Isild Skrevet 10. august 2022 #67001 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) Feil tråd Endret 10. august 2022 av Isild 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 10. august 2022 #67002 Del Skrevet 10. august 2022 loffen skrev (8 timer siden): Jepp, det var EN person som skrev at hun 'fremmer (eller fronter, husker ikke lenger det eksakte ordet) anoreksi'. Ikke at hun hadde det. Alle de andre kommentarene til Beckmann var veldig saklige. Ja, de var det. Hva hun vrøvler om ifht mobbing og netthets viser bare at hun ikke aner hva hun snakker om. Jeg tror nok det er kjipt å få så mye motgang, men det handler mer om hennes handlinger. Likevel evner hun ikke å endre noe av det. Ergo vil heller ikke kritikken stilne. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gapatrosten Skrevet 10. august 2022 #67003 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) Godt lesetips for alle, men særlig for dem som ønsker å dele bilder av og/eller tekst om barn i sosiale medier: Her står det veldig mye relevant, som for eksempel dette: «Det er viktig å huske at barnets beste betyr nettopp barnets beste. Det betyr at det ikke er tilstrekkelig at noe ikke er til skade for barnet. (…) Når vi kaster et blikk på foreldre-blogger, kan det virke som om noen foreldre bruker barna sine for å få bekreftelse fra andre. (…) Eksponering av barn med den hensikt å oppfylle egne behov, er ikke til barnets beste selv om det ikke behøver å være til direkte skade for barnet.» (Sara Eline Grønvold og Morten Hendis: Barn og personvern) Endret 10. august 2022 av Gapatrosten La til boktittelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 10. august 2022 #67004 Del Skrevet 10. august 2022 LilleSnupp skrev (54 minutter siden): Å være avslappet til egen kropp og hvordan den ser ut er ikke noe jeg forbinder med cbe. Å spise is med god samvittighet er heller ikke noe jeg forbinder med vedkommende. Å ha et så anstrengt forhold til egen kropp og mat er overhode ikke noe jeg misunner. Hadde hun ikke vært avslappet og fornøyd med sin egen kropp, så hadde hun nok ikke eksponert seg selv i bikini til 300 000 følgere. Hun spiser sunt, men spiser oss søtsaker og is etter eget utsagn. Du må jo forsette med dine matvaner, ikke sikkert hun hadde misunt deg heller. Ikke vet jeg. Så fint at folk kan velge selv hvilken livsstil de ønsker uten at noen skal rakke ned på noen. Det går igjen hele tiden her « Jeg synes sånn, jeg gjør sånn, noen jeg kjenner gjør ikke akkurat slik CBE gjør.» Hun virker veldig fornøyd med den livsstilen og det livet hun har valgt. Det burde jo være til inspirasjon for alle. Å være fornøyd med seg selv. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 10. august 2022 Populært innlegg #67005 Del Skrevet 10. august 2022 Levina skrev (9 minutter siden): Hadde hun ikke vært avslappet og fornøyd med sin egen kropp, så hadde hun nok ikke eksponert seg selv i bikini til 300 000 følgere. Hun spiser sunt, men spiser oss søtsaker og is etter eget utsagn. Du må jo forsette med dine matvaner, ikke sikkert hun hadde misunt deg heller. Ikke vet jeg. Så fint at folk kan velge selv hvilken livsstil de ønsker uten at noen skal rakke ned på noen. Det går igjen hele tiden her « Jeg synes sånn, jeg gjør sånn, noen jeg kjenner gjør ikke akkurat slik CBE gjør.» Hun virker veldig fornøyd med den livsstilen og det livet hun har valgt. Det burde jo være til inspirasjon for alle. Å være fornøyd med seg selv. All retusjeringen/vinklingene/filterbruk/osv taler vel for at hun ikke er fornøyd med seg selv.. 😏 48 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 10. august 2022 #67006 Del Skrevet 10. august 2022 LilleSnupp skrev (2 minutter siden): All retusjeringen/vinklingene/filterbruk/osv taler vel for at hun ikke er fornøyd med seg selv.. 😏 Det et helt vanlig å etterbehandle bilder. Helt vanlig å legge ut bilder der man synes man ser best ut. Hun legger ut massevis av stories hvor hun viser hvordan hun ser ut. Lite sannsynlig at hun har den jobben hun har hvis hun ikke hadde likt det hun så i speilet. Hun ser fantastisk ut, har masse energi åpenbart. Får ting gjort. Virker veldig fornøy med livet. Tror mange blir inspirert av dette. Ha det godt med seg selv og behandle folk pent, det er gode leveregler. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10. august 2022 #67007 Del Skrevet 10. august 2022 Nå snakker vi vel om epler og bananer.. 😏 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pås Skrevet 10. august 2022 Populært innlegg #67008 Del Skrevet 10. august 2022 Levina skrev (15 minutter siden): Det et helt vanlig å etterbehandle bilder. Det er bevist at hun gjorde sin egen kropp smalere da hun var gravid, hvor sykt er ikke det? 45 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 10. august 2022 #67009 Del Skrevet 10. august 2022 Pås skrev (23 minutter siden): Det er bevist at hun gjorde sin egen kropp smalere da hun var gravid, hvor sykt er ikke det? Det er faktisk veldig spesielt og ganske sykt… Jeg er gravid nå og kunne aldri ha redigert meg hverken større eller mindre på bilder. Da er man rimelig opphengt i å se minst mulig ut. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heavy Rain Skrevet 10. august 2022 #67010 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) sosiale skrev (14 timer siden): - Jeg er et menneske som alle andre, og selv om jeg har stått støtt i noen stormer, stopper det opp for meg også. Jeg synes det er skummelt å se hvordan folk hater på nett, voksne som rotter seg sammen for å ødelegge for andre, hvordan de ilegger meg diagnoser og diskuterer meg som om jeg ikke var et ekte menneske. Jeg tror CBE snakker direkte til diskusjonen på kvinneguiden og en dag kan noen bli saksøkt for æreskrenkelse. Når det gjelder barna til CBE er det tydelig at de er rene og pene i klærene. De smiler på bildene og ser lykkelige ut. Caroline er en viktig influenser og viser hvordan man skal holde et ekteskap. CBE gjør mye positivt, men det skriver ingen om, Hun har jo helt rett. Denne tråden er en ekkel mobbetråd. Hun blir kalt for tosk, dust og det blir harselert med manglende utdannelse bak smilyer. Dette er ikke diskusjon, det er oppkast om et annet menneske. Og denne latterlige unnskyldningen med at man " bare kritiserer bedriften." En bedrift har ikke manglende utdannelse, eller er dust eller tosk. Det er en generell hetsestemning her inne, og jeg er helt sikker på at hvis hun tar bilde av at hun skreller en banan, så finner noen her inne på noe negativt om det også, f.eks at hun "spiller på sex" eller lignende. Da regner jeg ikke med sharenting-diskusjonen, men de som bare slenger dritt om henne, og det er faktisk en del av dem i denne tråden. Mod er også sen til å fjerne disse innleggene. Vi er ikke akkurat få som har klaget... edit: det er forskjell på hva folk tåler, og når hun attpåtil har gått ut med at hun synes det er trist og leit, så bør man veie ordene sine litt... Endret 10. august 2022 av Heavy Rain 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 10. august 2022 Populært innlegg #67011 Del Skrevet 10. august 2022 Levina skrev (2 timer siden): Hadde hun ikke vært avslappet og fornøyd med sin egen kropp, så hadde hun nok ikke eksponert seg selv i bikini til 300 000 følgere. Hun spiser sunt, men spiser oss søtsaker og is etter eget utsagn. Du må jo forsette med dine matvaner, ikke sikkert hun hadde misunt deg heller. Ikke vet jeg. Så fint at folk kan velge selv hvilken livsstil de ønsker uten at noen skal rakke ned på noen. Det går igjen hele tiden her « Jeg synes sånn, jeg gjør sånn, noen jeg kjenner gjør ikke akkurat slik CBE gjør.» Hun virker veldig fornøyd med den livsstilen og det livet hun har valgt. Det burde jo være til inspirasjon for alle. Å være fornøyd med seg selv. Det vi ser er helt forskjellig. Jeg oppfatter det hun legger ut som sterkt behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Bekreftelse på at hun er god nok. At kroppen er fin nok. At den er tynn nok. At rumpa er rund nok. Man kan kjenne lettelsen når det triller inn en 🔥og hun bekreftes i også i dag var det nok kalorier ut og lite nok inn. Mannen framstår som en enabler som er like langt ute på de mentalt usunne viddene som henne. Mulig hun tenker hun er fornøyd men det er veldig typisk å tenke slik på det stadiet jeg oppfatter hun er på. For er man oppriktig avslappet i kroppen sin legger man ikke ut innhold av typen CBE gjør. Håper selvfølgelig jeg tar feil. Jeg ønsker ikke et slikt liv for noen. ❤️ Pås skrev (2 timer siden): Det er bevist at hun gjorde sin egen kropp smalere da hun var gravid, hvor sykt er ikke det? Under andre graviditet etter avsløringen virker det som om hun ikke turde redigere bildene i samme grad. Der i mot finnes det ikke ett! Ikke ett eneste bilde av henne uten slankende posering. Ikke ett bilde med lik vekt på begge ben, rett forfra/fra siden/bakfra. Magen ble tvistet unna eller delvis skjult bak objekter. Dette anser altså noen for å være forbilledlig og noe de vil forsvare. 45 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 10. august 2022 #67012 Del Skrevet 10. august 2022 Inocybe skrev (1 minutt siden): Under andre graviditet etter avsløringen virker det som om hun ikke turde redigere bildene i samme grad. Ja, det var fra den første graviditeten jeg husker! Som mor og svigermor til jenter som potensielt kan bli gravide gjorde dette et uutslettelig inntrykk på meg. Som om ikke presset på å holde seg "fin" under og etter svangerskapet ikke er stort nok, bilder av slanke gravide skal altså redigeres slik at de ser enda slankere ut. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. august 2022 #67013 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg tror gjerne at CBE synes det er trist og leit. De mister jo inntekt på at sannheten og fakta fremvises. Den blamen får de ta selv, de har selv tuklet med bilder og nektet for det i årevis, skrevet utallige falske kommentarer (også under stillingstitler som lege) for å vinne diskusjoner om alt fra krydder til trening. De får jaggu ta litt ansvar selv før de sutrer om hvor trist og leit det er. 35 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 10. august 2022 #67014 Del Skrevet 10. august 2022 Skulle ønske hun bare hadde latt være å la hunden få slikke på ispinne med sjokoladetrekk på 🥺 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 10. august 2022 #67015 Del Skrevet 10. august 2022 Ser man det, ja…det sedvanlige «savner dette» sånn at man kan få sneket inn enda litt flere bikinibilder der man suger inn, strammer seg opp og spiller sexy. For en innovativ og nyskapende bedrift 🤥🤥🤥 Og hva mer er; for mødre og fedre til jenter påligger det faktisk et ekstra ansvar; å vise at utseendet ikke betyr noe, men at personlighet og handlinger veier tyngst. Det er så trist å se denne overflatiske anti-feminismen at jeg blir helt matt 🤦♀️ 47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10. august 2022 #67016 Del Skrevet 10. august 2022 Ellie77 skrev (17 minutter siden): Ser man det, ja…det sedvanlige «savner dette» sånn at man kan få sneket inn enda litt flere bikinibilder der man suger inn, strammer seg opp og spiller sexy. For en innovativ og nyskapende bedrift 🤥🤥🤥 Og hva mer er; for mødre og fedre til jenter påligger det faktisk et ekstra ansvar; å vise at utseendet ikke betyr noe, men at personlighet og handlinger veier tyngst. Det er så trist å se denne overflatiske anti-feminismen at jeg blir helt matt 🤦♀️ De filmsnuttene er jo stor humor! Og så er det litt kleint fordi jeg mer enn mistenker at det ikke er ment humoristisk. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 10. august 2022 #67017 Del Skrevet 10. august 2022 Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): De filmsnuttene er jo stor humor! Og så er det litt kleint fordi jeg mer enn mistenker at det ikke er ment humoristisk. Det er ikke bare litt kleint heller☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 10. august 2022 #67018 Del Skrevet 10. august 2022 Ellevira skrev (På 9.8.2022 den 17.47): Og hun skal ikke være med i Skal vi danse" i høst. Nei, ganske opplagt, hun røk ut ganske tidlig og var ikke noen publikumsfavoritt 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 10. august 2022 Populært innlegg #67019 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) Levina skrev (8 timer siden): Det et helt vanlig å etterbehandle bilder. Helt vanlig å legge ut bilder der man synes man ser best ut. Hun legger ut massevis av stories hvor hun viser hvordan hun ser ut. Lite sannsynlig at hun har den jobben hun har hvis hun ikke hadde likt det hun så i speilet. Hun ser fantastisk ut, har masse energi åpenbart. Får ting gjort. Virker veldig fornøy med livet. Tror mange blir inspirert av dette. Ha det godt med seg selv og behandle folk pent, det er gode leveregler. Det er naturligvis helt greit at du personlig føler og håper på at CBE er fornøyd med livet sitt. Men er dette argumenter for eller imot noe egentlig? Hva angår å behandle andre pent så har ikke eierne til denne bedriften gode meritter. Alt fra å fatshame normale kvinnekropper ("lår som møtes er maskulint") og å kalle berømte a-kjendisers kropper for 15-20 kg for tunge med "kvinnelår som er enorme", og å lure leserne med slankemanipulerte bilder (noe CBE beviselig løy om at hun ikke gjorde). Falske kommentarer flankert av beskyttede titler for å vinne diskusjoner om alt fra rumpe til krydder, noe LKE fikk massiv kritikk for av b la Rådet for Legeetikk og av redaktøren for Side2. Videre så har Treasures truet en 17-åring som kritiserte prisene i Treasures-butikken deres med søksmål, gjort narr av "ladafamilier", og den ene bedriftseieren har også beviselig kalt andre for nesevise møkkakjerring, "fortjene ei kule i panna" og psychobitch. Dette paret har dessverre svært lang fartstid i å lure lesere og i å behandle andre respektløst. Endret 10. august 2022 av Ultiva 48 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. august 2022 #67020 Del Skrevet 10. august 2022 Marsh skrev (2 timer siden): Nei, ganske opplagt, hun røk ut ganske tidlig og var ikke noen publikumsfavoritt beklager å si men hennes innsats i Skal vi danse var skuffende. Stiv og urytmisk og veldig bad looser så ingen grunn til at hun skal tilbake. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå