Pusern3 Skrevet 16. februar 2022 #57401 Skrevet 16. februar 2022 Pås skrev (2 timer siden): Nei, det finnes ikke regler for sånne ting. Men det finnes forventinger til hvordan folk oppfører seg ut i fra alderen deres! Jeg forventer mer av meg selv og mine venninner i 50-årene enn av min niese på 14. Dersom noen av mine venninner hadde fjast slik på some som CBE i blant gjør hadde jeg trodd at de hadde drukket eller noe lignende. Dersom niesen min på 14 hadde fjast hadde jeg tenkt at: jaja hun vokser det vel av seg! Men CBE får tøyse og tulle så mye hun vil for min del! 😉 og CBO har et extra ansvar i så måte i det hun deler alle disse fjollete greiene på sin offentlige IG. 9
Pusern3 Skrevet 16. februar 2022 #57402 Skrevet 16. februar 2022 (endret) NewStart87 skrev (1 time siden): Jeg skulle ønske jeg visste hvordan man legger bilder i spoiler, for dette er nok et triggende bilde for de med spiseforstyrrelser. Er ikke dette thinspo så vet ikke jeg. Og dama virker jo utsultet på sex sånn som hun holder på. Hvis du leser her inne Caroline: SKJERP deg! Du publiserer daglig thinspo og har et ansvar! Uff uff - for et bilde Endret 16. februar 2022 av Pusern3 11
Pusern3 Skrevet 16. februar 2022 #57403 Skrevet 16. februar 2022 Lille_Krokodille skrev (1 time siden): Men hva faen ER greia med det siste bildet…? Seriøst..? Prøver hun å vise hvor tynn hun er, hvor kåt hun er eller begge eller…? 😳 Så ufattelig kleint. Kan hun ikke bare åpne den OnlyFans-kontoen først som sist… 🙄 Pinlig. 12
FruRosa Skrevet 16. februar 2022 #57404 Skrevet 16. februar 2022 NewStart87 skrev (1 time siden): Jeg skulle ønske jeg visste hvordan man legger bilder i spoiler, for dette er nok et triggende bilde for de med spiseforstyrrelser. Er ikke dette thinspo så vet ikke jeg. Og dama virker jo utsultet på sex sånn som hun holder på. Hvis du leser her inne Caroline: SKJERP deg! Du publiserer daglig thinspo og har et ansvar! Puteflaut! Verdens-største-hotellpute-flaut! Både bildet, og det faktum at det er få dager siden hun viste veldig dårlig teknikk på hipthrust (det ble dokumentert her inne). Nå har hun altså økt vekten ... 42
Pusern3 Skrevet 16. februar 2022 #57405 Skrevet 16. februar 2022 SKE87 skrev (1 time siden): Selv om diskusjonen går over her om alder, så fortsetter jeg faktisk å si: hun er 35(!!!!) år! Jeg blir seriøst flau! Like gammel som meg! Hadde ikke turt å se et eneste menneske i øynene hvis jeg la ut sånt som dette på Internett. Hva skjer liksom?? Jeg mangler nesten ord for hva jeg tenker om dette. Altså… bare.. altså? Hæ? Hva?🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ hva på neste foreldremøte på skolen - pinlig å se andre foreldre i øynene må det være… men hun er vel bare STOLT 26
Pusern3 Skrevet 16. februar 2022 #57406 Skrevet 16. februar 2022 Lille_Krokodille skrev (1 time siden): Jeg tenker at (som noen skrev lenger opp) dette er sånn som oppmerksomhetssyke fjortiser holder på. Eller de som har OnlyFans-konto. Vi blir vel alle horny med jevne mellomrom, men vi legger jo ikke ut sånne bilder på SoMe innimellom bildene av barna våre. Jeeeezez. Det er så mye annet enn «sliten etter trening» hun vil formidle med det bildet. Og det er så sjukt at dette blir blandet med små barn. ville ikke sett et sånt bilde av bestevenninnen min en gang - så pinlig 18 1
loffen Skrevet 16. februar 2022 #57407 Skrevet 16. februar 2022 Uff, nå beviser hun bare at det for alvor har tippet helt over. Tunga ut og øya igjen.. ligge der svett og 'deilig', alle ribbeina og silikonen strutter. Hjelpes. Lite sexy, men noen mannen hennes liker det kanskje? Eller.. hun trenger hjelp. Det er jo det jeg mener. 42 1 4
Isild Skrevet 16. februar 2022 #57408 Skrevet 16. februar 2022 (endret) Jeg lurer på om noen av de som faktisk er følgere av CBE.no syns dette er inspirerende lenger? Tror nok hun med bildet forsøker å formidle det som blandt annet her i tråden er etterlyst - "ekte trening", få se at hun tar seg helt ut osv. Få se at hun har faktisk har trent. Men hun får det ikke til. Hun klarer ikke å ta bilde uten at det er oppstilt. tror det er så innarbeidet at det er kropp, posering og se bra ut som er viktigst på bilder. Og da ble det på et "se så slakt jeg er etter å ha maxa" - bilde bare veldig merkelige grimaser og veldig rart. De blir fjernere fra hva treningsfølgere blir inspirert av for hver dag. Endret 16. februar 2022 av Isild 35 4
hvalstad45 Skrevet 16. februar 2022 #57409 Skrevet 16. februar 2022 Denne konstante gape-smilinga hennes, hva er greia med det? Hvorfor anses det som flatterende posering? En trend? Jeg syns bare det ser så latterlig kunstig ut og skjønner ikke... 23 2
Kleenex Skrevet 16. februar 2022 #57410 Skrevet 16. februar 2022 Jolanda skrev (På 12.2.2022 den 20.17): Synes det er veldig rart å dra på romantisk overnatting på The Well når man ikke bruker noe tid på hverandre, bare har hodet ned i telefonen og er hjemme igjen nesten før man kom. Logg av bittelitt for en gangs skyld! Og den kjolen? Den ser 100% ut som en nattkjole. Hadde jeg møtt noen i den, som gikk sånn, hadde jeg begynt å lure. 100% reklame og da blir det ikke romantisk 8
Gjest SnowBells Skrevet 16. februar 2022 #57411 Skrevet 16. februar 2022 (endret) Det er jo et... spesielt bilde med hovedfokus på ribbeina hennes. Ikke noe for folk flest liksom. Men jeg tittet innom coach eriksen sin instastory tidligere i dag hvor han viste frem noen leggøvelser. Der var det stort sett bare hud strukket over musklene. Litt som en anatomiplakat. Jeg tenker vel at de først og fremst henvender seg til spesielt interesserte nå. Endret 16. februar 2022 av SnowBells
Gjest Hoppetau Skrevet 16. februar 2022 #57412 Skrevet 16. februar 2022 (endret) ..... Endret 26. januar 2023 av Hoppetau
Irja Skrevet 16. februar 2022 #57413 Skrevet 16. februar 2022 Pusern3 skrev (1 time siden): hva på neste foreldremøte på skolen - pinlig å se andre foreldre i øynene må det være… men hun er vel bare STOLT Klart det, og de andre foreldrene er misunnelige. 18
Populært innlegg Inocybe Skrevet 16. februar 2022 Populært innlegg #57414 Skrevet 16. februar 2022 CecilieX skrev (1 time siden): Ang bildet som det henvises til over der CBE ligger på gulvet; det er jo ment å fremstå som et øyeblikksbilde der hun utmattet ligger på gulvet. Problemet er som før at hun har en mobil i hånden som hun bruker til å ta bildet. Hun har formodentlig ikke hatt mobilen i hånda dersom hun har tatt seg sånn ut som bildet viser. Hun må dermed ha sett seg selv utenfra, tenk at dette er passende innhold for IG, plukket opp mobilen, funnet frem kamerafunksjon, slengt seg ned på gulvet, posert frem passe sliten og så trykket på utløserknappen alt med en baktanke om at dette skulle ut på IG. Det er viktig å huske på at det du ser ikke er ekte øyeblikk slik det liksom fremstilles. Noterer meg at hun på bildet før holder hånda rundt midjepartiet. På den måten skjules deler av tightslinningen (nesten på linje med slik de pleide å kutte bort større deler av kroppen) for å illudere at rompa står ut. Mye bruk posering der i gården, akkurat som den der underarmen påfallende ofte er plassert akkurat i midjehøyde. F**n altså. Tilføyelse: Jeg måtte google hiptrust og fikk min antagelse bekreftet. Antar at vektstangen som ligger i bakgrunnen er ment å antyde at hun brukte den. Da er det enda fler steg hun må gjennom før hun kommer til det punktet der hun tar bildet. 👆Dette er viktig å huske. Bildet er på ingen måte et "jeg har gitt alt på trening" øyeblikksbilde. Det er et "nå er jeg litt svett/vått så da finner jeg fram mobilen, trykker på kamera, legger meg ved siden av objektet jeg skal gi inntrykk av å ha slitt meg ut med, legger kroppsdeler i slankende positurer, stikker ut tungen til only fans-segmentet mitt, knipser noen bilder, velger ut favoritten, legger på filter og tekst og poster som øyeblikket jeg var heeelt kjørt". Opplegget er pinlig lett gjennomskuelig og jeg vil legge til flaut av en 35-åring som burde ha noe vettugt å komme med. Til treningen: Hun som nylig viste den elendige teknikken sin hvor lite styrke hun har burde ha fokusert på teknikk før hun la til mer vekt. Hvis hun da faktisk har lagt på vekt og det ikke bare er en enda del av det oppstilte bildet hennes... Jeg tviler. 59
Aidensfield Skrevet 16. februar 2022 #57415 Skrevet 16. februar 2022 Jeg må spørre her fordi her får jeg skikkelig svar.. Hvilke type bilder er lov og legge ut? La ut ett bilde i en annen tråd i går av en influencer som tatt bort på nesten minuttet. Men her får det ligge bilder. Hva er forskjellen og hva har jeg lov til?
Inocybe Skrevet 16. februar 2022 #57416 Skrevet 16. februar 2022 Irja skrev (3 minutter siden): Klart det, og de andre foreldrene er misunnelige. Det er nettopp på dette CBE bommer så grassalt. Jeg kjenner ingen, absolutt ingen i dette alderssegmentet som er misunnelig på det som presenteres på CBE.no. Folk vokser opp og får andre verdier og ønsker for livet. Mens CBEs sosiale medier fortsatt henger igjen i tankegangen til en usikker 14-åring. Det framstilles som om det skulle være attråverdig og så er det bare puteflaut. Om noen forteller CBE det motsatte så bør hun vite de lyver. Muligvis fordi de er for høflige til å si sannheten. 28
Gjest SnowBells Skrevet 16. februar 2022 #57417 Skrevet 16. februar 2022 Aidensfield skrev (13 minutter siden): Jeg må spørre her fordi her får jeg skikkelig svar.. Hvilke type bilder er lov og legge ut? La ut ett bilde i en annen tråd i går av en influencer som tatt bort på nesten minuttet. Men her får det ligge bilder. Hva er forskjellen og hva har jeg lov til? Man kan få lov til å legge ut ett bilde per innlegg. Ikke flere. Og du må legge ved en klikkbar lenke direkte dit du har hentet bildet fra.
Populært innlegg Honningmor Skrevet 16. februar 2022 Populært innlegg #57418 Skrevet 16. februar 2022 Går bare å vente på at det smeller snart. Før eller siden responderer kroppen på rovdrift. Treningen hun driver med handler om kaloriforbrenning og ikke om teknikk, styrke eller forebygging. Det er derfor man aldri får se selve treningen - kun etterbilder. Det siste året har jeg aktivt prøvd å finne treningskontoer som er seriøse slik at jeg kan lære nye øvelser på riktig måte, og CBE/Netfit er virkelig milevis, MILEVIS unna å være til nytte eller inspirasjon. Derfor kan jeg heller ikke fatte og begripe hvorfor Lene Alexandra og andre som lever av trening applauderer disse sykelige pro-ana bildene!? All trening er ikke bra for helsa! 54 1 5
Aidensfield Skrevet 16. februar 2022 #57419 Skrevet 16. februar 2022 SnowBells skrev (1 minutt siden): Man kan få lov til å legge ut ett bilde per innlegg. Ikke flere. Og du må legge ved en klikkbar lenke direkte dit du har hentet bildet fra. Så om jeg henter det fra en influencer sin instagram så skriver jeg det nederst?
Gjest SnowBells Skrevet 16. februar 2022 #57420 Skrevet 16. februar 2022 (endret) Aidensfield skrev (2 minutter siden): Så om jeg henter det fra en influencer sin instagram så skriver jeg det nederst? F eks slik: https://www.instagram.com/p/CZKMVZxtlAY/?utm_medium=copy_link La ved bilde av Dana Mercer som er helt RÅ på å avsløre jukset til andre influensere som f eks CBE. Endret 16. februar 2022 av SnowBells
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå