Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
PistolStar skrev (8 minutter siden):

Dette er faktisk helt sykt. For dere som ikke har sett det, dette bildet er fra en videosnutt på story og hunden slikker ikke bare på isen, men biter over hele greia (inkludert sjokoladen). Denne hunden er heldigvis stor og overlever nok den mengden, men... Hva faen!?? Hvem gjør sånt frivillig mot hunden sin?😵

Det verste er at hun nok er klar over faren, men det er viktig å provosere for å få litt interaksjon i kommentarfeltet. Og mulighet til å bitche litt til de som kritisererer, les; hater og hetser. 
De er virkelig usympatiske og ufordragelige. 

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Isild skrev (14 timer siden):

Mistenker at hun tror det. 

Når man tar så mange bilder av seg selv hver eneste dag - år etter år, for så å "leke med lys og skygge" for ønsket resultat - Da tror jeg man etterhvert kan bli helt "avkoblet" ift å se seg selv slik man egentlig ser ut. 

Det er dårlig selvtillit når hun må pynte på sannheten før hun legger det ut. Jeg kan ikke se noen annen årsak enn at hun ikle er fornøyd med utseende. Noen dropper å poste selfier av seg selv. Andre bruker filtre fordi de trenger bekreftelse. Caroline Berg Eriksen tilhører den siste kategorien. Det er jo bare pinlig å kose seg med alle skrytekommentarene på noe som er usant. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (17 minutter siden):

Det verste er at hun nok er klar over faren, men det er viktig å provosere for å få litt interaksjon i kommentarfeltet. Og mulighet til å bitche litt til de som kritisererer, les; hater og hetser. 
De er virkelig usympatiske og ufordragelige. 

Hun burde virkelig starte å tenke over sin rolle som influencer. Ikke bare er det forkastelig å gjøre dette mot hunden sin i seg selv, men signalene hun sender ut kan potensielt føre til at noen gjør dette med sin hund, og som ikke tåler det og kan bli forgiftet. I verste fall ende i tragedie.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
8 hours ago, Kollontaj said:

Den podcasten er nok på topp 3 av det verste de har gjort for å knuse troverdigheten og imaget sitt. 🤣

Det er ganske interessant, hvordan man faktisk kan ødelegge for seg selv med å by på seg selv!
For CBE var det ideelt når hun kunne leke "glanset magasin" og ikke behøvde å vise det ekte seg, bare oppstylede bilder og fotomanipulasjon.
Hun hadde suksess fordi hun var god på det kunstige. Nå står ærlighet, "stkere historier" og det å by på seg selv veldig i fokus, og der har hun igenting å komme med, samtidig blottlegger hun at hun er en, vel, et menneske uten veldig stor kapasitet til å ta inn omverdenen.
Jeg er ingen fan av Sophie elise, men hun er åpenbart mye bedre til å forstå hvordan man tjener penger i bransjen, og hvordan man skal kommunisere med det som i bunn og grunn er kundene ens.
Jeg er redd CBE faktisk har hatt skikkelig lite godt av alle disse årene med hjerteemojis og flammer. Hun står sjokkerende på stedet hvil, og innovasjonen er lik null.
Det jeg syns er aller rarest er at de bare la ned bloggen uten å ha noen som helst plan for hvordan holde på følgerne og engasjementet. Det virker som om hun var blitt så selvsentrert at hun trodde folk ville følge henne samme f hva hun delte.
Det er mildt sagt ikke tilfelle.
Om de kan leve av dette om to år ville sjokkert meg. Jeg klarer ikke helt å tro de lever av det nå, en gang.
LKE kan vel lett ha en liten jobb på si ingen får vite om.

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og tekst med

opphavsrett,

Måne, admin. 

Skrevet

Uten sammenligning forøvrig. Ser på dokumentaren Imperiet Bianca Ingresso. Veldig bra! Det er jo direkte synd synes nå jeg at hun ikke har forvaltet verdien følgerne hennes er bedre til å generere penger gjennom egen merkevare. Hun hadde jo Peter Peters på lag, som helt sikkert kunne virkeliggjort det, men så spørs det da om Treasures var så interessert å legge ned jobben. Fascinerende hele greia. Susan fremstår som en kjøpt venninne. Verken mer eller mindre. Lite peiling på sosiale medier på tross av egen rolle som "selger". Faktisk mer respekt av Ecentric people, som sa om podcast piloten til Hedvig at det rett og slett ikke er godt nok selv om det skal være lettbent. 

CBE burde omgitt seg med mer kritiske folk.  

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 time siden):

LKE kan vel lett ha en liten jobb på si ingen får vite om

Når skal han ha tid til det da? For enten så er han ute og løper eller så sitter han på pc'en for å være besserwisser, nettroll, slette kommentarer, blokkere kritikere, og når han har tid, ja, da er han sikkert ute for å stalke, trakassere og bedrive hærverk 😛

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet

Er jo en vits sånn som LKE jholder på. Spent på plasseringen hans på kommende løp. Får håpe for hans del at han blir topp 5, så han får dekket opphold mm i september på Hemsedal. Det skjer sikkert et eller annet som gjør at det ikke skjer. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Klementine skrev (1 minutt siden):

Susan fremstår som en kjøpt venninne

Men hvordan har de råd til å betale henne, det er jo ikke noe særlig med sponsorer og annonsører

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Men hvordan har de råd til å betale henne, det er jo ikke noe særlig med sponsorer og annonsører

Ja, du det lurer jeg også på gitt. Lurer veldig på akkurat det. Men noen må jo være sammen med CBE - interessen fremstår jo litt ensidig for å si det pent ut ifra podcasten...

• Liker 8
Skrevet
Klementine skrev (1 minutt siden):

Er jo en vits sånn som LKE jholder på. Spent på plasseringen hans på kommende løp. Får håpe for hans del at han blir topp 5, så han får dekket opphold mm i september på Hemsedal. Det skjer sikkert et eller annet som gjør at det ikke skjer. 

Om han deltar så håper jeg han kommer laaaaaangt utenfor topp 5, fortjener ikke å få dekt noe opphold noe sted.......og skulle noe skje, ja, da er det sikkert en belastningsskade pga for lite restitusjon

• Liker 7
Skrevet

Er forresten CBE Susan sin eneste kunde?

• Liker 4
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Klementine said:

https://www.awesomecontent.no/team-1 Susan sitt firma. Awsome content

Står i stil til podcasten. Og ikke minst innholdet i kanalene CBE.

Endret av CityCityBangBang
  • Liker 6
Skrevet
Klementine skrev (12 minutter siden):

https://www.awesomecontent.no/team-1 Susan sitt firma. Awsome content

Kjære vene... snakker om at kart og terreng ikke stemmer.

Her er det altså et firma som selv påstår at de kan skape innhold på influencerkanaler - og så i "om oss" så skrytes det av at Susan Hobbelin driver podkast sammen med Caroline Berg Eriksen... Podkasten som kunne vunnet priser i fleng for innholdsløse sendinger, tanketomme og innholdsløse "refleksjoner".

Hjemmesiden går stort ut og beskriver SH, og også at de er et team. Men andre medarbeidere presenteres som "Kollega 1" og "Kollega 2" og "her kommer mer", det snakkes om "en av våre fantastiske innholdsskapere" - men disse "fantastiske innholdsskaperne" er visst så hemmelige at de selv ikke en gang vet hvem de er.

Språket er intetsigende og sier egentlig ingenting, bare overfladiske ord. Dårlig språk og fullt av feil.

Jeg hang meg opp i denne: https://www.awesomecontent.no/influencermarketing

"Følgerne assosierer seg ofte med den man følger, og med rett profil vil man da treffe rett målgruppe"

Denne setningen må jeg si forundrer meg stort!

Her har vi Susan Hobbelin som påstår å drive med "influencer marketing" og slenger på en awesome i navnet for å virkelig forsøke å vise at dette er kvalitet og seriøsitet.

Det blir jo bare helt uforståelig, når man tenker på hvilket innhold Susan Hobbelin er med på å skape i podkasten til Caroline Berg Eriksen - i det siste har det vært løgn om alle som kommer med saklig og berettiget kritikk av Treasure AS/CBE og måten de driver sin forretningsvirksomhet med å blande barneeksponering, seksuelle bilder av mor, thinspo, farlige råd og lovbrudd fra begge bedriftseeieres side.

Men enda mer uforståelig blir det når Susan Hobbelin har vært med på å produsere innhold til podkasten "LifebyCaroline" som så ofte rett og slett snakker om bæsj og spy.

Jeg lurer virkelig på hvilken annonsørmålgruppe Susan Hobbelin og CBE tror de treffer med dette innholdet på podkasten? Bæsj, spy, magesjau, løgner om andre, falkt narrativ om bedriftseiere, to programledere som beskriver sine liv som innholdsløse, og det de forteller om beskrives med dårlig og intetsigende språk.

Det er kanskje fælt å si det, men jeg leste grundig gjennom alle sidene på nettstedet til awesomecontent.no, og endte med å sitte og le flere ganger. Dette kan umulig tas seriøst av seriøse aktører i markedet!

Det er jo uten innhold!. Dette er utilsiktet humor og nærmest parodi både av "influencer marketing" og influencere. Sirkeldefinisjon på alle sider, ikke noe "awesome" med det innholdet. https://snl.no/sirkeldefinisjon

Firmaet som kaller seg "aweSoMe content" reklamerer for seg selv som leverdør av "awesome" innhold - og greier ikke en gang å skape et fornufig innhold på firmaets hjemmesider.

Verden har vært for lenge på villspor når det har vært mulig å tjene penger på slikt som CBE og SH holder på med!

Jeg tror verden er i endring, og det gjør heldigvis at slike vil forsvinne fra påvirkeryrker de ikke har noe å gjøre i!

• Liker 41
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg lurer litt på om noen av de som ivrig har deltatt i tråden har forsøkt å lese de siste sidene med tanke på at kritikken var rettet mot dem.

Nei, da tenker jeg ikke på en pliktskyldig "Da ville jeg endret hvordan jeg oppførte meg". Jeg tenker på om noen har lest de siste sidene i trådene kun med tanke på hvordan det føltes hvis de var rettet mot en selv.

Er det noen av de som er så ivrig på å kritisere CBE som noen gang reflekterer over hva det er de gjør?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Nudeldama skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer litt på om noen av de som ivrig har deltatt i tråden har forsøkt å lese de siste sidene med tanke på at kritikken var rettet mot dem.

Nei, da tenker jeg ikke på en pliktskyldig "Da ville jeg endret hvordan jeg oppførte meg". Jeg tenker på om noen har lest de siste sidene i trådene kun med tanke på hvordan det føltes hvis de var rettet mot en selv.

Er det noen av de som er så ivrig på å kritisere CBE som noen gang reflekterer over hva det er de gjør?

Noe mer når du først er her? 

• Liker 27
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...