Pusern3 Skrevet 9. januar 2022 #55281 Skrevet 9. januar 2022 sukkerspinndilla skrev (16 minutter siden): Drikker ikke hun ofte? mulig det er mest for kamera … for å virke «kul», livsnytende og avslappet…. Tenker at glassene vi ser ikke nødvendigvis drikkes.. 3
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 9. januar 2022 #55282 Skrevet 9. januar 2022 Pusern3 skrev (3 minutter siden): mulig det er mest for kamera … for å virke «kul», livsnytende og avslappet…. Tenker at glassene vi ser ikke nødvendigvis drikkes.. Tenkte at det var usunt, at det kunne ikke dr Eriksen tillate🤭
Surikatt Skrevet 9. januar 2022 #55284 Skrevet 9. januar 2022 FruRosa skrev (41 minutter siden): Har ikke CBE reklamesamarbeid med icaniwill? Er det da ok å posere med vinglass i bukse derfra? Man ser tydelig logoen, det virker faktisk som hun løfter foten for å vise den. Bare å sende dette inn til rett instans. Det gjør jeg. 25
Heartland Skrevet 9. januar 2022 #55285 Skrevet 9. januar 2022 Xmasclovn skrev (22 minutter siden): Jeg tror helt ærlig at hun (de) er helt blåst ja. Såpass blåst at de tror deres hobby/egentid/kosedag er en ordentlig arbeidsdag. Men slik blir det vel når man ikke har gjort et ærlig dags arbeid før og ikke har satt snuta utenfor sin egen kjellerstue/pc/mobil. Åh, jeg håper så INDERLIG at de en dag må ta seg en vanlig jobb. 21
Måne Rampelyset Skrevet 9. januar 2022 #55286 Skrevet 9. januar 2022 Tråden er ryddet for hets. Måne, admin. 1
Xmasclovn Skrevet 9. januar 2022 #55287 Skrevet 9. januar 2022 Heartland skrev (17 minutter siden): Åh, jeg håper så INDERLIG at de en dag må ta seg en vanlig jobb. Samme her. Hadde likt å se henne trene før og etter en vakt på sykehjemmet, med handling, middagslaging, husarbeid og unger imellom der. 44
Heartland Skrevet 9. januar 2022 #55288 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Samme her. Hadde likt å se henne trene før og etter en vakt på sykehjemmet, med handling, middagslaging, husarbeid og unger imellom der. Det hadde vært årtusenets wakeup-call! Hun hadde blitt sykemeldt så raskt! TENK alt hun ikke får gjort på dagtid lenger! Hun hadde altså fått så sjokk! Han også for den del 😳 Endret 9. januar 2022 av Heartland 29
Smugleseren Skrevet 9. januar 2022 #55289 Skrevet 9. januar 2022 FruRosa skrev (1 time siden): Har ikke CBE reklamesamarbeid med icaniwill? Er det da ok å posere med vinglass i bukse derfra? Man ser tydelig logoen, det virker faktisk som hun løfter foten for å vise den. Jeg la ikke merke til logoen, bare puppen. Om det er penger de mangler, tror jeg mange vil betale om de oppretter en OnlyFans-konto. Det nærmer seg jo bare mer og mer. 43
cerruti Skrevet 9. januar 2022 #55290 Skrevet 9. januar 2022 Smugleseren skrev (22 minutter siden): Jeg la ikke merke til logoen, bare puppen. Det er fryktelig kleint… 17
Kollontaj Skrevet 9. januar 2022 #55291 Skrevet 9. januar 2022 Ser veldig fornøyd ut med resultatet, iallfall. 44
Justlooking Skrevet 9. januar 2022 #55292 Skrevet 9. januar 2022 sukkerspinndilla skrev (2 timer siden): Har funky en treningsapp? Kanskje de skal lansere den når hun er i perm…. Har influensere permisjon? Aner ikke. Men så at funkygine skal være programleder for Norges tøffeste nok en gang. Kanskje hun har med seg Morten, vet ikke det heller. Men ser hun har tjent gode penger de siste årene. Kjøpt hus og hytte og hjulpet tvillingbrødrene med en mill i egenkapital til leilighet. Tror hun er ganske driftig 👍 20
powerpuffen Skrevet 9. januar 2022 #55293 Skrevet 9. januar 2022 FruRosa skrev (3 timer siden): Har ikke CBE reklamesamarbeid med icaniwill? Er det da ok å posere med vinglass i bukse derfra? Man ser tydelig logoen, det virker faktisk som hun løfter foten for å vise den. Hvem i all verden poserer i treningsklær mens de drikker? Drikking har absolutt ingenting å gjøre i forbindelse med trening. Jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at ICIW synes noe om dette. 33
loffen Skrevet 10. januar 2022 #55294 Skrevet 10. januar 2022 Tydelig at det ikke bare var håret som fikk behandling i Oslo.. 👄 Vindrikking i dag også, ja. Fin reklame for ICIW. Bildet på veggen bak er jo også av LKE som drikker whisky. Mye alkohol de fronter. 34
Snødronninga Skrevet 10. januar 2022 #55295 Skrevet 10. januar 2022 FruRosa skrev (4 timer siden): Har ikke CBE reklamesamarbeid med icaniwill? Er det da ok å posere med vinglass i bukse derfra? Man ser tydelig logoen, det virker faktisk som hun løfter foten for å vise den. Siden toppen dekket magen, måtte hun vise nipples denne gangen. NOE må det jo være. Og det ufordragelige gliset er prikken over i'en. Fint at ICIW får sett dette. 👍 19
Lopploella Skrevet 10. januar 2022 #55296 Skrevet 10. januar 2022 «Jeg så ut som en and, aldri igjen!» https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and?redirect=true 36
odipodis Skrevet 10. januar 2022 #55297 Skrevet 10. januar 2022 Tredje gang hun legger ut akkurat dette bildet på egen profil eller Netfit-profilen: 44
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 10. januar 2022 Populært innlegg #55298 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Hvilken verdi for publikum har denne publiseringen av selvforherligende selfier der objektet glaner på seg selv i mobilen? Er dette godt innhold til nytte for publikum? Gir det oss noe, en følelse av inkludering og anerkjennelse, gjenkjennelse, inspirasjon? Hva ønsker carolinebergeriksenno å formidle til oss med dette innholdet? For min del ga disse bildene meg absolutt intet annet enn noen oppgitte latteranfall, men det begynner å bli lenge mellom humoren nå. Dette er en 35 år gammel dame som holder liv i firmaet ved å poste bilder av seg selv. Tilsynelatende er det lite annet å tilby fra skuffen. Samtidig er det nitrist hvis publikum faktisk syns at denne spesielle adferden med utallige selfier dag ut og dag inn gir dem noe som helst av verdi. Hvorfor fortsetter cbe å poste så mange bilder av bare seg selv, og hvor mange ser dem, relaterer seg til og liker det de ser? Endret 10. januar 2022 av Revenge o'Cavatina 56
Gjest SnowBells Skrevet 10. januar 2022 #55299 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (13 timer siden): Hvilken verdi for publikum har denne publiseringen av selvforherligende selfier der objektet glaner på seg selv i mobilen? Er dette godt innhold til nytte for publikum? Gir det oss noe, en følelse av inkludering og anerkjennelse, gjenkjennelse, inspirasjon? Hva ønsker carolinebergeriksenno å formidle til oss med dette innholdet? For min del ga disse bildene meg absolutt intet annet enn noen oppgitte latteranfall, men det begynner å bli lenge mellom humoren nå. Dette er en 35 år gammel dame som holder liv i firmaet ved å poste bilder av seg selv. Tilsynelatende er det lite annet å tilby fra skuffen. Samtidig er det nitrist hvis publikum faktisk syns denne spesielle adferden gir dem noe. Ikke minst, hva gjør det med Caroline Berg Eriksen når hun retusjerer og fremtiller seg som noe hun ikke er i virkeligheten? Ikke engang hun, som har 40-50 timer mer hver eneste uke til trening og egenpleie enn andre fulltidsarbeidende, klarer å leve opp til sitt eget ideal. På Norges nye megahit så vi en normalt søt og normalt slank dame. Hvorfor er ikke det bra nok? Hvorfor skal alt av linjer og hud glattes ut, hvorfor skal leppene forstørres, ansiktsformen smalnes inn og nesen se ihjeloperert ut? Hvorfor skal magen suges inn og skyggelegges? Var det derfor hun fremsto så nervøs og stiv, og var det derfor hun ikke ville kjempe for å komme tilbake igjen i Norges nye megahit? Fordi alle kunne se gjennom bløffingen hennes og se at hun ikke var mager med vepsetalje eller sprettrumpe? Innlegget er ryddet for bilder med manglende kildehenvisning. Endret 10. januar 2022 av SnowBells
Heartland Skrevet 10. januar 2022 #55300 Skrevet 10. januar 2022 SnowBells skrev (26 minutter siden): Ikke minst, hva gjør det med Caroline Berg Eriksen når hun retusjerer og fremtiller seg som noe hun ikke er i virkeligheten? Ikke engang hun, som har 40-50 timer mer hver eneste uke til trening og egenpleie enn andre fulltidsarbeidende, klarer å leve opp til sitt eget ideal. På Norges nye megahit så vi en normalt søt og normalt slank dame. Hvorfor er ikke det bra nok? Hvorfor skal alt av linjer og hud glattes ut, hvorfor skal leppene forstørres, ansiktsformen smalnes inn og nesen se ihjeloperert ut? Hvorfor skal magen suges inn og skyggelegges? Var det derfor hun fremsto så nervøs og stiv, og var det derfor hun ikke ville kjempe for å komme tilbake igjen i Norges nye megahit? Fordi alle kunne se gjennom bløffingen hennes og se at hun ikke var mager med vepsetalje eller sprettrumpe? Forskjellen på bildene av henne på TV2 versus Instagram er helt sinnssyk! Nesen spesielt, leppene, huden, øynene, alt er fordreid og glattet til det ugjenkjennelige. Det er kanskje derfor hun gjemmer seg i kjelleren? Hun har skapt en illusjon av seg selv som ikke er i nærheten av virkeligheten, så nå må hun gjemme seg for ikke å bli avslørt 🤷🏻♀️ 48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå