Populært innlegg Katten89 Skrevet 20. juni 2022 Populært innlegg #63961 Del Skrevet 20. juni 2022 Klink skrev (14 minutter siden): Vil tippe at mange i 30-40 årene har fått barn og ikke akkurat løper 7 dager i uka (og ikke fikser seg her og der) ønsker å se klær som kanskje kan se flatterende ut på focacciadeigmagen (om noen tar referansen) og appelsinhudlår. Og muligens relaterer mer til mennesker med strekkmerker etter graviditet, slappe bryster og at daglig stell går ut på å dra håret i en hestehale. Så har nok definitivt endret målgruppe. Den kommentaren her fortjener en spy-emoji 54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. juni 2022 #63962 Del Skrevet 20. juni 2022 Katten89 skrev (4 minutter siden): Den kommentaren her fortjener en spy-emoji Hæ? Jeg mener at hun ikke appelerer til kvinner i 30-40 årene ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. juni 2022 #63963 Del Skrevet 20. juni 2022 Når man tror at det ikke kan bli dummere… 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. juni 2022 #63964 Del Skrevet 20. juni 2022 Klink skrev (38 minutter siden): Vil tippe at mange i 30-40 årene har fått barn og ikke akkurat løper 7 dager i uka (og ikke fikser seg her og der) ønsker å se klær som kanskje kan se flatterende ut på focacciadeigmagen (om noen tar referansen) og appelsinhudlår. Og muligens relaterer mer til mennesker med strekkmerker etter graviditet, slappe bryster og at daglig stell går ut på å dra håret i en hestehale. Så har nok definitivt endret målgruppe. Du verden. Nesten imponerende hvordan du greier å formidle ditt syn på en vanlig, voksen kvinnekropp med få setninger. For noen bilder!🤣 Focacciadeigmage. Appelsinhudlår. Strekkmerker. Slappe bryster. Jeg synes litt synd på deg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. juni 2022 #63965 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) Finlay skrev (9 minutter siden): Du verden. Nesten imponerende hvordan du greier å formidle ditt syn på en vanlig, voksen kvinnekropp med få setninger. For noen bilder!🤣 Focacciadeigmage. Appelsinhudlår. Strekkmerker. Slappe bryster. Jeg synes litt synd på deg❤️ Du har ikke sett videoen av hun som sammenligner magen sin med en foccaciadeig? Brystene mine har definitivt blitt slappere etter fødsel. Og appelsinhud har jeg på lårene mine. Og hva skjer med humor? Jeg satte det selvfølgelig på spissen. Så cbe sin klesstil appelerer ikke til meg, men til fjortenåringer kanskje? cbe sin klesstil: mener klærne hun formidler på sosiale media og som hun velger å reklamere for. Endret 20. juni 2022 av Klink 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 20. juni 2022 #63966 Del Skrevet 20. juni 2022 123Frustrert skrev (1 time siden): Det er masse magetopper i motebilde, om du ser på HM, Gina og Zara, men det er mote som retter seg mot 13-14 åringer, altså ungdomsavdelingen. Kanskje cbe sikter mot en ny målgruppe? Venninnene til døtrene? 😂 ikke kjøpesterke kvinner i 30-40 årene i alle fall.. INGEN jeg kjenner i min omgangskrets (35+) kler seg med magetopp og ekstremt korte skjørt/kjoler. Ikke fordi vi ikke har kropper til det, men fordi det ser tåpelig og krampaktig ut. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 20. juni 2022 Populært innlegg #63967 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) Hvor mange "kjendiser" 35+ går rundt i lårkårt, magetopp og mikro-treningstøy, bortsett fra eventuelt Linni Meister? Selv smårips på 18 kler på seg mer enn cbe gjør. De bruker magetopp til langbukser med vidde, og miniskjørt med college-genser eller lang cardigan. Det er noe med evnen til å sette sammen et antrekk som går helt i ball for den såkalt fashion-orienterte firmaeieren. Hun må kle seg i hva hun vil i likhet med Insta-Heidi som sminker seg slik hun vil. Men estetisk sett blir resultatet generelt feil for kvinner flest, og for min del regelrett smakløst og harry. Dette er ikke fashion. Vil vi ha fashion kan vi se til Polliani, blant andre. Og nå må det for fankern bli slutt på kroppspresstullet der man sammenligner sin vanlige, helt naturlig skapte og vakre kvinnekropp med ihjelopererte og redigerte fesjå-dukker på Instagram for så å dra frem en appelsin og en foccacia for å vise frem hvor heslig ens egen kropp er. Bare slutt. Slutt! Det viktigste kroppene våre gjør er å virke, bevege seg, gi glede og nytelse, formere seg, og holde oss oppegående til vi dør. Kroppene våre er ikke troféer for menn eller for demonstrering av stålkontroll på kjøleskapstrening og kroppsfett, ikke objekter som skal sammenlignes med andres kropper, eller fy for fx for et idiotisk påfunn: Sammenligne kroppene våre med papir eller nå MATVAREGRUPPER! Hold opp! Nei, jeg nekter å se sånt tull. Det er ikke klikket verdt. Endret 20. juni 2022 av Revenge o'Cavatina 74 2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. juni 2022 #63968 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (13 minutter siden): Hvor mange "kjendiser" 35+ går rundt i lårkårt, magetopp og mikro-treningstøy, bortsett fra eventuelt Linni Meister? Selv smårips på 18 kler på seg mer enn cbe gjør. De bruker magetopp til langbukser med vidde, og miniskjørt med college-genser eller lang cardigan. Det er noe med evnen til å sette sammen et antrekk som går helt i ball for den såkalt fashion-orienterte firmaeieren. Hun må kle seg i hva hun vil i likhet med Insta-Heidi som sminker seg slik hun vil. Men estetisk sett blir resultatet generelt feil for kvinner flest, og for min del regelrett smakløst og harry. Dette er ikke fashion. Vil vi ha fashion kan vi se til Polliani, blant andre. Og nå må det for fankern bli slutt på kroppspresstullet der man sammenligner sin vanlige, helt naturlig skapte og vakre kvinnekropp med ihjelopererte og redigerte fesjå-dukker på Instagram for så å dra frem en appelsin og en foccacia for å vise frem hvor heslig ens egen kropp er. Bare slutt. Slutt! Det viktigste kroppene våre gjør er å virke, bevege seg, gi glede og nytelse, formere seg, og holde oss oppegående til vi dør. Kroppene våre er ikke troféer for menn eller for demonstrering av stålkontroll på kjøleskapstrening og kroppsfett, ikke objekter som skal sammenlignes med andres kropper, eller fy for fx for et idiotisk påfunn: Sammenligne kroppene våre med papir eller nå MATVAREGRUPPER! Hold opp! Nei, jeg nekter å se sånt tull. Det er ikke klikket verdt. Men herregud, man kan vel ha litt humor rundt det? Jeg formidler ikke at det ikke er naturlig, greit eller noe , men kroppen min ble som alle andres ,annerledes etter fødsler. Å ha litt humor og selvironi har aldri skadet noen selv om kroppen er aldri så naturlig. Flott og attraktiv er jeg nå også (jeg! Ikke bare kroppen min, men personlighet sammen med den) , men tror jeg ville gått for den jeg hadde før fødsler om jeg fikk velge. Endret 20. juni 2022 av Klink 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 20. juni 2022 #63969 Del Skrevet 20. juni 2022 Kan dere legge ut screenshot av det dere kommenterer, for oss som er blokkert? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 20. juni 2022 #63970 Del Skrevet 20. juni 2022 Klink skrev (2 timer siden): Vil tippe at mange i 30-40 årene har fått barn og ikke akkurat løper 7 dager i uka (og ikke fikser seg her og der) ønsker å se klær som kanskje kan se flatterende ut på focacciadeigmagen (om noen tar referansen) og appelsinhudlår. Og muligens relaterer mer til mennesker med strekkmerker etter graviditet, slappe bryster og at daglig stell går ut på å dra håret i en hestehale. Så har nok definitivt endret målgruppe. For en vanvittig teit kommentar. Du høres akkurat ut som LKE. 🤮 Heller et lykkelig liv med focacciamage og respekten Julie Valsø nyter enn den krampaktige dystopien Caroline lever i. 33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. juni 2022 #63971 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) Aquarius04 skrev (3 minutter siden): For en vanvittig teit kommentar. Du høres akkurat ut som LKE. 🤮 Heller et lykkelig liv med focacciamage og respekten Julie Valsø nyter enn den krampaktige dystopien Caroline lever i. Hvor har jeg skrevet at det er negativt egentlig? Skjønner at folk ikke tar referansen. Kjenner dere ikke igjen focacciamagen? Eller at brystene blir slappere erter amming? Noe cbe protesterer mot, for hun har jo ikke forandret seg…. Endret 20. juni 2022 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. juni 2022 #63972 Del Skrevet 20. juni 2022 Joda, der ble det enda verre. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. juni 2022 #63973 Del Skrevet 20. juni 2022 Julie sin mammamage fra vg, men de fleste har vel fått den med seg ? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jakLkz/norske-julie-fikk-54-millioner-visninger-paa-mamma-magen-sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 20. juni 2022 #63974 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) Klink skrev (1 time siden): Du har ikke sett videoen av hun som sammenligner magen sin med en foccaciadeig? Brystene mine har definitivt blitt slappere etter fødsel. Og appelsinhud har jeg på lårene mine. Og hva skjer med humor? Jeg satte det selvfølgelig på spissen. Så cbe sin klesstil appelerer ikke til meg, men til fjortenåringer kanskje? cbe sin klesstil: mener klærne hun formidler på sosiale media og som hun velger å reklamere for. Jeg synes det er synd hvis du mener at de klærne som CBE viser er kun for 14 åringen. Jeg synes ikke de skal være noe aldersgrense på hvilke klær man kan gå med. Noen liker korte topper, noen liker ikke det. Folk i både 30 og 40-årene kan da gå med korte skjørt. Det er nok mange som kan relateres seg til din beskrivelse og for mange så forandrer kroppen seg etter en fødsel, men mange velger å trene, spise sunt og velbalansert fordi man ønsker å ta være på kroppen sin og er opptatt av dette. Jeg vil tro at mange av CBE tilhengere er i den siste gruppen. De som blir inspirert av henne. Her inne så opplever jeg at mange mennesker har begrensninger i livet sitt og har sterke meninger om hvordan andre skal leve livet sitt. Generell kritisering. Det er ikke deres oppgave å fortelle CBE hvordan hun skal utføre sin jobb. Hva med å ta tak i eget liv og gjør det til det beste. Bare en anbefaling! Når en driver det så langt som enkelte gjør at man går etter hennes samarbeidspartnere, så er det noe som er galt. Det er godt at samarbeidspartnere til influencerere vet om denne (u) kulturen og mobbingen som skjer nå og at media tar dette opp. Før så var det en debatt her inne, men nå er det ingen meningsutveksling, annet en generell kritisering om kroppen hennes og « gamle» gjengen som er opptatt av « å ikke vise barn på sosiale medier og som har fått det for seg at det er ulovlig å vise barn i sosiale medier og at CBE ikke gir barna et privatliv». UNICEF definerer « sharenting» som ubetenksom deling av unødvendig store mengder bilder og informasjon om barna sine. Jeg opplever på ingen måte at CBE er verken ubetenksom eller deler mye informasjon om barna sine. Datatilsynet deler bare veiledende tips og oppfordringer om å følge barnekonvensjonen. Helt greit at enkelte influencere velger å ikke vise barna sine og det er deres valg for sine barn, så tar CBE andre valg. Så har jeg lagt merke til at en av de influencerne som har godt hardt ut mot eksponering av barn, velger heller å reklamerer for produkter fra Kondomeriet, eller dele bilder av et ( fredag) rotehus som content. Hva som er privat er tydeligvis forskjellig fra influencer til influencer. Helt greit, men ikke fortell andre hva man skal gjøre. CBE tar de beste valgene for sin familie. Forbrukertilsynet informerer om at markedsføringsloven ikke innholder noe forbud mot å eksponere barna sine i markedsføring. Så selv om enkelte i åresvis tror at de kommer med sannheten og at CBE gjør noe ulovlig og skal belære folk her inne, så er det altså feil. Gjenta seg selv gang på gang gjør det ikke mer til en sannhet. CBE viser skolesekker uten barn tilstede og det blir storm i et vannglass. Flotte sekker som virkelig kan anbefales hvis noen har skolebarn her inne, så jeg synes det var en fin reklame. Mange som kommer til å begynne i 1. klasse med en Beckmann sekk på ryggen tenker jeg. Er så flott å se at CBE står for det hun mener er riktig for henne og ikke lar seg presse, men ta avstand fra mobben. Mobbing er det når man gjentakende over lang tid kommer med negativitet og feilaktige påstander. Bra at media valgte å skrive om dette som skjer og at bedrifter og folk der ute vet hva som foregår. Konstruktiv kritikk må man tåle, men det meste CBE opplever daglig er ikke det! Hun kaller det selv hat og det er jo bare trist og egentlig handler det ikke om henne, men om helt andre personlige mekanismer. Det var bare første del av dette@klink som var ment som motsvar til deg. Endret 20. juni 2022 av Levina Tillegg 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 20. juni 2022 #63975 Del Skrevet 20. juni 2022 Jeg syns sjøløver er best i sitt naturlige element: havet. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 20. juni 2022 #63976 Del Skrevet 20. juni 2022 Klink skrev (16 minutter siden): Hvor har jeg skrevet at det er negativt egentlig? Skjønner at folk ikke tar referansen. Kjenner dere ikke igjen focacciamagen? Eller at brystene blir slappere erter amming? Noe cbe protesterer mot, for hun har jo ikke forandret seg…. Det er mye man kan gjøre etter en fødsel eller at mange velger å godta kroppen slik den er. Noen får hengepupper og noen mister brystene sine. Noen velger å legge inn en protese hvis man ønsker å få tilbake brystene sine igjen. Helt opp til hver enkelt. Noen for godkjent operasjon fra det offentlige fordi heng over mage skaper problemer i hverdagen. Altså ikke basert på et kosmetisk inngrep. Men spise sunt, trene, være normalvektig er gode råd etter et svangerskap. Man må komme seg over den dørstokkmila hvis man ønsker en forandring. Ellers så synes jeg at vi mennesker skal både få lov til å gå i bikini og korte topper selv om man både har mage og har passert 3O år… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. juni 2022 #63977 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) Levina skrev (18 minutter siden): Det er mye man kan gjøre etter en fødsel eller at mange velger å godta kroppen slik den er. Noen får hengepupper og noen mister brystene sine. Noen velger å legge inn en protese hvis man ønsker å få tilbake brystene sine igjen. Helt opp til hver enkelt. Noen for godkjent operasjon fra det offentlige fordi heng over mage skaper problemer i hverdagen. Altså ikke basert på et kosmetisk inngrep. Men spise sunt, trene, være normalvektig er gode råd etter et svangerskap. Man må komme seg over den dørstokkmila hvis man ønsker en forandring. Ellers så synes jeg at vi mennesker skal både få lov til å gå i bikini og korte topper selv om man både har mage og har passert 3O år… Det kan man selvfølgelig. Fatter ikke helt hva som er greia nå.. jeg skriver jo at kvinner i 30-40 årene inkludert meg selv ikke egentlig relaterer til cbe og hennes klesstil og livsstil. For opptatt med barna til å stå to timer og sminke meg, tidvis er det å få vasket seg og dratt håret bak i en hestehale som gjelder, jeg vil ikke gå i magetopper fordi det definitivt er klær som kler meg bedre enn det , spesielt etter fødsler, hun framstiller kroppen sin på en slik måte at jeg tenker at det hun driver med av trening er ikke noe for meg for jeg er ikke i nærheten av å ha motivasjon til å fullføre 7 dager med jogging i uka og eller å ha lår som ikke møtes. Altså er det kanskje andre hun ønsker å nå og som er målgruppen enn damer i 30 -40 årene som mest sannsynlig har barn som ikke vil pyntes og leie hender, har strekkmerker, deigete mage og appelsinhudlår. Endret 20. juni 2022 av Klink 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 20. juni 2022 #63978 Del Skrevet 20. juni 2022 Klink skrev (42 minutter siden): Hvor har jeg skrevet at det er negativt egentlig? Skjønner at folk ikke tar referansen. Kjenner dere ikke igjen focacciamagen? Eller at brystene blir slappere erter amming? Noe cbe protesterer mot, for hun har jo ikke forandret seg…. Jo, jeg tar referansen, navngir jo den aktuelle influenseren i innlegget mitt. Du mener dette er humor? Det er ikke humor. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. juni 2022 #63979 Del Skrevet 20. juni 2022 Aquarius04 skrev (Akkurat nå): Jo, jeg tar referansen, navngir jo den aktuelle influenseren i innlegget mitt. Du mener dette er humor? Det er ikke humor. Hva var he sikten med innlegget mitt mener du da? Selvfølgelig var det ment som humor, selvironisk og satt på spissen? Jeg har aldri ment at det hverken er unaturlig eller skal gjemmes bort. Eller at det ikke er slik vi er. Nettopp i kontrast med hva cbe framstiller seg som. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. juni 2022 #63980 Del Skrevet 20. juni 2022 Aquarius04 skrev (8 minutter siden): Jo, jeg tar referansen, navngir jo den aktuelle influenseren i innlegget mitt. Du mener dette er humor? Det er ikke humor. Og hva er det da når noen heller olje og krydder på magen og knar den? Enn litt god gammeldags selvironi og humor ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå