Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, 123Frustrert skrev:

Cbe har svart på insta.  Det er vist ikke å vise frem datteren i bikini når hun bare viser ryggen. Så da er vel det grunnen til at hun generelt bare tar bilder av ryggen deres.. da blir de plutselig usynlige..

Ser ut som det er slettet nå. Både kommentarer og svar. 

  • Liker 10
Skrevet
4 timer siden, 123Frustrert skrev:

Cbe har svart på insta.  Det er vist ikke å vise frem datteren i bikini når hun bare viser ryggen. Så da er vel det grunnen til at hun generelt bare tar bilder av ryggen deres.. da blir de plutselig usynlige..

Herregud, for et latterlig ikke-svar/ansvarsfraskrivelse fra CBE! 🤯😡

  • Liker 39
Skrevet
6 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Herregud, for et latterlig ikke-svar/ansvarsfraskrivelse fra CBE! 🤯😡

Kan du si, men som en annen bruker poengtere; nå er kommentaren og svaret slettet..

  • Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, 123Frustrert skrev:

Kan du si, men som en annen bruker poengtere; nå er kommentaren og svaret slettet..

Så det etterpå. Ikke akkurat sjokkert over det heller. 

  • Liker 6
Skrevet

Så hvis noe er bakfra teller det ikke? 🙄 Gjelder det sex også? Både frivillig, slik at man ikke kan si det er utroskap, og ufrivillig? Eller nakenbilder? Kan jeg poste nakenbilde av venner bakfra?

  • Liker 33
Skrevet
3 timer siden, Felis skrev:

Hunden min snur ryggen til meg når han har dårlig samvittighet. Da tror han at jeg ikke ser han. Men han er en hund, da...

🤣🤣Dagens!

  • Liker 15
Skrevet

I den slettede kommentaren poengterte CBE også at vedkommende satt på bikinibildet.

Om bildet hadde vært av vedkommende stående og/eller forfra hadde hun ikke postet det 🙈

  • Liker 24
Skrevet
5 minutter siden, 2ney skrev:

Er det noen som har IMGUR av disse kommentarene? 

Har bare imgur som jeg delte av kommentaren til leseren (et par sider bakover i tråden her) . Dessverre fikk jeg ikke med meg tilsvaret. Men det er sikkert noen andre som har 😊

  • Liker 4
Skrevet

Hun har så mange egne regler og virkeligheter at det er drøyt. Hun og mannen lever virkelig i sin egen verden hvor ting ikke er som alle andres. Er så mange eksempler på dette er det begynner å bli komisk, eller bare trist. 

  • Liker 30
Skrevet
På 11.8.2019 den 8.59, Stavangebrud2012 skrev:

Jeg får assosiasjoner til Bree Van Der Kamp fra Frustrerte fruer. Hun skal alltid virke perfekt utad. Stiv i ansiktet og lite livlig og spontan. 

Å, herlighet! Nå gikk det opp et lys for meg. Jeg har alltid følt at CBE minner om noen. 

  • Liker 8
Skrevet

Hun postet en boomerang av barnet i bikini for noen dager siden på Instagram stories også. Faren snurret henne rundt i lufta, det var ikke bare bakfra i hvert fall. Åpent på nettet, for alle som vil se. Sykt.

  • Liker 28
Skrevet

Når du ikke har noe annet enn kropp å spille på blir det litt snevert... At samvittigheten ikke dekker barnas biknikledde kropper kropper er jo helt drøyt! Man kan virkelig ikke være ved sine fulle fem om man mener egne barn har noe på en bedriftskonto å gjøre.

  • Liker 34
Skrevet

Kommentaren er slettet. Bikinibildet består. 

  • Liker 7
Skrevet
5 timer siden, Felis skrev:

Hunden min snur ryggen til meg når han har dårlig samvittighet. Da tror han at jeg ikke ser han. Men han er en hund, da...

Den var god😅

  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Pjolterbeist skrev:

Jeg er heller ikke sjokkert. CBE har i sin bloggerkarriere gjennomgående bevist at hun rett og slett ikke besitter tilstrekkelig intellektuelt utkomme til å tenke over hva hun faktisk gjør, langt mindre innse når hun har gjort noe feil. Jeg forventer derfor heller ikke at hun skjønner hvor ødeleggende slike uttalelser og påfølgende handlinger er for henne selv. Hvis det er det hun vil - værsågod! Men jeg forbeholder meg retten til å mene noe om den slags oppførsel. Og jeg er tydeligvis ikke alene i min oppfatning. 

Det finnes en grense for hvor mye dumskap og ansvarsfraskrivelse man kan tillate seg jo eldre man er. Vi kan se gjennom fingrene på dårskapen når utøveren er tenåring. Når vedkommende derimot er over 30, så er det faktisk lite velvilje å møte når man oppfører seg slik CBE har for vane å gjøre. 

 

🏻 Det du sa. Spot on! 👏🏻👏🏻

  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...