Pusern3 Skrevet 21. mars 2022 #59581 Skrevet 21. mars 2022 FruRosa skrev (3 timer siden): Jada, er nok KUN klinikken som skal takkes for hud "on fleek"! Ikke noe filter der i gården, nei! (Stillbilde fra filmsnutt på story) igjen ser hun ikke ut som seg selv 🙄 3
Pusern3 Skrevet 21. mars 2022 #59582 Skrevet 21. mars 2022 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Når man tar så mange bilder av seg selv i løpet av en dag, også velger hun å publisere dette? Denne bedriften tar mer og mer uforståelige valg. Det ansiktsuttrykket er bare merkelig. Fælt bilde - rett og slett
Gjest Lavande Skrevet 21. mars 2022 #59583 Skrevet 21. mars 2022 (endret) EmilieH skrev (1 time siden): Instagram innlegget til Kristin Gjelsvik burde alle lese, spesielt CBE! Reflektert dame! Takk for tipset. 😊 Lenke til innlegget: https://www.instagram.com/reel/CbVl7Q0gnMO/?utm_medium=copy_link Kristin Gjelsvik sin IG-konto: https://instagram.com/kristingjelsvik?utm_medium=copy_link Endret 21. mars 2022 av Lavande
Kollontaj Skrevet 21. mars 2022 #59584 Skrevet 21. mars 2022 Pusern3 skrev (21 minutter siden): Fælt bilde - rett og slett Det er fra story! Ikke et bilde CBE.no ville lagt ut, vil jeg anta. 6
Aquarius04 Skrevet 22. mars 2022 #59585 Skrevet 22. mars 2022 hvalstad45 skrev (11 timer siden): Nei, men det gjør valget med å kjøpe et gammelt hus litt rart. Langt bedre at folk med interesse og glede av historiske ting får slike hus, enn at noen herper det totalt for historiske dealjer før de likevel flytter videre til noe mer moderne. Jeg tror de ble blendet av hvor flott og hvor mye status det var å få seg hus i den parken, og så glemte de at de likte moderne ferdighus som det de hadde på Siljan. De gjorde dårlige valg med en gang, de burde ha hatt langt bedre hjelp, for stilhistorie var åpenbart ikke noe de kunne. For øvrig kan sikkert husbygging være en strålende måte å få content og spons på, men jeg er redd de ikke klarer å gjøre det spennende nok, folk faller fra. Da de pusset opp i Sarpsborg var folk fortsatt langt mer interesserte i henne. De har hele tiden vært opptatt av å klatre i status, virker det som, i alle fall når man ser på hva som har blitt lagt ut igjennom årene. Det er som noen nevnte litt bakover her, en nyrik russer-mentalitet. Dette er to HELT VANLIGE mennesker, fra helt vanlige familier, som tjente godt en stund og kanskje ble litt blendet av dette. De har på ingen måte noen grunn til å se ned på andre mennesker (jf. kjører Skoda feks.), all den tid de ikke har noen status selv. De så mest sannsynlig som du skriver, at dette huset er gammelt, har status og hvor flott det var, og grep sjansen med begge hender. Men de er late, har lav arbeidskapasitet og ikke tid til å ta vare på noe som krever litt mer enn det minimale av vedlikehold. 45 3
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 22. mars 2022 Populært innlegg #59586 Skrevet 22. mars 2022 (endret) Minnie Mus skrev (14 timer siden): Skjønte det slik at dere har lyst til å bygge hus. Dere viser at dere liker at det meste er nytt og moderne og det fikk dere i ikke i den gamle, flotte villaen. Lurer på om dere angrer på at dere ikke kjøpte nytt hus den gangen? Og hvorfor evt kjøpe nytt nå som dere har pusset opp så mye? CAROLINE BERG ERIKSEN 2 DAGERSIDEN SVAR Vi angrer på at vi ikke tok et halvår og bare strippet ned hele huset og gjorde det akkurat slik vi ønsket det fra starten av Da hadde jeg kanskje hatt ro i sjelen min LARA 2 DAGERSIDEN Jeg skjønner hva du mener, tror jeg. Men er ikke huset helt slik dere ønsker og trives med, selv etter oppussing? CAROLINE BERG ERIKSEN 23 TIMERSIDEN Et såpass gammelt hus har alltid noe ved seg som må fikses, om du da ikke tar og stripper ned alt gjør det som nytt I tillegg er det en veldig stor tomt som krever ukentlig vedlikehold. Med tanke på det uthevede, det er vel Borregaard som eier halvparten av tomten som Berg Eriksen kan disponere mot vedlikehold. Som kommentar til å strippe ned alt og gjør det som nytt ble dette gjort to ganger i løpet av en ti- års periode før dette paret kjøpte huset. Eiendommen var totalrenovert med andakt innvendig og utvendig, samt beplantet med 400 planter i 2006 før den ble solgt første gang, og så pusset opp innvendig av de nye eierne før Berg Eriksens kjøpte den i 2016. I tillegg har eiendommen verneverdi og bevaringsverdige kulturminner, slik at blant annet garasjen som de har søkt om å rive fordi den er for liten for bilen, ikke kan rives. I tråden her er det i tillegg nevnt at de to badene i huset har feil og mangler etter deres egen renovering de siste årene. Samtidig, at to voksne folk med særs fleksibel hverdag og mål om å drive en treningsportal ikke anser at hagearbeid er god trening og tilsynelatende foretrekker mølla i kjelleren syns jeg er rimelig spesielt. https://www.sa.no/lokale-nyheter/til-salgs-for-6-9-millioner/s/1-101-2259336 https://www.ha-halden.no/har-sokt-om-a-rive-garasje-kommunen-mener-den-er-bevaringsverdig/s/5-20-910442 Endret 22. mars 2022 av Revenge o'Cavatina 51
Surikatt Skrevet 22. mars 2022 #59587 Skrevet 22. mars 2022 FruRosa skrev (11 timer siden): Stillbilde fra video, men det viser likevel godt den voldsomme svaien hun lager i ryggen. Og når skulle den loven om merking når det er brukt filtre og redigering av kropp i reklame tre i kraft? Dette er noe av det sykeste jeg har sett fra den kanten. 29 1
Felis Skrevet 22. mars 2022 #59588 Skrevet 22. mars 2022 Surikatt skrev (10 timer siden): Huset var restaurert av forrige eiere såvidt jeg husker. De har ingen stil eller ide om hvordan de egentlig vil ha det. To bad de er misfornøyde med etter de ble pusset opp, omlakkering av gulv to ganger, vegger malt x antall ganger, fliser på gulv i gang og kjøkken skiftet to ganger, møbler byttet ut flere ganger. Barnerom pusset opp flere ganger. Sikkert mer. Så lenge hun surrer rundt hjemme og stirrer på seg selv i speil og mobil, vil hun aldri bli fornøyd med noe. Derfor må utseende filtreres og retusjeres til en latterlig utgave av en slags lollipop fremtoning som ikke finnes og huset er konstant under oppussing. Et tips er å få seg en jobb som ikke går ut på og digge seg selv. Da blir ikke disse tingene så viktige. https://www.sa.no/nyhet/bolig/boligmarkedet/dette-vil-alltid-vare-vart-drommested/s/5-46-240017 (bak betalingsmur) Boligen er betydelig påkostet og modernisert både utvendig og innvendig fra 2002 og frem til i dag. Det begynner å bli noen år siden 2002, så at paret pusset opp litt da de flyttet inn i 2016 er ikke så rart. At de pusser opp de samme rommene igjen og igjen de neste årene, er derimot merkelig. Klassisk stil er åpenbart ikke parets greie, men da er det billigere og enklere å innrømme feilkjøp, slik at de kjøpe noe annet. Å forsøke og få dette huset til å bli noe det ikke er, er et dødfødt prosjekt. Jeg støtter husbygging, slik at de får det som de vil. Problemet er om de har råd til å bygge slik de vil ha det. Huset de bor i var i sin tid ett av de billigste i Kulåsparken. De ga 8,1 millioner for det i 2016, etter at det hadde ligget en stund på markedet. Til sammenligning gikk nabohuset for 12,25 millioner i 2014. Parets oppussing har neppe hevet verdien. De flotte gulvene er ødelagt for alltid, og de har selv gått ut og sagt at badene har så mange feil og mangler at det kan gi avkortning på forsikringer. Det er begrensninger på hva de kan gjøre på tomten, blant annet er det ikke mulig å sette opp garasje. Den delen av tomten som er deres består av tett skog, og tomten de har bruksrett til, som jeg antar hun synes har for mye vedlikehold, er midt i glaninga til 5-etasjes blokker. Og de har en parkeringsplass rett i front. 34 6
Surikatt Skrevet 22. mars 2022 #59589 Skrevet 22. mars 2022 Revenge o'Cavatina skrev (16 minutter siden): Med tanke på det uthevede, det er vel Borregaard som eier halvparten av tomten som Berg Eriksen kan disponere mot vedlikehold. Som kommentar til å strippe ned alt og gjør det som nytt ble dette gjort to ganger i løpet av en ti- års periode før dette paret kjøpte huset. Eiendommen var totalrenovert med andakt innvendig og utvendig, samt beplantet med 400 planter i 2006 før den ble solgt første gang, og så pusset opp innvendig av de nye eierne før Berg Eriksens kjøpte den i 2016. I tillegg har eiendommen verneverdi og bevaringsverdige kulturminner, slik at blant annet garasjen som de har søkt om å rive fordi den er for liten for bilen, ikke kan rives. I tråden her er det i tillegg nevnt at de to badene i huset har feil og mangler etter deres egen renovering de siste årene. Samtidig, at to voksne folk med særs fleksibel hverdag og mål om å drive en treningsportal ikke anser at hagearbeid er god trening og tilsynelatende foretrekker mølla i kjelleren syns jeg er rimelig spesielt. https://www.sa.no/lokale-nyheter/til-salgs-for-6-9-millioner/s/1-101-2259336 https://www.ha-halden.no/har-sokt-om-a-rive-garasje-kommunen-mener-den-er-bevaringsverdig/s/5-20-910442 De får kjøpe seg bil som passer til garasjen. 12
123Frustrert Skrevet 22. mars 2022 #59590 Skrevet 22. mars 2022 SnowBells skrev (11 timer siden): Altså, hva skjer med klesstilen? Hun får Linni Meister til å fremstå som Celina Midelfart 😳 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link Ikke er klærne bare lite fine, det er jo bare syntestisk materiale med dårlig kvalitet. Hvor var miljøengasjementet til damen? Eller vent, det var bare kjøpt Og betalt det ja. 37
Inocybe Skrevet 22. mars 2022 #59591 Skrevet 22. mars 2022 Surikatt skrev (1 time siden): De får kjøpe seg bil som passer til garasjen. Ikke en Skoda da 😱 9 3
Kollontaj Skrevet 22. mars 2022 #59592 Skrevet 22. mars 2022 123Frustrert skrev (59 minutter siden): Ikke er klærne bare lite fine, det er jo bare syntestisk materiale med dårlig kvalitet. Hvor var miljøengasjementet til damen? Eller vent, det var bare kjøpt Og betalt det ja. Har CBE.no hatt et miljøengasjement vedrørende klesindustrien? 5
Felis Skrevet 22. mars 2022 #59593 Skrevet 22. mars 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Har CBE.no hatt et miljøengasjement vedrørende klesindustrien? https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2019/09/05/6953599/caroline-berg-eriksen-og-olaf-tufte-satser-pa-utleie-av-klaer Kjendisblogger Caroline Berg Eriksen har allerede gått inn som investor, ifølge Patrick Skou. Men hun har likevel ikke bladd opp én krone. – Hun jobber for aksjene. Vi har ikke investorer av noe størrelse ennå, innrømmer Skou. Hun skulle investere i et firma som drev med utleie av klær, det kan kanskje gå under miljøengasjement? De forventet å omsette for 5 millioner euro i 2021, men jeg tror det ble med forventningen... Jeg lurer på hvor mange prosjekter som bare har rent ut i sanden for Caroline Berg Eriksen? 24
Surikatt Skrevet 22. mars 2022 #59594 Skrevet 22. mars 2022 Lurer på egentlig hva hun mener med å strippe hele huset innvendig og bygge opp på nytt for å få fred i sjelen ? De har ingenting i et hus fra 1921 å gjøre. Hun ønsket egentlig å rasere hele huset med sin dårlige smak så innsiden ville vært totalt kræsj med utsiden. De har jo faktisk renovert overalt og opptil flere ganger. Likevel er hun misfornøyd. Akkurat som med sitt eget utseende. 49
Populært innlegg hufsaaaaa Skrevet 22. mars 2022 Populært innlegg #59595 Skrevet 22. mars 2022 Gleder meg til hussalg-videoen kommer. Den forrige var jo hysterisk. 59 1 1
Heartland Skrevet 22. mars 2022 #59596 Skrevet 22. mars 2022 Surikatt skrev (1 time siden): Lurer på egentlig hva hun mener med å strippe hele huset innvendig og bygge opp på nytt for å få fred i sjelen ? De har ingenting i et hus fra 1921 å gjøre. Hun ønsket egentlig å rasere hele huset med sin dårlige smak så innsiden ville vært totalt kræsj med utsiden. De har jo faktisk renovert overalt og opptil flere ganger. Likevel er hun misfornøyd. Akkurat som med sitt eget utseende. Ja, det er veldig spesielt å ha renovert opp til flere ganger på relativt kort tid, og likevel hevde at hun ikke har «ro i sjela», hva hun enn måtte mene utløser det. 19
Kleenex Skrevet 22. mars 2022 #59597 Skrevet 22. mars 2022 SnowBells skrev (16 timer siden): Altså, hva skjer med klesstilen? Hun får Linni Meister til å fremstå som Celina Midelfart 😳 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link Trekk ikke Linni Meister ned i dritten. Frua fra Kulås elsker alt som er reklame🤣 14
Inocybe Skrevet 22. mars 2022 #59598 Skrevet 22. mars 2022 (endret) hufsaaaaa skrev (1 time siden): Gleder meg til hussalg-videoen kommer. Den forrige var jo hysterisk. Den er legendarisk! Fotballfrue ser henført på putene, vasker hender (på overfladisk pre-korona-vis) tripper på tå ned trappen, koser litt med dørkarmen og kjærtegner kaffemaskinen. Legendarisk. Skulle til å legge inn link men kom i tanke om et ikke-samtykkekompetent barn blir eksponert i den. Men til alle dere som savner gjensynet er det bare å se på TV2s versjon. Den er nesten klin lik og får med seg mange essensielle detaljer 😂 Edit: har slettet linken. Hadde ikke fått med meg TV2 også eksponerer barnet . Takk for heads up @Kollontaj Endret 22. mars 2022 av Inocybe 25 1
Kollontaj Skrevet 22. mars 2022 #59599 Skrevet 22. mars 2022 Den er spot on! (Men de viser et barn i begynnelsen.) 9
AntiBullshit Skrevet 22. mars 2022 #59600 Skrevet 22. mars 2022 Naza skrev (17 timer siden): Hva er greien med T-rex pose??? Eugenia Cooney, sier ikke mer - de som vet, de vet 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå