Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
NewStart87 skrev (1 minutt siden):

Har hun ikke tenkt til å uttale seg om Ukraina?.. 

Hvorfor må hun uttale seg om Ukraina? 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fufu skrev (41 minutter siden):

Ingen forventer vel at hun uttaler seg om krigen. Det forventes imidlertid at det utvises respekt ved publikasjon av innhold fra en bedriftskonto med 300k følgere. Jeg vil tro at et antall av følgerne også er direkte berørt av katastrofen. 

Tilføyelse: det å rette oppmersomhet mot egen mage og kropp i disse dager, det blir så inderlig feil fokus. 

Endret av kvit_veis
  • Liker 38
  • Nyttig 4
Skrevet
Fufu skrev (58 minutter siden):

hun MÅ ikke men virker svært unaturlig og lite samfunnsengasjert ikke gjøre det…

• Liker 14
Skrevet
Pusern3 skrev (3 minutter siden):

hun MÅ ikke men virker svært unaturlig og lite samfunnsengasjert ikke gjøre det…

Nei, det synes jeg ikke.

Hun er ikke politiker, hun er ikke i noen rolle hvor det er spesielt naturlig å uttale seg. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Disse bloggerens som bare ELSKET å skrive; det er ikke mye skrivekrampe å se etter pengene flyttet seg vekk fra blogg…

• Liker 41
  • Nyttig 2
Skrevet
Fufu skrev (Akkurat nå):

Nei, det synes jeg ikke.

Hun er ikke politiker, hun er ikke i noen rolle hvor det er spesielt naturlig å uttale seg. 

Ikke? Hun har en plattform som når ut til svært mange, en lang periode var hun en av Norges mest leste blogger, det er ikke til å komme unna at bloggere, influensere, og andre som er kjent på sosiale medier, har en stemme som roper litt høyere enn mange andre. De er i en posisjon til å skape blest om de riktige tingene, hjelpe til med å dra samfunnet i rett retning, slåss for det de tror på og støtte de som trenger det. 

Cbe hadde sjansen flere ganger, men sannheten er at hun aldri har lånt sin stemme til hverken svake grupper eller samfunnet uten en fet betaling. Hun har sjansen hele tiden, til å vise respekt, til å forholde seg passiv og i ro, når hun ikke ønsker å gjøre noe hvilket er ok, men mens verden satt og holdt pusten, mens mennesker gikk i krig og prøvde å gjemme seg fra den, så valgte hun å poste ihelredigerte bilder av seg og kroppen sin for å reklamere for søppelklær av plast! Hun later som om livet og verden går videre, det glansede magasin har talt, mage pupper og ræv i full fokus mens tankser kjører ned folk på gata i Ukraina. 

• Liker 47
  • Nyttig 2
Skrevet
Fufu skrev (1 time siden):

Som jeg har skrevet tidligere, hun trenger ikke å nevne Ukraina med et ord. Kanskje hun ikke har satt seg inn i situasjonen, kanskje hun holder med Russland, kanskje hun ikke vet hvor Ukraina er, hvem vet. Best å ikke uttale seg, for det kan slå veldig feil ut

Men hun har helt sikkert fått med seg at det ER krig, og da ville det vært naturlig å tone det hele litt ned. Jeg vet hun synes det er viktig å påpeke at det er forskjell på folk, men det hun holder på med nå er omtrent like taktfull som å bruke bestemors begravelse som kulisse for å vise frem sponsede, svarte antrekk. 

• Liker 35
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er ingen som sier "Hvorfor uttaler hun seg ikke om..." når land som Syria og andre krigsrammede land bombes og uskyldige dør. De ofres ikke mange tanker..

Men når Ukraina nå bombes.. Da hyler man om at man må nevne det, ha respekt og at det er tragisk at CBE ikke uttaler seg og bryr seg..

Er det forskjell på folk? Er det mer synd i Ukraina enn andre krigsrammede land?? 

Hvorfor skal man måtte uttale seg eller stoppe å gjøre det man vil for å vise at man bryr seg?

• Liker 12
Skrevet

Virker ikke som en veldig «familiete» familieferie. Enten er foreldre ute og løper sammen eller hver for seg slik at den andre er alene med barna, og når far ikke er ute og løper, da er mor på vift med moren sin uten mann og barn. Jeg sier ikke at mannen min og jeg er så fantastiske eller noe, men på ferie prøver vi å være mest mulig alle sammen i familien siden det er minimalt av det ellers i en travel hverdag. Men de mangler jo kanskje ikke tid sammen der de går oppå hverandre dag og ut og dag inn🤷🏼‍♀️

• Liker 25
Skrevet
Sozzen skrev (9 minutter siden):

Det er ingen som sier "Hvorfor uttaler hun seg ikke om..." når land som Syria og andre krigsrammede land bombes og uskyldige dør. De ofres ikke mange tanker..

Men når Ukraina nå bombes.. Da hyler man om at man må nevne det, ha respekt og at det er tragisk at CBE ikke uttaler seg og bryr seg..

Er det forskjell på folk? Er det mer synd i Ukraina enn andre krigsrammede land?? 

Hvorfor skal man måtte uttale seg eller stoppe å gjøre det man vil for å vise at man bryr seg?

Joda. Det har blitt sagt da og. Du har bare ikke fulgt med godt nok i tråden og kaster nå ut argumenter som ikke holder vann.

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet
Sozzen skrev (12 minutter siden):

Du tar så grundig feil nå at det nesten er komisk. Argumentene dine holder heller ikke vann. Vis vas. 

• Liker 29
Skrevet
Sugar&Spice skrev (2 minutter siden):

Joda. Det har blitt sagt da og. Du har bare ikke fulgt med godt nok i tråden og kaster nå ut argumenter som ikke holder vann.

Var ikke meningen å kopiere deg. ☺️

• Liker 8
Skrevet
Sozzen skrev (43 minutter siden):

100% enig her👏🏽

• Liker 3
Skrevet
Sozzen skrev (44 minutter siden):

Nope. Jeg har undret meg lenge over det   Ikke tilstedeværende samfunnsengasjementet til cbe. Hun engasjerer seg ikke i samfunnsproblemer i Norge, eller valg eller noe av den slags. Hun engasjerer seg ikke i miljøvern eller noe i den duren. Hun engasjerer seg i flyktingproblematikken eller uroligheter. Eneste damen engasjerer seg i er negledesign og hvor langt håret til døtrene er, nå holdt jeg på å glemme kaloriforbrenning da. Det er jo det viktigste da,  sammen med fillers og diverse inngrep. 

• Liker 27
Skrevet

Synes ikke den negledesigneren er noe flink, heller jeg da. De er alltid klumpete og rare i fasongen. 😬

• Liker 20
Skrevet
123Frustrert skrev (34 minutter siden):

Nope. Jeg har undret meg lenge over det   Ikke tilstedeværende samfunnsengasjementet til cbe. Hun engasjerer seg ikke i samfunnsproblemer i Norge, eller valg eller noe av den slags. Hun engasjerer seg ikke i miljøvern eller noe i den duren. Hun engasjerer seg i flyktingproblematikken eller uroligheter. Eneste damen engasjerer seg i er negledesign og hvor langt håret til døtrene er, nå holdt jeg på å glemme kaloriforbrenning da. Det er jo det viktigste da,  sammen med fillers og diverse inngrep. 

At hun er fryktelig overfladisk kan vi være enig om men å si hun ikke bryr seg bare fordi hun ikke uttaler seg blir feil. Vi vet ingenting om det.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Var ikke meningen å kopiere deg. ☺️

Skal klare å tilgi deg :fnise: 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sozzen skrev (2 timer siden):

Hvis du limer dette inn i Google, finner du ut at det er diskutert tidligere. Da det var krise i Syria. Dette er en tidligere tråd:

Sitat

site:https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/ syria

2AE6A10B-E3C6-4A4F-A72C-F2E7128F1712.jpeg

Endret av Vipser
  • Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
Piggi skrev (På 23.2.2022 den 14.40):

Gå inn på IG på influencerinthewild kontoen og se der. Håper noen spotter CBE på stranden nå ogs ender inn, så får vi se hvordan hun holder på når alle disse bildene skal tas. Hadde vært epic!, Marna Haugen og Sara Emilie, kan ikke dere smugfilme litt🤞🏻😂😂

Genial konto 😂 Hadde vært morsomt å vært flue på veggen, det må se helt koko ut til tider.

solmåneogstjerner skrev (På 24.2.2022 den 12.43):

Hehe, det er vel heller motsatt. Det er feminint at lårene møtes. Slik er det for de aller fleste kvinner. 

Stakkars Caroline som har en mann som snakker ned om normale kvinnekropper. Spesielt når de har to jenter selv. 

Det bekymrer meg hvordan dette kroppsfokuset og synet på kvinnekroppen vil påvirke de to jentene som skal vokse opp. Dette er ikke bra. Enn om de utvikler litt former etter hvert? Jeg håper virkelig foreldrene evner å forsikre jentene om at de er flotte akkurat slik som de er!

NewStart87 skrev (På 24.2.2022 den 17.13):

Måtte få med magen på isbilde ja. Går det an å bli mer kroppsfokusert?

Magen på isbilde, tight-gap på salatbilde. Skal se tilfeldig ut, men alle skjønner at dette er nøye kalkulert. 

SnowBells skrev (På 24.2.2022 den 18.11):

Ja hun har masse fake followers. Det er et kjempeproblem for de fleste store IG-kontoer. CBE sliter i tillegg med en katastrofal engasjementrate og har derfor valgt å skjule likes på de fleste bildene for å få bedre statistikk ovenfor potensielle annonsører. 

Jeg regner med de kalkulerer pris til annonsører basert på følgertall? Er det ikke villedning overfor annonsørene når et så stort antall er bots?

Snødronninga skrev (20 timer siden):

Tenk å opprette en bruker kun for å angripe enkeltbrukere i denne diskusjonen, tenk å ha så mye tid til overs. Trist!

For ikke å snakke om å logge ut og inn av alle sine brukere for å like sitt eget innlegg 😆

• Liker 38
Skrevet (endret)
Sozzen skrev (1 time siden):

At hun er fryktelig overfladisk kan vi være enig om men å si hun ikke bryr seg bare fordi hun ikke uttaler seg blir feil. Vi vet ingenting om det.

Tja. Når hun uttaler at barn må lære at det er forskjell på folk og at hennes barn må få feire bursdag med allskens overflod og at ser derfor ikke behovet om å moderer seg, da har man så lite empati og medfølelse for andre at jeg har ikke ord. Jeg mener det understreker at hun ikke bryr seg om så mye annet enn  seg selv og sitt. 

Endret av 123Frustrert
  • Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...