Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo bakfra og delikat så da er det vel greit da?

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Aquarius04
Duplisert innlegg
  • Liker 6
Skrevet
6 timer siden, Gjest Annepannesjoko skrev:

Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/06/den-fineste-mini-badetoyskolleksjonen/#comment-861905

"Jeg kunne aldri tenkt meg å vise frem barna i bikini i den alderen de er i nå 🙂"

Jeg siterte henne på dette nå og spurte på bloggen om hvorfor fruen så regelrett lyver. Antar den kommentaren ikke blir godkjent. Men da er det i grunn svar nok i seg selv - at hun lyver og skjuler ting ved å ikke godkjenne og dermed svare leserne. Da sier det mye om hennes virksomhet i så fall. 

• Liker 28
Skrevet (endret)
6 timer siden, Boletta skrev:

Skrev hun ikke for noen uker siden, ifm reklameinnlegg for badetøy mor&barn match, at hun ikke ville hatt/vist/kledd sitt eget barn i bikini? Eller husker jeg feil?

Jo hun skrev det. På reklamen så lå bikiniene på flisene på bassengkanten, nettopp fordi hun ikke ville at de små ikke skulle ha på seg bikini ennå. 

Kilde :kommentarfeltet her

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/06/den-fineste-mini-badetoyskolleksjonen/

Endret av MiniMjau
  • Liker 28
Skrevet

Jeg får assosiasjoner til Bree Van Der Kamp fra Frustrerte fruer. Hun skal alltid virke perfekt utad. Stiv i ansiktet og lite livlig og spontan. 

• Liker 31
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Aquarius04
  • Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Kommentaren min er, som forventet, ikke godkjent. Men da vet jeg i det minste at frua igjen lyver så det renner av henne. 

Du behøver jo ikke skrive i kommentarfeltet hennes for å stadfeste at hun ikke snakker sant m dette - eller i det minste at hun overhodet ikke er konsekvent. Hun skriver 6. juni at hun ikke ønsker å avbilde barna i bikini i den alderen de er nå. To måneder senere avbildes ett av barna i bikini på IG. Og man har også kunnet se ungene i badetøy på IG-stories. 

• Liker 31
Skrevet
7 minutter siden, pøbelsara skrev:

Du behøver jo ikke skrive i kommentarfeltet hennes for å stadfeste at hun ikke snakker sant m dette - eller i det minste at hun overhodet ikke er konsekvent. Hun skriver 6. juni at hun ikke ønsker å avbilde barna i bikini i den alderen de er nå. To måneder senere avbildes ett av barna i bikini på IG. Og man har også kunnet se ungene i badetøy på IG-stories. 

Kanskje ikke, men det blir grelt synlig hvordan bedriften holder på. Og derfor klarer jeg heller ikke forstå dem som er superfans og totalt ukritiske til Treasures AS og dets innehavere, samt hvordan enkelte tar dem i forsvar gang på gang. 

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, Aquarius04 skrev:

Jeg siterte henne på dette nå og spurte på bloggen om hvorfor fruen så regelrett lyver. Antar den kommentaren ikke blir godkjent. Men da er det i grunn svar nok i seg selv - at hun lyver og skjuler ting ved å ikke godkjenne og dermed svare leserne. Da sier det mye om hennes virksomhet i så fall. 

Jeg ser noen har stilt splrsmålet i kommentarfeltet på instagram. Selvsagt ikke besvart.

• Liker 15
Skrevet
38 minutter siden, Malum skrev:

Jeg ser noen har stilt splrsmålet i kommentarfeltet på instagram. Selvsagt ikke besvart.

De blir nok blokkert hvert øyeblikk også. 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, pøbelsara skrev:

De er jo eldre enn de var for to måneder siden...... 😉 

Nei, uff. 

• Liker 19
Skrevet
16 timer siden, CecilieX skrev:

Personlige anekdoter er ikke alltid så relevante, men jeg deler likevel noen tanker jeg gjorde meg på «Syden» ferie på et Ving-resort i sommer.   

Jeg ble sittende ved bassenget og se på mine medsøstre, og ble slått av hvor mange som ikke var tynne. Og jeg ble sittende å tenke på om jeg faktisk har blitt i overkant påvirket av det influencere viser frem på Instagram. For de som viser seg i bikini der er stort sett tynne, og da var det slående å se hvordan en normal samling kvinner ser ut. De kom nemlig i alle fasonger, og ingen av dem så ut som det som er Insta-normalen.  

Jeg kom til å tenke på dette igjen da jeg så bildene som CBE la ut fra sin «Sydenferie». Er det overhodet noen som kan relatere seg til dette av de som hun potensielt prøver å nå ut til? For det er jo helt fjernt fra virkeligheten, og det vil jeg definere som et problem rent bedriftsmessig.  

Det samme slo meg da jeg var på et badeland i sommer. Jeg satt og så på folk som gikk forbi, og i løpet av ca en time, så jeg kanskje én person som var "Sports Illustrated swimsuit edition"-materiale. De aller fleste var befriende naturlige og forskjellige. Det var imidlertid på en typisk familie-resort, så overvekten var nok stort sett mom- og dadbods, men likevel. CBE representerer iallfall ikke gjennomsnittet av småbarnsmødre rundtomkring.

• Liker 15
Skrevet (endret)

Siste IG innlegg..."Making memories with you." Et bilde av mor og barn.  Kunne vært koselig, hvis ikke mor hadde delt dette med resten av verden også. Nå er det bare helt tragisk.

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 32
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet (endret)
22 timer siden, Monimoni skrev:

Siste IG innlegg..."Making memories with you." Et bilde av mor og barn.  Kunne vært koselig, hvis ikke mor hadde delt dette med resten av verden også. Nå er det bare helt tragisk.

«Making money out of you» er vel nærmere sannheten.

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Gjest Hoppetau
Skrevet (endret)
22 timer siden, Monimoni skrev:

Mens magemusklene strammes, så hva var mammaen egentlig opptatt av i dette minnet? Datteren eller hvordan hun så ut?

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Skrevet
21 minutter siden, Hoppetau skrev:

Mens magemusklene strammes, så hva var mammaen egentlig opptatt av i dette minnet? Datteren eller hvordan hun så ut?

👏👏👏 magemusklene strammes og skyggelegges. Også en haug med kommentarer om hvor vakkert bilde er. Hva er det med folk? Synes folk det er helt gret at barn blir eksponert på den måte? Kan noen av dere tilhengere forklare meg hvorfor det er ok å utlevere barna på denne måten? Jeg skjønner det bare ikke, ikke litt en gang. 

• Liker 35
Skrevet
3 minutter siden, 123Frustrert skrev:

👏👏👏 magemusklene strammes og skyggelegges. Også en haug med kommentarer om hvor vakkert bilde er. Hva er det med folk? Synes folk det er helt gret at barn blir eksponert på den måte? Kan noen av dere tilhengere forklare meg hvorfor det er ok å utlevere barna på denne måten? Jeg skjønner det bare ikke, ikke litt en gang. 

Du vil aldri får høre eller lese at det er noen sinne greit å eksponere barn på denne måten eller måten CBE gjør det på..  Flere av både venninner og bekjente av meg har nå avfølget henne og sluttet å lese bloggen etter dem ble oppmerksom på denne tråden. Dem ante ikke hvordan hun bedrev bloggen på.

• Liker 15
Skrevet
12 timer siden, Uglesjel skrev:

Hjelpes meg for all den reklamering CBE får hos de andre bloggere før hårklemmene.. Tenkte jeg ikke skulle noe ang bildet av fruen og mini me. Menhe.. Kjenner at jeg sliter litt med å ikke komme med en heftig kommentar på det🙄

Kan du utdype dette? Hvem er det som reklamerer for hårspennene? 

Skrevet
12 minutter siden, Emmy_H skrev:

Kan du utdype dette? Hvem er det som reklamerer for hårspennene? 

Blogg-kollegaere av henne. For noen dager siden så var det komikerfrue,  igår så var det opp til flere som hun la ut på mystory IG.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...