FotbaIlflua Skrevet 22. september 2019 #8921 Del Skrevet 22. september 2019 1 time siden, loveli skrev: Hun var vel aldri god på å danse, det fikk vi bevist i kveld. Trinnene var i utakt, kroppen var stiv, tydelig at hun overtenkte alt. Men det beskriver jo egentlig dama ganske bra generelt også. Synd hun blir så rar når hun skjønner at hun blir filmet. Sjekker 1000 ganger om hun står oppstilt nok når hun står bak Sandra og Sandra blir filmet. Hun fikler med håret og nikker hardt og merkelig for å få det frem og over den siden av ansiktet hun vil skjule. Osv. Stakkars dame som synes det er så jævla viktig å fremstille seg på en spesiell måte at hun ikke klarer å bare værra seg sjæl! Slapp av! Du er bra nok!! Det er passe ironisk at de setter dronningen av posering og redigering sammen med den som kanskje er minst picture perfect av alle deltakerne. Sandra er en nydelig dame med selvironi og intelligens, men siden hun er liten av vekst vil hun aldri kunne nå opp til de kroppslige skjønnhetsidealene CBE forfekter. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestemorskogmus Skrevet 22. september 2019 #8922 Del Skrevet 22. september 2019 Det som er interessant, er at alle de andre kjendisene som stilte opp igjen, ble intervjuet på direkten, unntatt CBE. Sandra har selvtillit til tusen, og en utrolig utstråling. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 22. september 2019 #8923 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) 17 minutter siden, Bestemorskogmus skrev: Det som er interessant, er at alle de andre kjendisene som stilte opp igjen, ble intervjuet på direkten, unntatt CBE. Sandra har selvtillit til tusen, og en utrolig utstråling. Hun kan ikke ta noe på direkten, og ivertfall ikke hvis ikke ektemannen er med. Spontaniteten er en mangelvare i denne bedriften. Endret 22. september 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 22. september 2019 #8924 Del Skrevet 22. september 2019 Finner ikke noen dans av cbe fra i år, bare fra 2014. Hvilken dans var hun med i? Ser klipp av de andre, men ikke henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 22. september 2019 #8925 Del Skrevet 22. september 2019 2 minutter siden, tranedatter skrev: Finner ikke noen dans av cbe fra i år, bare fra 2014. Hvilken dans var hun med i? Ser klipp av de andre, men ikke henne? Hun danset med Sandra Borch. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 22. september 2019 #8926 Del Skrevet 22. september 2019 Altså, det å gjemme fjeset begynner virkelig å bli latterlig. Hun er jo fin på begge sider, vakker er hun også! Så dumt at hun føler hun må gjemme seg vekk! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 22. september 2019 #8927 Del Skrevet 22. september 2019 10 minutter siden, Halle-Palle skrev: Hun danset med Sandra Borch. Denne? https://www.tv2.no/v/1497262/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 22. september 2019 #8928 Del Skrevet 22. september 2019 16 minutter siden, tranedatter skrev: Denne? https://www.tv2.no/v/1497262/ Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 22. september 2019 #8929 Del Skrevet 22. september 2019 Synes både sang og koreografi var skikkelig tamt. Er også helt enig i at Caroline på ingen måte er noen danser. Stivt og i utakt flere ganger, samt veldig påtatt og altfor teknisk innstudert. Hun slipper seg jo ikke løs. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 22. september 2019 #8930 Del Skrevet 22. september 2019 2 minutter siden, Aquarius04 skrev: Synes både sang og koreografi var skikkelig tamt. Er også helt enig i at Caroline på ingen måte er noen danser. Stivt og i utakt flere ganger, samt veldig påtatt og altfor teknisk innstudert. Hun slipper seg jo ikke løs. Til forsvar så var som du sier hele koreografien kjedelig. Synes ingen foruten mannen, var noe til særlig dansere. Det hele temmelig pinlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 22. september 2019 #8931 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg likte Caroline på Skal vi Danse i går kveld jeg😃 synes hun slapp seg mer løs enn da hun var deltaker, og hun så flott ut! Synes det er å overdrive at hun "ikke er noen danser" jeg hadde ikke klart det like godt i hvert fall. Og strengt tatt, hun er jo ikke danser🙄 flinkere enn Sandra, hun henger jo ikke med.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 22. september 2019 #8932 Del Skrevet 22. september 2019 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. september 2019 #8933 Del Skrevet 22. september 2019 Man forstå jo hvorfor CBE så raskt ble stemt ut av SVD siste gang. Ser danseferdighetene og sceneuttrykk ikke har blitt bedre. Ikke at det er noe flaut det altså. Ikke alle er naturlige dansere eller fikser å ha spotlight og kamera på seg uten å stivne og virke ukomfortabel. Det som gjorde det så utrolig flaut sist var kommentarene fra bloggerparet og hvordan de (ikke) taklet å få kritiske kommentarer fra dommerpanelet . Når jeg ser CBE slik undrer jeg meg igjen over hvordan hun trener? Hofter og rygg stive som en stokk og generelt dårlig holdning. I dansen ses det ekstra tydelig fordi nettopp holdning og bevegelighet er så viktig. Tydelig treningen hun bedriver ikke er optimal. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. september 2019 #8934 Del Skrevet 22. september 2019 7 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Jeg likte Caroline på Skal vi Danse i går kveld jeg😃 synes hun slapp seg mer løs enn da hun var deltaker, og hun så flott ut! Synes det er å overdrive at hun "ikke er noen danser" jeg hadde ikke klart det like godt i hvert fall. Og strengt tatt, hun er jo ikke danser🙄 flinkere enn Sandra, hun henger jo ikke med.. Enig i at hun så flott ut i den kjolen . Men at sammenligne utgangspunktet til CBE og Sandra mener jeg blir helt feil. CBE har alle forutsetninger til å gjøre det smashing. Det har ikke Sandra så synes innsatsen til Sandra blir desto mer imponerende. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 22. september 2019 #8935 Del Skrevet 22. september 2019 2 minutter siden, Inocybe skrev: Enig i at hun så flott ut i den kjolen . Men at sammenligne utgangspunktet til CBE og Sandra mener jeg blir helt feil. CBE har alle forutsetninger til å gjøre det smashing. Det har ikke Sandra så synes innsatsen til Sandra blir desto mer imponerende. Men hvis Sandra ikke kan være like flink som "vanlige" deltakere siden hun er kortvokste, hvorfor vil de ha henne med da? Er jo som å si at hun aldri vil kunne vinne. Kjedelig å være med også vite på forhånd at hun ikke kan vinne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 22. september 2019 #8936 Del Skrevet 22. september 2019 21 minutter siden, Pearl2.0 said: Jeg likte Caroline på Skal vi Danse i går kveld jeg😃 synes hun slapp seg mer løs enn da hun var deltaker, og hun så flott ut! Synes det er å overdrive at hun "ikke er noen danser" jeg hadde ikke klart det like godt i hvert fall. Og strengt tatt, hun er jo ikke danser🙄 flinkere enn Sandra, hun henger jo ikke med.. Helt uenig med deg. Sandra kom inn med 1000 ganger mer utstråling og trøkk enn CBE. Flott og stilig er sistnevnte, men mangler selvsikkerheten til førstnevnte. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 22. september 2019 #8937 Del Skrevet 22. september 2019 8 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Men hvis Sandra ikke kan være like flink som "vanlige" deltakere siden hun er kortvokste, hvorfor vil de ha henne med da? Er jo som å si at hun aldri vil kunne vinne. Kjedelig å være med også vite på forhånd at hun ikke kan vinne. Man kan jo også spørre seg hvorfor Caroline var med, når TV2 har mange andre flinke «gamle» deltagere. Har det sammenheng med den «pakka» som tv2 har med denne bloggeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 22. september 2019 #8938 Del Skrevet 22. september 2019 1 minutt siden, Villroses hage skrev: Helt uenig med deg. Sandra kom inn med 1000 ganger mer utstråling og trøkk enn CBE. Flott og stilig er sistnevnte, men mangler selvsikkerheten til førstnevnte. Da får vi bare være uenige👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 22. september 2019 #8939 Del Skrevet 22. september 2019 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Man kan jo også spørre seg hvorfor Caroline var med, når TV2 har mange andre flinke «gamle» deltagere. Har det sammenheng med den «pakka» som tv2 har med denne bloggeren. Ja, du sier noe der🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. september 2019 #8940 Del Skrevet 22. september 2019 Hun danser bedre enn meg (uten at det sier at dansen var veldig bra), ser smashing ut i kjolen, rumpa var borte og ansiktet helt annerledes enn på bloggen. Kudos for å stille opp, selv om det gir PR, kan vel hende at ikke så mange andre ville eller kunne stille på så kort varsel. Det er jo ikke alle som kan ta flere dager fri for å trene på dagen. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå