Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stargaze skrev (25 minutter siden):

Ikke så veldig syk da akkurat. Når hun kunne rydde et helt lekerom i går og løpe på mølla i dag. 
Men mulig at sterk og atletisk ikke var så syk som de bildene hun la ut skulle tilsi   

Det kan jo tenkes. Eller at ting ikke legges ut i sanntid.

Endret av Klink
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (22 minutter siden):

Å legge ut på bedriftskonto hva barnet dit skal få i bursdagsgave? Er ikke det litt trist? For.. til hvilket formål? Og hensikt? Hva faen har randomme mennesker med hva du personlig (gjenganger den problematikken, et blurry skille mellom privatperson og bedrift, bedriftskonto og barn og alt «det der») gir til din datter i bursdagsgave? Er det eeegentlig interessant for allmenheten? Og er det verdt at x-antall mennesker allerede vet hva barnet får i bursdagsgave før bursdagsbarnet åpner gaven selv? Hva slags content er dette, egentlig? 

Jo mer jeg ser fra den kanten, og det er faktisk mindre enn noensinne ettersom alt som publiseres er vanvittig uinterresant og tonedøvt, jo mer lurer jeg på what the sodden f som rører seg i topplokket på både fru og gemal. 

Tanken slår meg stadig. Hvor lavt kan de egentlig synke? Også. Bam!! Joda. Litt dypere kan de alltids gå.. 😎🙄

Helt enig. Grunnen til at jeg spurte, er at den som skrev innlegget har delt bilder av barna på PM.

Endret av Spamalot
..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blåbærpai skrev (15 minutter siden):

Å legge ut på bedriftskonto hva barnet dit skal få i bursdagsgave? Er ikke det litt trist? For.. til hvilket formål? Og hensikt? Hva faen har randomme mennesker med hva du personlig (gjenganger den problematikken, et blurry skille mellom privatperson og bedrift, bedriftskonto og barn og alt «det der») gir til din datter i bursdagsgave? Er det eeegentlig interessant for allmenheten? Og er det verdt at x-antall mennesker allerede vet hva barnet får i bursdagsgave før bursdagsbarnet åpner gaven selv? Hva slags content er dette, egentlig? 

Jo mer jeg ser fra den kanten, og det er faktisk mindre enn noensinne ettersom alt som publiseres er vanvittig uinterresant og tonedøvt, jo mer lurer jeg på what the sodden f som rører seg i topplokket på både fru og gemal. 

Tanken slår meg stadig. Hvor lavt kan de egentlig synke? Også. Bam!! Joda. Litt dypere kan de alltids gå.. 😎🙄

🎯

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det vanlig å være opptatt av slike ting når man er 10 år gammel, hva vet jeg. Akkurat i dette tilfelle tror jeg morens ekstreme fokus på skjønnhet og utseende smitter over på barna. Hvis jeg skulle spå eller spekulere i hvordan dette utarter seg, (som jeg selvsagt ikke gjør) ville jeg sagt at dette kommer til å eskalere i årene som kommer. Barn ønsker ofte å bli som mor eller far. 

Ametyst Gua Sha og Roller er verktøy som brukes til både ansikt-og kroppsmassasje. Den vil forbedre blodsirkulasjonen og stimulere huden. I tillegg reduserer stenene ansiktshevelser, forebygger fine linjer og gir jevnere hud.  

Ikke akkurat det en 10 åring trenger. 

https://www.krystallbutikken.no/produkt/krystallsett-for-hudpleie-ma/ansikts-spa-hudpleie-krystal/2-1-ametyst-roller-gua-sha-facial-spa-set

Endret av Snødronninga
Skrivefeil
  • Liker 39
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (6 timer siden):

Det må jo være reklame. Hvilken 10-åring trenger skjønnhetsmassasje?

Selvsagt er det reklame. Teksten på boksen handler om å forsterke sin egen skjønnhet ved å bruke serum eller ansiktsolje ved bruk av settet. Barn trenger verken serum eller olje. Eller ansiktsmassasje med steiner for den saks skyld. Mulig gaven er ønsket, men i så fall å vise det frem slik hu mor gjør er så grensesprengende slemt at det er nødt til å være umerket reklame.

I så fall gleder jeg meg til å se årets trappekalender. Noe sier meg at tørrshampoo, sviskejuice og dåsespray kan få et comeback i år.

• Liker 36
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (18 minutter siden):

Knegg. Til å ha gått på "fotoskole i NY" (typ brevskole) har fotografen fortsatt store utfordringer med visuell formidlingsevne. Tema og budskap er et måltid/mat. Selv teksten viser til det.

Hva er fokus i bildet? En tilsynelatende utslitt og avmagret frossenpinn med uteklær og lue innendørs i dunkel belysning. Bildet sender dystre signaler om mørke, smerte og seigpining, objektets ansiktsuttrykk meddeler at måltidet er en kamp med munnen i grimase, mulig i ferd med å uttrykke at livet er hardt, brutalt og meningsløst - men jeg skal vise de alle sammen at en sunnmørsk 40-åring i Særp er best i test og fortsatt elite.

Eller no'.

Usaklig. Og ufint. Langt over streken.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (7 timer siden):

Og idag har hun vært på shopping med moren nesten hele dagen. 

Jeg er så kynisk at da jeg så at det var Elle fest så tenkte jeg ‘jaha, det var derfor vi fikk bilde fra sengen’. Kjipt å ikke være i den innerste sirkel. 

• Liker 39
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spamalot skrev (4 timer siden):

Hvem har dødd og gjort deg til hersker over forumet? Bryter noen reglene, så for all del rapporter, men slutt å lek forumpoliti. Det er bare støy! (Og ja, jeg tar mitt eget råd til følge og rapporterer) 

• Liker 36
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden):

Knegg. Til å ha gått på "fotoskole i NY" (typ brevskole) har fotografen fortsatt store utfordringer med visuell formidlingsevne. Tema og budskap er et måltid/mat. Selv teksten viser til det.

Hva er fokus i bildet? En tilsynelatende utslitt og avmagret frossenpinn med uteklær og lue innendørs i dunkel belysning. Bildet sender dystre signaler om mørke, smerte og seigpining, objektets ansiktsuttrykk meddeler at måltidet, det egentlige temaet, er en kamp med munnen i grimase, mulig i ferd med å uttrykke at livet er hardt, brutalt og meningsløst - men jeg skal vise de alle sammen at en sunnmørsk 40-åring i Særp er best i test og fortsatt elite.

Eller no'.

Han tror vel han er tøff og trener hardt og da er det kult å se sånn ut. Han trener hardere enn alle andre.  På hobbynivå. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (9 timer siden):

Ikke så veldig syk da akkurat. Når hun kunne rydde et helt lekerom i går og løpe på mølla i dag. 
Men mulig at sterk og atletisk ikke var så syk som de bildene hun la ut skulle tilsi   

Frua må vel ta seg inn en gang iblant. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Jeg er så kynisk at da jeg så at det var Elle fest så tenkte jeg ‘jaha, det var derfor vi fikk bilde fra sengen’. Kjipt å ikke være i den innerste sirkel. 

Der har vi svaret på tilsynelatende sykdom. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et utrolig bra innlegg av Emilie som er elev i 1. vgs. om at barn ikke får være barn, men utsettes for kroppspress, slankehysteri og skjønnhetsidealer allerede fra 10 års alder. https://www.fvn.no/mening/debattinnlegg/i/BWamzG/jeg-droemmer-om-at-barn-skal-vaere-barn?fbclid=IwAR1ERqowE4L9YKsOHXvBOdCAB5nlj8Q1vv09U6LrlwtDsljwnvVhKL9TLTY

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spamalot skrev (8 timer siden):

Jeg lever veldig godt med at du ikke liker det jeg og andre mener.

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...