Villroses hage Skrevet 2. desember 2022 #72861 Del Skrevet 2. desember 2022 3 hours ago, mg3 said: Jeg hørte litt på podden i dag, og må si meg enig med mange av dere. Jeg lyttet til begynnelsen av episoden om julemagi, men det gikk maks fem minutter før jeg skrudde av. Personlig er jeg ganske kresen på stemmene til de jeg skal lytte til, f eks foretrekker jeg mannlige radiopratere, litt dypere toneleie synes jeg er mer behagelig. Sånn sett opplevde jeg S til å være behagelig, mens Carolines stemme og måte å snakke på orket jeg bare ikke. Den lille samtalen jeg fikk med meg inneholdt ikke flyt, de ventet på hva de skulle si, og prøvde få det til å passe inn, men det ble bare skikkelig teit. Og, jeg er ikke så bevandret i podverdenen, men er det ikke litt spesielt å ha agenten sin som medpodder? Eller får man ikke hanket inn andre? Typ en ulik gjest hver uke f eks? Da var du jammen tålmodig! Holdt bare ut noen sekunder før jeg måtte av. Noe sludder om fyll? Eller det var vel julebordsepisoden. Makan til "pisspreik" skal du lete lenge etter. Uansett stemmenivå eller flyt. Også mer enn merkelig å ha agenten sin til medpodder typ venninneplapring. Det jeg finner interessant av podder er spennende tema og gjester med innsikt. Skvalder og skryt er totalt uinteressant. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 2. desember 2022 #72862 Del Skrevet 2. desember 2022 Ser LKE skriver på Twitter at han jobber som/med personlig trener, treningsreiser, løpereiser, fotograf og innholdsproduksjon i some + wannabe profesjonell løper. Netfit som skal i gang med treningsreiser? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 2. desember 2022 #72863 Del Skrevet 2. desember 2022 Anonym90059005 skrev (11 minutter siden): treningsreiser Er sikkert når han og fruen er på ferie og de løper sammen mens svigers passer barna .p 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 2. desember 2022 #72864 Del Skrevet 2. desember 2022 15 minutter siden, Anonym90059005 said: Ser LKE skriver på Twitter at han jobber som/med personlig trener, treningsreiser, løpereiser, fotograf og innholdsproduksjon i some + wannabe profesjonell løper. Netfit som skal i gang med treningsreiser? Har han kunder å vise til? Både som fotograf og trener? Eller er det bare kona? 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. desember 2022 #72865 Del Skrevet 2. desember 2022 FruRosa skrev (5 timer siden): Så bra for henne at verden er full av offentlige toaletter der hun kan ta selfies! Og så gjemmer hun seg bak filtre som gjør ansiktet helt ugjenkjennelig. Hvorfor?? Hun ser ikke sånn ut. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 2. desember 2022 #72866 Del Skrevet 2. desember 2022 Isild skrev (16 timer siden): Nok en gang tenker jeg at CBE.no er fullstendig i utakt med hva som skjer rundt seg, og hva flerparten og hvermansen er opptatt av. Jeg vet at de tidligere har sagt at de ønsker å tilby innhold fritt for "trist og krig og kjipt og sånn", men det blir helt malplassert det de leverer. Jeg tror ikke det er en influencerkanal å "rømme inn i" folk ser etter i dag. De er en småbarnsfamilie som nærmer seg jul. For veldig mange er førjulstiden veldig vanskelig i år. Vi har blitt kjent med et nytt ord "nyfattigdom". Renter, strømpriser, matvarepriser og drivstoffpriser har veltet lasset i barnefamilier rundt om, og flere og flere vet ikke hvordan de skal ha råd til julegaver. Det er ikke lenger bare "de andre" som står i matkø for å få hjelp, det har blitt helt vanlig. Alt dette mens en iskald og gal "nabo" har kvelertak på Ukraina og skremmer resten av oss. Jeg kan forstå hva de tenker, at det er fint for mennesker og ha noe lyst, lett og enkelt å "underholde" seg med. Men akkurat nå så føler jeg mer at det viser at de ikke bryr seg om hva som skjer der ute, så lenge de selv har det så utrolig koselig og søtt at man får hull i tennene av det. Det er nå de kunne fornyet innholdet sitt igjen, blitt med i tiden. Laget en pakkekalender til inspirasjon for de som ikke har noe. En kalender med gratis opplevelser f.eks. Jeg aner ikke hva de snakker om i podcasten, men jeg har et håp om at de iallefall sneier innom dette at julen er tøff for mange i år, og i den anledning snakke om hva som er julens opprinnelige og ekte budskap. For 100 år siden fikk man ikke gaver, man GA gaver til de som ikke hadde noe blandt annet. Det handlet om å vise nestekjærlighet, være sammen, ta vare på hverandre og invitere de som var ensomme. Det handlet ingenting om å få ferdig pakkekalenderen til barn som har overflod fra før, eller om at pappa er dum som heller vil løpe enn å se på TV i julepysj. Boblen deres fremstår bare mindre og mindre av slikt innhold. så fint kommentert og analysert. Helt enig i at det burde være «umulig» å unngå at for mange er årets førjulstid og etterhvert julefeiring vanskelig og utfordrende. Ingen kan eller bør overse dette faktum. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 2. desember 2022 #72867 Del Skrevet 2. desember 2022 Surikatt skrev (1 time siden): Og så gjemmer hun seg bak filtre som gjør ansiktet helt ugjenkjennelig. Hvorfor?? Hun ser ikke sånn ut. Kanskje hun trengte det. Du vet, sent i seng og litt for tidlig oppe... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 2. desember 2022 #72868 Del Skrevet 2. desember 2022 FruRosa skrev (6 timer siden): Så bra for henne at verden er full av offentlige toaletter der hun kan ta selfies! Minner meg om Melania Trump på safari-bildene. Bortsett fra at ingen var tilstede for å forevige fenomenet som foregikk på dass i Sarpsborg der den snart 40-årige daglige lederen løste bemanningsproblemet gjennom å fyre av et bilde på et toalett ved å vende mobilen mot speilet slik at avstandsperspektivet i kameraet med innebygget og automatisk vidvinkelfunksjon fremstiller objektet foran dørene til do-avlukkene som ekstra tynn og liten, med den sedvanlige gode knekken i hofta og fingertuppene bare såvidt nedi bukselomma. Jeg lurer litt på hvordan daglig leder av et aksjeselskap som har gjort livet sitt til offentlig innhold mot omsetning vil håndtere den gryende situasjonen med mindreårige som naturlig nok ikke har endret medfødt utseende, størrelse og kroppsform og der 18-årsalder allerede nevnes. Blir det enda mer løping,injeksjoner og filter enn det som allerede deles? 31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 2. desember 2022 #72869 Del Skrevet 2. desember 2022 Anonym90059005 skrev (2 timer siden): Ser LKE skriver på Twitter at han jobber som/med personlig trener, treningsreiser, løpereiser, fotograf og innholdsproduksjon i some + wannabe profesjonell løper. Netfit som skal i gang med treningsreiser? Er han virkelig personlig trener? Hvor mange klienter har han? Arrangerer han treningsreiser? Hvor da? I samarbeid med hvem? Tar han på seg oppdrag som fotograf? Hva slags type foto? Hva mener han med innholdsproduksjon i SoMe? Videoer av at han eller kona løper? Kanskje det er det han mener med at han er fotograf? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 3. desember 2022 #72870 Del Skrevet 3. desember 2022 Pust skrev (19 minutter siden): Er han virkelig personlig trener? Hvor mange klienter har han? Arrangerer han treningsreiser? Hvor da? I samarbeid med hvem? Tar han på seg oppdrag som fotograf? Hva slags type foto? Hva mener han med innholdsproduksjon i SoMe? Videoer av at han eller kona løper? Kanskje det er det han mener med at han er fotograf? Lurer på det samme. Aldri sett treningsreiser..utenom dem de to drar på da. Kanskje det er treningsreisene🤷♀️ Han forograferer jo cbe stadig vekk så det er sikkert en del av jobben. Det er nok relatert til kona alt dette. Aldri sett noen andre.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. desember 2022 #72871 Del Skrevet 3. desember 2022 Pust skrev (42 minutter siden): Er han virkelig personlig trener? Hvor mange klienter har han? Arrangerer han treningsreiser? Hvor da? I samarbeid med hvem? Tar han på seg oppdrag som fotograf? Hva slags type foto? Hva mener han med innholdsproduksjon i SoMe? Videoer av at han eller kona løper? Kanskje det er det han mener med at han er fotograf? Gode spørsmål. Her tror jeg svaret er et forsøk på "fake it 'til you make it". Fortrinnsvis på grunn av en grov ripe i lakken, en bot, og å være lokalkjent for jevnlig å drite seg ut. Da gjelder det å ty til internettet for å skape noe som ikke finnes og selge skinnet før bjørnen er skutt. Eller i dette tilfellet: Hevde at bjørn i det hele tatt har et habitat i Kulåsparken. Har han næringsinntekt på salg av tjenester og fakturerer dette, må det rapporteres som næring og betales skatt og mva. Jeg finner ikke at han har andre/egne foretak annet enn Treasures as og Netfit as. 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. desember 2022 #72872 Del Skrevet 3. desember 2022 Stargaze skrev (5 timer siden): Lurer på det samme. Aldri sett treningsreiser..utenom dem de to drar på da. Kanskje det er treningsreisene🤷♀️ Han forograferer jo cbe stadig vekk så det er sikkert en del av jobben. Det er nok relatert til kona alt dette. Aldri sett noen andre.. Nok en ting som minner meg om ABD. CBE.no (LKE) finner på titler og roller for å fremstå suksessfull og imponerende. 26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. desember 2022 #72873 Del Skrevet 3. desember 2022 Løpereiser er jo at han reiser på ferie for å løpe. Ikke at han har med seg andre mennesker (annet enn kona) for å trene/løpe, Nå f.eks. er jo de i Valencia for at han skal delta på et løp. Og konemor må nok også løpe litt på denne reisen. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. desember 2022 #72874 Del Skrevet 3. desember 2022 Pust skrev (8 timer siden): Er han virkelig personlig trener? Hvor mange klienter har han? Arrangerer han treningsreiser? Hvor da? I samarbeid med hvem? Tar han på seg oppdrag som fotograf? Hva slags type foto? Hva mener han med innholdsproduksjon i SoMe? Videoer av at han eller kona løper? Kanskje det er det han mener med at han er fotograf? Han har gjennomført PT-kurs (det er vel mere et kurs enn utdannng, på samme måte som de som er helsefagarbeidere eller hjelpepleiere på gjennom medisinkurs med bestått eksamen for å få lov til å dele ut medisiner på jobb på sykehjem og hjemmetjenesten), så det at han titulerer seg som PT er nok berettiget. Derimot så jobber han ikke som PT på treningsenter, ifg Caroline så har han private kunder (henne?), og han behøver ikke reklamere for seg engang… han opprettet jo i tillegg til egen insta-konto og NetFit-konto en insa-konto som heter -coach Eriksen, der han i hovedsak promoterer løping, dvs ekstremløp (som ikke fullføres pga skader under løp LKR er skremmende lik en nær slektning av meg en som jeg har valgt å bryte kontakt med pga væremåten hans mot meg og mine døtre der han tydelig ikke tåler at jeg som kvinne har gjort det bedre enn han i livet både ift utdanning og jobb med bedre inntekt, et langt og stabilt ekteskap, kom tidlig inn på boligmarkedet og har de siste 17 årene bodd i en stor enebolig. Mannen min og meg er langt i fra noen rikinger, men vi har alltid levd nøkternt og derfor har vi hatt råd til å feks reise til mange spennende steder. Huset kjøpte vi for prismarkedet eksploderte. Og pga vi ikke lever som noen storkarer så har vi en trygg økonomi. Dette skjønner han ikke. Og det er fornedrende at jeg har gjort det bedre. Han liker ikke eldste datteren min pga hun ble i vår ferdig utdannet etter 6 tøffe studieår og ble ansatt umiddelbart og tjener mye mere enn han. Slektningen min ser på seg selv som en som kan og vet alt, skikkelige storhetstanker om seg selv (selv om han hverken har god utdanning eller jobb), det er aldri hans feil, alltid alle andres. Hver nye arbeidsplass er enestående i begynnelsen og ifg han så er han uunnværlig på jobb, men etter et stund er alle kollegaer og sjef idioter og han bytter jobb. Han har et forferdelig kvinnesyn (datteren hans brøt all kontakt da hun ble myndig, hele oppveksten har lillebroren vært forgudet da gutter betyr mest) der han oppriktig mener at kvinner bare egner seg i senga og på kjøkkenet. De skal være tynne og utseendet er viktig Han er en kjekk fyr utseendemessig og har aldri hatt problemer med å få seg dame, men det er et tydelig mønster der han går etter kvinner som har lav eller ingen utdannelse og som enten er på AAP eller lavstatusyrker. Storsjarmør og storkar i begynnelsen, men når han har fått de på kroken og flyttet sammen og det er barn på vei så viser han sitt rette jeg. Han mener også at det ikke er hans feil de gangene han har vært fysisk mot de han har vært sammen med pga de fikk han til å gjøre det. Med det kvinnesynet så skremmer det meg at han har flere døtre. Det er aldri hans feil, aldri. Ordet unnskyld eksisterer ikke i ordboka hans. Alltid alle andres feil, alle andre er idioter Dette ble mye personlig og forsåvidt avsporing, men; når hele verden går i utakt så er det på tide å begynne å se på seg selv. Ingen mennesker er feilfrie, har rett til å ødelegge for andre, trakassere og true. Og ikke minst; kvinner er like mye verdt som menn og det er ikke ei kvinne sitt ytre som er hennes viktigste egenskap Når en mann må trykke kvinner ned for å hevde seg selv så er han ikke mye til mann. 37 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jua Skrevet 3. desember 2022 #72875 Del Skrevet 3. desember 2022 skruf skrev (2 timer siden): Han har gjennomført PT-kurs (det er vel mere et kurs enn utdannng, på samme måte som de som er helsefagarbeidere eller hjelpepleiere på gjennom medisinkurs med bestått eksamen for å få lov til å dele ut medisiner på jobb på sykehjem og hjemmetjenesten), så det at han titulerer seg som PT er nok berettiget. Derimot så jobber han ikke som PT på treningsenter, ifg Caroline så har han private kunder (henne?), og han behøver ikke reklamere for seg engang… han opprettet jo i tillegg til egen insta-konto og NetFit-konto en insa-konto som heter -coach Eriksen, der han i hovedsak promoterer løping, dvs ekstremløp (som ikke fullføres pga skader under løp LKR er skremmende lik en nær slektning av meg en som jeg har valgt å bryte kontakt med pga væremåten hans mot meg og mine døtre der han tydelig ikke tåler at jeg som kvinne har gjort det bedre enn han i livet både ift utdanning og jobb med bedre inntekt, et langt og stabilt ekteskap, kom tidlig inn på boligmarkedet og har de siste 17 årene bodd i en stor enebolig. Mannen min og meg er langt i fra noen rikinger, men vi har alltid levd nøkternt og derfor har vi hatt råd til å feks reise til mange spennende steder. Huset kjøpte vi for prismarkedet eksploderte. Og pga vi ikke lever som noen storkarer så har vi en trygg økonomi. Dette skjønner han ikke. Og det er fornedrende at jeg har gjort det bedre. Han liker ikke eldste datteren min pga hun ble i vår ferdig utdannet etter 6 tøffe studieår og ble ansatt umiddelbart og tjener mye mere enn han. Slektningen min ser på seg selv som en som kan og vet alt, skikkelige storhetstanker om seg selv (selv om han hverken har god utdanning eller jobb), det er aldri hans feil, alltid alle andres. Hver nye arbeidsplass er enestående i begynnelsen og ifg han så er han uunnværlig på jobb, men etter et stund er alle kollegaer og sjef idioter og han bytter jobb. Han har et forferdelig kvinnesyn (datteren hans brøt all kontakt da hun ble myndig, hele oppveksten har lillebroren vært forgudet da gutter betyr mest) der han oppriktig mener at kvinner bare egner seg i senga og på kjøkkenet. De skal være tynne og utseendet er viktig Han er en kjekk fyr utseendemessig og har aldri hatt problemer med å få seg dame, men det er et tydelig mønster der han går etter kvinner som har lav eller ingen utdannelse og som enten er på AAP eller lavstatusyrker. Storsjarmør og storkar i begynnelsen, men når han har fått de på kroken og flyttet sammen og det er barn på vei så viser han sitt rette jeg. Han mener også at det ikke er hans feil de gangene han har vært fysisk mot de han har vært sammen med pga de fikk han til å gjøre det. Med det kvinnesynet så skremmer det meg at han har flere døtre. Det er aldri hans feil, aldri. Ordet unnskyld eksisterer ikke i ordboka hans. Alltid alle andres feil, alle andre er idioter Dette ble mye personlig og forsåvidt avsporing, men; når hele verden går i utakt så er det på tide å begynne å se på seg selv. Ingen mennesker er feilfrie, har rett til å ødelegge for andre, trakassere og true. Og ikke minst; kvinner er like mye verdt som menn og det er ikke ei kvinne sitt ytre som er hennes viktigste egenskap Når en mann må trykke kvinner ned for å hevde seg selv så er han ikke mye til mann. Veldig bra skrivd! 👏 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. desember 2022 #72876 Del Skrevet 3. desember 2022 Ser da ut som hun er alene på reise.? "Plutselig er JEG her (flyplassen). Plutselig var JEG i Valencia. JEG er klar for frokost. Her vil JEG drikke vin." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. desember 2022 #72877 Del Skrevet 3. desember 2022 Finlay skrev (36 minutter siden): Ser da ut som hun er alene på reise.? "Plutselig er JEG her (flyplassen). Plutselig var JEG i Valencia. JEG er klar for frokost. Her vil JEG drikke vin." Kanskje vil de at det skal fremstå sånn for de som ikke vet noe om LKEs eskapader? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkGordon Skrevet 3. desember 2022 #72878 Del Skrevet 3. desember 2022 Finlay skrev (39 minutter siden): Ser da ut som hun er alene på reise.? "Plutselig er JEG her (flyplassen). Plutselig var JEG i Valencia. JEG er klar for frokost. Her vil JEG drikke vin." De er der begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. desember 2022 #72879 Del Skrevet 3. desember 2022 FrkGordon skrev (14 minutter siden): De er der begge to. Kanskje det er skjær i kjærlighetssjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 3. desember 2022 Populært innlegg #72880 Del Skrevet 3. desember 2022 Finlay skrev (1 time siden): Ser da ut som hun er alene på reise.? "Plutselig er JEG her (flyplassen). Plutselig var JEG i Valencia. JEG er klar for frokost. Her vil JEG drikke vin." Jeg tipper Caroline prøver å distansere seg litt fra LKE profesjonelt. jeg har lagt merke til at hun har begynt å bruke «jeg» og «mitt», i stedet for «vi» og «vårt». Blant annet svarte hun en følger at Netfit var hennes treningsportal, selv om det åpenbart er LKEs prosjekt. Hun har også vært ute alene ved et par anledninger og valgt å bruke manageren sin i podcasten, i stedet for mannen. LKE på sin side søker aktivt etter kunder til pt-drømmen sin. Han har gått fra å ville trene «athletes», til å ta til takke med hva som helst, inkludert nybegynnere. Og fra å coache online til å være villig til å møte kunder irl. Jeg tror de innbiller seg at de kan redde skuta ved å fjerne han fra merkevaren, og gi inntrykk av at han har sin egen karriere. Men det spørs om de lykkes med det etter over 10 år som siamesiske tvillinger 50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå