i bildet? En tilsynelatende utslitt og avmagret frossenpinn med uteklær og lue innendørs i dunkel belysning. Bildet sender dystre signaler om mørke, smerte og seigpining, objektets ansiktsuttrykk meddeler at måltidet, det egentlige temaet, er en kamp med munnen i grimase, mulig i ferd med å uttrykke at livet er hardt, brutalt og meningsløst - men jeg skal vise de alle sammen at en sunnmørsk 40-åring i Særp er best i test og fortsatt elite. Eller no'. Han tror vel han er tøff og trener hardt og da er det kult å se sånn ut. Han trener hardere enn alle andre. På hobbynivå. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 25. november 2023 #90636 Del Skrevet 25. november 2023 Stargaze skrev (9 timer siden): Ikke så veldig syk da akkurat. Når hun kunne rydde et helt lekerom i går og løpe på mølla i dag. Men mulig at sterk og atletisk ikke var så syk som de bildene hun la ut skulle tilsi Frua må vel ta seg inn en gang iblant. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 25. november 2023 #90637 Del Skrevet 25. november 2023 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Jeg er så kynisk at da jeg så at det var Elle fest så tenkte jeg ‘jaha, det var derfor vi fikk bilde fra sengen’. Kjipt å ikke være i den innerste sirkel. Der har vi svaret på tilsynelatende sykdom. 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 25. november 2023 #90638 Del Skrevet 25. november 2023 Et utrolig bra innlegg av Emilie som er elev i 1. vgs. om at barn ikke får være barn, men utsettes for kroppspress, slankehysteri og skjønnhetsidealer allerede fra 10 års alder. https://www.fvn.no/mening/debattinnlegg/i/BWamzG/jeg-droemmer-om-at-barn-skal-vaere-barn?fbclid=IwAR1ERqowE4L9YKsOHXvBOdCAB5nlj8Q1vv09U6LrlwtDsljwnvVhKL9TLTY 30 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 25. november 2023 #90639 Del Skrevet 25. november 2023 Spamalot skrev (8 timer siden): Usaklig. Og ufint. Langt over streken. Jeg lever veldig godt med at du ikke liker det jeg og andre mener. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 25. november 2023 Populært innlegg #90640 Del Skrevet 25. november 2023 Xmasclovn skrev (14 timer siden): Jeg blir ikke overrasket om 10åringen faktisk ønsker seg det. Barn ser jo opp til foreldre, gjerne den av samme kjønn. Så hvis hverdagen består av å se mor tvangsslanke seg, tvangstrene, deige seg foran kamera og massere ansiktet for å bekjempe alderdommen så vil jo barnet med all sannsynlighet speile det de ser. Det er så sant som det er sagt, men i tillegg til at barn ser opp til foreldrene så er det vel så avgjørende om barna får vokse opp fritt og finne sitt eget jeg, eller om de fra tidlig alder blir presset inn i definerte kjønnsroller. Jeg tror Caroline er overlykkelig over at hun ble jentemamma, og fikk to jenter hun kunne krølle håret på og sminke opp fra tidlig alder Rosa rosa prinsesserom; innredet og malt etter Caroline sin jentedrøm og hva som er instavennlig.At små barn liker farger er ikke så nøye. Dukker og dukkehus, ikke en bil eller togbane i sikte. Søte, matchende outfits på begge jentene, ikke akkurat lekevennlige. Sånn som da hun publiserte bilder fra julebyen i Oslo i fjor; andre barn på samme alder var i varme vinterdresser og gode luer, mens Caroline sine jenter i kjoler, kåper, pynteluer og hansker. Med krøllet, langt hår og en sminket 9-åring. Og det at de gir 10-åringen samme gave som jeg kjøpte til svigerinnene mine til jul i fjor bekrefter bare lista hvor fokuset til Caroline ligger når det gjelder døtrene. Igjen; mens andre tar bilder av barna sine som har kledd seg ut som barn bruker å gjøre på Halloween så publiserer firmaet Treasure bilder av to små jenter i Lolita-stil. Eldste ikke fylt 10 år enda, yngste nettopp 8 år, begge sminket med puffy røde lepper, blussende kinn, mascara og perfekt øyesminke. Eldste med split langt oppå låret og høye støvletter. Yngste med armene vippet ut og bak med brystkassen frem, også sminket. Begge med en holdning og blikk som viser at de er instruert i hvordan de skal posere. Dette er ett bilde to 18-åringer kunne ha lagt ut etter å ha sminket og ordnet seg til Halloween- fest. Og dette velger Caroline og mannen å gjøre OG publisere på sin offentlige firmakonto. Tror det er noe av det mest rystende jeg har sett av CBE og LKE. Det er direkte trist at vi i 2023 får se hvordan to småjenter vokser opp med at det er kropp og utseendet som er ei kvinne sin valuta og viktigheten av å holde seg tynn ( LKE har flere ganger publisert at de to små trener sirkeltrening med vekter og medisinball i det mørke treningsrommet i kjelleren….eldste var 8 år da de publiserte en video av henne på firmakontoen, løpende på tredemølle i ført tights, magetopp og proffe Hoka løpesko), sminket og pen. Likedan «jentehobbyer» som teater, sang og fiolin. Ikke mye fotballspilling eller Speider der i gården. 60 5 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå