Måne Rampelyset Skrevet 12. august 2019 #6321 Skrevet 12. august 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Ellepelle Skrevet 12. august 2019 #6322 Skrevet 12. august 2019 3 timer siden, 123Frustrert skrev: Cbe har svart på insta. Det er vist ikke å vise frem datteren i bikini når hun bare viser ryggen. Så da er vel det grunnen til at hun generelt bare tar bilder av ryggen deres.. da blir de plutselig usynlige.. Ser ut som det er slettet nå. Både kommentarer og svar. 10
Aquarius04 Skrevet 12. august 2019 #6323 Skrevet 12. august 2019 4 timer siden, 123Frustrert skrev: Cbe har svart på insta. Det er vist ikke å vise frem datteren i bikini når hun bare viser ryggen. Så da er vel det grunnen til at hun generelt bare tar bilder av ryggen deres.. da blir de plutselig usynlige.. Herregud, for et latterlig ikke-svar/ansvarsfraskrivelse fra CBE! 🤯😡 39
123Frustrert Skrevet 12. august 2019 #6324 Skrevet 12. august 2019 6 minutter siden, Aquarius04 skrev: Herregud, for et latterlig ikke-svar/ansvarsfraskrivelse fra CBE! 🤯😡 Kan du si, men som en annen bruker poengtere; nå er kommentaren og svaret slettet.. 8
Aquarius04 Skrevet 12. august 2019 #6325 Skrevet 12. august 2019 1 minutt siden, 123Frustrert skrev: Kan du si, men som en annen bruker poengtere; nå er kommentaren og svaret slettet.. Så det etterpå. Ikke akkurat sjokkert over det heller. 6
Boletta Skrevet 12. august 2019 #6326 Skrevet 12. august 2019 Så hvis noe er bakfra teller det ikke? 🙄 Gjelder det sex også? Både frivillig, slik at man ikke kan si det er utroskap, og ufrivillig? Eller nakenbilder? Kan jeg poste nakenbilde av venner bakfra? 33
Populært innlegg Dolce Skrevet 12. august 2019 Populært innlegg #6327 Skrevet 12. august 2019 (endret) Å legge ut et bikinibilde av en liten jente til massevis av følgere, er bare sykt. Bakfra er liksom uskyldig, CBE? Se da på bildene fra Dovre der frua selv er avbildet bakfra... "Det er bare ryggen/rumpa/whatever, men det er bakfra". Endret 12. august 2019 av Dolce 52
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 12. august 2019 Populært innlegg #6328 Skrevet 12. august 2019 13 minutter siden, Aquarius04 said: Så det etterpå. Ikke akkurat sjokkert over det heller. Jeg er heller ikke sjokkert. CBE har i sin bloggerkarriere gjennomgående bevist at hun rett og slett ikke besitter tilstrekkelig intellektuelt utkomme til å tenke over hva hun faktisk gjør, langt mindre innse når hun har gjort noe feil. Jeg forventer derfor heller ikke at hun skjønner hvor ødeleggende slike uttalelser og påfølgende handlinger er for henne selv. Hvis det er det hun vil - værsågod! Men jeg forbeholder meg retten til å mene noe om den slags oppførsel. Og jeg er tydeligvis ikke alene i min oppfatning. Det finnes en grense for hvor mye dumskap og ansvarsfraskrivelse man kan tillate seg jo eldre man er. Vi kan se gjennom fingrene på dårskapen når utøveren er tenåring. Når vedkommende derimot er over 30, så er det faktisk lite velvilje å møte når man oppfører seg slik CBE har for vane å gjøre. 70
Mistyen Skrevet 12. august 2019 #6329 Skrevet 12. august 2019 3 timer siden, Felis skrev: Hunden min snur ryggen til meg når han har dårlig samvittighet. Da tror han at jeg ikke ser han. Men han er en hund, da... 🤣🤣Dagens! 15
FruRosa Skrevet 12. august 2019 #6330 Skrevet 12. august 2019 I den slettede kommentaren poengterte CBE også at vedkommende satt på bikinibildet. Om bildet hadde vært av vedkommende stående og/eller forfra hadde hun ikke postet det 🙈 24
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 12. august 2019 Populært innlegg #6331 Skrevet 12. august 2019 Hadde barnet på seg bikini? Ble bildet postet på en åpen bedriftkonto på Instagram? Om svaret er ja, kjære Caroline, så selger du bikinibilder av barnet ditt. 83
Gjest 2ney Skrevet 12. august 2019 #6332 Skrevet 12. august 2019 Er det noen som har IMGUR av disse kommentarene?
Kaputt Skrevet 12. august 2019 #6333 Skrevet 12. august 2019 5 minutter siden, 2ney skrev: Er det noen som har IMGUR av disse kommentarene? Har bare imgur som jeg delte av kommentaren til leseren (et par sider bakover i tråden her) . Dessverre fikk jeg ikke med meg tilsvaret. Men det er sikkert noen andre som har 😊 4
Eevee Skrevet 12. august 2019 #6334 Skrevet 12. august 2019 Hun har så mange egne regler og virkeligheter at det er drøyt. Hun og mannen lever virkelig i sin egen verden hvor ting ikke er som alle andres. Er så mange eksempler på dette er det begynner å bli komisk, eller bare trist. 30
Variert skydekke Skrevet 12. august 2019 #6335 Skrevet 12. august 2019 På 11.8.2019 den 8.59, Stavangebrud2012 skrev: Jeg får assosiasjoner til Bree Van Der Kamp fra Frustrerte fruer. Hun skal alltid virke perfekt utad. Stiv i ansiktet og lite livlig og spontan. Å, herlighet! Nå gikk det opp et lys for meg. Jeg har alltid følt at CBE minner om noen. 8
Shopaholic Skrevet 12. august 2019 #6336 Skrevet 12. august 2019 Hun postet en boomerang av barnet i bikini for noen dager siden på Instagram stories også. Faren snurret henne rundt i lufta, det var ikke bare bakfra i hvert fall. Åpent på nettet, for alle som vil se. Sykt. 28
Medici Skrevet 12. august 2019 #6337 Skrevet 12. august 2019 Når du ikke har noe annet enn kropp å spille på blir det litt snevert... At samvittigheten ikke dekker barnas biknikledde kropper kropper er jo helt drøyt! Man kan virkelig ikke være ved sine fulle fem om man mener egne barn har noe på en bedriftskonto å gjøre. 34
Boletta Skrevet 12. august 2019 #6338 Skrevet 12. august 2019 Kommentaren er slettet. Bikinibildet består. 7
Consita Skrevet 12. august 2019 #6339 Skrevet 12. august 2019 5 timer siden, Felis skrev: Hunden min snur ryggen til meg når han har dårlig samvittighet. Da tror han at jeg ikke ser han. Men han er en hund, da... Den var god😅 2
LilleSnupp Skrevet 12. august 2019 #6340 Skrevet 12. august 2019 2 timer siden, Pjolterbeist skrev: Jeg er heller ikke sjokkert. CBE har i sin bloggerkarriere gjennomgående bevist at hun rett og slett ikke besitter tilstrekkelig intellektuelt utkomme til å tenke over hva hun faktisk gjør, langt mindre innse når hun har gjort noe feil. Jeg forventer derfor heller ikke at hun skjønner hvor ødeleggende slike uttalelser og påfølgende handlinger er for henne selv. Hvis det er det hun vil - værsågod! Men jeg forbeholder meg retten til å mene noe om den slags oppførsel. Og jeg er tydeligvis ikke alene i min oppfatning. Det finnes en grense for hvor mye dumskap og ansvarsfraskrivelse man kan tillate seg jo eldre man er. Vi kan se gjennom fingrene på dårskapen når utøveren er tenåring. Når vedkommende derimot er over 30, så er det faktisk lite velvilje å møte når man oppfører seg slik CBE har for vane å gjøre. ☝🏻 Det du sa. Spot on! 👏🏻👏🏻 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå