Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og de søppelgreiene for coop var jo også helt på trynet 🙄

• Liker 33
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Christiane_W skrev (2 minutter siden):

Enig.

Det var forøvrig flere influencere som fikk betalt, men de løste oppdraget ved å stå ute i snøvær i t-skjorta de fikk tilsendt fra Redd Barna. CBE gikk sin egen vei...🤦‍♀️

Åja. Fulgte ikke så mye med på det men husker det med å sitte inne foran ovnen. Ja, det kan jo tyde på at andre faktisk utførte et slags oppdrag. Men cbe løser det med å kose seg. Det er direkte kvalmende. 

Dere som følger med på instagram, har hun sagt noe om krigen enda? Eller venter hun på sponsorer før hun legger ut bilde av puppene sine på stranda mens hun fordømmer angrepet? 

• Liker 18
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (2 minutter siden):

Åja. Fulgte ikke så mye med på det men husker det med å sitte inne foran ovnen. Ja, det kan jo tyde på at andre faktisk utførte et slags oppdrag. Men cbe løser det med å kose seg. Det er direkte kvalmende. 

Dere som følger med på instagram, har hun sagt noe om krigen enda? Eller venter hun på sponsorer før hun legger ut bilde av puppene sine på stranda mens hun fordømmer angrepet? 

Ikke sagt et ord, lagt ut reklame for nakd i kveld 

• Liker 6
Skrevet
Snødronninga skrev (På 20.2.2022 den 21.55):

Når du er skikkelig god på å velge ut bilder til some. Dette er et stillbilde, ikke klipp fra en video. 
Hva er greia her, skal det være sexy? 

Forresten så var visningen av Chiquelleklær på instastory veldig fjasete. Holder på med håret sitt hele tiden og har noen snåle fjortissfakter. 

9419FA53-E64E-4A52-8A26-316C8914AE75.jpeg

Suger inn kinnene sine godt, det ser man jo siden tunga nesten henger ut av munn.. Magen suges langt inn, og ryggen knekker snart pga for mye posering. For et liv, nesten så jeg syntes synd på hun. 

Denne dama har tidligere stått frem, med at hun har slitt med spiseforstyrrelser. Så hvorfor i huleste holder hun på slik nå? Både hun og mannen burde ha vært relativt bevisst på hva de driver med, egentlig, men nå vokser ikke selvinnsikt på tær. Beklageligvis. 

• Liker 31
  • Nyttig 5
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (3 minutter siden):

Siste lagt ut på Instastory🤮

Spoiler

IMG_8356.thumb.jpeg.fe6ba32af298f6bc0844a1f276a57bd8.jpeg

• Liker 15
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Hvem er de som vil kjøpe disse klærne? Ikke en gang tenåringsjenter her i huset vil gå med en sånn «genser» selv om de har kropp til det. De kjøper heller ikke «drittklær» fra ultrafast-fashionmerker. Voksne på 35 vil vel ikke kjøpe noe av det der? 

Er i målgruppen og det kunne ikke falle meg inn å kjøpe noe av dette. 

• Liker 16
Skrevet
Christiane_W skrev (1 minutt siden):

Skjul innhold

🙈😳

• Liker 7
Skrevet
Christiane_W skrev (3 minutter siden):

Vis skjult innhold

Javel....

• Liker 3
Skrevet
Christiane_W skrev (3 minutter siden):

Skjul innhold

Ærre mulig........at nakdfashion vil assosieres med det CBE bedriver skjønner jeg ikke, og at de betaler, regner jeg med, for det er over min fatteevne 🤮

• Liker 13
Skrevet

Innlegget fra fredag med samme genser skulle vært merket. 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet
Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Ærre mulig........at nakdfashion vil assosieres med det CBE bedriver skjønner jeg ikke, og at de betaler, regner jeg med, for det er over min fatteevne 🤮

Og innlegget fra noen dager tilbake skulle selvfølgelig vært merket som reklame men det ble visst glemt i forbifarten. (Det innlegget hvor hun står i samme klær som på story, hvor tennene er glemt retusjert). 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Rosatoast skrev (8 minutter siden):

Suger inn kinnene sine godt, det ser man jo siden tunga nesten henger ut av munn.. Magen suges langt inn, og ryggen knekker snart pga for mye posering. For et liv, nesten så jeg syntes synd på hun. 

Denne dama har tidligere stått frem, med at hun har slitt med spiseforstyrrelser. Så hvorfor i huleste holder hun på slik nå? Både hun og mannen burde ha vært relativt bevisst på hva de driver med, egentlig, men nå vokser ikke selvinnsikt på tær. Beklageligvis. 

Sånn de fremstiller seg har de et problem med kropp, mat og trening. 

• Liker 15
Skrevet

Kjøpesterke kvinner med høy utdanning, som liksom er målgruppen - de damene kan hun se langt etter.

Svært sjeldent jeg har møtt kvinner 25+ år, som kjøper klær som hun reklamerer/bruker. Ville hun nådd ut til disse "kjøpesterke", burde hun heller reklamere for typ Fillipa K, Samsøe Samsøe o.l .. Naked, Nelly og Chiquelle(?) er jo typisk butikker der ungdommer kjøper billig ræl.. Det er rett og slett flaut å se på, hvem er det hun tror hun er?! Stygt av meg å si det, kanskje, men hun er jo så inngrodd i seg selv og utstråler null empati for andre mennesker. 

Må si jeg lurer veldig på hvordan moren og søsteren hennes er. Og hva de tenker om alt dette, eller om de er all in i dette sirkuset ?! 

• Liker 36
  • Nyttig 4
Skrevet
Surikatt skrev (8 minutter siden):

Sånn de fremstiller seg har de et problem med kropp, mat og trening. 

Syntes bare det er så rart, når hun tidligere har vært så bevisst på sin egen problematikk ift nettopp dette. Men nå så skal dette glorifiseres og presses opp i trynet på alle som vil se. Det tyder vel kanskje på hvor lite selvinnsikt og selvbevissthet det finnes i det huset, merkelig at ingen som står hun nær minner hun på dette.

• Liker 12
Skrevet

Tenk å ha ferie og bruke tid på å vise frem uinteressante klær… tragisk prioritering spør du meg…

• Liker 4
Skrevet
Christiane_W skrev (1 time siden):

Jah, nå tar hun en pause fra ferieoppdateringene på Instastory. Ikke for å uttrykke empati med Ukraina, men for å dele en rabattkode hos Chiquelle NAKD.🙄

Skjul innhold

IMG_8355.thumb.jpeg.4df7781786ad1ab86e3312f925856fef.jpeg

Genser og genser fru Blom..

• Liker 6
Skrevet

Den vanlige «knekken» må være med…

Ingenting som er naturlig med den dama der

Fra Instastory

C6AD4362-C513-4934-9943-AA3F714C1C1A.jpeg

• Liker 22
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...