Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøken Scott skrev (7 timer siden):

Oh, the screaming irony 😑

💅

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hereforthecomments skrev (19 minutter siden):

Hei til alle mine med-blokkerte venner 😂

Ser noen etterlyser screenshots slik at de kan følge med på hva som blir lagt ut. Om dere går inn på denne linken kommer dere inn på instagrammen til CBE: https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno

Synd du har kastet bort et X antall timer på å blokkere folk Caroline, for det var forgjeves 😂

Man kan også bare logge ut, så ser man alt.. 🥴

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Heartland skrev (52 minutter siden):

Nå er jeg kanskje useriøs her, men i dag merker jeg at jeg er skikkelig lei og oppgitt! Sensuell is-spising er ille nok, men hva i himmelens navn skjer her da? Når ble stussen hennes på størrelse med en basketball? Alvorlig talt, nå MÅ hun trekke i håndbremsen! Det får da være grenser til dumskap!

3753B61C-BC9F-4843-AE2E-2C4F005AD7D1.jpeg

Her er det noe feil med teknikken. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Men så liker man jo ikke å få se «hele» konserter på story heller… 

Du vet at det liksom var en reklame? 

• Liker 18
Skrevet
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Du vet at det liksom var en reklame? 

Ja har hun ikke reklamert for den før og fortalt om hvem som skulle spille? Eller var det en annen tro? Uansett da er det mulig det er dårlig utført jobb, ja. 

Gjest Blinkie
Skrevet
lillehammeren skrev (2 timer siden):

Dauer av storyen med is i bilen. 😂😂😂😂😂🤩 Det er som en togulykke. Kan ikke la være å se. 😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣

Herregud 😂😂

Gjest Blinkie
Skrevet
Surikatt skrev (30 minutter siden):

Her er det noe feil med teknikken. 

Alt er feil med dette bildet.. #cancelcbe

Skrevet

Den is spisinga..... og når man ikke trodde det kunne bli stort flauere 🤣

• Liker 18
Gjest Hoppetau
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (9 minutter siden):

Det må være et bilde av den merkeligst utførte armhevingen jeg har sett på lang stund. Tærne peker innover i likhet med hendene. Albuene peker vekk fra kroppen. Brystet ligger langt ned mot bakken mens hoftekammen er langt unna. Nakken er ikke nøytral. Hendene er i tillegg plassert altfor langt frem slik at skuldre og nakke belastes feil. På toppen av det hele får den turkise shortsen fasong som et tremannstelt som ikke tilhører kroppen. Det er ingen rett linje mellom kjeve, skuldre, hoftekam, til knær og ankler. Til å ha tatt mange klossete armhevinger gjennom 10-12 år, er det begredelig hvor dårlig cbe - som prøver å selge et treningsprosjekt og trening til folket - har utviklet seg på en så enkel og god øvelse som armhevinger. Det ser bare fryktelig vondt og ubehagelig ut.

Rumpa må opp vettu. Selv på armhevinger er det viktig å sørge for poseringen for å fremheve rumpe. 

De armene der kjenner jeg igjen, det er slik utrente jeg tar armhevinger for jeg klarer det ikke når jeg holder albuene korrekt🙈

Skrevet

Løpingen til Caroline på denne filmen er vel ment som en spøk? Den ligger ute på Netfits my story på Instagram nå.

6C9D5AB3-3AAE-4BAE-9EC1-774F1DECCB0F.png

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
NewStart87 skrev (5 timer siden):

Løpingen til Caroline på denne filmen er vel ment som en spøk? Den ligger ute på Netfits my story på Instagram nå.

Phoebe💕

Jeg la merke til at hun har lagt seg til en svær bredbent måte å gå på i reklamesnutten for Idyllfestivalen også. Kanskje det var cowboybootsa som gjorde det, eller så er hun redd for at lårene skal møtes…

• Liker 35
Skrevet
Hallepalle2 skrev (28 minutter siden):

Phoebe💕

Jeg la merke til at hun har lagt seg til en svær bredbent måte å gå på i reklamesnutten for Idyllfestivalen også. Kanskje det var cowboybootsa som gjorde det, eller så er hun redd for at lårene skal møtes…

Den bredbeinte gangen er helt påfallende. Den har tilkommet siste årene. Det ser ut som hun bruker mye energi på å passe på at lårene ikke skal møtes, og jeg tror det er derfor hun stadig tar en piruett i videoene sine også, da det blir rart å gå så bredbeint gjennom en hel video. 

• Liker 38
Skrevet
NewStart87 skrev (6 timer siden):

Måtte inn og titte 😅 ser ut som hun har utfordringer med balansen når hun løper? 

• Liker 14
Skrevet
Snurrepurre skrev (1 minutt siden):

Måtte inn og titte 😅 ser ut som hun har utfordringer med balansen når hun løper? 

Det er gjentagende når hun løper i terreng. Ustødig og mye armer og ben. Ikke særlig god løpeteknikk utenfor mølle/bane. 

• Liker 22
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (28 minutter siden):

Det er gjentagende når hun løper i terreng. Ustødig og mye armer og ben. Ikke særlig god løpeteknikk utenfor mølle/bane. 

Aha! Har ikke sett henne løpe før, men det er vel en av ulempene ved å løpe primært på mølle.. man får ikke trent støttemuskulaturen i særlig grad vil jeg tro. Ser for meg at det er stort potensiale for slitasje og skader på ankler og knær om hun løper med samme hastighet på ulendt terreng som inne på mølle uten trening på førstnevnte. Det ser jo ikke ut som hun har kontroll på kroppen sin for fem flate øre 😅

Endret av Snurrepurre
  • Liker 15
Skrevet
Hereforthecomments skrev (11 timer siden):

Hei til alle mine med-blokkerte venner 😂

Ser noen etterlyser screenshots slik at de kan følge med på hva som blir lagt ut. Om dere går inn på denne linken kommer dere inn på instagrammen til CBE: https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno

Synd du har kastet bort et X antall timer på å blokkere folk Caroline, for det var forgjeves 😂

Wow! Hva er dette slags side? 🙌🏼

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, Hallepalle2 said:

Den første av de vidoene med løping på story på netfit var jo på en sti/skogsbilvei - det var jo ikke ulendt engang… Skikkelig Phoebe-løping 😅 
Spørsmålet jeg kunne tenkt meg å stille etter alle de stilfulle stillbildene av trening er om det fungerer mest å trene når man kommer rett fra frisøren 😉

• Liker 16
Skrevet
NewStart87 skrev (9 timer siden):

Aldri sett voksne folk løpe så vimsete som det der. Hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg trodd det var en parodi.

• Liker 29
  • Nyttig 1
Skrevet
Heartland skrev (14 timer siden):

Selv spise is skal hun gjøre drømmende, sensuelt og delikat. Det hadde vært så befriende å se noe som ikke var så forbanna tilgjort! Hun er jo ikke ekte og seg selv i noe hun viser! 

Får ikke sett isspisingen....blokkert 🤣🤣 skjermdump? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...